« Anterior | Següent»

08.11.08

L’escola nova de La Riera haurà de seguir esperant

Publicat a General | 17:37

El passat 6 de novembre, el responsable dels serveis territorials del Departament d’Educació de la Generalitat a Tarragona, va reunir-se amb l’alcalde de La Riera i la regidora d’ensenyament, la directora del CEIP Montoliu i un membre de l’AMPA d’aquest centre. Després de saber-se que als pressupostos de l’any vinent no hi ha recollida cap partida per la construcció del nou centre escolar, aquesta reunió havia de servir per conèixer una mica millor com queda ara aquesta obra. I la resposta a la pregunta és força clara. L’escola és prioritària però cal esperar a que el govern català inclogui aquesta partida als diners que surten de l’Institut Català de Finances.

 

És del tot evident, que anem tard. Col·lectius com l’AMPA i el grup municipal d’esquerra, des de principis d’aquest nou segle venen reivindicant que el nostre poble necessitava aquest equipament. I de fet, la gent que poc a poc ha anat venint a viure a La Riera, no entenen com es pot planificar un poble, deixant construir cases i pisos arreu i per contra, no millorar-ne els serveis del municipi. Per nosaltres, no deixa de ser un exemple més de la mala gestió d’aquest equip de govern, amb el seu alcalde aferrat a la cadira. I això si, donant les culpes de que no tinguem escola al tripartit.

 

Pel bé del municipi, esperem que aquest any vinent, puguem explicar-vos que els diners ja hi són i abans d’acabar la legislatura podem tenir un nou centre. Us anirem informant si hi ha algun canvi al respecte.

Comparteix:

44 Comentaris | "L’escola nova de La Riera haurà de seguir esperant" »

  1. lariera :

    23/01/2009, at 18:30 [ Respon ]

    lariera

    No ho crec, encara que alguna cosa podria fer pensar una altra cosa. Però no pateixis perquè el tema de la succeció del Jaume serà tema de conversa a mesura que s'aproximin les eleccions.

    Salut!
    Hèctor

  2. Sergi : Nou lider

    23/01/2009, at 16:17 [ Respon ]

    Uff! quin silenci. Quien calla otorga...

  3. Sergi R. : Nou lider

    19/01/2009, at 17:53 [ Respon ]

    Fa dies que no en parleu... i estic encuriosit... es tracta del Moises Sumoy?

  4. lariera :

    21/12/2008, at 10:47 [ Respon ]

    lariera

    Bones companys. Així breument, vaig fer la carrera d'agrònoms a la facultat de Lleida però no he exercit mai aquest ofici. De fet, treballo amb dos associacions. L'una és l'Associació Mediambiental la Sínia, on desenvolupem un projecte d'educació ambiental, foment de l'agricultura ecològica i gestionem l'espai natural de la desembocadura del riu Gaià. Per altra banda, treballo també amb l'Associació Aurora, que té un Centre Especial de Treball que dóna feina a persones amb malalties mentals. Concretament en aquest centre faig les funcions de tècnic de medi ambient de les brigades forestals i de jardinera.
    Bé, si voleu conèixer millor la nostra proposta i voleu participar activament de les assemblees, ens reunims tots i totes un cop cada mes, concretament el primer dilluns de mes, ara per ara a la sala polivalent del Casal, de dos quarts de vuit a dos quarts de nou del vespre.

    Salut!
    Hèctor

  5. Amics de La Riera. : Nou Lider

    19/12/2008, at 19:09 [ Respon ]

    Hector, a banda de la politica, ens podries aclarar la teva professió, es que no sabem a que et dediques. Parlo en nom d'un grup que ens estem movilitzant per donar suport a noves iniciatives polítiques a la riera i el projecte d'iniciativa ens sembla molt engrescador. Moltes gracies i molts anims company.

  6. Francesc Franc, l'ultim gran dictador. : LIDER RIERENC.

    19/12/2008, at 19:02 [ Respon ]

    S'acabat de vestieses collons!!!!!!!!!!! Coneixo al veritable lider rierenc i té inversionistes i capitalistes per fer l'escola en dos mesos si cal!!! Al tantu!!!!!! pero semi-privada o concertada com us agrada dir-ho ara als sindries. A mes a mes te contactes amb el seu equip d' eginyers, arquitectes, advocats, economistes, pedagogs, metges, sociolegs per que es presentin a les properes eleccions a la riera. Es necessiten tecnocrates de nou a la politica com a l'era de franco.

  7. lariera :

    19/12/2008, at 12:31 [ Respon ]

    lariera

    Uf els rumors...A La Riera, com a la resta de pobles els comentaris i els rumors són el pa de cada dia. Sincerament, crec que això no té cap fonament i tampoc no hi ha cap motiu perquè dimiteixin. Altre cosa seria, que l'alcalde deixés la seva cadira a algú altre per a preparar-lo com a succesor. Però si no ho ha fet amb quasi 26 anys, dubto que ho faci ara...

    Hèctor

  8. El guerrer de la màscara negra : Regidora d'educació

    18/12/2008, at 20:24 [ Respon ]

    Dani, la meva intenció no era insultar. Si ofenc, demano perdó... M'han dit que en una reunió de l'AMPA va comentar que no fessin cas de lo que es digués al poble de les escoles... Saps que es deia al poble? Que no estarien fetes a temps... Ho diré d'un altre forma: va interpretar la realitat a la seva manera... tot i que em sembla que té bona voluntat i que és un problema que ha heredat.
    El cas és que no hi haurà escoles l'any vinent... i això no és distorsionar la realitat!!!
    Per cert, ja fa dies que corre pel poble el rumor que els cinc regidors de CiU volen dimitir en bloc; que en sabeu? Si això fos cert, males llengües diuen que el tema estava pactat des d'abans de les eleccions...

  9. J.M Sole : Apendre a volar

    18/12/2008, at 12:58 [ Respon ]

    Vaig apendrea caminar,des de llavors corro.vaig apendre a parlar desde llavors escolto i raono aixo amb va fer apendre a volar desde llavors no tolero que mempeyin, cap ala vulgaritat,i vanalitat.va per tots els personatjes que an convertit aquest bloc am . un cercavila. salud

  10. J.M Sole : Apendre a volar

    18/12/2008, at 12:50 [ Respon ]

    Vaig apendrea caminar,des de llavors corro.vaig apendre a parlar ai desde llavors escolto i raono aixo amb va fer apendre a volar desde llavors no tolero que mempeyin, cap ala vulgaritat,i vanalitat.va per tots els personatjes que an convertit aquest bloc am . un cercavila. salud

  11. jesús gil fill : les rodes

    17/12/2008, at 18:26 [ Respon ]

    sí,si si hay ke cargar de trabajo a ramon el nostre estimat gutzil, como curra el tío, yo le daría 2 pistolas y una porra sería el sheriff rierenc y además que patrulle con la pickup, como un talibán dando ostias a diestro y siniestro

  12. Dani :

    16/12/2008, at 13:54 [ Respon ]

    Què fàcil és insultar a una persona. El guerre de la màscara coneix a la Regidora d'Educació per dir d'ella que és una embustera. No crec que la crítica destructiva i l'insult sigui la finalitat d'aquest mitjà.

  13. FEDE LOSANTOS. : HOLA DE NOU!!!

    16/12/2008, at 09:21 [ Respon ]

    Hola companys i companyes blogaires ja torno a ser aqui!!! Disculpeu la meva absència però es que he estat uns dies fora entre grips i viatge de feina. Com està el xup xup del blog??? actiu com sempre suposo no?? je je je. Bé, ara hem toca llegir totes les entrades ver posar-me al dia una mica de tot i poder seguir comentant l'actualitat.

    Salut companys i companyes.

  14. El guerrer de la màscara negre (a punt de perdre el color) : Tema rodes

    14/12/2008, at 20:41 [ Respon ]

    No, no... res de denúncies: quatre pinyes ben donades a temps són magnífiques... al menys tindríem tema de conversa al poble!!!

  15. lariera : La gestió dels aparcaments

    14/12/2008, at 11:05 [ Respon ]

    lariera

    Hola company. El tema que planteges penso que té dues lectures. Per un costat, la més evident, és la qüestió de la mala gestió que des de sempre s'ha fet d'aquest tema. Fa forces anys, quan es van arreglar voreres i carrers, va sorgir amb força la idea que al nucli històric del poble, on els carrers són estrets, les voreres fossin al mateix nivell que l'asfalt i així evitar aquest problema. Aquesta solució l'he vist aplicada per exemple a Bellveí i dóna bons resultats. Però el problema que tu planteges té un rera fons més profund. És una barreja de mala gestió i populisme. A la baixada dels quatre cantons, davant de la seva botiga, han pintat una ratlla groga i han posat senyals de prohibit aparcar sense cap resultat. I si tu li preguntes, la culpa és de la gent per aparcar-hi.
    Si tu com Ajuntament no vols que la gent hi aparqui, tens eines, com la sancionadora. L'agutzil, si el ple ho ratifiqués, podria posar multes. Ah i perquè no es fa? Bé, segurament als seus votants no els hi faria cap gràcia. I lo d'aparcar damunt de les voreres és el mateix. Molts de nosaltres algun cop o altre hi aparquem i no hauria de ser així.
    Així doncs, la proposta en aquest tema és clara, hem de recòrrer si fa falta a sancionar els aparcaments mal fets. I per això, no cal policia local. Aquest és un tema similar al dels guals que posem davant dels garatges. De que serveixen, si l'Ajuntament no té regulat cap tipus de sanció ni cap conveni amb un servei de grues per retirar els vehicles si hi estacionen davant. I serà perquè en aquest poble no hi ha grues.
    Per últim, el teu problema l'havies d'haver solucionat amb la persona que aparcava malament. En el teu cas, potser el millor fer fotos en el moment que et va pasar i denunciar-ho a l'asseguradora i fer una queixa a l'Ajuntament.

    Salut!

    Hèctor

  16. El guerrer de la màscara negra (tot i que se 'ha descolorit una miqueta) : Cotxes mal aparcats

    13/12/2008, at 16:20 [ Respon ]

    Recony, nano!!! Si es que en aquest poble, si no ets d'aquí, no existeixes... Mira com es defensen entre ells, com per exemple quan s'obre un negoci nou... Ara, això si, jo agafo la matr´cula del cotxe mal aparcat i, a la nit, quan dormi el Ramon (jejejeje, si dorm tot el dia!) li punxo les rodes al burro que m'ha provocat lo de les rodes... Si, incivilitzat, ja ho sé... però em quedaria tan a gust!!!

  17. Borja de Riquer. : el veritable leader rierenc

    13/12/2008, at 13:57 [ Respon ]

    Sí efectivamente el leader rierenc, va los sábados a comprar por las botigues de La Riera, con toda la família, después se le ve en Can Ginés,Mulsum,La fonda,El casal,La masía, y por supuesto en ca´l parxè, es un verdadero leader, hablando con unos con otros, los domingos a misa de una, ES EL LIDER KE TOTS VOLEM, lo tenemos que votar, sus ideas avanzadas a favor de LA JUSTICIA SOCIAL, y en contra del fundamentalismo alahuí, reforzará al poble rierenc.

    Salut.

  18. Mr. Marshall : Cotxes mal aparcats.

    10/12/2008, at 18:48 [ Respon ]

    Hola Hèctor, m'han parlat d'aquest blog i volia demanar-te quina es la teva opinia al respecte del que t'explicaré i quines solucions plantejaries com a futur alcalde d'aquest poble. Com bé sabras hi ha la puta costum d'aparcarse damunt la cera, llavor si vols o pots passar t'hi has de pujar tú. Un dia hem va passar que al pujar a la acera per culpa d'un païo que estaba malt aparcat hem van petar les rodes del cotxe, hem vaig cagar en tot i va sortir el propietari del cotxe mal aparcat i li vair recriminar que per culpa seva tenia que canviar dues rodes i li vaig exigir que me les pagues. Com que no soc del poble, ja que no hi vaig nèixer però hi visc des de fa un temps hem va engegar i hem vadir que com a foraster no tenia dret a reclamar res i que en aquest poble sempre s'ha fet això i que si se m'havien punxat les rodes que hem fotés.
    Que opines al respecte? Quina sol·lucio planteges a aquest problema? Si vols jo t'en donc una: 6.000 euros de multa al qui aparqui damunt de les voreres o en carrers on no hi ha espai suficient per aparcar.

  19. jo mateix : liders

    06/12/2008, at 19:33 [ Respon ]

    mira que teniu ganes de menjar-vos el tarro!!!!!

    Malament anem si el bon govern i gestió de lo public depén d'un lider.
    La "cosa pública" correspon ser gestionada per Tots i Totes.

    Poc poble farem si ens penjem de quasevol lider.

    apa wapos i wapes !

  20. Super Bigoti : nou lider

    03/12/2008, at 12:07 [ Respon ]

    No feu riure, psc i pp a La Riera, no els hi queda res aquestos, primer han d trobar la gent per ficar a les llistes!!!!!!

  21. lariera :

    03/12/2008, at 11:47 [ Respon ]

    lariera

    Després de 26 anys, és normal que tothom estigui a l'espectativa, oi? I sinó, mira tots els comentaris que s'estan fent sobre el tema. Suposo que aquest xupxup anirà a més a mesura que arribem al final de la legislatura. I pel que fa als nervis, segurament qui patirà més aquest canvi són evidentment ells.
    Pelque fa al tema socialista, ja fa anys que s'arrossega però sembla que ningú no vulgui/pugui presentar-s'hi. Si més no, pot ser interessant veure com anirà tot plegat.
    Això si, sense arribar als extrems tristos d'altres municipis de la comarca, que després d'anys de llistes monolítiques de CIU, com Altafulla, Torredembarra o La Pobla de Montornès, han patit una greu inestabilitat als pobles corresponents. Llistes, les que facin falta però amb gent seriosa i amb ganes de treballar pel municipi.

    Salut i Gaià!

    Hèctor

  22. El guerrer de la màscara negra : Nou líder?

    02/12/2008, at 23:12 [ Respon ]

    Jejejejejejeje... ay, Héctor, que estàs nerviós? jejejejejejeje. Mira, si qui tu penses es presenta, jo em presento pel PSC, que quan vegi que el bigotis no es vol seguir podria optar per fer una candidatura... ep, i tinc contactes al PSC que em faríen una campanya guapa!!! No al pepero reconvertit a convergent!!! (no s'ho creu ni ell)

  23. anónimo flipi : veritable léader riernc

    02/12/2008, at 18:18 [ Respon ]

    ay ay ay Hector aquiles, no et possis nerviós, Hay algunos que sí que se podrían presentar para futuros alcaldes al poble, tanto por CIU y atención ke viene una gorda:PSC y PPC, sociatas y peperos, que en el pueblo hay unos cuantos, pero conozco al que podría ir de nº 1 de los peperos y de los sociatas, y te digo que no estan por la labor, el que mas pá amb tomaquet sucós es el convergent, este sí que es bueno............

    Salut company

  24. Un Home Bó. Art. 8.3 R.D. 2756/79 : nou lider politic

    01/12/2008, at 17:05 [ Respon ]

    Si si, això Fede, ens podries concretar una mica més qui es aquest nou lider per La Riera?
    Jo opino que el lider que necessita La Riera hauria de sortir de les forces d'esquerra, progressistes, ecoligistes.

  25. lariera :

    29/11/2008, at 19:45 [ Respon ]

    lariera

    Hola Fede. Aquest nou candidat viu al carrer Major, apropet de l'Ajuntament?

    Hèctor

  26. FEDE LOSANTOS. : NOU LIDER

    28/11/2008, at 19:02 [ Respon ]

    Atenció atenció!!!!! Marcel de forn podria haver estat un dels candidats pero..... no!!!! es massa poc per ell, si estiguessim parlant de Nova York, Barcelona, Los Angeles o Rubials si, però la riera no. Hi ha un paio que viu al casc antic des de fa poc, que aquest podria ser el nou lider que necessita la riera. Es que mes clar no us ho puc dir!!!

  27. JESUS GIL : nou líder rierenc

    28/11/2008, at 18:58 [ Respon ]

    Hola soy jesús Gil, NO ES MARcEL DEL FORN, yo me dediko a la empresa y os digo que el líder ha estudiado en EEUU, y quiere que la Riera sea el nuevo San cugat del Baix Gaiá, aportará diners, escoles , y progrés pero no el de iniciativa de Hector, muy pronto se dará a conocer, su ideología es proempresa y ama a la justicia social, NO ES JUDÍO, por cierto implementará policia local.

    Un saludo.

  28. ANIOL SERRALLONGA I MATHEU : el futur alcalde rierenc

    27/11/2008, at 17:29 [ Respon ]

    es veritat, tinc molta po, jo i la meva familia marxarem d' aquest preciós poble tarragoní, fá 5 anys, que vivim a la riera, i coneixem al que vol presentar-se per batlle, és un radovan karadzic o pitjor un nazi catalá.

    LLátima, perqué hi ha gent nova emprenedora, de diversos partits polítics molt valida.

    Salut a tots

  29. Super Bigoti : Nou lider???

    27/11/2008, at 11:05 [ Respon ]

    Deixeu-vos de romanços, ès tracta del Marcel del forn?.

  30. lariera :

    26/11/2008, at 13:31 [ Respon ]

    lariera

    La veritat es que no tinc ni la menor idea de qui és aquesta persona. Jo també he demanat una pista però sembla que els qui diuen saber qui és no la poden/volen donar. De tot plegat, la bona notícia és que per fi, el senyor alcalde deixa de calentar la poltrona.

    Pel que dius de la regidora, penso que simplement es va avançar als esdeveniments. No crec que volgués enganyar ningú, simplement potser va fer a cas o qui no tocava. Personalment penso que està fent prou bé la seva feina, donat el marrón de l'escola nova. Ahir al ple, el senyor alcalde, una vegada més, va llençar pilotes fora i va responsabilitzar de l'endarreriment de les obres a la crisi i la falta de diners de la Generalitat i que ells ja feia 6 anys que treballen pel tema. Bé, només li hem de recordar que tots els pobles de la contornada tenen escola nova i nosaltres no. Per tant, alguna cosa malament segur que han fet. No pot ser que es deixin construir pisos i cases i més pisos i un dia aixecar-te del llit i adonar-te que els nois i noies de La Riera ja no hi caven a l'escola. Per nosaltres, això se'n diu manca total de gestió i de previsió. A petita escala, és el mateix que ara passa al parc de dalt. Al seu moment, quan jo n'era responsable vam adequar els parcs amb engroxadors i demés. Ara ja caldria anar ampliant-los i adequant-los a la nova realitat...
    Com t'he dit, cal més gestió.

    Salut!

    Hèctor

  31. el guerrer de la màscara negra : Escola

    25/11/2008, at 22:48 [ Respon ]

    I ara que li direm a la Regidora d'educació que va dir en una reunió amb els pares de l'escola que no féssin cas dels rumors que circulàven pel poble sobre l'escola? Va dir que l'escola es començaria a fer aquest octubre passat!!! Merda per ella, per embustera... per no saber el que diu!!!Treieu-li els colors al següent Ple!!!
    Per cert, hi ha gent com jo que encara no coneixem a tots els rierencs: qui és aquest que es postula per alcalde-dictador del nostre poble? Una pisteta, si us plau...

  32. aniol serrallonga matheu : nou leader rierenc

    20/11/2008, at 18:02 [ Respon ]

    de veritat no es broma, com surti aquell paio de nº 1 de CIU, jo i la meva familia marxarem del poble, no sabeu quina mala baba té es un feixiste i un nazi, i un represor de les llibertats és un pinochet.

    Salut Sindria:Verde por fuera Rojo por dentro.

  33. FEDE LOSANTOS. : 20-N

    20/11/2008, at 17:59 [ Respon ]

    Tens raó Hector, hem de mirar endavant i oblidar els feixismes i les repressions del passat. La democràcia es el que tenim i ho hem d'acceptar, tot i que en alguns moments s'em fa dificil de percebre-la, i un exemple el tenim a La Riera.

    Salut company.

  34. lariera :

    20/11/2008, at 17:38 [ Respon ]

    lariera

    Puc entendre que et consideris un català d'espanya, encara que em considero independentista. Però crec que estan totalment fora de lloc les dictadures i els tics feixistes. Potser la democràcia no és la millor eina, però és la que tenim i ara per ara és l'única que d'alguna manera o altra recull la voluntat de la gent. Per tant, dies com avui, només hem de recordar el mal que ha fet aquella dictadura als dos països, Catalunya i Espanya, i fomentar el debat polític per damunt de les imposicions.

    Hèctor

  35. FEDE LOSANTOS. : 20-N

    20/11/2008, at 10:51 [ Respon ]

    Avui es un dia trist per tots Hèctor, segurament per tú també. Jo com a Català d'Espanya que soc, mira, avui es un dia que estic així així.
    En quan al nou líder, si si, veig que ja us ha vingut un nom al cap, doncs si es el que us penseu, no aneu desencaminats.

    Visca La Riera. Salut i peles.

  36. JESUS GIL : NOU LEADER RIERENC

    19/11/2008, at 17:23 [ Respon ]

    ES VERITAT, EL NOU LEADER RIERENC,EXPROPIARÁ TERRENYS PER FER RESIDENCIES 5 ESTRELLAS, TÉ CONTACTE AMB CONSTRUCTORS I BANQUERS, ES MOU PER bARCELONA, I A MÉS A MÉS ES ATRACTIU, I TÉ NOIES AMB EL SEU COSTAT.

    SORT I ENDEVANT

  37. lariera : Nou líder

    16/11/2008, at 20:34 [ Respon ]

    lariera

    Estic d'acord amb vosaltres, bàsicament pel fet que potser ja ni ha prou de votar a la gent per la persona i comencem a mirar-nos propostes i programes. El que ha passat fins ara, és que el poble l'han governat quatre i el fet que hi hagi el que hi ha ara, ha permés a molta gent fer el que li ha donat la gana. I si no, mireu urbanísticament les construccions que hi ha per tot el terme, els residus que molts negosis afins generen sense que l'ajuntament mogui un dit. Jo ja he patit aquesta història, o estàs amb ells o sense ells. Els canvis s'han de promoure des de fora i a La Riera ja li ha arribat el moment d'un govern on mani la lògica. Quan algú em pregunta si faríem un pacte amb ERC arribat el moment, jo sempre contesto que en un poble amb 9 regidors, el més quarent seria que tots i totes, o el màxim possible, tinguessin algun tipus de responsabilitat.

    Salut!

    Hèctor

  38. Garrofer23 : Escola

    16/11/2008, at 19:13 [ Respon ]

    Al final entre uns i altres, els nens i nenes de La Riera tenen una escola que fa pena. Només cal comparar el que tenen al Catllar o a Altafulla, per veure que som un poble de pringats. Es clar, la gent sempre vota al mateix. No se que haurem de fer dintre de dos o tres anys quan no capiguen a l'escola. Potser caldria votar al "Obama de la Riera"...

  39. FRA JUNÍPER SERRA : Nou lider rierenc

    14/11/2008, at 18:59 [ Respon ]

    Anem malament si anem pensant en nous liders que ho arreglaran tot amb la seva vareta màgica. Els que hi ha, des de fa molts anys no ho han arreglat, encara que ells pensin que sí. Prou de promeses mesiàniques i de salvadors nacionals!
    Ni Obames,ni Radovans, ni Serrallongues, ni Fedeslosantos...
    El que compta ès la implicació!
    Per cert, l´Obama ha creat una gran espectativa als EUA però no ha promés res en públic. Ja veurem que passa i si podrà fer el que voldrà. En camvi l´Obama de La Riera ni tant sols el conec jo.

  40. lariera : Nou líder

    12/11/2008, at 19:15 [ Respon ]

    lariera

    Uf, la veritat es que ho he comentat amb més d'una persona i la veritat, que la persona que ens surt, no pot ser. Home, ens podríes dir la primera lletra del seu nom o alguna altra pista, o directament qui és...

    Hèctor

Afegeix un comentari


Els comentaris d'aquest bloc estan moderats i son revisats pel seu propietari abans de ser publicats

 















Animal amb trompa: