Hi ha països i ciutats preocupats per la seva marca. N’hi ha que gasten molts diners en impulsar-ne una de positiva per poder ser vistos com un punt del planeta atractiu per viure-hi, per generar oportunitats, per invertir . En definitiva, per comptar al món i obrir-se a noves perspectives.
Encara més necessari i urgent és engegar un procés d’aquestes característiques quan la població o el país tenen una imatge negativa que allunya les seves possibilitats de futur
Diguem sincerament i sense enganyar-nos que aquest és el cas de Flix en aquests moments . No passem un bon moment. I no és hora de buscar responsables ni responsabilitats però no ha estat culpa dels flixancos precisament.
Quan passa això, el que convé és ser-ne conscients, no enganyar-se i confegir una estratègia per sortir de l’atzucac. I desprès actuar.
Estic convençut que una de les possibilitats de Flix és apostar per una marca positiva relacionada amb el medi ambient, la lluita contra el canvi climàtic i l’energia renovable. Per això proposem “ Flix 100 % renovable “ i que ens hi posem de seguida perquè això vol dir moltes coses, inversions, hàbits nous, negociacions amb administracions catalanes i espanyoles, contactes amb sectors empresarials començant pels que ja són a Flix però anant a buscar-ne altres que poden venir i llocs de treball.
El canvi – que no tancament – de la Nuclear d’Ascó , l’aposta que podem fer per energia solar i eòlica, per l’emmagatzematge d’energia en bateries i/o hidrogen ens ha d’esperonar a introduir-nos en aquest sector net i de futur.
Si fem això estarà justificat que demanem l’extensió de “ Reserva de la Biosfera” que ara encara no tenim i que la Reserva de Sebes adquireixi més importància internacional.
Una feinada perquè tot això és molt ambiciós i necessita de molta feina de molta gent. Però possible. N’estic segur. Si no fos així no m’hi posaria. En canvi penso posar-m’hi. Millor dir, com es pot veure aquests dies ja m’hi he posat i lluitaré perquè sigui assumit per tothom.
Perquè Flix té futur










