Següent»

08.11.07

Acció per reclamar un local digne

Publicat a General | 15:26

Aquest dilluns, 5 de novembre de 2007, els dos regidors d'Iniciativa Rierenca i diversos membres del grup municipal, han instal·lat un “local” mòbil als porxos del Casal Rierenc, a peu de carrer.


Breu resum de la situació:

Durant el ple de l'ajuntament de 31 de juliol, el consistori va aprovar cedir un local als grups municipals, sense especificar la ubicació d'aquest espai. Els regidors d'Iniciativa Rierenca vam demanar que el local s'ubiqués al propi edifici consistorial. Al següent ple ordinari, finals del mes de setembre, els regidors d'Iniciativa Rierenca van reclamar el local, que s'havia aprovat en el passat ple, per poder fer les reunions, atendre les visites, etc. Llavors, l'alcalde va explicar que aquest espai era un quartet ubicat a la sala polivalent del Casal de la Riera, però que no estava condicionat i que en breu estaria solventat. El dia 30 d'octubre, novament i ara per escrit, ens vam adreçar a l'ajuntament reclamant aquest local. No havent obtingut cap resposta de l'Ajuntament, hem decidit plantar taula i cadires a fora al carrer per denunciar la situació actual.

Des del grup municipal d'IR-epm, volem denunciar aquesta situació de manca d'un espai, aprovat pel ple de l'ajuntament i reclamem una solució. Creiem que els grups municipals hauríem de tenir un espai a la Casa de la Vila, que perfectament podria ser provisionalment la sala de plens, fins que es trobés una solució a la manca d'espai d'aquest edifici municipal, que ha quedat totalment desfassat, tant per espai com per la nul·la accecibilitat per a molts veïns i veïnes del poble, amb escales i sense ascensor. A més de la manca d'un espai en condicions, que pensem que hauria de ser al propi ajuntament, també volem denunciar la negativa del Sr. alcalde de poder fer cap escrit del grup municipal a la revista local, quan el propi alcalde, en la darrera revista municipal i en l'apartat de l'editorial, va agrair el suport dels seus votants en les darreres eleccions municipals.

Comparteix:

16 Comentaris | "Acció per reclamar un local digne" »

  1. Josep M.S : Els blocaires "anònims"

    19/03/2008, at 20:23 [ Respon ]

    Abans de res he de donar les gràcies a tots aquells que entren al bloc de IR i ERC de la Riera perquè és bo particpar i compartir opinions.
    El que he vist és que hi ha una tendència una mica estranya a l'hora de signar els textos com anònim.
    Tot i així entenc que l'anonimat és un dret i que de vegades no es pot evitar però com em rebenta els pseudònims que en algun cas poden portar a errors fatals i els anònims. Us proposo que en cas de què hagueu de fer algun comentari que es pugui classificar dins la normalitat signeu amb el vostre nom i quan hagueu de dir alguna tonteria molt grossa signeu amb anònim. Feu un esforç en la mesura de les vostres possibilitats perquè comportaria el respecte mutu a totes les manifestacions fetes.

  2. Josep M.S : Per tancar el tema de la Revista ...

    04/03/2008, at 20:24 [ Respon ]

    Estimat anònim:
    Lo teu no és que em piqui, més aviat és curiositat de veure el pensament de les persones. Jo amb els meus 52 anys vaig conèixer els últims anys de la dictadura, vaig lluitar contra ella tot i que era molt jove però el sentiment de llibertat i pensament podia més que jo.
    És per aquesta raó que m'extranya que avui dia encara es facin raonaments com els teus, enclats en el passat més ranci.Pot ser que sigui per falta de cultura o ets una persona amb les idees molt fixes però mira, la revista per mi ha de ser un punt de trobada per a debatre, discutir i reflexionar. Un espai d'intercanvi on tothom hi pugui expressar la seva opinió i alhora enriquir-se de les opinions dels altres, on tothom hi tingui cabuda amb les coses que et preocupin o t'interessin.En definitiva, tot allò que es vulgui compartir.

    Sense l'ànim de molestar-te.
    Una persona que creu en la llibertat i no amb la censura.

  3. Anonim : Revista

    01/03/2008, at 08:56 [ Respon ]

    Cuant algu diu que hi ha gent que diu coses absurdes d'algo es perque pica.
    Es el que es pensa i el que es continuara pensant.

  4. lariera : La revista municipal

    29/02/2008, at 18:08 [ Respon ]

    lariera

    Veig Josep, que el tema dels anònims et porta de cap. Certament, és difícil intentar tractar qüestions sense saber amb qui parles. A vegades, entro al bloc d'ERC de la Riera i entenc les teves crítiques en contra de no donar la cara. I mira, penso que potser no tothom està preparat per això i fins ha cert punt ho puc entendre. Evidentment, un cas molt diferent és el del nostre alcalde, que per una banda diu una cosa, però després en petit comité, tipus bar, botiga, etc. en diu una altra molt diferent. Aquesta postura si que és del tot rebutjable perquè només fomenta la crispació i els mals entesos i ens deixa totalment fora de joc. De fet, ja sabem que aquesta és una de les seves millors armes (i ell també ho sap).

    Així doncs, penso que potser un primer pas és que la gent participi i després, ja ho pulirem. Prefereixo mil vegades que ens diguin el nom del porc aquí, que no haver de sentir-me xiluar les orelles...

    Hèctor

  5. Josep Mestre Solé : Homenatge a Ovidi Montllor

    28/02/2008, at 20:32 [ Respon ]

    Veig que la gent continua fent ús dels blocs per dir coses tant absurdes com l'anònim que parla de la revista.
    Ara, voldria rebre un homenatge a Ovidi Montllor, home de lliure pensament i en el qual en aquesta cançó que cito tots hi podriem pendre una mica d'exemple.

    Un moment! No ens precipitem.
    Primer pensem. Jo penso,
    tu penses, ell pensa,
    nosaltres pensem, vosaltres penseu,
    ells pensen. Tots hem pensat, ja?
    Llavors cal que fem, no estiguem parats.
    Jo penso... què fas? Tu penses... què fots?
    Ell pensa... què fot? Nosaltres pensem... què fotem?
    Vosaltres penseu... què feu? Ells pensen... Bé, llavors:
    Fem, fem, fem i callem, fem, fem, fem i callem.
    Home, jo.... i jo... i jo... i jo... Un més un són dos.
    Dos més un són tres. Tres més un són quatre.
    Doncs, xiquets, no deixem que ho faci un altre.

  6. Anonim : Revista

    22/02/2008, at 11:57 [ Respon ]

    Desde el meu punt de vista tothom vol fer el que ell no deixaria fer, la revista de la riera es pot considerar una revista centrada al poble de la riera i de les coses que s'elaboren aixi de records, que es el que a la gent li fa gracia, l'amentablement hi ha grups politics que la transformarien en una revista de critica politica amb un unic fi, el de desmarcar el equip actual.
    El que ara son coses normals despres no serien tant normals, amb aixos hem refereixo que si el equip actual menys de ser A sigues B aquest no deixaria que el A publiques escrits, cosa que ara si volen.

    No es oro todo lo que reluce

  7. jaume : revista

    21/02/2008, at 21:04 [ Respon ]

    Molt bé, enhorabona per la nova edició del bio,
    En general m'agrada com la plantegeu, com abordeu els diferents temes tot i que es nota massa el regust de queixa i mal rotllo amb els ue manen.

  8. JOAN : 8 anys amb CIU

    12/02/2008, at 14:42 [ Respon ]

    Si vius a la Riera sabràs de sobres que el cap de llista ha pagat amb escreix aquests vuit anys. Dins de la seva gestió hi ha coses que ha fet malament però n'hi ha de molt bones com ara impulsar la biblioteca i intentar fer més dinàmic aquest municipi que estava mort d'idees . Dic que ha pagat amb escreix perquè s'ha vist desprestigiat tan a nivell personal com públic. Evidentment no queda bé donar l'esquena a l'equip de govern que fins al moment havies representat, però hi ha gent que no passa per la prevaricació i per altres coses. Un quan és jove, com ho és i encara més ho era quan va entrar en politica, s'hi posa perquè té il.lusió de fer coses i tirar projectes endavant, ara bé, quan comença a veure buits i coses que no agraden i que van en contra del que penses , has de ser valent i dir la veritat que és el que ha fet el cap de llista. Qui és el valent que li fa això al nostre gran ALCALDE, més d'un del seu propi partit no està d'acord i es caga amb ell deu vegades però no té els collons de dir-li a la cara. Ja et dic jo que s'ha de ser valent , i t'ho diu un gat vell que fa molt de temps que s'arrossega per aquest poble i té molt de temps per observar-ho tot. Endavant i no us fixeu amb el que puguin dir els quatre de sempre, s'ha de fer pinya i tot aquest jovent que puja i que aneu participant de tot fer fora d'una vegada el CACIQUISME del nostre poble.
  9. JOAN : 8 anys amb CIU

    12/02/2008, at 14:42 [ Respon ]

    Si vius a la Riera sabràs de sobres que el cap de llista ha pagat amb escreix aquests vuit anys. Dins de la seva gestió hi ha coses que ha fet malament però n'hi ha de molt bones com ara impulsar la biblioteca i intentar fer més dinàmic aquest municipi que estava mort d'idees . Dic que ha pagat amb escreix perquè s'ha vist desprestigiat tan a nivell personal com públic. Evidentment no queda bé donar l'esquena a l'equip de govern que fins al moment havies representat, però hi ha gent que no passa per la prevaricació i per altres coses. Un quan és jove, com ho és i encara més ho era quan va entrar en politica, s'hi posa perquè té il.lusió de fer coses i tirar projectes endavant, ara bé, quan comença a veure buits i coses que no agraden i que van en contra del que penses , has de ser valent i dir la veritat que és el que ha fet el cap de llista. Qui és el valent que li fa això al nostre gran ALCALDE, més d'un del seu propi partit no està d'acord i es caga amb ell deu vegades però no té els collons de dir-li a la cara. Ja et dic jo que s'ha de ser valent , i t'ho diu un gat vell que fa molt de temps que s'arrossega per aquest poble i té molt de temps per observar-ho tot. Endavant i no us fixeu amb el que puguin dir els quatre de sempre, s'ha de fer pinya i tot aquest jovent que puja i que aneu participant de tot fer fora d'una vegada el CACIQUISME del nostre poble.
  10. Hèctor :

    31/01/2008, at 12:58 [ Respon ]

    Hola Josep

    Estic força d'acord amb tu. És una evidència, que sinó estàs amb ells, directament ets l'enemic.

    El tema dels anòmins, per mi és un síntome del que passa al nostre poble. Hi ha molta gent, que pensa que caldria un canvi. Que els joves que durant aquests anys han estat en moltes entitats i fent bona feina, estan perfectament preparades per enfrontar-se amb aquesta nova responsabilitat de gestionar el nostre municipi. Segur que fem una llista i en surten unes quantes. Però hi ha una força superior que ho impedeix, els maleïts interessos. Pensava que el POUM era una eina del Sr. Alcalde per requalificar-se terrenys, però m'equivocava. Ha servit d'excusa, per augmentar el número de veïns i veïnes que tenen un motiu o altre per no canviar el seu vot. Però en canvi, parles amb elles i en molts casos tenen clar que cal un relleu. Com és treballa contra això?

  11. Josep Mestre : La Riera dia dia ... i alguna coseta més.

    30/01/2008, at 21:12 [ Respon ]

    A la Riera, Convergència i Unió o el que és el mateix a l'equip de govern concentra a les seves mans la revista municipal i associacions afines, fet que alhora restringeix tota l'informació i tota activitat que no li és favorable posant pals a les rodes a qui volen col·laborar.
    L'estil imposat per l'Edil es caracteritza per un total menyspreu a les opinions d'entitats i moviments juvenils que no li són favorables o del seu agrat. Solsament cal mirar l'últim número de la revista, buida de continguts.
    Per això faig una crida als partits de l'oposició perquè és urgent corretgir aquests trets autoritaris i restrictius de les llibertats. Començant per demanar la lliure participació de tothom ja que d'això es tracta perquè parlem de la revista del POBLE.
    Per la llibertat d'informació i d'associació i lliure pensament i contra la censura política denuncio aquests fets.

    Nota: No t'escarrassis a contestar els anònims ja que no val la pena per algú que no vol donar la cara.

  12. lariera :

    24/01/2008, at 18:59 [ Respon ]

    lariera

    Sincerament, anònim, si em coneixes mínimament sabràs que jo no m'amago de res i menys del meu passat. Durant els darrers 8 anys (i per extenció des de l'any 1983) no tot ha anat bé i penso que hi ha moltes coses que es poden millorar, sinó no ens haguèssim presentat.
    Però deixant a banda les qüestions de gestió municipal, estaràs d'acord amb mi, que les coses s'han de dir de manera clara i transparent, utilitzant mitjans com ara la web, blocs, butlletins, etc... Tu mateix, encara que amagues el teu nom, fas servir aquest canal i per aquest motiu et felicito. Però no puc dir el mateix del Sr. alcalde, que ha utilitzat indiscriminadament bars i botigues, dient la seva i faltant al respecte a persones com jo. Es precisament per aquest motiu, que estic molt disgustat amb aquesta persona. Pel que fa a la qüestió del local, nosaltres només vam demanar un espai i el propi ajuntament va ser el que per majoria absoluta, va aprovar que tinguèssim aquest espai.

  13. Anònim : Local

    17/01/2008, at 13:17 [ Respon ]

    Quan el vostre cap de llista estava amb el Jaume, si,si , 8 anys amb ciu, no ès queixava pas de que aquells d'erc no tenien local. Ara tot son queixes i maltractes. No ho entenc, en que a canviat ara , abans , La Riera sempre anat bè.
    Apa

  14. lariera :

    14/01/2008, at 11:41 [ Respon ]

    lariera

    Primer de tot, perdona pel retràs a publicar el teu missatge.
    Estic d'acord amb tu. Nosaltres som els primers en no estar contents de la situació i d'haver de fer ximpleries com aquesta, però la situació totalment antidemocràtica del nostre ajuntament, ens mou a buscar alternatives. Pensa que fins i tot, ens han censurat la possibilitat de dir la nostra a la revista municipal. Al nou número del nostre butlletí, que sortirà a finals d'aquest mes tornarem a reivindicar un local digne per als grups municipals.

    L'altre tema que planteges, el fet que la gent de la Riera li agradi o no certes coses, penso que no pot condicionar la nostra manera de fer. De fet, el Sr. alcalde ha estat ballant al so de la gent durant 25 anys i certament li anat prou bé, a ell. No sé si el poble pot dir el mateix.

    Hèctor Hernàndez
    Regidor d'Iniciativa Rierenca

  15. edurne : Local

    02/01/2008, at 17:25 [ Respon ]

    Disculpeu que no em presenti.
    La veritat sigui dita: feieu una mica de llàstima allà sota. Crec que hi han altres maneres de cridar l'atenció sense fer tant el ridícul. Pels comentaris que he anat sentint no crec que us beneficiïn gaire, al contrari. A la gent del poble no li agraden aquestes coses. Apa.

  16. Carles Vidaller :

    11/11/2007, at 21:58 [ Respon ]

    Una abraçada des dels Pallaresos, sóc el Carles Vidaller d'ICV i us dono tot el suport en les vostres reivindicacions. Si aquest fet es vergonyós, també ho és que no deixin un espai al butlletí municipal per a l'oposició. Nosaltres a Pallaresos som equip de govern i estem editant el primer butlletí i evidenment hi ha espais per a l'oposició, no fer-ho seria una rucada. A part d'això mireu si teniu un Reglament de participació ciutadana al vostre ajuntament, si ho teniu podeu exigir que es cumpleixi el dret de participació als butlletins municipals. Si no teniu el reglament, jo estic redactant un reglament de participació ciutadana perquè tothom sàpigui quins són els seus drets i us puc ajudar a presentar una moció al proper plenari en aquesta matèria.

Afegeix un comentari


Els comentaris d'aquest bloc estan moderats i son revisats pel seu propietari abans de ser publicats

 















La segona lletra de cotxe: