« Anterior | Següent»

19.08.09

Cal que s’apliquin mesures de control de velocitat al nou tram de carretera i que es reordeni el trànsit a la zona de l’eixample

Publicat a General | 16:44

La remodelació de la carretera i els carrers de la part alta del nostre poble ja és una realitat i creiem que abans que s’acabin, caldria aplicar-hi algunes mesures del tot necessàries. En primer lloc i donada la llargada de la recta del nou traçat de la carretera i que parteix pel mig aquesta nova zona residencial, creiem que és imprescindible que s’hi col·loquin semàfors amb radars de velocitat que permetin un control de la velocitat dels vehicles i alhora, faciliti el pas de vianants d’un costat al’altre. Hem de pensar que en un futur proper, aquest ajuntament ha previst construir un poliesportiu al costat del camp de futbol i que per tant, força gent travessarà aquesta carretera habitualment. Així doncs, és urgent que s’hi comenci a treballar i no és deixi parat aquest tema.

 

En paral·lel a l’aplicació d’aquesta mesura, també creiem que cal que es plantegi una reordenació del sentit de circulació en tot aquest àmbit, inclosos els carrers de la rambla i l’eixample. De fet, quan aquesta reivindicació es va plantejar en un ple, l’equip de govern va respondre que aquest tema es tractaria una vegada entrés en funcionament el nou traçat de la carretera. Doncs bé, ara ja és el moment i pensem que caldria convocar als veïns i veïnes afectats i entre tots i totes, plantejar un nou model de circulació, que entre d’altres, millori el punt negre de la cruïlla entre el carrer Sant Jordi i Sant Lluís, on de tan en tan es produeixen topades entre vehicles i més d’un ensurt a algun ciclista. Cal modificar alguns sentits de circulació i plantejar que carrers com la prolongació de Santa Margarida i Jacint Verdaguer i el carrer Sant lluís, siguin només d’un sol sentit, així com regular l’accés als carrers paral·lels que s’han construït al costat de la carretera, on no s’hi hauria de deixar accedir a vehicles d’un cert tamany. Al proper ple ordinari, previst per l’últim dimarts del mes de setembre plantejarem aquesta qüestió a l’equip de govern.

 

Comparteix:

26 Comentaris | "Cal que s’apliquin mesures de control de velocitat al nou tram de carretera i que es reordeni el trànsit a la zona de l’eixample" »

  1. Dr.House : No ho entenc, ... torno sóc House

    30/12/2009, at 11:40 [ Respon ]

    Benvolguts lectors del blog, no entenc totes aquestes discusions del Pepitu, ventafocs, id 'altres, això només reflexa temes interns del poble, ... jo que vinc de tant en tant em sap greu que per pocs que sou estigueu així. Hi vinc ja que tinc familia que acaba d'arribar al poble. He captat aquesta necessitat que té la gent de la riera de saber dels altres, trapassar la intimitat de la vida familiar, i voler tafanejar, observar que fa l'altre o deixa de dir, ... alguna vegada he tingut la sensació que la gent observa massa. Una incomoditat de la riera, és el no poder passar desapercebut, ... Cadascú a casa seva i Déu a la de tots.

  2. La Ventafocs : A la Pepita d'ardenya and company!

    19/09/2009, at 09:31 [ Respon ]

    Demagogia, senzillament és el que fa vostè i els seus, és clar !.Es que tens una càmara oculta i veus qui passeja i qui no ?, li faig saber que a part de la Riera hi ha molts llocs per fer esport , caminar i passejar amb els fills.Però a banda d'aquesta petita incidència, m'agradaria dir-li que si anem pensant que : va per quatre turistes, va per quatre joves, va per quatre...seguirem on estem a les antípodes de la cultura i de la dinamització socio cultural amb altres municipis. Senyora que la Riera ja no és la Riera de fa 20 anys, que hem crescut i que ens hem d'obrir a tothom, que no podem ser tan xenòfos amb la gent que ha vingut a viure al nostre poble, perquè els fills d'aquests han nascut aquí i perquè ja són d'aquí. És patètica la frase "lo unic que podien pagar", quan sento això i frases com "aquests de fora que ens han de dir ", o "què s'han pensat aquests que fa quatre dies que estan aquí ?"tinc vergonya aliena com a rienrenca que sóc . Obriu les ments i sigueu més oberts a tot i a tothom. Doncs senyors, pepitos, pepites i etc... si no els hi agrada la gent de fora, el vostre marevallós Alcalde i la seva cort, van aprovar un pla urbanísitc que us en fareu un fart de veure gent nova, tanta que potser ja no sabreu qui són els de la vostra secta.I finalment, quan nosaltres siguem grans com no pugem damunt de la teulada del Moli no sé pas on ens posarem perquè en serem uns quants?. O potser haurem d'esperar un altre subvenció perquè ens facin una llar d'avis com deu mana.
    Ah!, per cert , això de la urbanització La Coma crec que ningú es vol mullar perquè s'hauran de posar a parlar amb els veïns i aquests després de tans anys difícilment voldran pagar contribucions especials, però suposo que més d'un del Castellot tampoc hagués volgut pagar contribucions especials i ho han hagut de fer. La Llei és per tothom igual i per tant, tard o d'hora s'hauran de posar d'acord si és que volen una millora en el seu lloc on viuen. Com sempre aquestes coses al nostre Ajuntament se li fan feixugues perquè no li comporten gaires vots perquè la majoria d'habitants pertanyen a Vespella, i segurament no deuen cap favor a ningú de la Coma. Estan allí i ja estan bé, perquè per quatre xalets que hi ha.......no?

  3. Juli : Respostes diverses

    18/09/2009, at 23:25 [ Respon ]

    Jo no insulto a ningú... No entenc que dir-li algú lo que és sigui insultar... Més aviat, el que faig és definir lo qué és...

    Maleducat, tampoc... M'han educat en el respecte a les opinions i a la diversitat, però contra la mesquinesa i els inútils, contra aquells que fan servir lo públic com si fos el seu "cortijo".

    Amenaces no en faig ni una; només convido a qui vulgui a expresar la seva opinió que ho faci a la cara.

    Marxar, ni ho penseu. Estic molt bé on estic i només penso en transformar aquest poble i fer-lo referència de bona gestió...

    En quant a comprar-me una casa vella al mig del poble, no ho descarteu...Segur que més d'un acceptaria ràpidament una oferta.
    I jo no vull pagar l'IBI més baix, vull ser igual que tots, i que es revisi els valors cadastrals per actualitzar-los. Això es diu Justicia.

    I si, jo també vull que es cuidi als avis, naturalment, però no que se'ls utilitzi. Tenen dret a estar en el millor dels locals, però aquest, arquitectònicament, no és l'adient. Per cert, no heu vist la de barreres arquitectòniques que hi han pels avis??? Això es pensar en ells!!!

    Ah!, lo del plumero té gràcia, senyal de que no teniu ni idea de qui sóc.

    Per acabar, el poble és preciós, per això visc a quí, però es pot millorar. i alguns dels qui aquí escriuen i difonen mentides sobre colors polítics i altres, sembla que no us importi que us caigui el poble a sobre. És clar!!! El poble és vostre!!! I feu amb ell els que us surt del "dallonsis". Així ens llueix, que diria algú...

  4. P. S. Creu ( parenta del pepitu de vespella) : al Sr Juli vs Sr Pepitu

    18/09/2009, at 16:14 [ Respon ]

    He llegit el blog i Sr Juli, no insulti a ningu, el Sr pepitu no li ha dit tarat! Maleducat!!!
    Potser que menys amanaces en les publicacions i més educació!
    Quina vergonya, aquesta és l'educació que espera que imparteixin a l'escola.
    Hi ha gent q mai troba res be! potser es que el problema el te vosté!
    I si te algun problema amb els que tenim cases al mig del poble, faci-se'ls passar, o comprissen una! si pot!

  5. Pepita d'Ardenya : FINS A ON ESTEU DISPOSATS A ARRIBAR???

    18/09/2009, at 16:07 [ Respon ]

    Acostumo a llegir a aquest blog, però m'esgarrifa veure on estan arribant els seus comentaris, i ho dic per tots, tants pels anonims com pels que no!
    S'està entrant en un espiral de descalificacions, insults que fa vergonya!
    Vergonya perque sembla q algun sembla que li vagi la vida o critica. molt a l'alcalde però sembla que ell nomes parla pels seus propis interessos, perque SI, "se le ve el plumero".
    Sembla mentida que per a fotre l'alcalde s'hagi d'apacar a la Rambla. Si tant verds sou, feu poble i porteu als vostres nens caminant per la vorera. I feu una mica d'esport que cada cop teniu la panxa mes grassa.
    També va sent hora que es vagi cuidant a la gent gran, i em pregunto jo??? perque serveix un museu en el moli??? pq vinguin cuatre turistes perduts a visitarlo? i els avis del nostre poble on hand'estar??? Recordeu que algun dia sereu vosaltres els avis, i els vostres fills faran el mateix que us hagin vist fer a vosaltres. A alguns els hi estarà ven merescut. Ja va sent hora que cuidem a la gent gran i inculquem bons valors als nostres fills
    I només faré una ultima refelxió. Un casc antic com deu mana? De tota la vida, la Riera es la Riera, el que busqui viure en un poble amb un casc antic bonic, potser s'ha equivocat de poble, potser ha d'anar a viure a la part alta de tarragona, altafulla, o montblanc. O potser venen a viure al nostre estimat poble perque és lo unic que podien pagar. Abans que vinguessiu a viure ja sabieu com era el poble. I cada poble té el seu propi encant i la seva personalitat. Les comparacions són odiosses!
    Així que a qui no li agradi el nostre poble te la porta oberta, no el vulguin canviar!!

  6. el tío de la vara amic de pepitu de vespella : Juli: te falta vara

    18/09/2009, at 10:10 [ Respon ]

    que haces urgando en la vida ajenas, esto escupe veneno amasao, y vas a tener tu medicina, muy pronto tú y los tuyos, espavilaos

  7. Juli : Per Pepitu i Ventafocs

    17/09/2009, at 18:42 [ Respon ]

    Òbviament, Pepitu, no tens ni puta idea de qui sóc. .. Tens la sort que jo m'identifico, no com tu que t'amagues sota un nom estrany. Jo no traiexo els meus companys ni les meves idees. Si tens ous, que segur que si i deuen petits com els d'una guatlla, vens a veure'm i em dius a la cara el que acabes d'escriure. Gent com tu sobra en aquest blog i fan que la gent perdi el temps llegint-te, com ara he fet jo.

    Evidentment, no saps gaire de la política del poble o no t'interessa pq ja t'està bé la mala gestió feta. Participa una miqueta.

    O és que potser ets d'un d'aquests falsos que només es deixen veure pel poble per tal que l'alcalde els faci una visita privada pel "gran casal d'avis" que ha inaugurat?

    Malauradament, el poble es queda enrera respecte a altres de la comarca i a alguns ja us està bé. Com és que no existeix un casc històric com Déu mana? No seràs tu un d'aquests que tenen la casa al mig de la vil.la feta un autèntic nyap i el que us faria falta és un troç de multa o expropiació si no arregleu la façana?

    Ah!, no, que dius que ets de Vespella... Calla, tarat, no vomitis més que et sortirà el poc estómac que tens per la boca.

    Per cert, el proper dia que em vegis sopant amb algú del PP o del PSC (els del Montilla) saluda'm, que m'agrada que els que em "coneixen" ho facin.

    Repeteixo, calla tarat o vine a trobar-me i ho discutim, que a lo millor descobrim que tens algo de cervell.

    Ventafocs, tens raó, aquest poble és un desatre de gestió. Saps que va contestar algú de l'equip de govern quan se li va dir que no hi havia lloc per aparcar a l'escola? Qué s'aparqui a la Rambla!!! Jajajajajaja... si, si, ho farem a sobre mateix de la Rambla... Total, no poden multar...

  8. La Ventafocs. : El Moli i l'escola

    17/09/2009, at 16:03 [ Respon ]

    Sr. Anònim :
    El senyor Alcalde i la seva Cort és el mínim que poden fer : COMPLIR LES PROMESES ELECTORALS, faltaria que a sobre que hem d'agantar les seves fanfarroneries no complissin amb el que van prometre. Les promeses fatxendes costen poc de complir amb els diners dels altres :
    No oblidem que la remodelació de la Plaça és perquè el senyor Zapatero va decidir donar uns diners a TOTS els Ajuntaments perquè ho invertissin amb el que fos necessari. Aquest Ajuntament enlloc de pensar en millorar serveis, va decidir ampliar la plaça, bé es podria discutir, però si no arrriba a ser per aquests diners només tíndriem el Moli del mig acabat amb l'entorn malmès com estava. El Moli havia d'haver estat un espai cultural i no un petit espai per els avis , que ja tenien local , cosa que no poden dir altres entitats que se les veuen i desitgen per poder fer les seves activitats.Però és clar els votants sel's ha de tenir contents.
    L'escola..., bé, el Juli ja ho ha explicat perfectament tot. Amb l'escola s'han adormit, però al final la tindrem i no gràcies al Sr. Alcalde, que ni tan sols ha portat els seus fills a l'escola del poble i mai s'ha preocupat de com estaven els nens i nenes perquè ell mai la va necessitar, a l'igual que el tinent Alcalde i el regidor d'esports.
    L'oposició fa i crec que farà el que li toca, d'OPOSICIó, cosa que aquests covergents encara no han entès : apretar perquè les coses es compleixin, i si fins ara calia apretar perquè l'escola es fés és el que s'ha fet i ara cal apretar perquè d'altres coses es facin o es gestionin millor. L'oposició ha de treure a la llum allò que la gent no vol veure.No es vol verue partidisme en segons quins assumptes, per exemple i per no dir-ne més, algun s'ha preguntat mai perquè les clavegueres del carrer Nou sovint s'embussen, algú controla el que llença l'establiment de productes del porc que hi ha al C/Nou que tothom ja sap qui és.
    O perquè no es donen ordres d'execució de cases o casetes fetes il.legals en sòl rústic ? Atès que el POUM està aprovat definitivament, s'han actaulitzat ja els terrenys que fins ara eren rústics i ara són urbans ? No ho sé però posaria la ma al foc que no. Investigueu els noms d'aquests propietaris i veureu sorpreses de qui són els terrenys.
    Estic d'acord amb l'Hèctor que el trànsit rodat de la nova zona s'ha de regular. Per exemple els qui baixen del camp de futbol passen olimpicament de la linia continua i segueixen recte pel Sant Jordi a tota hòstia, ai caram!! ha desaperegut l'STOP que hi havia a la cruïlla amb Sant Lluis, fins que algú prengui mal, és clar !
    Al carrer Sant Jordi cantonada amb Francesc Macià encara hi ha una senyal que posa carrer tallat !! i etc. etc.... etc.
    Sr. anònim deixis de mirar-se el melic i surti una mica de La Riera i pot veure que molts pobles ens comencen a passar la ma per la cara en moltes coses .... Oi tan que és bonic el Moli , i la plaça i... Oi tant que és tot tan bonic que fa....pudor per tot arreu !!!
    Salut i força !!

  9. Pepitu de Vespella. : el futur nº 1 socialista

    16/09/2009, at 18:30 [ Respon ]

    Juli, se't veu el "plumeru", fas tuf a candidat del partit socialista de catalunya (los de montilla). M'han dit que ja has pactat amb el PP de catalunya, que t'han vist sopant per la riera i tarragona amb algun dels seus dirigents. Ai ai ai....

  10. Elector : Electoralisme

    16/09/2009, at 09:16 [ Respon ]

    Anònim. CIU ha fet el pena amb l'escola. La gent de l'AMPA va haver de pressionar i fins i tot recollir firmes per a que l'ajuntament reaccionés en aquest assumpte. Des de l'oposició van haver de convocar fins i tot el delegat d'educació perque CIU no feia res. I el Molí ha de ser un museu. Tots els pobles del voltant estan reforçant les seves infraestructures turístiques i culturals (Catllar, la Nou, Salomó) i a la Riera hi col.loquem els jubilats en un espai que hauria de ser reclam turístic. S'han aprofitat diners del pla turistic del baix gaià per reformar un molí i després hi enxufem els pobres avis. I tot per electoralisme. CIU sempre ha funcionat així. La Riera és un poble atrassat en comparació amb els pobles del voltant. Només cal veure les infraestructures que han generat el Catllar (piscina, castell reformat, museu, auditori, escola nova) i la Nou (compra i reforma del castell, reforma del casc antic, jardins del casal, sales d'exposicions).

  11. Juli : Visca l'alcalde!!!

    15/09/2009, at 21:26 [ Respon ]

    Si senyor, visca l'alcalde: s'ha fet el que ell deia, l'escola nova... però quan? El problema no és que es faci el que el senyor alcalde va predir i prometre, sinó que el problema és la seva falta de previsió. L'escola arriba tard, molt tard, quan hauria d'estar feta fa un mínim de dos o tres anys. Està clar que llegir estadístiques no és el punt fort del senyor alcalde, oi?
    Mireu si és previsor el senyor alcalde que ni tan sols ha pensat on aparcaran els pares a l'hora d'anar a deixar els nens a l'escola o a buscar-los... Si, si, el senyor alcalde deixarà un nou espai pels nostres nens, però amb total manca de previsió. com tot el que ha fet fins ara.. Però ell ho té molt clar, ell ho ha fet tot molt bé... No dubto que sigui un bon home, però és un pèssim gestor.

    Per cert, com estan les finances de l'Ajuntament? Revisarà l'IBI d'una puta vegada o serem els qui tenim cases noves els qui pagarem la no pujada d'impostos i l'endeutament del poble?

    I en quant al tema del Molí, que vols que et digui, que és molt maco però petit? Doncs apa, ja t'ho he dit. Si et quedes amb la superficialitat del "oh, què maco", que vols que et digui, però a banda de prendre el sol a la terrassa no sé com ho aprofitaran els avis, per que de petit o és una "rato"... Un nyap, amic anònim..

    Ah! i informat millor... els qui realment han mogut amb el tema de l'escola és tota la comunitat educativa i la pressió de l'oposició i els pares.

    Anònim, una cosa és que et caigui bé l'alcalde; una altra cosa és que s'hipotequi el futur del poble per una pèssima gestió de "laisser passer, laisser faire", aplicada fins ara en aquest poble.

    Anònim, sigues valent i signa
    els escrits quan ataquis algú... o és que potser li deus alguna cosa a l'alcalde... o ets part de l'Ajuntament...

    Una cosa, amic anònim, són les persones i una altra és la seva gestió; en aquest últim cas, la gestió és pèssima...

  12. lariera :

    15/09/2009, at 17:25 [ Respon ]

    lariera

    Penso que aquests comentaris sobre Santa Creu estan del tot fora de lloc. El vot de poble s'ha d'entendre com a tal, com una part de la història del nostre poble. I penso que està obert a tothom, creients i no creients. En el meu cas, després de 10 anys com a regidor és la primera vegada que assisteixo a la processó perquè crec que aquest any els representats polítics hi havíem d'assistir.

    El que és una vergonya és la politització que alguns de CIU heu fet de la festa de Santa Creu. N'hi ha que viuen en una campanya electoral permanent des de que va començar la legislatura i veuen fantasmes allà on no hi són. Que si els diables son d'ERC, que si les monitores de l'esplai són de l'oposició, etc. El que necessita el nostre poble és donar més suport a les associacions i entitats i deixar la política pels grups municipals.

    Com sempre, animar-vos a assistir als plens municipals, encara que l'equip de govern segueixi amb la voluntat de no deixar participar a la gent en aquest espai. Crec que el torn de precs i preguntes dels plens municipals haurien de ser oberts perquè qui vulgui hi pugui dir la seva.

    Salut!
    Hèctor

  13. Esperit del Carmona : Santa Creu.

    15/09/2009, at 16:38 [ Respon ]

    Per fi!!!! quina creu!!! mai millor dit, per fi s'ha acabat aquesta festa de la hipocresia. Molts la criticaven, molts se'n fotien i en malparlaven, però allí estaven, a la processó, amb cara de grans devots i de feligresos. Quina farsa, quant d'hipòcrita.

  14. martivirgili : santa creu

    15/09/2009, at 14:00 [ Respon ]

    Els meus rebesavis, varen viure de ple, el drama que després de la guerra del francés es va instal.lar a les nostres terres.
    Totes les civilitzacions, fins i tot les mes remotes i enraderides, en els moments de dificultats extremes invocan algun esser superior.
    Si ens posem a la pell dels nostres avantpassats, entendrem la desesperació en que es trovaren, no banalitzariem el fet que s´invoqués el maxm simbol del cristianisme com a forma de esperança i sanació.
    Al marge de les conviccions de cadasq´un, aquests fets, cal no oblidar-los i em sembla molt be que un cop a l´any es recordin els fets del 1809, no entenc les critiques ferotges, i ha estat un detall de honradesa i savoir fair, el fet que els regidors de la oposició estiguesin presents en un esdeveniment unic com els 200 anys de Santa Creu, al marge de les conviccions religioses personals hi ha el respecte per els ciutadans , tot politic electe no es deu a les directius de partit només, sino que per damunt representa a tot un seguit mes o menys gran de ciutadans.
    Felicitats la Riera, ha estat na gran Festa

  15. Anònim : Asociació del Bicentenari i d'altres...

    15/09/2009, at 10:54 [ Respon ]

    Hi ha tot un seguit de coses que no entenc i agrairía algú que m'es expliqués:

    L?escola. Durant dos anys d'oposició de IR i ERC, L'escola era el front de guerra principal. S'ha dit de tot a l'alcalde. Finalment, els fets han demostrar que el que deia l'alcalde era el que ha passat. Publiqueu al blog la notícia peró no aclariu aquest punt. L?escola ha deesaparegut (momentàneament) de la vostra oposició.

    El Molí del Mig. Mesos sentint-vos que era un nyap. Un cop inaugurat, i vist el resultat final, ha desaparescut del mapa. Ni una paraula per part vostra (IR-ERC)

    La Santa Creu. Estic segur de que l'Associcaió del Bicentenari trobarà (o ja ha trobat) una excusa per mantenir-se i per mantenir l'ambient caldejat. Potser la restauració de l'esglessia (que en el fons voldrien cremar amb el capellà a dintre), ..... El que si es segur es que continuaràn, com a minim, fin les properes eleccions.

    Salut i força...

  16. JOAN VENDRELL : la anada ofici

    14/09/2009, at 18:57 [ Respon ]

    Hector, la santa creu se ha pasaooo, estan morint nens i nenes a afganistan i nosaltres ens gastem, molts de diners a la santa creu, péro quina falsetat,

  17. lariera :

    05/09/2009, at 21:33 [ Respon ]

    lariera

    No facis trampa! Ja saps que si no t'he publicat els teus dos darrers missatges és perquè estaven plens d'insults i desqualificacions.

    Pel tema de Santa Creu, penso que els darrers missatges són molt injusts i fora de lloc. El vot de poble és una tradició que no entén de política. I pel que fa al nostre grup municipal, sense anar més lluny, l'any passat jo no vaig anar a la processó i en canvi, l'altre regidora d'IR, si que hi va anar. Crec que no es poden mesclar coses.

    Salut!
    Hèctor

  18. .... : els meus comentaris...

    04/09/2009, at 19:51 [ Respon ]

    No se xq pero els meus comentaris mai es publiquen... que deu pasar?? // que no hi ha llibertat d'expresió potser?? O que no penso = que vosaltres??

    No accepteu que ningu us porti la contraria.

  19. anonim... :

    04/09/2009, at 19:49 [ Respon ]

    No soc creient... pero que jo sapiga aquests d'iniciativa rierenca que es cagen per aqui en la Santa Creu, son el que formen part, i dirigueixen l'Associació del Bicentenari de la Santa Creu.
    Una mica falsos no... per una banda anti-esglesia i per l'altra fent la pilota al mossen

  20. P. S. Creu :

    29/08/2009, at 20:08 [ Respon ]

    També és un tema urgent que no s'aparqui allà on no toca! Dona molt mala imatge al poble que hi ha hagi cotxes aparcats a sobre les voreres, per no dir les maniobres i minuts d'espera que s'han de fer per poder passar amb els cotxes i que sovint els propietaris es miren amb aire foteta. Potser cal una mica més de civisme. potser caldria una campanya de consienciació popular.
    Salut company!!!
    p.d: es de bon cristià pensar en el benestar de tothom, de res serveix fer durant tot l'any actes incivics i després sortir a la SAnta Creu

  21. Musulmà. : la p.... santa creu

    29/08/2009, at 16:29 [ Respon ]

    Estic totalment d'acord amb tu Isidre Teixidó, a La Riera ara tot es santa creu, però que passarà quan s'acabi tota aquesta moguda patetica? hi haurà vida al poble després de la santa creu? crec que m'es d'un no sabrà que fer un cop passi el 14 de setembre. Son mes radicals que els islamistes de jamás.

    P.... santa creu!!!!

  22. lariera :

    28/08/2009, at 17:25 [ Respon ]

    lariera

    Bones. Per una banda, traslladarem la teva inquietud al proper ple ordinari que es celebrarà l'últim dimarts del mes de setembre, el dia 29. Preguntarem a l'equip de govern sobre aquesta qüestió i et tornarem resposta. A partir d'aquí podem veure que s'hi pot fer.

    També et dic que aquest tema no és nou i ja fa temps que s'hauria d'haver resolt la qüestió dels cotxes vells i espatllats que es generen a l'entorn dels tallers. Precisament al nostre programa electoral vam tractar aquest tema i pensem que una bona solució seria que l'Ajuntament gestionés un petit solar conjuntament amb els tallers del poble i fins i tot el taller de planxisteria. Aquest espai es podria ubicar, per exemple, al polígon, on temporalment els tallers i els usuaris que ho necessitessin poguessin dipositar els vehicles, sempre de manera temporal, no com un abocador. De fet, aquest solar ben adequat i tancat, també podria servir per cobrir un altre servei. Fa anys que l'Ajuntament cobra un servei, els guals dels garatges, però que si un vehicle hi aparca davant no s'hi pot fer res. Arribant a un acord amb els tallers que tenen grua, es podria fer aquest servei de retirada i portar-los a aquest espai, que també funcionaria com a dipòsit municipal de vehicles.

    Com veus, penso que hi ha una bona solució per aquesta qüestió i penso que abans de res, el primer seria parlar amb els tallers de La Riera.

    Salut!
    Hèctor

  23. isidre teixidó garcía : la p,,,,,,,,santa creu

    28/08/2009, at 16:59 [ Respon ]

    estic fins els ous, de la santa creu, A la riera o ets de la santa creu, o dels diables.. PATÉTICS....

  24. Un veí rierenc. : LA RIERA, UNA DEIXALLERIA DE VEHICLES

    28/08/2009, at 12:10 [ Respon ]

    Hola Hèctor et vull comentar un tema que crec que es important A La Riera molt pintar i arreglar façanes per la Santa Creu, però a la placeta que fa el carrer Sant Pau, just al costat del teller del Recasens, hi ha una deixalleria encoverta de vehicles. Concretament hi ha un 4x4 Lada i una furgoneta mercedes des de fa un munt d'anys velles i podrides i just davant del contenidor de vidre des de fa cosa de tres o quatre mesos hi han deixat abandonada una furgoneta que segons he pogut llegir es d'una empresa d'aluminis de Torredembarra. El que es mes penós es que contra això no es fa res suposo que per "amiguismes", i el fet mes greu es que just davant d'aquest vehicles vells, podrits i abandonats, hi ha l'escorxador del senyor alcalde i el magatzem de la brigada. Et volia escriure per saber si n'estas al cas i a veure si des de la teva posició de regidor de l'ajuntament podies fer alguna cosa. Gràcies i salut company.

  25. lariera :

    27/08/2009, at 13:15 [ Respon ]

    lariera

    Si no recordo malament, en un ple es va preguntar això mateix i l'alcalde va respondre que es faria una permuta amb el propietari, mitjançant alguna finca de la nova zona urbanitzada damunt de la carretera. Crec que caldria fer alguns canvis al conjunt de la plaça. En primer lloc, retirar tota la grava i posar-hi sauló, reordenar alguns dels elements i afegir-hi algun engronxador més.

    Salut!
    Hèctor

  26. jaume rafí blanch : reordenament carretera

    26/08/2009, at 13:05 [ Respon ]

    Trobo diferents aspectes a comentar:
    .les sortides de les dues rotondes la carretera fa un tomb molt "raro", hi ha qui diu que és per encabir-hi una parada de bus, però ho trobo molt mal dibuixat.
    .L'accés als laterals de la nova carretera són molt petits, quasi cal fer maniobra per accedir-hi o aixafar la vorera.
    . la nova ordenació de la zona verda ha deixat intacte el "cementiri" de vehicles del Marcel.li, s'hagués pogut aprofitar per ordenar-ho definitivament i eliminar aquest punt "negre" del poble.

Afegeix un comentari


Els comentaris d'aquest bloc estan moderats i son revisats pel seu propietari abans de ser publicats

 















El segon mes de l'any: