« Anterior | Següent»

21.12.08

Estalvi nadalenc ridícul

Publicat a General | 12:00

L’última decisió del Sr. Alcalde ha sobtat a tothom. Aquest Nadal, ha deixat els carrers de La Riera, Ardenya, Virgili, el Castellot, residencial la Riera i la Coma sense quasi cap tipus d’iluminació nadalenca. De fet, en un ple ja va avisar que amb la crisi s’havia de reduir i el primer que ha rebut han estat aquests lluents nadalencs. El més sorprenent de tot és, de fet, que aquestes mesures restrictives només s’han aplicat a la decoració dels carrers. Pensem que és una mesura del tot mal plantejada i que realment , més que fomentar l’estalvi a portatr a moltes persones a pensar que és una solució del tot ridícula. 

 

     

 

Les veritables mesures d’estalvi no s’apliquen així. Si el que volem és consumir menys electricitat, hi ha d’altres mesures realment efectives com ara encendre aquests guarniments nadalencs només els dies de Nadal i de festa, per tant dpodrien començar aquest dilluns dia 22 de desembre i allargar-ho fins el 6 de gener, estalviant-nos quasi tot el mes de desembre. L’altra mesura encara més efectiva, és col·locar a cadascuna de les llums, un temporitzador que reguli el temps d’encesa i que per exemple, només s’encenguin de 6 de la tarda a 10 del vespre i després s’apaguin. Això si que estalviaria energia sense privar que la gent del nostre municipi ,pugui gaudir d’aquest element festiu. I de ben segur, que si ens ho proposem, encara podem trobar d’altres mesures d’estalvi si pensem una mica. Però la solució que aplicat l’equip de govern, eliminant quasi tot rastre d’iluminació són ridícules i estant fora de lloc. Per enèsima vegada, demanem que les coses que afecten a tot el municipi cop és aquest cas, d’alguna manera es puguin consensuar i que tots i totes puguem donar la nostra opinió, si més no, que es noti un treball més de gestió de l'equip de govern i que les qüestions no es resolguin de qualsevol manera

Comparteix:

36 Comentaris | "Estalvi nadalenc ridícul" »

  1. lariera :

    13/01/2009, at 17:44 [ Respon ]

    lariera

    Bones i benvingut!
    Una bona manera d'anar-te integrant és participar en alguna de les diverses entitats del nostre municipi. Hi ha gegants, diables, associacions de pares, futbol. Al web municipal hi pots trobar alguns contactes. I com sempre als pobles, les festes majors també són un bon lloc per conèixer gent. Aviat celebrarem Sant Sebastià, festa d'hivern i Sant Jordi, Festa Major d'Ardenya.

    Salut!
    Hèctor

  2. Marti- Francesc Virgili : salutacions

    13/01/2009, at 13:30 [ Respon ]

    Em voldría presentar,i posarme a disposicó d´aquest Poble, soc nascut a Vilanova i la Geltrú i visc a Tarragona, la meva companya es filla de la Riera.
    El meu besavi i besavia, son rierencs, ell Isidre Magriñá Recasens pages d´Ardenya i ella Rosa Mercadé filla de cal POU, de professió segons els papers " cuvés".
    Crec que es molt interessant tornar al origens, i el 1873 els meus besavis es van establir a Vilanova en una fleca que ha estat oberta fina fa tres anys que va morir el meu para Marti Virgili Magriñá, net de Rierencs.
    Salutacions a tots i ja ens anirem coneixen.

  3. Sikaic Massuco : Hector líder????

    11/01/2009, at 20:31 [ Respon ]

    ja,
    ja
    y más ja!
    Com podeu dir això? Una persona que viu de les subvencions, que no ha fotut mai res, i que només vol arribar a l'ajuntament per asseure's a la poltrona i posar-se un sou com els dirigents de Marbella! Però a quin món viviu?

  4. Super Bigoti : Estic al.lucinat

    09/01/2009, at 11:14 [ Respon ]

    estic al.lucinat de veure tants d'intel·lectuals junts al nostre poble, quina colla de frikis!!!! i al damunt alguns ni viuen en ell, això és massa!!!

  5. Dr. House : Resposta a Pompeu

    07/01/2009, at 21:45 [ Respon ]

    Tens tota la raó.

    HAVER DE ..., substitueix a la forma no encertada TENIR QUE

    Més que ingnorància va ser cansament, a les 12.20 de la nit, i després l'apoteòsic partit de Messi, estava sota mínims.

    Us proposo que observeu els rètols públics, en matèria d'ortografia, de la Riera,...per curiositat. També ho he observat a P. de Montornés, i Torredembarra,... potser és un dialecte comarcal.

    Possiblement lo de Pompeu, ha de venir de pompós, pompositat,...més que pel gran Pompeu Fabra.

    Fins la propera
    house

  6. m. s.j : Sobre el Dr.house

    07/01/2009, at 19:27 [ Respon ]

    LLàstima que aquets paio sigui tant cregut ,pedant i enze .Oju,segurament es un trepa de tres al quart.Salud i que et vagi bè

  7. El guerrer de la màscara negra : Què passa?

    07/01/2009, at 17:08 [ Respon ]

    Ep! això està una mica revolucionat... Conec personalment al Pau i em sembla admirable el seu esperit engrescador i sempre disposat a col.laborar. Crec que ho pot fer públic i no per dir-ho es converteix en una persona vanidosa. Ans al contrari, penso que molts hauríem d'aprendre coses d'ell i l'únic que fa es parlar de que si no fem res i ens engresquem en activitats al poble, això no canviarà mai.
    House, m'agrada la teva ironia (encara que per això mateix segur que tant se te'n fot), però aquest cop no has estat encertat. I no et trec la raó en moltes coses que dius, però aquest cop no. Una abraçada, House.

  8. pompeu : la ignorància de House

    07/01/2009, at 10:39 [ Respon ]

    I tu vas donant lliçons?
    De cap manera, un mot "té que dur accent", en tot cas, "ha de dur accent".

  9. Aniol Serrallonga i Matheu : Impresionant Dr.House de Filología

    07/01/2009, at 10:10 [ Respon ]

    Moltes grácies Dr.House, tí sí que ets el veritable LIDER, si us plau presentat de númber ONE, de DRC (Dreta Rierenca Catalana) Dr. House és el verb convertit en paraula.

  10. Dr.House : Se m'oblidava

    07/01/2009, at 00:25 [ Respon ]

    Perdó, m'havia oblidat

    els famosos "què" que hi surten en en missatge de msj són interrogatius indirectes i tenen que dur accent.

  11. Dr.House : Respostes de House

    07/01/2009, at 00:22 [ Respon ]

    Resposta a msj

    MSJ va escriure: ( T'afegeixo MSJ les correccions ortogràfiques)

    Com sabras ( és "sabràs", aguda s'accentua ja que acaba en vocal+s l'accent sempre és obert ja que és igual que greu ) estimat Dr. HOUSE ; el ( és l'home, - mancava l'apòstrof, es posa ja que en masculí començat, per vocal o h sempre s'escriu ) home tarda ( millor seria l'expressió "triga" o "roman" però es podria acceptar) dos anys per apendre ( és APRENDRE , mancava una r ) a parlar .i ( el punt davant la i no cal posar-ho) la resta de la vida per apendra ( la mateixa errada anterior, llàstima l'has conjugat malament ) a callar.Estimat (després del punt de callar cal sempre un espai ) amic i Dr. si no et saps escoltar tu mateix; ves a cal metge lo teu es ( "és" porta accent per diferenciar-lo del pronom reflexiu,... reflexiona ) una mica preocupant.Un (després d'un punt, respira, posa un espai) consell;Sapigues (accent a la a, és esdrúixola ) que fas; saber que vols fer; i saber per qui ho vols fer. Bon any a tothom ( mancava punt final).

    No entenc quina és la raó per la qual deies allò d'aprendre a parlar. Revisa les errades, t'aconsello un dictat o còpia i un CATALÀ FÀCIL llibre i fitxes, o les típiques del Sr. Ruaix.

    Responent a Pau Planas,...
    estic perfectament informat ja que conec gent de la riera que hi va esporàdicament i d'altres que hi viuen des de fa uns anys.

    Sobre el tema de Dr,.... ningú t'ha dit que fos metge,...lo de House era per despistar,... sóc doctor però no en medicina .Per cert avui fan la meva sèrie,House,... me'n vaig a veure-la!

    Desitjo que tant a republicans com a monarquics, de dretes, d'esquerres, els que tenen iniciativa, els que no en tenen, a tothom en general... els Reis us hagin portat molts regals.
    Dr. House

  12. j.m.sole : Seriosament; House

    05/01/2009, at 16:22 [ Respon ]

    Cadascun de nosaltres creiem tenir la veritat absoluta i;a vegadas;menyspreem amb facilitat una idea diferent i no som capacos de tolerar un pensament o una accio valida sorgida del contrari que pugui anar en contra dels nostres interessos.Dissortadament;una idea per molt bona que pugui ser;sempre ha d¨anar acompanyada d¨un interlocutor i de la seva gloria o del seu oblit en depen el com i el qui de la seva exposició. Serveix tambe pels sense nom. salud

  13. m.s.j : Al Dr.House

    02/01/2009, at 20:22 [ Respon ]

    Com sabras estimat Dr. HOUSE ; el home tarda dos anys per apendre a parlar .i la resta de la vida per apendra a callar.Estimat amic i Dr. si no et saps escoltar tu mateix; ves a cal metge lo teu es una mica preocupant.Un consell;Sapigues que fas; saber que vols fer; i saber per qui ho vols fer. Bon any a tothom

  14. Pau Plana i Parés : Buff

    02/01/2009, at 20:12 [ Respon ]

    Hi ha comentaris que realment pixen fora de test i que demostren que no coneixen la Riera i (alguna de) la gent que treballa per dinamitzar les coses. No sé si també hi ha alguns "missatges trampa" per tal de crear alguns debats i discussions o riure de les bajanades que s'han arribat a dir. Realment em desconcerta!

    Dr.House, fas una anàlisi de la resposta del Pau crec que totalment errònia i sense cap tipus de sentit.... i la prèvia sobre el poble.... Casi que primer t'acabis d'informar! Si realment fossis metge... buff!!!

  15. Aníol Serrallonga Masdeu : LA RIERA DE GAIÁ POBLE A EXTINGUIR

    02/01/2009, at 13:45 [ Respon ]

    Sí realment es així, el nostre estimat Rierot acabará per extinguir-se, grácies a la gent que viu, i no vol canviar, recordeu la frase: que no creixi La riera de gaiá.

  16. Dr.House : Resposta a Pau Ferré i Gavarró

    01/01/2009, at 20:32 [ Respon ]

    Benvolgut Pau
    Estic admirat de poder comptar amb un rierenc amb tantes virtuts,... no havia vist tantes acumulades en un ésser humà, ben segur que amb aquesta autopropaganda pots liderar un projecte de futur per la Riera, igual fins i tot la pots declarar estat independent, així creixerà,... si t'ha mancat una mica d'humilitat, t'ha sobrat un xic de vanitat, propi dels que somiem amb un cel republicà de pa amb tomàquet i 4 diables. Possiblement el fet de no viatjar molt pot dissenyar un perfil humà arreu del món de creure com extraordinari tot allò que a un l'envolta. Entenc que amb tant poc marge de recorregut entre Altafulla i la Riera, possiblement el més llarg el deus fer amb el Google Earth, el bagatge en visió de futur no et doni per més, si que pots aconseguir competències, per viure en l'entorn on desenvolupes la teva tasca, però hi ha un aspecte a més a més del cultural que és el tema de la gestió econòmica, tema cabdal. Lligat a això hi tenim la promoció d'inversions des de fora que ajudin a incentivar nova afluència de parelles joves. La possibilitat d'incorporar-ne algun espai d'oci i donar-li publicitat a la comarca seria una possibilitat a valorar. No se si el poble ho veuria amb bon ulls.
    Deixant de banda reflexions desitjo a tots els rierens un feliç 2009 ple d'inversions, creixement demogràfic, i novetats culturals.

  17. lariera :

    29/12/2008, at 18:01 [ Respon ]

    lariera

    Hem quedo amb la teva darrera frase, Marta. I tens raó, a La Riera hi ha gent molt guapa. Hi ha un bon nombre de persones que per una cosa o altre s'han associat i actualment impulsen moltes activitats, com també apuntava el Pau, des de diferents entitats i associacions, cosa que des de tots els àmbits s'ha d'aplaudir i agrair.

    I també és evident, que el govern actual té un recorregut massa llarg, i a més d'una falta evident de gestió, el clientelisme està a l'ordre del dia. I això, malauradament no és patrimoni exclusiu del nostre poble.

    Salut i Gaià!

    Hèctor

  18. JESUS GIL : AIXÍ ES FAN LES COSES

    29/12/2008, at 17:24 [ Respon ]

    Sí efectivamente tengo mucho dinero, y soy Empresario, quiero invertir en La Riera de Gaiá, empezaremos con 1.500 viviendas de alto standing en el vial, donde irá la piscina municipal, espacios verdes para jugar a golf,pistas de tenis, etccc, un teatro-auditorio, el que me diga algo, le taparé la boca con billetes de 500€, es así como debe de crecer el nostre esimat poble, a golpe de talonario, ya tengo comprados a algunos futuribles políticos, el poder de la banca tambien está conmigo y los medios de comunicación, todos,todos estan bajo control,

    VISCA LA RIERA DE GAIÁ.

    VISCA LA DRC (DRETA REPUBLICANA RIERENCA O DE CATALUNYA)

  19. Pau Ferré i Gavarró : REFLEXIONS

    29/12/2008, at 00:27 [ Respon ]

    Voldria fer unes consideracions, gràcies a Déu no tots pensem igual ni actuem de la mateixa manera si no tot seria molt avorrit i monòton. És molt fàcil dir el que un pensa des de l’anonimat o amb pseudònims del tot més recurrents però jo no entraré en aquest joc.

    Els Rierencs podem ser “tancats” com ho pot ser la gent de la Torre, Altafulla o la Nou però crec que quan arribes a un lloc i veritablement tens ganes d’integrar-te tens que, amb molta humilitat, intentar conèixer a la gent i les seves costums, jo també he estat un “foraster” i segur que per algú encara ho sóc, però, un no és foraster si un no s’hi sent i jo hem considero un Rierenc més, si un Rierenc que ha estat al Grup de Joves, que des de un inici ha estat a la Colla Gegantera els Manotes i al Ball de Sant Miquel i Diables de la Riera, també he fet d’actor amb el grup de Teatre del Pou, en participat diferents juntes de l’AMPA de l’escola ( actualment sóc tresorer ), també he estat el cap de llista d’ERC en dues legislatures, membre de la Coral que cada any canta la Missa de Perosi el dia de Santa Creu, membre de l’Agrupació de Balls Populars de la Riera (dida al Ball de Santa Margarida i jutge al Ball de Santa Creu) i portant de la Santa Creu i que m’estimo molt aquest poble i que de ben segur la llista d’activitats que he fet s’ampliarà molt més ja que el meu tarannà fa que participi en tot allò que crec que m’enriqueix.

    A la Riera se l’ha d’estimar amb el seus defectes i amb les seves qualitats i treballar per que de cada vegada en siguin menys els defectes i més les qualitats.

    Com he dit en un principi ni tots pensem igual ni actuem de la mateixa manera i el que hem de aconseguir es acceptar les diferències, respectar-les i aprendre i enriquir-nos de tot allò que ens faci millors, no naixem amb el do de no equivocar-nos i de ser posseïdors de la veritat absoluta i no hem d’intentar imposar la nostra raó per damunt la dels altres.

    Us preguntareu com és que fins ara no he reflectit el meu parer en aquest espai web i la resposta esta en el comentari fet per Marta Masfurroll en relació als seus companys de classe rierencs de l’IES Molí de Vent. En primer lloc jo no conec cap IES a Torredembarra amb el nom de Moli de Vent, els dos Instituts de la Torre són l’IES Torredembarra i l’IES Ramon de la Torre. Si que existeix un CEIP amb el nom de Molí de Vent però els alumnes hi son fins aprovar el segon curs de cicle superior. Per altre banda els alumnes de la Riera que acaben la Primària, ara ja no van a la Torre, des de fa dos anys s’en van a l’IES Altafulla, és a dir els rierencs/ques nascuts/des l’any 1995, que ara estan fent 2n d’ESO estudien a l’IES Altafulla ( actualment sóc el vicepresident de l’AMPA de l’IES Altafulla )

    I sols voldria que tot aquell que pensi que aquest poble esta ancorat en el passat, que el nostre Ajuntament no és el que voldrien, que els joves som uns carques, que els Rierencs tenim ments retorçades i retrogrades i ofegats en l’ ignorància i que volen un canvi, els hi demanaria que donin la cara, que surtin de l’anonimat i ens expliquin com ho tenim que fer per sortir-nos-en.

    Bé, sols desitjar a tothom un millor 2009, salut i VISCA LA RIERA.

  20. El guerrer de la màscara negra : Poble aturat

    28/12/2008, at 21:12 [ Respon ]

    Jo també sóc un nou-vingut... i si, teniu raó, aquest poble està paralitzat; la mostra és clara: l'amic Jaume porta més de 25 anys d'alcalde i ningú li ha fet ombra... les coses estan bé com estan els qui vinguin, que s'adaptin!!! Això és el que pensen molts, segur! Lo que és realment preocupant és que hi hagi alguns joves que pensin igual... deuen ser els hereus, els hereus de no res, pq a aquest pas, i amb la crisi immobiliària i financera que hi ha, aquest poble es quedarà com està durant molts anys. A veure si l'Héctor el seu grup ho poden arreglar, tot i que hauria de millorar la llista electoral... És gent maca, però hi hauria de anar gent més coneguda i amb més pes... bé, el temps dirà!!!

  21. (CAR)comité antifeixiste rierenc : caçics feixistes

    28/12/2008, at 21:11 [ Respon ]

    Hector, si us plau, com veritable leader rierenc, progresista,catalanista,ecosocialista,d'esquerres de debó, si tú no ho dius, ho faré jo, els noms i cognoms dels caçics feixistes del poble que viuen, provenen del franquisme i són vius, els cognoms de tota la vida de la riera. tenen propietats industrials a La Riera.

  22. diable de La Riera : constesta

    28/12/2008, at 17:11 [ Respon ]

    Amb el teu insult de ets tonto o que ja m'has respos. Salut i que et vagi molt bè. I només dir-te que a les nostres entitats estan obertes per tothom com sempre ha sigut.

  23. Marta Masfurroll : Companys de classe rierencs

    27/12/2008, at 16:51 [ Respon ]

    Sóc una noia de la Pobla de Montornés que vaig a l'insti del Molí de Vent de la Torre, i tot i que no es pot generalitzar però els nois de 2n.ESO de la Riera els hi costa més integrar-se, no se si perquè són nois i estan en una edat difícil, je, je,... o perquè són de la Riera, tinc amics en altres classes que no són tant tancats,... si que a vegades hi ha aquests esteriotips de com són la gent d'un poble.
    Els de la Torre molt enrotllats, ... però si que es diu que els de la Riera igual pel tancament que he llegit, o per la manca de relació amb altres mogudes, festes,discos, etc igual no han vist molt de món.
    Penso que deuen ser casualitats.
    Una abraçada a tots, m'agrada el poble, l'he visitat i ben segur que es fan coses guais.

    Marta Masfurroll
    2n. ESO

  24. house : opinió

    26/12/2008, at 11:25 [ Respon ]

    Abans de tot, disculpar-me si tinc errades d'opinió, opino pel que he vist i per alguns familiars que hi viuen i que manifesten un to crític en l'evolució de la riera.
    Caldria tenir clar si el poble vol evolucionar o no,... tot i que això ho marcarà cada vegada més la generació que oscil·la entre els 25 i els 45.
    1.- L'evolució vindrà donada per la possibilitat d'inversió externa sobre tot en el sector terciari. Un poble que no ha tingut prou desenvolupat aquest sector no pot creixer. Noves inversions, en el sector comerc i algun aspecte lúdic donaria més vida al poble, i es podria competir amb d'altres de la comarca. Possiblement la gent que ja li està bé el poble, opina més des del seu punt de vista, possiblement ja es van llaurar el seu futur i prefereixen una vida més sedentaria. Però i la gent que hi viu d'aquestes edats esmentades en el poble?
    2.- El progrés ve donat també per la SANITAT i l'EDUCACIÓ,... en els dos s'han fet avenços però tothom es conscient que cal millores encara en educació.
    Desconec si hi ha BIBLIOTECA en el poble,... però crec que seria un element important, una biblioteca que complís un tarannà de tasca social i assistencial en el poble, per la gent gran i la canalla. Cal a part de les festes culturals del poble obrir el poble a noves tendències.
    3.- Cal obrir la ment,...si que he captat en alguns moments cert tancament, i m'han comentat que els comentaris, el xiuxiueig d'opinions, està a l'odre del dia,... no és estrany, en un poble gaudir de privacitat és dificil, tothom pot saber que fas i que opines, a què et dediques, i el que poden dir.
    En qualsevol cas,... si es vol que el poble creixi, les actituds provincianes, tancades, de certes reserves al que ve de fora no són les millors per evolucionar.
    Jo amb la gent amb la que conec de la Riera ( 6 persones ) sempre han mostrat un tarannà amable, afable i acollidor, deu ser per que formen part de la meva família i tinc aquí certs punts de subjectivitat. Possiblement també és perque no van crèixer i nèixer a la Riera, i aporten sava nova i esperit nou a un poble que depen de la gent jove cada vegada més. Si no és dona aquest fet la gent marxarà ja que pensarà més que en la tranquil·litat, pensaran en el futurs dels seus fills, les distàncies amb algunes localitats que interessin per temes educatius o laborals,....
    Aprofito per felicitar a l'alcalde per les determinades festes que a vegades ha organitzat al llarg de l'any, l'he vist molt implicat en tot, amb un tarannà obert, simpàtic, i que no deu ser gaire freqüent.
    Les informacions que m'arriben és que la gent que l'interessa tant la política en aquesta vila, perden el temps molt en els partidismes.

    Seguiré en contacte amb les person es rierenques,.... trobo que la tranquil:litat és un valor molt important, no cal confondre-ho amb monotonia,... massa seria entrar en la rutina d'un poble agrícola i que viu més en el neolític que en la nova societat de l'era digital.

    Una salutació a tots els rierencs, i especial demanda a tot el ple de l'Ajuntament per tal que aporti nous canvis,... tot i que el primer canvi ha de ser la mentalitat.
    Caldrà respondre des del consens a la pregunta QUIN POBLE VOLEM PEL FUTUR DELS NOSTRES FILLS?

    Dr. House

  25. Amic dels meus amics : Il.lumineu-nos

    26/12/2008, at 11:13 [ Respon ]

    Estic fins als pebrots que parleu dels diables i tota la gent jove que fa coses com a tancada.

    Membres dels diables van participar en l'antic grup de joves fent i col.laborant en centenars d'actes culturals del poble. Membres dels diables han fundat actualment un grup de joves Campiquipugui i han muntat un esplai. Membres dels diables han generat un ball de bastons amb una cinquantena de balladors. Membres dels diables participen activament en llistes polítiques. Membres dels diables han publicat articles, llibres de diverses temàtiques. Membres dels diables han organitzadors de festivals de cultura i música a nivell comarcal. Membres dels diables han revitalitzat la desembocadura del Gaià. Membres dels diables han tirat endanvant projectes i han mantigut viva la cultura al poble, encara que se'ls ha deixat de banda sempre i fins i tot posant-los pals a les rodes. etc etc etc

    Als diables, una entitat que la seva funció és sortir per la festa major (una entitat gastronomica farà dinars), hi ha 40 membres amb molta diversitat, des d'un David Batet, a un Serramià, passant per un Grillo. Algú els ha de donar lliçons d'obertura?

    Tots aquests amics de jack noviss, que m'expliquin en quins projectes han participat, quines són les seves lluites per millorar el poble. Tots aquests tant oberts de ment - que fins i tot n'hi ha algun que no sap ni escriure en la llengua del país on viu - que ens il.luminin a nosaltres, "els pueblerinos" -, amb la seva saviesa.

    Jo no he sentit mai de la boca de ningú dels joves que es mouen (perquè sempre es critica a la gent que fa coses i no es critica al majoria que no fot res?) la paraula "foraster" ni "això s'ha fet tota la vida així". Sou uns mentiders!

    Foteu pena! I no volgueu donar lliçons a ningú.

  26. lariera :

    26/12/2008, at 10:45 [ Respon ]

    lariera

    Per desgràcia, els lladres, mentiders i estafadors més importants de la història van vestits amb americana i corbata i els hi diuen senyors...
    Hèctor

  27. rosa llauradó : el nou leader rierenc

    25/12/2008, at 18:37 [ Respon ]

    Hector, tu que ets el veritable lider, em pots respondre: hi ha feixsme o franquisme durant els 20 anys de govern del señor del Poum,pastor, tu ets el únic lider de veritat, péro si us plau tallat la cua de caball ros, per questió de imatge jodía sindria.

  28. un conegut de jack noviss : A/A Diable de la riera

    25/12/2008, at 18:29 [ Respon ]

    Benvolgut amic de Jack Noviss, diable de la riera, o ets tonto o t'ho fas si no entens que hi ha gent a la riera que mes enllà de la festa major i dels diables no veu més món fora de la riera es que no veus la realitat d'aquest poble. La gent jove que puja es pitjor que els carques mes carques del poble amb lemes com "tu ets foraster" "això s'ha fet tota la vida així" "no volem que el poble creixi", etc. etc. que fa que no vegin més enllà del nas. Amb això queda tot dit.

    Salut i peles!!!!

  29. diable de La Riera : un amigo de jack noviss

    24/12/2008, at 14:04 [ Respon ]

    Que vols dir quan dius que som carques i no sortim del nostre món dels diables i de la festa major??.

  30. lariera :

    24/12/2008, at 13:26 [ Respon ]

    lariera

    El sopar que organitza l'equip de govern hi van els treballadors i treballadores, el personal de la llar d'infants, la metegesa, el jutge de pau, regidors i regidores de l'oposició, la gent de la redacció de la revista, el senyor que ens va fer el POUM, etc... Fins i tot, l'any de les eleccions hi va anar el carter. Estem d'acord amb la idea que això s'hauria de fer només amb els treballadors i treballadores de l'Ajuntament i si vols, un pica-pica per a la resta. No és qüestió de crisis, és simplement qüestió d'estalvi i d'ètica vers el poble. Del nostre grup municipal, només hi vaig anar jo en representació d'IR.
    Salut!
    Hèctor

  31. EMPRENYAT :

    24/12/2008, at 09:21 [ Respon ]

    Algu em pot dir qui va anar al sopar de l'Ajuntament a la Masia de l'Era? Eren els treballadors amb nómina, o hi havia altres persones? S'ho paguen de la butxaca? No en tenien prou amb un pica-pica, i felicitar-se les festes? No entenc aquesta manera d'estaviar que té l'Ajuntament..

  32. lariera :

    23/12/2008, at 17:12 [ Respon ]

    lariera

    Tens raó. A tot arreu hi ha una mica de tot. Cal que la gent sortir més a fora i miri el que s'està fent.

    Salut!
    Hèctor

  33. un amigo de jack noviss :

    23/12/2008, at 16:56 [ Respon ]

    No Hector, No, no mezcles patatas con boniatos, y más tú, que eres ingeniero agrónomo, no quieras echar las culpas al grupo del alcalde, ke tambien la tiene, mira alrededor tuyo, gente joven ke te rodeas, que son unos carcas de cuidao, no salen de los diables i dela festa major, venga va salid un poquito fuera y abriros de mente.

    Salut

  34. lariera :

    23/12/2008, at 16:03 [ Respon ]

    lariera

    Bé, no cal que sigueu tan durs amb el personal. Als blocs de pisos de les ciutats també hi ha xafardejos i la gent es diu pestes l'un de l'altre. A La Riera si viu prou bé, encara que és evident que hi ha moltes coses a millorar. El que si que estic d'acord és en el fet que sembla que hi ha un grup que no vol avançar i sembla que el passat sempre és millor que el present. La sàvia nova és necessària per canviar el rumb.
    Salut!
    Hèctor

  35. UN FORASTER MES. : MOLT MALAMENT

    23/12/2008, at 09:22 [ Respon ]

    Estic totalment d'acord amb Jack Noviss, jo també soc "foraster" i estic fins als collons de mirades xafarderes, desafiants i sospitoses, de sentir-me dir que "tú ets de fora i mai seràs d'aquest poble", de no saludar-te perque no ets del poble. Doncs sabeu que penso, millor!!!!!!! ni putes ganes de ser un rierenc de poble amb la ment tancada del segle XV, amb la ment retorçada i retrograda, d'aquesta manera el poble mai avançarà ni millorarà, pero molts sabem que això es el que interessa a alguns que sembla mentida que siguin joves i hagin nascut i viscut l'època que els ha tocat viure.

    Salut i progrés.!!!!

  36. JACK NOVISS : MOLT MALAMENT

    22/12/2008, at 17:02 [ Respon ]

    Muy mal la gente rierenca, no colgando motivos de navidad en sus puertas y balcones.

    Muy mal la gente rierenca, entrometiendose en el ámbito privado de las personas.

    Muy mal la gente rierenca, no deseando prosperidad para los "forasters" en sus empresas.

    Muy mal la gente rierenca todo el día criticando y el lema:" No volem que´l poble creixi"

    Muy mal la gente rierenca, anclada en el pasado y la frase típica de que sempre ha sido así. y no lo cambia ni DIOS.

    En definitiva el progreso avanza y la gente riernca, ya pueden dar gracias a los que som según ellos forasters, sí del far west, que si no llega a ser por nosotros, la ignorancia, estaría ahogando al pueblo, VOLEM CANVI JÁ! YES WE CAN.

Afegeix un comentari


Els comentaris d'aquest bloc estan moderats i son revisats pel seu propietari abans de ser publicats

 















A quin mes es celebra nadal: