BLOC IMNOVA-PSC

02 Mar, 2009


CÀRRECS DE CONFIANÇA (O PERPETUAR EL SOU) [02/03/2009]

POLÍTIC — Publicat per imnopsc @ 10:07

Respecte al tema dels càrrecs de confiança de l'Ajuntament de Móra la Nova, volem comentar el següent, sempre fent l'aclariment al Sr. Alcalde que nosaltres solament ens referim a l'Ajuntament de Móra la Nova (ni al Consell Comarcal, ni a la Generalitat), i de la seva pràctica, que ja comença a ser habitual, de crear càrrecs de confiança amb retribució pels seus ex-regidors.

Això va començar amb el Sr. Antoni Mateu, el qual va passar desprès de les eleccions de 2007 a la situació d'ex-regidor, i amb un càrrec de confiança com a “coordinador d'obres” dotat d'un sou de 5.800 €/any.

Ara en pleguen 2, i passen a la condició de càrrecs de confiança, i de moment coneixem el salari de la Sra. Núria Llorens amb 13.000 €/any més 4.173 €/any en concepte de seguretat social a càrrec de l'empresa, és a dir un total de 17.173 €/any de despesa per la Sra. Núria Llorens. A més, i en el supòsit que el càrrec de confiança del Sr. Escoda (l'altre ex-regidor) estigui retribuït, ho estirà (segurament) amb el mateix sou que el Sr. Mateu, o sigui 5.800 €/any.

En total la despesa pels 3 ex-regidors pujarà a 28.773 €/any per unes feïnes que, segurament, amb  el personal laboral de l'Ajuntament, i els nous regidors, podrien assumir com fins ara, i estalviar-mos aquesta despesa que paguem entre tots. Tot i apuntar que amb aquesta quantitat es podrien pagar d'altres serveis per a la població (conductors d'autobús, per exemple), no per assessores i ajudants varis d'un Equip de Govern, que de cop i volta resulta que ja no pot fer la mateixa feina que fins ara.

Es dona el cas que fins ara l'equip de govern mai ha declarat quan cobra cada regidor de Convergència, per tant el Sr. Sabanza quan carrega contra els sous dels càrrecs polítics del Consell Comarcal, ho pot fer perquè sap els sous que es cobren, donat que no solament no són secrets, tambè es publiquen pel seu coneixement general. Ens plauria que l'Ajuntament de Móra la Nova fos igual de transparent quel Consell Comarcal, i publiqués al B.I.M. el sou dels seus regidors amb responsabilitats de govern, així com les quantitats que es paguen per tots els càrrecs de confiança, ja que no sabem si ni ha més o no.

 

IMNOVA-PSC


Comentaris

  1. Noticia de "la guangaurdia" - 04/03/2009.

    EL presi J.L.Zapatero anuncia a tots els ciutadans que estiguin a l'atur, acudeixin a les oficines de l'INEM, o que es posin en contacte amb el Sra. Joan Sabansa per a obtar a una plaça a l'ajuntament. Els requisits per obtar a les places den Joan són:

    -Saludar al alcalde amb una rialla d'orella a orella.

    -Llepar-li el cul dos cops per
    setmana.

    -Criticar a Imnova-Psc i ERC en tots els llocs públics i fer correr rumors falsos(aquests rumors han de ser donats directament pel Cabdill de Mora).

    -Lógicament votar-lo a les eleccions (es roga als impedits físics avisin previament per poder ser traslladats en l'autobus local)

    -Honrar a la ENRON, tot i poder quedar com un ximplet devant de la gent amb dos dits de fron.

    -I per finalitzar aprobar totes aquestes empreses de "perfums" que vol portar.-Eau de Mèr- creada a Mora la nova (deu ni do quina publicitat pel poble).

    Publicat per Quelcom — 04 Mar 2009, 16:06

  2. Ji, ji, ji....

    Publicat per rialla — 04 Mar 2009, 19:07

  3. El Punt dia 04/03/2009 pàgina-8:
    "Els grups de l'oposició a Móra la Nova (PSC-Imnova i ERC-AM) han denunciat públicament la contractació com a càrrec de confiança de l'exregidora Núria Llorens, que fa un mes va renunciar al càrrec al costat d'un altre regidor de CiU, Joan Ramon Muñoz i Escoda. De fet, la contractació de Llorens com a coordinadora de Serveis Generals se suma a la del també exregidor Antoni Mateu com a coordinador d'obres. L'alcalde, Joan Manel Sabanza, va defensar ahir la legalitat de la mesura.
    Fins al gener, Llorens era la tercera tinenta d'alcalde de Móra la Nova i regidora de Serveis Socials, Joventut, Dona i Sanitat, mentre que Escoda i Muñoz era regidor de Festes, Esports, Comerç, Turisme i Participació Ciutadana. Al ple extraordinari del 27 de gener tots dos van renunciar als seus càrrecs, i el 19 de febrer van ser substituïts per dos nous regidors: Teresa Tonda (Joventut, Serveis Socials i Participació Ciutadana) i Ivan Vilanova (Comerç, Turisme i Esports). Tres dies abans, el 16 de febrer, el Butlletí Oficial de la Província publicava el nomenament de l'exregidora com a personal eventual, mitjançant un decret d'alcaldia del 5 de febrer. Així, Joan Manel Sabanza va repescar Núria Llorens com a coordinadora de Serveis Generals, amb una retribució de 13.000 euros l'any i la funció d'assessorar-lo en aspectes relacionats amb el protocol, la representació, la informació i la comunicació. Una estratègia que el grup d'ERC, a través del seubloc a internet, va titllar d'«abús de confiança» i d'«alcaldada», ja que els republicans consideraven que Sabanza estava utilitzant els recursos municipals per «recol·locar» els exregidors de CiU.
    En la mateixa línia va pronunciar-se ahir el portaveu del PSC-Imnova, Fernando Cantos, que va recordar que aquesta no és la primera vegada que el govern de Móra la Nova contracta un exregidor de CiU. Segons Cantos, després de les eleccions ja van recol·locar l'exregidor Antoni Mateu com a coordinador d'obres i amb un sou de 5.800 euros, ja que després de les municipals havia quedat fora del consistori. «Ara han renunciat dos regidors més perquè ja ho havien pactat així abans de les eleccions; però el que no ens esperàvem és que també els volguessin recol·locar com a càrrecs de confiança», va dir Cantos. El portaveu del PSC-Imnova va afegir-hi que la mesura és «escandalosa» i «innecessària», ja que la coexistència de regidors i càrrecs de confiança només servirà per «duplicar els sous». Segons Cantos, «si el que es volia era crear llocs de treball en temps de crisi, el que hauria d'haver fet l'alcalde és convocar un concurs públic perquè tots els veïns tinguessin les mateixes oportunitats». Cantos també va remarcar que encara no saben si Muñoz i Escoda també rebrà algun tipus de remuneració com a possible assessor de Festes. Així, el PSC-Imnova demanarà formalment que, si Sabanza vol tenir càrrecs de confiança, els puga tenir, «però sense remuneració econòmica».
    Per la seua banda, l'alcalde de Móra la Nova va defensar ahir la legalitat de la mesura. Sabanza va acusar l'oposició d'estar dient «inexactituds i falsedats», i va remarcar que la contractació de càrrecs de confiança és molt habitual i estesa en altres administracions, «també en les governades pel PSC i ERC». «Precisament, a Móra la Nova no destacàvem pels càrrecs de confiança, però és una pràctica legal en molts llocs en què ells governen, i ens estranya molt la seua reacció», va reiterar. Sabanza va concloure que «és bo aprofitar l'experiència i el bon saber» fer dels seus exregidors per a l'Ajuntament."

    Publicat per Article sanser de El Punt censurat per "lectura" — 04 Mar 2009, 19:14

  4. Perdoneu, hem deixava el requadre:
    -----------------------------
    LES FRASES
    FERNANDO CANTOS
    portaveu psc-imnova

    «La gent no vota un regidor perquè a la meitat del mandat renunciï al seu lloc, però cobrant per fer la mateixa feina com a càrrec de confiança. A més, ara una altra persona entra a l'Ajuntament amb el sou de regidor»
    JOAN MANEL SABANZA
    alcalde móra la nova (CiU)

    «A Móra la Nova no destaquem per la contractació de càrrecs de confiança, que és un pràctica legal i molt habitual també en llocs en què governen el PSC i ERC. Per això ens ha estranyat tant la seua reacció»

    Publicat per Article sanser de El Punt censurat per "lectura" — 04 Mar 2009, 19:30

  5. ostres desperta ferro no fotem!! em vas a comparar barcelona i la seva area metropolitana amb mora la nova???Si aqui quan has anat d'una punta a l'altra de poble a barcelona no has ni creuat el passeig de gracia!!!
    Fernando, del teu comentari a la meva opinio, penso que la gent jove no el faria servir, sincerament, en tot cas per fer-hi el cabra, jo no soc molt mes gran i alucino amb les locures que foten els adolescent d'avui dia, jo no m'he comportat mai malament, pero en fi este seria un altre tema. Referent a lo de la gent gran hi podria estar d'acord, pero clar, aquest colectiu a barcelona puja de gratis al bus. Us penseu que aqui se'ls podria fer pagar?? no!! amb la poca pensio que tenen, nomes faltaria que paguessin l'autobus. Qui acabaria pagant?? els que no el fariem servir. No crec que canvii d'opinio referent al bus, els argument que de moment meu anat donant, no em convencen. Pero aneu probant, no es sap mai.

    Publicat per motoritzat — 04 Mar 2009, 19:55

  6. quelcom!!
    m'has fet riure, jajajaja!!!

    Publicat per motoritzat — 04 Mar 2009, 20:08

  7. Motoritzat, Ole! amb la teva maravellosa solidaritat!.
    Et desitjo la millor salut per a les teves cames, per molts anys, i que nosaltres ho poguem veure.
    No es pot ser tan egoista!. Tal i com ho dius tú, ja podem tancar la Llar de Jubilats, perquè al final l'estem pagan tothom, i solament la utilitza una part de la població.
    Tampoc cal fer la Llar d'Infants (tan que l'hem demanat), doncs l'acabarem pagan els que ja no l'utilitzarem.
    I així amb la majoria de serveis..., perquè amic, els ciutadans, habitualment, no utilitzen tots els serveis que paguem..., solament els que necessitem...
    Però resulta que la societat és diversa, i té moltes necessitats diferents, d'avegades tan diferents com diversa és aquesta societat.
    Un govern progresista i d'esquerres, sempre vetllarà per les necessitats socials, per totes!!, no solament per les que tu necessites. Es clar que el govern moranovenc no és progressista ni d'esquerres.

    Publicat per Ernest Blanch — 04 Mar 2009, 20:08

  8. Xiquet ho mireu tot amb lupa!
    Perdona m'he expressat malament. Trobo que seria un servei minotari, hi ha altres necessitats al poble abans de ficar el dichos autobus!!!! Ja se sap que tot el que es surt dels notres impostos coi, no he nascut ahir!!
    Gracies per preocupat per la meva salut, en tot cas.

    Publicat per motoritzat — 04 Mar 2009, 20:11

  9. Perdona Ernest, que volia fer referencia tambe al final del teu comenatari, sobre lo que els governs d'esquerres vetllen per totes les necessitats socials de la gent. Pues si segurament, esta es la teoria, pero la practica no es tan bonica. Fa mes de 8 mesos que estem esperant que ens donguin l'ajut per al lloguer, pero no parlar de la llei de la depedencia dels malalts. N'hi ha que si han mort esperant, i no ho dic com a frase feta, sino com a fet molt i molt real. Diuen que el que li corresponia en vida ho pagaran igual, et parlo de fa ben be de dos anys i esperat, si no la va cobrar en vida, menys cobrara si ha mort, i casi que ja se'la poden quedar, millor que ho aprofiti un altre avi. Que en penses?? Ep i que consti que soc d'esquerres, pero sincerament m'estan defraudant.

    Publicat per motoritzat — 04 Mar 2009, 20:29

  10. A veure,
    Evidentment que la nostra societat pot tenir altres necessitats molt més urgents, lo del autobús solament és una d'aquestes necessitats, i ho hem utilitzat, en aquest article, com a exemple de com s'han d'emplear els diners.
    Les necessitat socials s'han de detectar, i una vegada detectades s'han de resoldre, les que siguin.
    Coincideixo amb tu, amb això de la teoria i la pràctica. El cas que tu posses (Llei de la Dependència), tens tota la raó, igual que d'altres ajuts per a gent molt gran, víctimes de la guerra civil p.ex.. D'això en té molta culpa, suposo que no tota, el finançament català. Es de creure que si alguna vegada resolem aquest problema, al darrere s'aniran resolen els altres.
    Mol bé els teus comentaris, i t'animo a seguir participant en el bloc.

    Publicat per Ernest Blanch — 04 Mar 2009, 20:38

  11. Finançament?? Tu has vist com ens estan torejant desde la capital del reino?? no volen soltar ni un duro i clar, aixo es una cadena, si no solten alla, aqui no solten i aixi fins al final, paguem el pato els ciutadans, pero tranquil que el mes que ve quan hagis de pagar la renda no te la perdonaran.
    I respecte al bloc, dons si anire opinant, perque no?? m'agrada que tothom i escrigui el que pensa, encara que no comparteixis opinions amb l'altra gent.Pero no parleu tant del rollos ecologics que m'aburreixen!!Fins aviat!

    Publicat per motoritzat — 04 Mar 2009, 20:49

  12. Estas un poco anticuado "Motorizat", en la ecología está el futuro; con los promotores de humos y pestes vamos listos. Te auguro un futuro de aburrimiento, pero por tu bien y el de todos.

    Publicat per Tarzán, Jeanne, Chita i el resto de la familia — 04 Mar 2009, 21:51

  13. No crec que a Sabanza li hagi beneficiat en absolut aquesta nova entrega del culebró
    " Amor, con amor se paga"
    Avui no s' esperava que el seu nom figurés a la portada del diari El Punt. "Equivocar-se és de savis " és un altra de les frases que sovinment utilitza ell.

    Publicat per NOVAMÓRAJA! — 04 Mar 2009, 22:03

  14. molt bo aixo de "la culpa es de Madrid". No vam quedar que si "gana Zapatero, gana Catalunya"?? No vam quedar que si manaven els mateixos a Madrid que a Catalunya tot aniria com una seda?? Ja-ja. Un altre cop la pràctica falla...

    I si, les ajudes pel lloguer jove no arriben, les ajudes per la gent gran tampoc, pero aqui hi ha pasta pels amiguets del tripartit i per fer informes com "el cinema a internet" a dos milions de peles 97 fulls (i pagats dos cops, per si acàs):

    http://www.lavanguardia.es/free/edicionimpresa/res/20090305/53652089555.html?urlback=http://www.lavanguardia.es/premium/edicionimpresa/20090305/53652089555.html

    Publicat per Psicoleg — 05 Mar 2009, 12:13

  15. Psicoleg, como no puedes defender lo indefendible en el ámbito de la política municipal pues te vas por la ramas a pasear por Catalunya y España, y en tu absurdo paseo solo ves la conducta incorrecta de algunos, siempre te olvidas de CiU, que si no recuerdo mal había convertido Catalunya en una finca privada. No te acuerdas de que el Alcalde de CiU de Móra d'Ebre fue condenado por prevaricar, no te acuerdas de la inmensa estafa del caso Priorato, etc. Todos estos casos son muy próximos y son de tus amiguitos de CiU; bueno de algunos de CiU porque todos no son iguales, afortunadamente.

    Publicat per Al psicoleg se le ve el plumero — 05 Mar 2009, 18:28

  16. efectivament al psicolec se li veu el plumero. Esperaba que despres de negarse a identificarse no tornaria a participa en el bloc, aixi i tot amparanse en l´anomimat i fen us d´un mitga democratic que IMNOVA posa a la seva dispocio torna amb uns arguments que poden tenir la seva rao de ser , pero qoe s´aparten totalment del tema .
    La llei permet anomenar carrcs de confiansa, per lo tant es legal, pero de la manera que s´ha fet ara a MORA la pregunta es si es etic, ningu va dir res al nomena a Mateo com acarrec de confiansa, pero ara se els hi ha vist el plumero, al alcalde, a la exregidora i a CiU en el seu conjunt per consentiro, i al psicoleg tambe se li veu un interes molt particular en este tema

    Publicat per antonio montaña — 05 Mar 2009, 20:05

  17. El psicòleg este más bien parece otro cargo de confianza,de los que estan encubiertos y probablemente ve peligrar su sobre a fin de mes por faenas diversas.

    Publicat per gadget — 05 Mar 2009, 21:43

  18. Ec, si no us agrada que escriguin anònims, deshabiliteu la opció enlloc de queixar-vos tant. El que passa es que només us disgusten alguns anònims, els altres ja us van bé (i ja de pas instal·leu un corrector de faltes, que esgarrifa veure com alguns volen ocupar l'ajuntament sense casi saber escriure...).

    Publicat per Psicoleg — 06 Mar 2009, 12:42

  19. Psicoleg, se puede no saber escribir y ser listo, tambien se puede saber escribir y ser un perfecto im....

    Tu seguro que lo único que sabes es escribir.

    Publicat per psiquiatra — 06 Mar 2009, 13:53

  20. Psiquiatra, vec que tu ni escriure ni ser llest, només insultar.

    Publicat per Psicoleg — 06 Mar 2009, 14:00

  21. Psicoleg, ahora resultará que llamar perfecto im...a un ente anónimo, sin personalidad determinada, al "psicoleg", es un insulto y en cambio llamar analfabetos a los concejales de la oposición no es insultar.
    Tu no eres psicoleg, pero deberías ir a uno, o mejor aún, pide hora para el psiquiatra. No hace falta que sea yo.

    Publicat per psiquiatra — 06 Mar 2009, 16:26

  22. Psicòleg ,tot conservant el teu anonimat, ens pots dir si estàs a sou de l' amo del poble?
    Sino és així t' aconsello que et sondin.

    Publicat per uròleg — 06 Mar 2009, 17:48

  23. Efectivament al psicÒleG se li veu el "plumero". EsperaVa que desprÉs de negar-SE a identificar-SE no tornaria a participaR (en el) AL bloc, aixÍ i tot, amparanT-se en l´anoNimat, i fenT Ús d´un mitJÀ democrÀtic que IMNOVA posa a la seva dispociÓ, torna amb uns arguments que poden tenir la seva raÓ de ser , perÒ qUe s´aparten totalment del tema .
    La llei permet anomenar cÀrrEcs de confianÇa, per lo tant es legal, perÒ de la manera que s´ha fet ara a MÓRA la pregunta es si es Ètic. NingÚ va dir res al nomenaR a MateU com A cÀrrec de confianÇa, perÒ ara seL'S ha vist el "plumero", al alcalde, a la EX-regidora i a CiU en el seu conjunt per consentir-HO, i al psicÒleg tambÉ se li veu un interÈs molt particular en AQUEST tema

    Publicat per Corrector de plumeros — 06 Mar 2009, 18:17

  24. gracies per corretjirme l´escrit n.16, com esteu veient l´ortografia catalana no es el meu fort.
    Referent al tema dels carrecs de confiansa, al meu entendre hi ha guanyadors i perdedors.
    PERDEN: l´equip dirigent de CiU per que com diu algu els hi emb vis el plumero.
    El Mateo, que ningu havia criticat el seu nomenament i ara tothom sap que cobra 5800 euros.
    Mora la Nova, per la repercusio mediatica que ha tingut el tema.
    GUANYENT: espero que ERC els hi pugue servir per apendre una lliÇo, no es poden votar uns presupostos al ple municipal sense coneixer el seu contingut.
    IMNOVA QUE? Ha fet el seu paper com a partit de l´oposicio, per supost que no hi ha perdut res, pero no ting clar que en pugue traure cap benefici politic i tampoc es aixo el que es buscaba.
    S´ha denunciat un fet legal, pero en lo que no estic d´acort de la manera de fer, per trobarla poc etica, dimitir d´un carrec public, per continuar al mateix lloc, pero cobrant mes pagant el contibuient no se fins a quin punt la poblacio ho pot trobrar correcte.
    Tot aixo son una serie de reflexions personals que no tenen res a veure en cap partit politic.
    Perdoneu per les faltes, l´ortografia catalana no la ting massa clara, pero les idees del que vull pel futur de Mora i dels meus fills, aixo SI que ho ting clar.

    Publicat per antonio montaña — 07 Mar 2009, 17:14

  25. A l´atenció del Sr. Cantos:
    Què pensa vostè com a Regidor de l´Ajuntament de la vila de l´estat de cabreig monumental, gairebé d´amotinament, de la majoria de treballadors municipals de la vila, que estant fars de veure com l´il.lustríssim Batlle Sr. Sabanza es nega a aprovar el nou conveni laboral negant-se fins i tot a reunir-se amb els delegats sindicals de l´Ajuntament elegits democràticament pels demès treballadors municipals, i que continua vigent el conveni que havia de finalitzar l´any 2007 al no qprovar-se un de nou, manifestant sempre el Sr. Batlle que no té mitjans ni recursos econòmics per a aprovar i millorar el conveni laboral vigent, i veuen aquests treballadors com es creen llocs de treball per anteriors regidors de CIU. de la vila que són contractats com a personal de confiança amb sous dignes de menció, totalment desproporcionats tant pel lloc de treball com de les funcions del mateix, més tenint en compte la situació actual de crisi tant de la vila com la resta del país?. Gràcies per endavant per la seva atenció i visca els masos.

    Publicat per JURASSIC PARK — 08 Mar 2009, 21:43

  26. Jurassic, lo que pienso al respecto del tema que planteas es que los convenios se tienen que volver a negociar a la finalización de su vigencia y que lo primero es procurar que los sueldos de los trabajadores no pierdan capacidad adquisiva. Se deben suprimir gastos inútiles, como la creación de cargos de confianza y redudir a lo necesario (que no suprimir) gastos no imprescindibles, como podría ser los destinados a fiestas y subvenciones.

    Publicat per Fernando Cantos — 08 Mar 2009, 23:10

  27. Jurassic park.
    Gracies per la teva aportació, i dir-te que parlant la gent s’entén. Espero que el Sr. Batlle reconsideri la seva actitud envers els treballadors municipals i aviat s'assegui a parlar per solucionar la qüestió, ja que com si com tu dius, el conveni actual finalitzava al 2007, fa temps que s’hauria d’haver arreglat d’una forma digna per a tots.

    Publicat per Joan Piñol — 09 Mar 2009, 00:40

  28. A l´atenció del Sr. Cantos i Sr. Piñol:
    Gràcies per les seves opinions al respecte referents al conveni laboral actualment vigent a l´Ajuntament de la vila que com he dit anteriorment fou aprovat pels anys 2004-2007 i que tant malestar està creant actualment ja que a l´il.lustríssim Sr. Batlle no li ha donat la gana aprovar un de nou i continua vigent aquest que havia de finalitzar l´any 2007. Esperem que el Sr. Batlle s´assegui aviat a negociar i aprovi un nou i digne conveni laboral malgrat que la seva dignitat queda refelexada referent als treballadors de l´Ajuntament de la vila en el fet que treballadors afiliats o votants declarats del partit de CIU. de la vila COBREN UNA PRIMA MENSUAL DE 30 EUROS EN NÒMINA, anomenada PRIMA VOLUNTÀRIA, que és el Sr. Batlle el qui decideix qui l´ha de cobrar. Poden comprovar aquestes afirmacions qual vulguin dirigint-se a l´Ajuntament de la vila o be als delegats sindicals del mateix.
    Felicitats també a l´autor d´aquest mitjà de comunicació, que duri força anys i visca els masos.

    Publicat per JURASSIC PARK — 09 Mar 2009, 17:40

  29. y a todo esto los delegados sindicales del ayuntamiento que dicen.
    Estan con la patronal o con los trabajadores?

    Publicat per OCTUBRE — 09 Mar 2009, 20:29

  30. m'he perdut! qui es el sr. piñol a la que va dirigida la pregunta de jurassic park?

    Publicat per motoritzat — 09 Mar 2009, 20:34

  31. a l´atenció dels interessats:
    Els delegats sindicals dels treballadors de l´Ajuntament de la vila, elegits democràticament pels demés treballadors de l´Ajuntament. és a dir, els seus companys, veuen impotents com el conveni laboral de l´Ajuntament que era havia de finalitzar l´any 2007, a dia d´avui, 09 de març de l´any 2009, continua sense aprovar-se, per que al Sr. Batlle de la vila NO LI DONA LA GANA d´aprovar-ne un de nou, manifestant sempre ell que mentre no s´aprovi un de nou continua vigent l´anterior i que no té mitjants principalment econòmics per a aprovar-ne un de nou, malgrat que observem tots els veïns de la vila que sí hi ha recursos econòmics per a crear llocs de treball anomenats CÀRRECS DE CONFIANÇA, dirigits a ANTERIORS REGIDORS DE CIU. DE LA VILA. Els delegats sindicals han vist com han estat enganyats des de un primer moment, negant-se fins i tot el Sr. Batlle a reunir-se amb ells per mirar de tirar endavant el nou conveni laboral. Aquesta és la realitat actual laboral dels treballadors de l´Ajuntament de la vila.
    Referent al comentari nº. 30 publicat per Motoritzat, no li faig cap pregunta al Sr. Piñol, únicament li he donat les gràcies per la seva opinió reflexada al comentari nº. 27.
    Visca els masos.

    Publicat per JURASSIC PARK — 09 Mar 2009, 21:10

  32. Algú s'ha preguntat quanta gent hi ha a l'atur al nostre poble. Algú s'ha preguntat quanta gent que treballant, te contractes basura i te que treballar de sol a sol per arribar a fi de més. Doncs be, aquesta gent, i els altres, quan arribi el maig, o el juny, hauran de pagar l'IBI de les seves respectives vivendes, la taxa d'escombreries, l'impost municipal dels vehicles, hi ho faran, tot i que això els hi pot suposar una despesa important. Si més no sabessin que és per un be comú de tots, encara s'entendria, però per pagar càrrecs de confiança que no se sap ben be que fan ni per a que serveixen, quan hi ha gent que te necessitat. UNA MICA DE DIGNITAT I no ho dic pels treballadors municipals, que com es pot veure més amunt, fan més del que poden amb unes condicions precàries.

    Publicat per La alcachofa mecanica — 09 Mar 2009, 23:08

  33. A l´igual que l´equip de govern municipal mai ha declarat quan cobra cada regidor de CIU. de la vila, tampoc ha declarat mai el que cobra cada un dels treballadors de l´Ajuntament de la vila, malgrat que aquesta a l´igual que l´anterior informació no és secreta i es publicada pels ajuntaments per al seu coneixement general. El fet que el Sr. Batlle de la vila amagui aquesta informació pública confirma que l´ocultació d´aquestes dades es deguda en el cas dels treballadors municipals, que treballadors afiliats o votants declarats del partit de CIU. de la vila reben aportaciones econòmiques del Sr. Batlle i guanyen més diners que altres treballadors companys seus de l´Ajuntament de la vila, malgrat tenir la mateixa categoria laboral i per tant realitzar les mateixes feines, mitjançant l´ingrés en nòmina (a saber)de primes voluntàries assignades a criteri únicament personal del Sr. Batlle. Aquest cas és escandalós a l´igual que la contractació com a personal de confiança d´anteriors regidors de CIU. de la vila, llocs de treball aparentment sense raó de ser ja que les seves funcions són les que hauria de realitzar el regidor actual de l´equip de govern municipal, i evitar així una duplicitat de càrrecs que únicament serveixen per omplir la butxaca dels membres del partit de CIU. de la vila.
    Visca els masos.

    Publicat per JURASSIC PARK — 10 Mar 2009, 17:28

  34. sers.con la crisis que hay y la estupenda promoción que se hace para atraer el turismo y a las empresas para generar puestos de trabajo, aquí vamos a quedar cuatro gatos, por quelas únicas promociones que veo yo que se hacen son las ferias y mas ferias ¿donde coño esta toda la pasta que generan esas ferias? ¿que se hace con ella ? pagar regidores de confianza por lo visto, ¿donde esta las mejoras urbanísticas ,sociales y laborales,¿donde están las ayudas para las familias que apenas llegan a fin de mes?, ¿donde esta el acercamiento del ayuntamiento al pueblo?,solo hay interés en traer cementerios nucleares, fabricas contaminantes y llenarnos de mierda hasta las cejas, que no nos extrañe que nuestros nietos salgan con dos culos, tres cabezas y sean emafroditas,menudo apoyo y futuro nos espera VIVA EL PROGRESO.

    Publicat per PA CHULO MI PIRULO — 10 Mar 2009, 17:38

  35. A l´atenció del Sr. Cantos:
    Què pensa vostè com a Regidor de l´Ajuntament de la vila que treballadors municipals tots ells afiliats o votants declarats del partit de CIU. de la vila cobrin més diners que els demés treballadors municipals per realitzar les mateixes feines mitjançant l´ingrès mensual en nòmina (a saber) de cantitats econòmiques assignades pel Sr. Batlle de la vila anomenades primes voluntàries, únicament al seu criteri personal?.
    Aquesta "alcaldada" és per vostè un escàndol de proporciones semblants a las dels càrrecs de confiança destinats a anteriors Regidors del partit de CIU. de la vila?.
    Gràcies per endavant per la seva atenció i visca els masos.

    Publicat per JURASSIC PARK — 11 Mar 2009, 20:55

  36. toes estes afirmacions de favoritisme per part de l´alcalde respecte alguns treballadors municipals son molt greus,pero IMNOVA no pot comenÇar una campanya de rumors i descredit davant CiU sense tenir proves que estos umors son veritablement certs.
    En cas que algu pugui aportar estes proves es podria demanar la dimisio del qui ordena estos fets, pero si estes proves no existeixent seria bo aparcar el tema fins que es pugui demostrar algo, i no entrar en polemiques i rumors que no porten enlloc.

    Publicat per antonio montaña — 11 Mar 2009, 23:26

  37. Hablando en términos abstractos, todo trabajador de una empresa, de una misma categoría laboral y trabajando las mismas horas, debiera cobrar lo mismo. Esta premisa debe cumplirse aun mas cuando el empleador es un ente público, que debe velar para que no se produzca ninguna discriminación entre ciudadanos, ni por razón de ideologia, ni por cualquier otra.
    Por consiguiente si se da el caso que los trabajadores afines a un partido cobran mas que otros es una irregularidad grave.

    Publicat per Fernando Cantos — 11 Mar 2009, 23:52

  38. Se os ha ocurrido que quiza esten en diferentes categorias laborales pero realizen el misnmo trabajo?, es posible aplicar entonces una prima para igualar los sueldos de todos los trabajadors con el mismo trabajo pero en diferente categoria?
    Gracias de antemano

    Publicat per Una consulta — 12 Mar 2009, 16:22

  39. Un trabajador que realiza funciones de una categoría superior a la suya, con el transcurso del tiempo puede solicitar que le sea reconocida tal categoría; si la empresa no lo hace de forma expontánea; puede incluso acudir a los juzgados de lo social a tal efecto. Pero se plantea una cuestión ¿ a ver quien es el guapo que demanda a nuestro ayuntamiento por la categoría? Lo mas seguro que después de esa demanda tuviese que continuar con la demanda por despido.

    Publicat per Sindi Cato — 12 Mar 2009, 17:16

  40. Amén Sindi Cato

    Publicat per Amén — 12 Mar 2009, 18:58


Afegeix un comentari
















La meitat de 12:



Powered by LifeType