BLOC IMNOVA-PSC

02 Mar, 2009


CÀRRECS DE CONFIANÇA (O PERPETUAR EL SOU) [02/03/2009]

POLÍTIC — Publicat per imnopsc @ 10:07

Respecte al tema dels càrrecs de confiança de l'Ajuntament de Móra la Nova, volem comentar el següent, sempre fent l'aclariment al Sr. Alcalde que nosaltres solament ens referim a l'Ajuntament de Móra la Nova (ni al Consell Comarcal, ni a la Generalitat), i de la seva pràctica, que ja comença a ser habitual, de crear càrrecs de confiança amb retribució pels seus ex-regidors.

Això va començar amb el Sr. Antoni Mateu, el qual va passar desprès de les eleccions de 2007 a la situació d'ex-regidor, i amb un càrrec de confiança com a “coordinador d'obres” dotat d'un sou de 5.800 €/any.

Ara en pleguen 2, i passen a la condició de càrrecs de confiança, i de moment coneixem el salari de la Sra. Núria Llorens amb 13.000 €/any més 4.173 €/any en concepte de seguretat social a càrrec de l'empresa, és a dir un total de 17.173 €/any de despesa per la Sra. Núria Llorens. A més, i en el supòsit que el càrrec de confiança del Sr. Escoda (l'altre ex-regidor) estigui retribuït, ho estirà (segurament) amb el mateix sou que el Sr. Mateu, o sigui 5.800 €/any.

En total la despesa pels 3 ex-regidors pujarà a 28.773 €/any per unes feïnes que, segurament, amb  el personal laboral de l'Ajuntament, i els nous regidors, podrien assumir com fins ara, i estalviar-mos aquesta despesa que paguem entre tots. Tot i apuntar que amb aquesta quantitat es podrien pagar d'altres serveis per a la població (conductors d'autobús, per exemple), no per assessores i ajudants varis d'un Equip de Govern, que de cop i volta resulta que ja no pot fer la mateixa feina que fins ara.

Es dona el cas que fins ara l'equip de govern mai ha declarat quan cobra cada regidor de Convergència, per tant el Sr. Sabanza quan carrega contra els sous dels càrrecs polítics del Consell Comarcal, ho pot fer perquè sap els sous que es cobren, donat que no solament no són secrets, tambè es publiquen pel seu coneixement general. Ens plauria que l'Ajuntament de Móra la Nova fos igual de transparent quel Consell Comarcal, i publiqués al B.I.M. el sou dels seus regidors amb responsabilitats de govern, així com les quantitats que es paguen per tots els càrrecs de confiança, ja que no sabem si ni ha més o no.

 

IMNOVA-PSC


Comentaris

  1. En resposta a JURASSIC PARK:
    Reprodueixo l'article 12 del conveni vigent de l'Ajuntament de Móra la Nova, (vigent perquè no ni ha cap més, doncs el seu termini, és al 31/12/2007):
    "Artículo 12
    Trabajos de categoría superior
    En caso de necesidad, el Ayuntamiento podrá
    destinar los trabajadores a realizar trabajos
    de categoría superior y reintegrarlos a su antiguo
    puesto de trabajo cuando desaparezca la
    causa que motivó el cambio.
    Cuando un trabajador ocupe un puesto de
    trabajo de categoría superior, durante el tiempo
    que desarrolle las tareas, percibirá la retribución
    de la categoría correspondiente al puesto
    de trabajo, según se establece en las tablas salariales.
    En cualquier caso, el trabajador no
    podrá invocar ningún derecho a la categoría o
    salario del trabajador sustituido.
    Ningún cambio podrá tener una duración
    superior a seis meses al año u ocho meses durante
    dos años, salvo los casos de una sustitución
    por enfermedad, maternidad, accidente de trabajo,
    licencias y excedencias, en que la situación
    puede prolongarse mientras subsistan las circunstancias
    que lo motivaron.
    No será de aplicación este artículo para las
    situaciones derivadas de las vacaciones anuales
    del personal."
    DOG Nº 4800 del 16/01/2007.

    Publicat per Ernest Blanch — 12 Mar 2009, 20:49

  2. alguien ha conseguido desviar el tema de los cargos de confianza hacia otros campos, que quiza son mas importantes, pero no eran el tema de este articulo

    Publicat per OCTUBRE — 12 Mar 2009, 22:26

  3. A l´atenció dels interessats:
    En cap moment he volgut desviar l´atenció referent al tema dels càrrecs de confiança, únicament he manifestat que a l´igual que aquests són un escàndol per a la majoria dels veïns de la vila que sentim vergonya aliena pel fet que hagin estat creats per anteriors regidors del partit de CIU. de la vila sense raó de ser i existir actualment, el fet que treballadors municipals d´una mateixa categoria laboral i realitzant les mateixes feines (NO realitzant tasques d´una categoria superior, com algú ha esmentat en comentaris anteriors) cobrin més diners que els altres degut a l´ingrès en nòmina (a saber) d´unes cantitats econòmiques anomenades primes voluntàries assignades únicament a criteri personal del Sr. Batlle de la vila sense cap barem prèviament establert com per exemple objectius de treball, considero que és un altre escàndol i que no queden reflexades al conveni laboral actualment vigent a l´Ajuntament de la vila, que com he manifestant també anteriorment havia d´haver finalitzat l´any 2007 i que continua vigent degut a la negativa del Sr. Batlle a aprovar-ne un de nou, motiu de disgust i mal ambient laboral existent actualment entre els treballadors de l´Ajuntament de la vila.
    Els interessats poden comprovar totes aquestes dades mitjançant els delegats sindicals de l´Ajuntament de la vila i/o sol.licitar l´ingrès econòmic anual de tots els treballadors municipals i regidors de l´Ajuntament de la vila, que malgrat que aquesta informació NO és secreta i és tracta d´informació pública facilitada pels demés ajuntaments, aquí el Sr. Batlle de la vila s´ha negat fins al dia d´avui a facilitar-la.
    Gràcies per tots els comentaris al respecte i visca els masos.

    Publicat per JURASSIC PARK — 14 Mar 2009, 15:37

  4. Jo de tot això que en diu Jurassic Park en faria un comunicat de premsa a Telemasos i a Ràdio Móra la Nova i si no li fan cas denuncieu a qualsevol cadena de televisió.
    Heu provat de posar una denúncia de la situació dels treballadors a CCOO?
    Cal posar Webs per posar el cascabell al gat més fart, però hi ha camins sindicals i jutjats per fer-ho.

    Publicat per Webs — 14 Mar 2009, 21:55

  5. A quien le importa que los trabajadores del ayuntamiento que hasta ahora se han dedicado hacer la pelota al alcalde, no tengan el convenio actualizado con la cantidad de gente que no tenemos ni convenio ni trabajo.
    Que sean solidarios con el resto de la poblacion, que esta en crisis, ellos al menos tienen un sueldo estable cada mes.

    Publicat per parado — 15 Mar 2009, 02:52

  6. el articulo 3 del convenio colectivo dice:
    la durada del presente convenio sera hasta el 31 de diciembre de 2007.
    A continuacion dice: esta convenio-pacto, se prorrogara tacitamente por años naturales siempre que no sea denunciado por alguna de las partes.
    Tambien dice: los importes economico seran revisados automaticamente en funcion de lo que establece los presupuestos del Estado o en su defecto por el IPC.
    ¿ Alguien ha denunciado este convenio?

    Publicat per OCTUBRE — 15 Mar 2009, 11:30

  7. Espero que us fareu ressò de les declaracions del delegat de la Generalitat a la província de Tarragona, Xavier Sabaté, del PSC (!!!), A FAVOR D'INSTAL·LAR UN CEMENTIRI NUCLEAR A LA PROVÍNCIA DE TARRAGONA.
    Espero que quan ens visiti el rebeu també amb sirenes i xiulets.

    Ho trobareu a La Vanguardia.

    Publicat per última hora — 17 Mar 2009, 11:15

  8. También espero que las agrupaciones locales del PSC que son contrarias a la instalación del cementerio nuclear en el territorio se planten ante las decalaraciones del Xavier Sabaté. De lo contrario, mucho de lo que se ha publicado en este Bloc, no servirá para nada.

    Publicat per Alucinado — 17 Mar 2009, 11:38

  9. Encara que no vingui a cuanto amb lo del personal de l'Ajuntament, m'agradaria fer:

    Ja que des del vostre partit PSC diuen que si que es bo que posin l'ATC a les Terres de l'Ebre, qui diu que no ens esteu amagant informació i ja sabeu on es posa, tant queixar-se dels demés i realment potser era una cortina de fum!!

    Publicat per Jordi — 17 Mar 2009, 21:25

  10. Jordi, no se qui ets, pero no pensaba que a la nostra poblacio tingesim gent tan curta d´enteniment com demostres ser.
    A estes alçades posar en dubte les idees que IMNOVA ha vingut defensant en estos gairebe 7 anys d´exisencia, en quand a la defensa del territori, de les industries no contaminans, en contra del macroabocabor, de la gasificadora, del cementiri nuclear, del travassament, ve sigui a Valencia, Murcia o Barcelona, posar en dubte tot aixo demostra la ignorancia de molta gent i el llepaculs que son alguns, no se si tu ets d´alguna d´estes categories, espero que no.

    Publicat per antonio montaña — 17 Mar 2009, 22:07

  11. Antonio, pero no se si saps que les sigles del vostre partit son IMNOVA-PSC (encara que a vegades sol vulgueu ser d'IMNOVA o a vegades del PSC, depèn del que convingui), nomes cal mirar el títol dalt de tot d'aquest bloc.

    Si aquest no es el vostre model per coherència política igual haurieu de abandonar el Psc.

    Publicat per Jordi — 17 Mar 2009, 22:26

  12. Convergencia i Unio...., ara sóc de Convergencia ara d'Unió...

    Publicat per bipolar — 18 Mar 2009, 00:22

  13. Vistos los últimos comentarios, parece ser que hay algunas personas que no pueden entender el mundo sin estar adscritos a "ejercitos de pensamiento único". Los miembros de IMNOVA-PSC tenemos ideas claras al respecto del cementerio nuclear; no lo queremos ni en nuestra comarca ni en las vecinas y así lo hemos manifestado siempre y nadie en el PSC nos ha intentado imponer un criterio distinto. Esa es nuestra oponión, la única que hemos defendido; no respondemos de las oponiones de nadie mas que de las nuestras, ni debemos obediencia ciega a un partido, donde la diversidad de opiniones es normal.
    Por cierto cuando los grandes generales de CiU ordenan todos sus reclutas locales se cuadran y cierran su capacidad de pensamiento autónomo; con salvedades, que normalmente están apartados de la política local, a la que deberían acceder para renovar el aire un poco "carca" que se respira en la politica local por parte de CiU.

    Publicat per Fernando Cantos — 18 Mar 2009, 00:58

  14. ORGANIGRAMA DEL PODER EN LA RIBERA

    1.- Pueblos

    2.- Ayuntamientos

    3.- Consell Comarcal

    4.- CENTRAL NUCLEAR ASCÓ , como máximo organo de poder de la Ribera d'Ebre, puesto de manifiesto en la última tertulia de alcaldes en radio Móra d'Ebre.

    CONCLUSION: VAMOS LISTOS, NOS ESPERA UN FUTURO NEGRO.

    Publicat per Disidente — 18 Mar 2009, 01:09

  15. Sóc el del comentari de "última hora", i començo a estar molt cansat de que cada cop que surt algú amb una opinió crítica amb Imnova-PSC s'ens tracti de esbirros de l'alcalde, de que obeïm ordres d'amunt, de que tot respòn a un tacticisme polític...Miri, jo vaig per lliure, no se si ho enten.
    Es tanta la paranoia que teniu per "destronar" l'alcalde que no enteneu que pugui haver gent que en algunes coses pensi com l'equip de govern i no com vosaltres, no ho enteneu i penseu que es gent que deu favors o que està a sou de l'ajuntament o que milita a CIU o que "té por" (lo més graciós).
    Fins que no entengueu que la majoria del poble va votar un color i no el vostre, i que ho va fer de manera lliure i cavilada, no us mereixereu governar res. Menysteniu als votants.

    Si el delegat de la Generalitat, el Sabaté, enlloc de ser del PSC fos de CIU ja tindrieu un post obert, amb frases com "la derecha nos quiere contaminar" o similars...que ja us coneixem!

    Publicat per Última hora — 18 Mar 2009, 09:41

  16. Vaig escriure això fa uns dies, veig que no soc l'unic que ho penso.

    "El que crec es que teniu un clar simptoma d'inferioritat, envers a qui governa al poble, ja que qualsevol persona que pensa diferent a vosaltres, ràpidament us la treieu del damunt etiquetant-la de "llepaculs de CIU".

    Un problema greu que teniu des de fa molt temps i us fa perdre moltes "amistats", vull dir vots...

    Crec que estria bé que reflexionessiu en aquest aspecte, perquè no se si sabeu que hi ha gent que no es de CIU que tampoc esta dacord amb moltes de les coses que plantejeu, sino nomes cal mirar els resultats electorals, hi ha gent entre vosaltres i CIU."

    Publicat per il dottore — 18 Mar 2009, 11:33

  17. Bajo el anonimato se puede ser de CiU, no serlo, o incluso puedes ser el propio alcalde.

    Publicat per ultima hora de il docttore — 18 Mar 2009, 14:57

  18. Aunque me había propuesto no entrar a debatir y simplemente leer los comentarios que se fuesen escribiendo en el block, voy a explicar unos pequeños puntos de vista de gente "anónima", que parece ser confunde o quiere confundir al personal.
    En primer lugar: "Teneis un claro síntoma de inferioridad sobre el que gobierna el pueblo", pues claro que SI, o es que no ves los plenos, somos 2 concejales y ellos 6. Ah¡¡¡ que puede ser que te refieras a otro tipo de inferioridad, pues bien simplemente decirte que para no levantar polémicas lo dejaremos en " nos sentimos iguales". ( Aunque personalmente pienso que cualquiera de mi grupo vale 100.000 veces más, pero esta es mi opinión, no le dés más importancia).
    En segundo lugar lo único que queremos "destronar" es una manera de hacer política que no va acorde con los tiempos en que vivimos, o "estas conmigo o contra mi". El Alcalde es para todos Alcalde, no solo para los que le votan.
    Y por último, simplemente decir que seguiremos en la oposición tantos años como la gente de Mora lo crea conveniente, no tenemos la necesidad imperiosa de calentar ninguna silla.
    Una cosita más, cuando una persona vota con todas las consecuencias, "CHAPO", vote a quien vote. Pero cuando ves que llevan a la gente de la mano a votar.... Que quieres que te diga.
    Un saludo a todos.

    Publicat per Jose A. Gallego — 18 Mar 2009, 18:37

  19. entre lo del convenio de los trabajadores del ayuntamiento y ahora lo del cementerio nuclear se ha conseguido desviar el tema del enchufe de la Nuria, que era de lo que trataba este tema.
    ¿Ha sido involuntario o tambien ha sido una maquinacion de la pervertida mente de CiU ?

    Publicat per OCTUBRE — 18 Mar 2009, 20:16

  20. Aquest bloc esta realitzat pels membres de PSC-IMNOVA de Móra la Nova com a eina per difondre les nostres accions o opinions respecte l'acció de govern de Móra la Nova i també d'altres temes que considerem oportuns o d’interès per a la població de Móra la Nova. Com a grup de l’oposició que som, ens correspon ser crítics amb aquesta acció de govern, que no vol dir ser crítics contra les persones que el formen com alguns donen a entendre, . I aquest post en concret és per criticar la contractació de la Sra. Núria Llorenç com a càrrec de confiança per part del batlle, Sr. Sabanza, contractació que si be és legal, al nostre entendre és innecessària i es podrien dedicar els 17173 euros anuals de costos que aquesta te a d’altres fins més beneficiosos per a la població, que al fi i al cap, l’equip de govern municipal gestiona els diners de tots el vilatans.

    A més a més, permetem que la gent pugui expressar la seva opinió lliurement sense cap tipus de censura tal com s’ha pogut comprovar, tot i que moltes de les opinions aquí expressades per anònims, algunes ofenoses, no les compartim.

    Publicat per Joan Piñol — 19 Mar 2009, 00:00

  21. Sr.Gallego, el "o estas conmigo o contra mi" l'apliqueu a diari en aquest bloc: "ho estas d'acord amb nosaltres o ets un llepaculs de l'Ajuntament", es el missatge a diàri que transmeteu.
    I "gente de la mano a votar"...miri, vaig estar molta estona a les ultimes eleccions, i podria dir, amb noms i cognoms, gent de la seva llista (i de les altres dues també) que va portar gent gran impedida que practicament no podia parlar, i gent inmigrant que encara no sap dir ni una paraula en català, no m'estiri de la llengua...

    Publicat per ultima hora — 19 Mar 2009, 12:34

  22. Ultima hora.
    Jo també vaig estar moltes hores a les ultimes eleccions, i la gent que va passar allí el dia, a més dels membres de les taules, gairebé tots eren membres dels diferents grups polítics, aixi que per veure el que dius que vas veure, deuries ser d'un d'aquest grups. I si parles de noms i cognoms, el primer que hauries de fer es donar el teu, ja que sota l'anonimat és poden dir moltes bestieses.

    Publicat per Joan Piñol — 19 Mar 2009, 15:52

  23. Para ultima hora: Sólo decirte que este block no se ha construido con la finalidad de insultar ni aprovecharlo para denigrar a nadie llamandolo " llepaculs" sean del bando que sean, lo cierto es que en realidad que se aprovechan del anonimato tantos unos como otros para hacerlo, cosa que personalmente desapruebo, pero es una realidad.
    Este block, para tu conocimiento se ha creado para esa gente, que sin ser de un partido político pueda expresarse libremente tanto en un sentido como en otro. Por esa razón, decir que nosotros promulgamos el, o estas con nosotros o estas en contra, es simplemente una estupidez, debido a que lo que buscamos son a esa gente y no a los anonimos despectivos que son afines a ciu, que como comprenderas hagamos lo que hagamos no los vamos a convencer y encima nos descalifican amparandose en el anonimato.
    En cuanto a lo de las votaciones, simplemente, si no estas de acuerdo conmigo, vamos a dejarlo, en este tema no tengo más que hablar contigo. Un saludo

    Publicat per Jose A. Gallego — 19 Mar 2009, 16:06

  24. Sr.Gallego, vull felicitar-lo per la resposta, pausada, serena, sense atàcs personals pero a la vegada contundent. Pero a la vegada penso que no tothom està a l'alçada, i crec que la gent del seu partit que firma els comentaris hauria d'estar a la seva alçada com a mínim i no entrar en segons quines disputes estèrils plenes de tòpics injustos. Estic a les antípodes de les seves idees, pero amb gent com vosté, o Blanch o inclús J.Piñol crec que, com a mínim, podriem debatir.
    Joan, si vaig estar algunes hores a les "urnes" va ser perque al matí vaig acompanyar a un familiar, i a la tarda vaig anar a votar cap al tard i ja em vaig quedar a veure els resultats, i petant la xerrada allí amb la gent es veuen moltes coses, de tots els colors polítics!. Pero la veritat no sé perque t'estic donant tantes explicacions, trobo que son innecessaries. No crec que hagi dit cap bestiesa, i no soc de cap grup politic i, com s'ha dit molts cops, si no esteu d'acord en que la gent escrigui des de l'anonimat impediu aquesta opció.

    Publicat per ultima hora — 19 Mar 2009, 17:40

  25. Que passa amb lo de la ATC??? Es pronunciareu o no?? Estic d'acord amb un comentari de mes amunt on deia que si les declaracions del Sr.Sabaté les hagues fet un de CIU o un PP ja estarieu possant el crit al cel i faria hores que haurieu obert un post nou. Si sou coherent us hi pronunciareu en contra, llavors no tindre res mes a dir.

    Publicat per motoritzat — 19 Mar 2009, 18:18

  26. Para que entiendas mejor nuestra posición, me he leido todos tus comentarios escritos en este artículo, para ver donde se te incrimina por pensar diferente a nosotros, pues bien ,no he logrado ver ningún comentario despectivo ahacia tu persona, y eso que has dejado bien claro que estas en las antípodas de nuestras ideas, eres un firmante anónimo, etc... Lo que si he visto es que nadie te ha contestado, y si me lo permites lo haré yo, aunque es repetir lo mismo que en otros artículos: Imnova está en contra de que se monte el ATC en Tarragona, aunque sea una buena idea para el gobierno central, para el local no lo es, y haremos lo que podamos para evitarlo.
    Otra cosa, no he leido tu opinion sobre este articulo, me refiero a lo de los cargos de confianza. Un saludo.

    Publicat per Jose A. Gallego — 19 Mar 2009, 18:47

  27. Sr. Gallego aixo ho deia per mi?? si llegeix mes endarrere veura que he opinat bastantes vegades,en aquest mateix tema, inclus un dels seus companys, el sr. blanch per ser mes exactes va estar d'acord amb molts del meus arguments. Ja veig que la gent d'IMNOVA us he posicionat, pero i els seus companys de llista?? el PSC?? al igual que van fer una nota de premsa i van denunciar el tema dels carrecs de confiança publicament al diari EL PUNT, estaria be per la seva part que fesin ara el mateix.

    Publicat per motoritzat — 19 Mar 2009, 19:57

  28. vull reiterar lo convenciment i espero que quedi molt clar, que IMNOVA fera tot el posible per que el cementeri nuclear no es coloqui a les nostres terres, ens done igual qui ho indiqui, si cal protestar devant Zapatero ho farem.
    IMNOVA DIU NO AL ATC, espero que no tornin ha surtir dubtes respecte a la nostra posicio.
    Ara ens falta saber la postura de CiU a Mora, jo encara no la he sentit, per altra banda crec que ERC tambe s´ha manifestat en contra

    Publicat per antonio montaña — 19 Mar 2009, 20:00

  29. Sr.Antonio, quan diu IMNOVA diu tambe PSC?? aneu junts en aquest tema??

    Publicat per motoritzat — 19 Mar 2009, 20:15

  30. I la part PSC? Que opina?

    Si us voleu manifestar no cal anar fins a ZP de moment, podeu començar pel delegat de la Generalitat, sr.Sabaté! Fareu algo al respecte? Protestareu davant de la seu de la generalitat a Tarragona? Presentareu una moció de censura per condemnar aquestes declaracions, com feieu abans?

    Publicat per dubtes — 19 Mar 2009, 20:23

  31. Mi pregunta iba destinada a " ultima hora", pero cuando puse el comentario ya estaba el articulo de motoritzat, pero ha servido para contestar en este caso a dos.
    En cuanto a nuestra posicion sobre el ATC ya ha quedado clara, y en cuanto al PSC estos tienen todo el derecho a posicionarse como quieran ya que tenemos una clausula de no ingerencia en temas de partido.

    Publicat per Jose A. Gallego — 19 Mar 2009, 21:03

  32. jo, sempre he parlat d´IMNOVA, pero crec recordar que IMNOVA-PSC a presentat propostes a l´ajuntament de Mora la Nova per a rebutjar l´implantacio del cementiri nuclear als nostres territoris i no sempre han tingut el vot favorable de CiU.
    Una vegada mes vull demanar l´unitat de TOTS els partits politics de la nostra població per rebutjar un projecte que potser perillos per als nostres fills.
    Si esta unitat es posible, IMNOVA esta disposada a manifestarse on faci falta

    Publicat per antonio montaña — 19 Mar 2009, 22:06

  33. La postura del PSC de les Terres del Ebre és contraria a la implantació del ATC a les Terres del Ebre. La mateixa pregunta la podríem fer al grup municipal de CIU, ja que CIU en el Parlament de Catalunya es va posicionar en contra l'ATC, en canvi, aquí sembla que no estiguin gaire per seguir les directrius del seu partit, si es que CIU te alguna cosa clara al respecte, perquè no és la primera vegada que va cap on bufa el vent, diu una cosa a Barcelona i una altra al territori.
    Aprofito per saludar a Ultima hora i crec que si és possible iniciar un debat, encara que no comparteixo gens la seva opinió de que al nostre grup hi ha gent amb la que no es pot parlar.
    Al dir que hi ha gent que diu bestieses sota l'anonimat no em referia a ningú en concret en aquest moment, però desprès de seguir aquest bloc durant temps, això ha estat una realitat, i molts d’aquest comentaris m’han donat la percepció de que tenien un interès en desviar l’atenció a un altre tema del que es parlava al post, ja que hi havia gent no interessada en que es parles gaire del tema principal d’aquest, i si no, mireu aquest i d’altres post anteriors i veureu com moltes vegades s’ha acabat parlant de temes que res tenien a veure amb el d’aquell post.
    I torno a recordar que el present post es una crítica als càrrec de confiança de Sabanza, els 17000 euros que haurem de pagar entre tots, per la contractació de la Sr. Nuria Llorenç creiem que anirien millor invertits en d’altres qüestions d'interès general, es podrien arreglar carrers, abaratir o treure les entrades de les revetlles per festes majors, que tantes vegades hem discutit, millorar el sou dels empleats municipals, que aquest si se’l guanyen, entre altres moltes coses que es podrien fer amb 17000 euros.

    Publicat per Joan Piñol — 19 Mar 2009, 22:13

  34. joan, vols dir que amb mes de 100 opinions al tema dels carrecs de confiança no se n'ha parlat prou?? en tot cas obriu un nou post amb lo de l'ATC. Jo si que penso que hi ha gent del vostre grup que es mes radical, a la que tens una opinio diferent al que exposeu se't tiren a la yugular. Per cert em sembla molt be l'aclariment que heu fet de la vostra postura sobre l'atc, pero deixeus de rollos sobre el que pensa CIU, ja seu faran, que facin un bloc per opinar i hi anirem també, trobo que us resta punts estar sempre treien les miseries del altres, ja ho diuen "en muchas casas cuecen habas, i en la mia a toneladas"!!

    Publicat per motoritzat — 19 Mar 2009, 23:35

  35. Motorizat, dubtes i ultima hora: si no he contado mal en nuestro bloc hay unos doce artículos que se posicionan en contra de todo aquello que tenga que ver con la energía nuclear y a favor de las energías alternativas, muchos de ellos dedicados a oponernos explicitamente al ATC. También en nuestra revista hemos publicado muchos artículos contra un tipo de energía que consideramos caduca y cuyos magnates están frenando el desarrollo de las energías del futuro y con ello expectativas económicas y de empleo. Así que me pregunto ¿que lección nos tenéis que dar sobre nuestro posicionamento con respecto al ATC? ¿alguno de nosotros se llama Xavier Sabaté?
    Creo que vuestro sistema de desgaste es un poco absurdo, así que cambiad de registro, que con la táctica que utilizáis no engañáis a nadie.

    Publicat per Fernando Cantos — 20 Mar 2009, 00:59

  36. Joan, hi vec una contradicció, dius que PSC de les Terres de l'Ebre hi està en contra, pero pel que vec PSC Tarragonés a favor (Sabaté), la Generalitat que representa Sabaté diu mutis (o a favor), el projecte de l'ATC el va aprovar Montilla sent ministre d'Industria...no creus que es una mica incongruent atacar a CIU si CIU de Mora la Nova ha dit que a Mora no es farà, i CIU de Catalunya diu que a Catalunya no la vol? On governa CIU a part de al poble? Enlloc. On governa PSOE? A tot arreu, vosaltres teniu el poder i la decisió final. La resta son pilotes fora.

    Publicat per dubtes — 20 Mar 2009, 01:32

  37. Quizá olvidamos que hace falta un pueblo candidato y que con decir "en Móra la Nova no", no basta; da la sensación de que algo se está escondiendo en cuanto a la candidatura, dado que, por ejemplo, el alcaldse de Ascó, a nómina en la nuclear, estaría encantado de poner ese foco de radiación en su pueblo. Todos los que venden el tema de la autonomía municipal, para hacer lo que les venga en gana, son cuanto menos sospechosos, entre ellos nuestro alcalde, también en nómina del mismo ente radioactivo. Decir, que son muchos, de todos los partidos, los que forman parte del ejercito de "bien pagaos" de la nuclear; así que el peligro de que venga el cementerio es real.

    Publicat per Fernando Cantos — 20 Mar 2009, 09:21

  38. Dubtes.
    Cada pais es responsable dels seus residus nuclears, els quals són un problema. Montilla, quan era ministre, va fer el que tocaba, i es donar solucio al problema dels residus nuclears, com era la seva feia en aquell moment. Una altra cosa, es que nosaltres, defensant el nostre territori, creiem que a la Ribera, la instal·lació del ATC sigui més perjudicial que beneficiosa, les indústries i els diners que generen, van i venen, però en el cas del ATC, els diners marxarien i els residus quedarien per molt de temps.
    Motoritzat, el tema del post la crítica als càrrec de confiança de Sabanza, els 17000 euros que haurem de pagar entre tots, per la contractació de la Sr. Nuria Llorenç, i els 100 o més comentaris, són aportacions voluntaries de la gent. Respecte la ATC, ja n´hi han d'altres de post en aquest mateix bloc per opinar.

    Publicat per Joan Piñol — 20 Mar 2009, 09:59

  39. Està clar que Montilla va fer el que tenía que fer, però, com a secció local del PSC teniu fil directe amb la persona que va crear la plaça per un ATC i la que governa Catalunya, que és el president del vostre partit i el jefe directe del senyor Sabaté, en resum: el sr.Montilla. Qui millor que ell per resoldre els dubtes que teniu sobre això.

    Publicat per última hora — 20 Mar 2009, 11:33

  40. 1.- El ATC es necesario.

    2.-El lugar de ubicación ha de estar apartado de cualquier población. Se han de gastar el dinero que haga falta para instalarlo en un lugar idóneo.

    3.-Es incorrecto pedir "candidatos", dado que éstos se obtendrán con corruptelas y sobornos, muy lejos de los intereses de las poblaciones.

    4.-Creo que lo dicho es lo que siempre se ha defendido en este Bloc. No se por qué los mareais tanto; entrad en los blocs de los defensores de la bondad nuclear o en los de los falsos que tiran la piedra y esconden la mano.

    Publicat per cuatro verdades — 20 Mar 2009, 12:20


Afegeix un comentari
















El segon mes de l'any:



Powered by LifeType