BLOC IMNOVA-PSC

02 Mar, 2009


CÀRRECS DE CONFIANÇA (O PERPETUAR EL SOU) [02/03/2009]

POLÍTIC — Publicat per imnopsc @ 10:07

Respecte al tema dels càrrecs de confiança de l'Ajuntament de Móra la Nova, volem comentar el següent, sempre fent l'aclariment al Sr. Alcalde que nosaltres solament ens referim a l'Ajuntament de Móra la Nova (ni al Consell Comarcal, ni a la Generalitat), i de la seva pràctica, que ja comença a ser habitual, de crear càrrecs de confiança amb retribució pels seus ex-regidors.

Això va començar amb el Sr. Antoni Mateu, el qual va passar desprès de les eleccions de 2007 a la situació d'ex-regidor, i amb un càrrec de confiança com a “coordinador d'obres” dotat d'un sou de 5.800 €/any.

Ara en pleguen 2, i passen a la condició de càrrecs de confiança, i de moment coneixem el salari de la Sra. Núria Llorens amb 13.000 €/any més 4.173 €/any en concepte de seguretat social a càrrec de l'empresa, és a dir un total de 17.173 €/any de despesa per la Sra. Núria Llorens. A més, i en el supòsit que el càrrec de confiança del Sr. Escoda (l'altre ex-regidor) estigui retribuït, ho estirà (segurament) amb el mateix sou que el Sr. Mateu, o sigui 5.800 €/any.

En total la despesa pels 3 ex-regidors pujarà a 28.773 €/any per unes feïnes que, segurament, amb  el personal laboral de l'Ajuntament, i els nous regidors, podrien assumir com fins ara, i estalviar-mos aquesta despesa que paguem entre tots. Tot i apuntar que amb aquesta quantitat es podrien pagar d'altres serveis per a la població (conductors d'autobús, per exemple), no per assessores i ajudants varis d'un Equip de Govern, que de cop i volta resulta que ja no pot fer la mateixa feina que fins ara.

Es dona el cas que fins ara l'equip de govern mai ha declarat quan cobra cada regidor de Convergència, per tant el Sr. Sabanza quan carrega contra els sous dels càrrecs polítics del Consell Comarcal, ho pot fer perquè sap els sous que es cobren, donat que no solament no són secrets, tambè es publiquen pel seu coneixement general. Ens plauria que l'Ajuntament de Móra la Nova fos igual de transparent quel Consell Comarcal, i publiqués al B.I.M. el sou dels seus regidors amb responsabilitats de govern, així com les quantitats que es paguen per tots els càrrecs de confiança, ja que no sabem si ni ha més o no.

 

IMNOVA-PSC


Comentaris

  1. Ya teneis un punto en el compromiso de las proximas elecciones: Hechar a tomar por ..... a esa pandilla de enchufados. Tendreis mi voto.

    Publicat per Robin Hood — 02 Mar 2009, 12:40

  2. Haurien de dir el que cobren tots i ens enduriem alguna sorpresa.

    Publicat per anònim — 02 Mar 2009, 12:59

  3. "nosaltres solament ens referim a l'Ajuntament de Móra la Nova (ni al Consell Comarcal, ni a la Generalitat)"

    Clar que sol es referiu a l'Ajuntament dels Móra la Nova, els altres estan gobernats pel PSC i no interessa tirar pedres damunt la pròpia teulada, eh!

    Sort que ho reconeixeu valtros solets!!

    Publicat per Jordi — 02 Mar 2009, 13:31

  4. No Jordi, amb aquest aclariment solament volem constatar que nosaltres sol podem vetllar i respondre per l'Ajuntament de Móra la Nova. La responsabilitat de les despesses dels altres Ajuntaments, Consells, Generalitat, la tenen els seus respectius responsables. L'oposició de l'Ajuntament de Móra la Nova (nosaltres) solament ha de vigilar els comptes de Móra la Nova.
    A més l'apunt que fem al principi, i que tú transcrius, el fem per la resposta que l'Alcalde va fer al portaveu d'ERC de Móra la Nova per ràdio, lloc on va desviar l'atenció en altres institucions per justificar lo injustificable!.
    Jordi, no se l'implicat que estàs en política o en el cercle d'amistats, empleats, o agraïts, però no es pot justificar lo que no té cap altra raó de ser que malbaratar recursos.

    Publicat per Ernest Blanch — 02 Mar 2009, 13:43

  5. Si la feina d'aquesta "senyora" ens ha de costar áls habitants de Mora la Nova vora 3 millons de peles més hagues valgut que continues fent de regidora.No tenim perque pagar la cotització de ningú amb els nostres impostos

    Publicat per moranovenc — 02 Mar 2009, 15:14

  6. per dues horas al dia que traballen i mireu quin jornal, quina mafia, el reste de personal que treballa 8 i 9 hores diaries 650-700 euros al mes i ja tu faras, aquet ajuntament no sap ques la etica ni la moralitat.

    Publicat per desperta ferro — 02 Mar 2009, 16:44

  7. Que cansinos sou amb l'autobus, a cada noticia que poseu el treieu a passejar. De la resta doncs be, haurem de veure si realment sel guanyen aquest sou, ja es veura... donem-hi "confiança" jaja.

    Publicat per xiqueta — 02 Mar 2009, 19:15

  8. xiqueta: se va mejor en autobus que en burro, así que yo prefiero que contraten un conductor.

    Publicat per usuario de transporte público — 02 Mar 2009, 21:35

  9. doncs sincerament a lo del bus jo no li veig sortida, aqui a mora estem en un moment a tot arreu, penso que abans hi ha altres necessitats, es la meva opinio, i podeu estar d'acord o no, pero es el que penso.

    Publicat per xiqueta — 02 Mar 2009, 21:39

  10. estic bastant d´acord amb el comentari n.9 i aixi ho manifesto al comentari 101 de la noticia SENSE PENA NI GLORIA, pero tambe ting que dir que el comentari de JORDI el trobo fora de lloc.
    IMNOVA te un pacte electoral amb el PSC, pero aixo no trau que no tingem la nostra propia independencia i si el PSC perjudica a la nostra poblacio, jo sere el primer a criticar tal actuacio.

    Publicat per antonio montaña — 03 Mar 2009, 10:10

  11. El que crec es que teniu un clar simptoma d'inferioritat, envers a qui governa al poble, ja que qualsevol persona que pensa diferent a vosaltres, ràpidament us la treieu del damunt etiquetant-la de "llepaculs de CIU".

    Un problema greu que teniu des de fa molt temps i us fa perdre moltes "amistats", vull dir vots...

    Crec que estria bé que reflexionessiu en aquest aspecte, perquè no se si sabeu que hi ha gent que no es de CIU que tampoc esta dacord amb moltes de les coses que plantejeu, sino nomes cal mirar els resultats electorals, hi ha gent entre vosaltres i CIU.

    Publicat per il dottore — 03 Mar 2009, 12:53

  12. Abans que em catalogueu també de "llepaculs de CIU" per discrepar del que penso sobre la vostra formació política, dir que amb aquest cas hi ha moltíssima gent que te el mateix punt de vista que vosaltres, amb els quals m'incloc.

    Pero crec que la vostra forma d'encaminar-ho i portar-ho no us ajuda gens.

    Publicat per il dottore — 03 Mar 2009, 12:58

  13. Después de oir esta mañana la radio.El único argumento que le queda a nuestro alcalde es replicar y también calificar a Imnova-Psc de hipócritas , demagogos y manipuladores, como hizo el martes pasado en la cadena Ser, refiriéndose a los de Erc.
    El insulto gratuito a los representantes de más de la mitad de nuestra población parece ser la única forma de justificar este abuso de poder por parte de quien tiene responsabilidades de gobierno y no sabe estar a la altura ni acostumbrado a que nadie le replique con toda la razón.

    Publicat per Anónimo — 03 Mar 2009, 13:41

  14. tornan al tema, avans de parlar s'ha de sapiguer el que es diu perque no es veritat que tots els carrecs de confiança cobrin, la sr. nuria ja se sap que si. el sr. escoda no cobrara ni un centim de l'ajuntament, informeu- vos millor.

    Publicat per .............. — 03 Mar 2009, 13:54

  15. Amb lo que cobren aquests enxufats es podria pagar una part del llibres del nostres fills com fan a molts pobles.Quasi 29000 euros donen per a molt.
    Malaprofitats per uns que s'aprofiten de que manen.

    Publicat per Una mare — 03 Mar 2009, 13:58

  16. Escándalo, es un escánDALOOOO!!!!!!!!

    Publicat per Raphael — 03 Mar 2009, 14:02

  17. Publicat per....(comentari 14): Es posible que el ex-regidor Escoda no cobri, pero tot fa pensar que estava previst que cobres, pero les critiques els han fet recular. Mateu cobra, per cordinar unas obres, entre partideta i partideta, a banda dels arquitectes municipals. Nuria Llorens cobra, per ser la cap de protocol al govern del Zar; a Móra la Nova es molt important tenir una cap de protocol, per quan es visiti el Canciller Otto Von Bismark, o uns altres personatjes importants de la Catalunya Imperial.
    Som tres mil al poble i això dona per molt¡

    Publicat per Rasputin — 03 Mar 2009, 14:52

  18. No es preocupeu tan per si cobrarà o no que ell de ben segur que de tots els balls, sopars, festes i excursions en deu traure una bona tallada.

    Publicat per BARRIO SÉSAMO — 03 Mar 2009, 15:10

  19. ¿que no hi ha nessecitat de tindra un autobus amb xofer? saps cuantes familes no tenen cap mena de vehicle,¿i aquet estiu com aniran a las picines de les poblacions mes proximes? pe que el sr.alcade no dona cap solucio per que aquet estiu els nois i noias puguin disfruta i refrescar-se

    Publicat per desperta ferro — 03 Mar 2009, 15:36

  20. Estos diners els haurien de fer servir per pujar el sou del personal laboral de l'Ajuntament, ja que abans be que sen sortien sense cap càrrec de més.

    Publicat per Deu n'hi do! — 03 Mar 2009, 17:27

  21. El tema de los sueldos para los cargos de confianza, es decir, "amiguets",
    está que arde, menos mal que pronto vendrá el verano y nos podremos refrescar en la piscina.

    Publicat per En confianza, la piscina estará seca — 03 Mar 2009, 18:20

  22. Mare meva, tots els governs (municipals, comarcals, provincials, autonomics) de tots els colors (convergents, socialistes, d'esquerra, d'iniciativa, peperos...) tenen càrrecs de confiança. Això no hauria de sorprendre a ningú avui dia.

    Personalment, 13.000 euros a l'any per una feina em sembla poc, no estem parlant d'un sou desorbitat amb el que s'enriquirà ningú...

    El sr.Cantos es renta les mans del que pasa al Consell Comarcal, doncs bé, vostés també hi són al consell no? No son de l'executiva del PSC de la Ribera d'Ebre? I al Consell Comarcal també hi ha càrrecs de confiança, no? O es que no hi van als plens del consell comarcal?

    Respecte al comentari del Sr.Montaña, ja sabem que Innova-PSC son una coal·lició d'independents amb el PSC. Per segons quins temes diuen que son d'Innova i per segons quins altres diuen que són del PSC. Per sortir del pas de la politica del PSC comarcal amb l'abocador o la tèrmica de Riba-Roja diuen que són d'Innova, pero quan vé Montilla a passejar per la Fira o el Zaragoza a sopar a la Fonda es posen ben a prop d'ell i llavors són del PSC.

    D'això se'n diu desdoblament de personalitat (i no m'extranya gens, ja que els seus "germans grans" ja ho fan: PSC-PSOE vers Estatut i finançament, i PSE-PSOE pactant amb el PP a Euskadi i dient "si tu no vas, ellos vuelven" a Espanya i aqui).

    I pel que es queixa de que amb els seus impostos es paga aquest "sou" del càrrec de confiança: jo estic cansat de pagar amb els meus impostos estudis estúpids que encarrega la Generalitat, de pagar-li el xofer al sr.Saura que va treure una misèria de vots, de pagar faroles que s'instal·len a Extremadura...es el que té pagar impostos, que no pots triar on van, només pots triar les persones que els gestionaran (i després a veure amb qui pacten amb el teu vot), i d'això va la democràcia, i l'unic que podem fer es resignar-nos si no ens agrada, i votar a qui ens agradi més o a qui ens desagradi menys (o no votar directament).

    Publicat per Psicoleg — 03 Mar 2009, 18:57

  23. saben vostès que el conveni laboral dels treballadors de l´Ajuntament de la vila era per quatre anys, entre el 2004 i el 2007, i des de llavors no s´ha aprovat el nou conveni per que al batlle no li ha donat la gana, negant-se fins i tot a reunir-se amb els delegats sindicals?.
    Saben vostès que hi ha treballadors de l´ajuntament de la vila, tots ells afiliats o votants del partit de CIU que cobren una prima mensual de 30 euros en nòmina que és el batlle el que decideix qui l´ha de cobrar, únicament al seu criteri personal?.
    Visca els Masos.

    Publicat per JURASSIC PARK — 03 Mar 2009, 18:58

  24. Mare meva, tots els governs (municipals, comarcals, provincials, autonomics) de tots els colors (convergents, socialistes, d'esquerra, d'iniciativa, peperos...) tenen càrrecs de confiança. Això no hauria de sorprendre a ningú avui dia.

    Personalment, 13.000 euros a l'any per una feina em sembla poc, no estem parlant d'un sou desorbitat amb el que s'enriquirà ningú...

    El sr.Cantos es renta les mans del que pasa al Consell Comarcal, doncs bé, vostés també hi són al consell no? No son de l'executiva del PSC de la Ribera d'Ebre? I al Consell Comarcal també hi ha càrrecs de confiança, no? O es que no hi van als plens del consell comarcal?

    Respecte al comentari del Sr.Montaña, ja sabem que Innova-PSC son una coal·lició d'independents amb el PSC. Per segons quins temes diuen que son d'Innova i per segons quins altres diuen que són del PSC. Per sortir del pas de la politica del PSC comarcal amb l'abocador o la tèrmica de Riba-Roja diuen que són d'Innova, pero quan vé Montilla a passejar per la Fira o el Zaragoza a sopar a la Fonda es posen ben a prop d'ell i llavors són del PSC.

    D'això se'n diu desdoblament de personalitat (i no m'extranya gens, ja que els seus "germans grans" ja ho fan: PSC-PSOE vers Estatut i finançament, i PSE-PSOE pactant amb el PP a Euskadi i dient "si tu no vas, ellos vuelven" a Espanya i aqui).

    I pel que es queixa de que amb els seus impostos es paga aquest "sou" del càrrec de confiança: jo estic cansat de pagar amb els meus impostos estudis estúpids que encarrega la Generalitat, de pagar-li el xofer al sr.Saura que va treure una misèria de vots, de pagar faroles que s'instal·len a Extremadura...es el que té pagar impostos, que no pots triar on van, només pots triar les persones que els gestionaran (i després a veure amb qui pacten amb el teu vot), i d'això va la democràcia, i l'unic que podem fer es resignar-nos si no ens agrada, i votar a qui ens agradi més o a qui ens desagradi menys (o no votar directament).

    Publicat per Psicoleg — 03 Mar 2009, 19:28

  25. No cal que postejis dos vegades, si et volen contestar ja ho faran, però no ocupis tant espai fente passar per psicoleg.

    Publicat per Per a Psicoleg — 03 Mar 2009, 20:02

  26. Psicòleg, fas exactament igualet que el Sr. Batlle, disparà cap a totes bandes a veure si l'encertes. En primer lloc, 13.000...NO 17.173 € (cost total), per una feina que fins ara estava fent una empleada de l'Ajuntament, en sembla excessiu, més en un poble en que l'equip de govern considerava una despesa excessiva la quantitat de 2.400€ a l'any pel manteniment, obligatori, de l'ascensor del Col·legi.
    Dos, per mi que posin els càrrecs de confiança que vulguin, però que ho facin per estima del poble, si cobren que cobrin les despeses que tinguin... i punt. Jo vaig estar 7 anys al servei del poble, sense cobrar ni un ... duro, perquè ho volia fer, i ho volia fer sense cobrar un duro!!.
    Tres, el Sr. Cantos no és de l'executiva del PSC, és d'IMNOVA (aclariment), i encara que fos del PSC, el seu deure és vigilar i controlar l'acció de govern del nostre Ajuntament!!, i a més fer propostes constructives per a millorar el poble, que ja les fa.
    Quatre, ...home només faltaria que si ve el President de la Generalitat al nostre poble, li féssim el buit!!
    Cinc, en el tema dels informes, crec recordar que quan va entrar el primer Tripartit, es van destapar una muntanya d'informes inútils i escandalosament cars de l'anterior govern de CiU (en todas las casas cuecen habas...).
    I sis, estic d'acord en resignar-se, però si tens la responsabilitat que et dona estar a l'oposició has de denunciar el que et semblen abusos dels governs.
    Respecte a la doble personalitat, primer pot ser que facis la carrera per diagnosticar aquests transtorns de personalitat, i a més que signis amb el teu nom real si vols difamar, bàsicament perquè Fernando es pugui defensar si pensa que se'l difama.
    Això últim també ho dic, per qualsevol insult que sota l'anonimat (anonimat que també facilita la intervenció responsable, però anònima) que faciliten els Blocs com aquest, es pugui fer a qualsevol persona, sigui de la nostra formació o d'un altra.

    Publicat per Ernest Blanch — 03 Mar 2009, 20:11

  27. Psicòleg vols dir que no tens un altre càrrec dins l' ajuntament que finalitza amb "òleg" o amb "gre" ? i tot i en aixó, fas dues faltes d' ortografia per que no es noti qui ha escrit el text: PASA, sense dues "S" i SON del verb Èsser sense accent.
    Als comentaris es denota el plomall dels qui defenseu la veritable corrupció al nostre poble.

    Publicat per Cardiòleg — 03 Mar 2009, 21:40

  28. per ser psicoleg et falten moltes coses:
    entendre que estic donan una opinio personal
    entendre que per defensar una idea s´ha de donar la cara
    entendre que no espot llansar la pedra i amagar la ma
    entendre tot el contingut de tot l´escrit anterior, no tan sols la part que t´interesa
    entendre per que jo signo este escrit i tu no

    Publicat per antonio montaña — 03 Mar 2009, 21:48

  29. ¿Los psicólogos escriben también discursos de despedida hechos a medida de las personas que no tienen capacidad de redactar?.
    Supongo que lo hacen por amor al partido y no cobran nada a cambio.
    "Máma que será....
    "El Chiringuito.....

    Publicat per Georgie Dann — 03 Mar 2009, 22:32

  30. al comentari 19, perdona que discrepi, pero et preguntes quantes families no disposen de vehicle??? joder si a cada casa hi ha un cotxe per cap!!! abans amb un vehicle a casa s'apanya tot quisqui, avui en dia, el primer que fa un als 18 es compras un coche, sino fes comptes!

    Publicat per motoritzat — 03 Mar 2009, 22:36

  31. Comentari 30 te l' has comprat tú o te l' han regalat a casa?
    No estem parlant del poder adquisitiu de les famílés moranovenques sino de com es dilapiden els diners en impostos de tots nosaltres per part d'aquest ajuntament creant llocs renumerats unicament per als seus i pagant tot el poble.

    Publicat per anònim — 03 Mar 2009, 22:49

  32. Doncs me l'he comprat jo treballant. I el tema no era amb que lapiden els diners dels nostres impostos, el comentari anava per la frase de que hi ha un munt de families sense vehicle i aixo no es aixi, cuanta gent coneixes que no tingui coche?? i no contem menors ni gent gran que a la seva epoca no va tenir medis per tenir el carnet o que per la seva edad ja no pugui conduir.

    Publicat per motoritzat — 04 Mar 2009, 00:01

  33. Motorizat, no entiendes nada cuando dices que no cuentan ni la gente anciana ni los menores; son preciamente éstos los que mas cuentan, en especial el primer colectivo, que por su edad no pueden conducir y tienen dificultades de movimiento, es para ellos para lo que es mas necesario un autobus urbano, sin perjuicio de que también sería comodo para todos.

    Publicat per Fernando Cantos — 04 Mar 2009, 01:01

  34. Si, home, ara firmaré els comentaris...per a que si algun dia maneu (esperem que no arribi mai) amb lo sectaris que sou igual em feu una creu a casa...
    M'agrada molt el tema del autobus, us animo a comprar un autobus londinenc (ara que els estan canviant) i llavors tindreu la repercusió mediàtica que busqueu!
    Ah, i gracies pel "piropo" de les faltes d'ortografia! No l'he acabat d'entendre massa, pero pel que dieu vec que sospiteu que només hi ha una persona que no estigui d'acord amb vosaltres i que sàpigui escriure sense faltes. Com subestimeu el poble!

    Publicat per Psicoleg — 04 Mar 2009, 09:49

  35. Al Diari EL PUNT d' avui es pot veure:

    Per la seua banda, l'alcalde de Móra la Nova va defensar ahir la legalitat de la mesura. Sabanza va acusar l'oposició d'estar dient «inexactituds i falsedats», i va remarcar que la contractació de càrrecs de confiança és molt habitual i estesa en altres administracions, «també en les governades pel PSC i ERC». «Precisament, a Móra la Nova no destacàvem pels càrrecs de confiança, però és una pràctica legal en molts llocs en què ells governen, i ens estranya molt la seua reacció», va reiterar. Sabanza va concloure que «és bo aprofitar l'experiència i el bon saber» fer dels seus exregidors per a l'Ajuntament.

    Publicat per lectura — 04 Mar 2009, 10:20

  36. Los comentarios a referencias sexuales encuentro que son de muy mal gusto.Nadie duda en este pueblo de la experiencia i del "Bon saber fer" de la nueva asesora del alcalde.

    Publicat per anónimo — 04 Mar 2009, 10:32

  37. "Bon saber fer", jua,jua jua!
    quem pixo de riure....

    Publicat per uròleg — 04 Mar 2009, 10:42

  38. Si es plau, ens agradaria que no es faltés a ningú en aquest bloc. Es poden fer comentaris satírics sense arribar a l'insult.
    Gràcies.

    Publicat per Ernest Blanch — 04 Mar 2009, 13:37

  39. Psicoleg; la "cruz"en la puerta ha sido la practica habitual en nuestro pueblo y afortunadamente ahora hay una oposición que pretende acabar con tales prácticas. Si realmente te crees lo que dices, psicoleg, eres bastante simple.

    Lectura, ¿has censurado una parte del artículo del Punt?; ¿todo lo legal es justo? ¿No es legal ser multimillonario y dejar morir de hambre a niños sin darles un euro para que coman? Vuestras "legalidades" por un lado hacen reir y por otro dan pena.

    Publicat per Lo siento somos mas listos y mas honrados. — 04 Mar 2009, 13:52

  40. motoritzat,per aquesta regla de tres i segons els teus comptes,dons las ciutats com barcelona , tarragona etc,etc estan malgastan els diners en tindra serveis de transport públic,sembla i dic sembla que tingueu por al futur i la modirnització del poble,¿tan mal fa tindre un transport públic al poble?

    Publicat per dsperta ferro — 04 Mar 2009, 14:08

1 2 3 4  Següent»

Afegeix un comentari
















Primer mes de l'any:



Powered by LifeType