SEO i Vídeo Màrqueting

SEO i Vídeo Màrqueting: 8 secrets que hauries de conèixer

Busca les millors paraules clau

Cerca i selecciona les paraules clau que tinguin a veure amb el concepte del vídeo. Són les paraules amb les que el teu públic objectiu buscarà a Google i també a YouTube el contingut que mostraràs en el teu vídeo.

Utilitza eines com el Keyword Tool de Google.

Després analitza la competència. Vés a YouTube i analitza si ja hi ha molts vídeos relacionats amb les paraules clau seleccionades, si és així, busca altres.

Puja el vídeo al YouTube

Per assolir un bon posicionament a Google no et molestis a pujar els teus vídeos en plataformes diferents a YouTube. Recorda que YouTube és de Google.
Pujar els teus vídeos a plataformes com Vimeo pot ser interessant per altres motius, però no per al posicionament.

Inclou les paraules clau en el títol.

El títol del vídeo és el lloc més important on has d’incloure les paraules clau que vas seleccionar perquè té moltes visites i poca competència.

Inclou aquestes paraules clau el més aviat possible en el títol.

Inclou les paraules clau en la Descripció i en les EtiquetesQuan pugis el vídeo al YouTube, la plataforma et demana que escriguis a més del text, la descripció i després les etiquetes. Inclou aquí també les paraules clau.

La descripció ha de tenir una extensió aproximada entre 200 a 600 paraules. No es tracta d’incloure repetidament les paraules clau en la descripció, sinó que flueixin d’una manera natural, intentant que apareguin, si és possible, més d’una vegada.

Pel que fa a les etiquetes, inclou les paraules clau i dos o tres variants, no te’n passes.

Provoca les Visites i els “M’agrada”Com més vistes aconsegueixis i més usuaris facin clic a “m’agrada”, millor. Són punts per a un major posicionament a Google i YouTube.

Provoca els comentaris.

Una novetat interessant dels vídeos que pugis a YouTube és la incorporació dels comentaris que sobre els teus vídeos es facin des Google+. Així que aquí va la nostra recomanació: puja els teus vídeos a Google+ també i intenta provocar comentaris, apareixeran també a YouTube.

Puja subtítols o la Transcripció

YouTube identifica la locució del els vídeos i ho té en compte per al posicionament. Si el vídeo té locució està ha de contenir també les paraules clau. Si per exemple es tracta d’un vídeo només amb música que inclou textos visibles però sense locució, insereix la transcripció o els subtítols a YouTube, segons recomana el consultor seo judith sauch.

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO i Vídeo Màrqueting

Estratègia de continguts SEO

¿Com fer una estratègia de continguts adequada?

Si no apareixes a Google, no existeixes. Aquesta premissa pot semblar una exageració, però, avui dia, és una realitat. Cada vegada són més les persones que fan les seves compres a través d’internet. El món canvia, els costums i les necessitats de la gent canvien, i nosaltres hem de ser hàbils i canviar amb elles.

Què té a veure això amb la necessitat de tenir una estratègia de màrqueting de continguts? La resposta és molt senzilla: tot.

Per aparèixer a Google o qualsevol altre cercador, cal crear contingut de qualitat, interessant, fresc, actualitzat, contingut rellevant que aportin valor afegit a l’usuari. Tenir una pàgina web que sigui un expositor dels nostres productes o els nostres serveis, ja no és suficient. Ara, a més, hem de tenir un bloc actiu on generem continguts de qualitat per atreure usuaris qualificats al nostre web.

 

La necessitat d’una bona estratègia de continguts_ màrqueting en continguts:


En molts negocis hi ha valents, amants de les lletres, que decideixen escriure ells mateixos els continguts per a la seva pàgina web.

No obstant això, no n’hi ha prou amb saber escriure o seguir les instruccions d’un article trobat en el ciberespai, hi ha molta feina prèvia i posterior que s’ha de fer perquè l’article que s’ha escrit no caigui en sac trencat.

Els  passos d’una estratègia de continguts òptima

Si vols que la teva estratègia de màrqueting de continguts sigui reeixida, heu de tenir en compte totes les fases de la mateixa: abans de començar a escriure els continguts, durant la creació de continguts i després de la creació de continguts. Aquestes tres fases són la clau de l’èxit.

Abans de començar a escriure els continguts:Disseny de l’estratègia de màrqueting de continguts:

El màrqueting de continguts (o el inbound màrqueting, com també es coneix) és la part clau en qualsevol estratègia de màrqueting digital. És la que connectarà els nostres productes i serveis amb potencials clients. I no només això, també ens permet fidelitzar-los.

El treball previ abans de començar a escriure els continguts útils per al teu bloc no és senzill: a través de l’estudi profund del sector i de la competència, has de trobar aquelles paraules clau que et acostin al teu públic objectiu.

 

La cerca de paraules clau és una tècnica de màrqueting imprescindible, és el que ens permet saber de quina manera els usuaris busquen informació sobre temes relacionades amb el teu nínxol de mercat.

Hi ha moltes eines que ens ajuden a dur a terme aquest estudi, algunes de pagament (com les conegudíssimes Semrush o Ahref) i altres gratuïtes (com l’eina AdWords del Google). Però tampoc anem a enganyar-vos: és un treball complex, en el qual s’han de tenir en compte múltiples factors, des del número de visites mensuals fins a la competència i el long tail.

Mentre escrius els continguts – Optimització.màrqueting de continguts


A Internet trobaràs molts articles que et diran que has d’escriure els continguts de la teva web per a les persones i no per als cercadors. És cert. El contingut ha d’estar escrit de manera entenedora per als teus usuaris, però, no hem d’obviar el fet que Google és un robot i que funciona en base a un algoritme.

Hem de posar-li el treball fàcil a Google perquè aquest reconegui de què va nostres continguts perquè sàpiga en quins casos ha de mostrar-los en els cercadors, i això només ho aconseguirem amb una bona optimització.

 

Fa uns anys aquesta optimització es basava únicament en la repetició de paraules clau, però avui en dia hi ha molts més factors que s’han de tenir en compte en la creació de continguts.

 

Saber escriure continguts SEO-friendly és una cosa que s’aprèn a base de coneixement i experiència, perquè no hi ha només un factor que influeixi en una bona optimització: hi ha mil factors diferents que hem de tenir en compte a l`hora de crear la estrategia del blog si volem arribar al éxit segons la experta judith sauch en seo barcelona.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Estratègia de continguts SEO

Les mencions de Google

Estàs aplicant mencions “sense enllaç” en les teves tàctiques de SEO?

Fins ara, al 2018, hem vist algunes tendències progressives en SEO que afectaran a les empreses a llarg termini. Una d’aquestes tendències que són al 2018 inclou l’ús de mencions “sense connexió”.

Des dels inicis d’Internet, els enllaços han estat les bases de SEO. Els enllaços s’ajuden a connectar-se al web. Per fer referència a alguna cosa o ajudar a navegar pel cercador, adjuntem un enllaç perquè pugui sortir sense problemes del punt A al punt B. Si mencionem alguna cosa sense vincular el lloc o la marca, moltes persones probablement no tindran interès si hi ha no hi ha cap enllaç a seguir.

Els enllaços generalment contribueixen a crear més trànsit al lloc, que condueix a més d’un lloc web de confiança i autoritat a Google i està fent un treball incessant de mantenir-se al dia amb les tàctiques més avançades, però Google sempre busca noves formes d’oferir els millors resultats en el context de la consulta de recerca.

D’aquí ve la tendència de mencions “sense connexió”.
Què és una menció «sense connexió»?

Una explicació senzilla de les mencions “sense connexió” és que es tracta només d’una menció de marca. En lloc d’utilitzar un enllaç per connectar els punts d’una font a una altra, una pàgina només mencionarà la marca dins del text actual.

En SEO tradicional, tret que hi hagi un enllaç adjunt al text de referència referit a una empresa, no els afectaria de cap manera.

Com las pren en consideració Google?

Els motors de recerca s`han adonat de l’enorme impacte del boca a boca per obtenir credibilitat. Tant Google com Bing prenen mesures en les seves pròpies mans, creant mètodes per determinar l’autoritat i la credibilitat d’una companyia o producte en un espai determinat. Ara Google pot esbrinar si la vostra marca és una font de confiança dins de la vostra indústria sense dependre de paraules clau i enllaços d’entrada. Al món de SEO, molts llocs mencionen Moz com una autoritat per a proves, investigació i coneixement.

Què significa això per al venedor mitjà?

Augmenta les teves mencions implícites: Sembla complicat, però es més fàcil del que sembla. Creeu una estrategia de continguts de valor  a la vostra empresa i assegureu-vos que la gent estigui parlant de la vostra empresa a les xarxes socials. Si això és difícil per a la vostra empresa, treballa amb especialistes en influències i prepara estratègies de màrqueting per obtenir mencions.
Adreçant comentaris negatius , atenció :

Els comentaris falsos són quelcom que una empresa ha de prendre seriosament. No només afectarà els clients potencials, sinó que també afectarà el vostre rànquing SEO. No us espereu! En primer lloc, respireu.

 

El pas més crucial per abordar les revisions dels clients és arribar al client. En fer això, et  permet conversar amb el client sobre el problema que es planteja, com s’ha solucionat, i si es pot revisar de nou el producte perquè pugui ser satisfactori per a les seves necessitats.

Això pot obrir les finestres de com permetre al client canviar la seva revisió negativa a una revisió positiva i s’assegura que tingui una revisió menys negativa que pugui reduir-la negativament.

consultor seo judith sauch

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Les mencions de Google

Vocabulari SEO

Què són els backlinks?

La definició de Backlink és la d’un enllaç extern a la teva web, des d’una altra que apunta directament cap a la teva web o cap a alguna de les seves seccions.
En codi HTML un enllaç s’escriuria de la següent manera: <a href=”http://www.latevaweb.com/”> anchor text </a>

Com es pot apreciar, el link es divideix bàsicament en dues parts:

-La URL de la teva web
-Un  anchor text

¿Què és el o anchor text?

Quan generem un enllaç de texte hem de fer servir una paraula, anomenat també anchor text.Aquesta paraula  serà el text amb el qual visiblement es mostrarà el nostre link i que quan l’usuari faci clic en el mateix, el porti a la nostra web.

 

Funcions del anchor text

El anchor text d’un enllaç pot tenir principalment dues finalitats:

-Generar clics: Si posem un link en un web que rebi moltes visites i posem un  anchor text molt efectiu, el percentatge de clics segurament serà molt més alt que si fem servir un anchor text més genèric.Per això, podem usar-ho a manera de reclam per aconseguir visites directes del mateix.
-Posicionar: El anchor text compleix un paper molt important dins el linkbuilding, per això, haurem de pensar amb molt de cap aquest text, ja que haurem de enfocar a la nostra estratègia SEO.

¿Què significa un link per a Google?

Un link per a Google significa una menció o recomanació des d’una web cap a la teva.
És a dir, com més links tingui la teva web, més recomanacions tindrà de cara a Google, i per tant, més benefici tindràs pel que fa al SEO.
Els enllaços indubtablement ajuden a posicionar, però no podem determinar quants enllaços necessites per posicionar una recerca en concret ja que depèn de molts altres factors.

Enllaços Dofollow VS Enllaços Nofollow

Els enllaços nofollow són enllaços que inclouen l’atribut rel = “nofollow” dins de l’enllaç, per exemple: <a rel=”nofollow” href=”http://www.miweb.com”> anchor text </a>
Incloure aquest nofollow implica que els robots dels cercadors com Google, quan trobin aquest enllaç, no ho van a seguir.

És a dir, no van a rastrejar el contingut del mateix.
Per tant, un enllaç nofollow perd gran valor de cara al SEO causa que els cercadors no segueixen aquests enllaços.
Un enllaç dofollow o follow, és l’enllaç que no conté aquesta etiqueta rel = “nofollow”, és a dir, si no la conté ve implícit que serà dofollow el link. No cal utilitzar rel = “dofollow” en el mateix.
Aquest tipus d’enllaços si que els segueixen els robots dels cercadors com Google, i per tant accedeixen a ells i rastregen el seu contingut.
És per això pel que aquests enllaços si que tenen un gran valor de cara al posicionament web.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Vocabulari SEO

Auditoria SEO

¿Per què necessito una auditoria de SEO?

Una auditoria SEO és, diguem-ne, com un control de la salut del teu lloc.

1. Et permet comprovar com apareix la teva pàgina web en els resultats de recerca, per així poder trobar i corregir qualsevol debilitat.
2. És la millor forma d’identificar e implementar millores per ajudar a més persones a trobar la teva web, blog o diari digital quan fan cerques.
3. I, en definitiva, els llocs rellevants i ben optimitzats obtenen més trànsit.

En una auditoria SEO, generalment hem d’observar el SEO On-page, el SEO tècnic i els problemes SEO Off-Page.

El SEO On-Page s’assegura que la web està optimitzada perquè el motor de recerca entengui el contingut de la mateixa.

Dins el SEO On-page inclouríem l’optimització de keywords, temps de càrrega, experiència de l’usuari, optimització del codi i format de les URL.

El SEO Off-Page és la part de la feina SEO que es centra en factors externs a la pàgina web.

Els factors més importants en el SEO Off-page són el nombre i la qualitat dels enllaços, presència en xarxes socials, autoritat de la marca i rendiment en els resultats de cerca, és a dir, el CTR que tinguin els nostres resultats en un motor de cerca.

El SEO tècnic són totes les altres activitats d’optimització de motors de cerca que no es relacionen amb el contingut i la creació d’enllaços.

Una auditoria completa de SEO analitzarà alguns d`aquests factors.


Una de les coses més importants que has de fer en el teu auditoria SEO és assegurar-te que els motors de cerca poden rastrejar el seu lloc.

La forma més senzilla de fer-ho és a través de Google Search Console : Necessitaràs un compte de Google per poder utilitzar Google Search Console. Si ja estàs fent servir Google Analytics, també pots vincular els dos comptes per accedir a les dades de Search Console al teu compte de Google Analytics.

Quan hàgiu iniciat la sessió, hi ha un parell d’eines que t’ajudaran a descobrir si Google pot rastrejar el teu lloc web.

-Assegura’t que l’arxiu XLM Mapa del lloc web està en motor de Console.

-Assegura’t de tenir un mapa de lloc XML per al seu lloc web i d’haver-ho enviat a Google Search Console.

Aquest arxiu l` indicarà al motor de recerca on són totes les teves pàgines web perquè puguin ser rastrejades.

Aquest fitxer també t`estableix com l’autor original del contingut del teu lloc, el que pot evitar que s’elimini de les llistes dels motors de recerca per obtenir contingut duplicat.

 

Search Console et permet també trobar errors de Indexació.


Aquí és convenient fixar-se en els anomenats errors 404, ja que aquests són les anomenades “pages not found” o pàgines on l’enllaç porta a un contingut no trobat.
Si bé Google diu que els 404 no afecten el rendiment del teu lloc, són perjudicials per a l’experiència de l’usuari, de manera que és aconsellable solucionar amb redireccions, si cal.

Robot.txt

Un altre arxiu que pot ajudar amb el SEO és el fitxer robots.txt.

Robots.txt és un arxiu petit que viu al servidor del teu lloc web i li diu als motors de cerca quines parts del seu lloc poden i no poden rastrejar.Google Search Console inclou un tester robots.txt per ajudar-te a identificar errors.

Https

Https  va esdevenir un factor de classificació de SEO a 2014. Google continua fent moviments per a marcar explícitament llocs insegurs.Això afecta tant les percepcions de SEO com dels visitants del teu lloc.

Links trencats

Els links trencats són un altre dels passos que hem de donar a l’auditoria SEO del nostre medi, web o bloc. Amb links trencats ens referim a links externs e interns.

Hi ha diferents eines per detectar-los. La que més utilitzem és ScreamingFrog, atès que el volum de links que normalment utilitzem en consultoria SEO de mitjans és generalment molt alt.Amb aquesta eina també podràs verificar si hi ha URL massa llargues, les quals també poden perjudicar la teva SEO.

Pes de les Imatges

Mida correcta de la imatge .Enllaços trencats a imatges externes. Enllaços d’imatge interna trencats .Falta el text alternatiu.

Tots aquests errors es poden detectar també com a eines com Scream Frog o SEMRush

Velocitat web

L’ideal és que el temps de càrrega sigui de menys de 3 segons. Pots comprovar-ho amb una de les eines de Google.

Judith sauch experta en seo barcelona

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Auditoria SEO

¿Que es Google my Business?

Google My Business és una eina de Google que li permet a qualsevol negoci crear la seva pròpia fitxa d’empresa, la qual es mostrarà de manera pública als usuaris que busquin algun negoci del sector en la seva zona.

Quan algú busca a Google alguna cosa relacionada amb alguna activitat comercial, com pot ser “hotels Barcelona” o “restaurants a Barcelona”, li apareix una secció especial entre els resultats de cerca amb les tres fitxes de Google My Business més rellevants per a aquesta paraula clau .

Per posar un exemple, això és el que apareix quan escrius en el cercador la paraula clau “restaurants Barcelona”:

Com veus, apareixen els tres restaurants als que Google li dóna més rellevància juntament amb la seva ubicació a Google Maps. Però si fem clic a “Més llocs” apareix la fitxa de tots els restaurants de Barcelona, ​​també amb la seva ubicació al mapa.

Avantatges de crear una fitxa a Google My Business

Crear la teva pròpia fitxa d’empresa, sigui quin sigui el teu negoci, té diversos avantatges i cap inconvenient.
Per començar, com hem vist en l’exemple anterior, Google té reservada una posició especial en primera pàgina per mostrar les fitxes de My Business, de manera que el teu negoci pot arribar a tenir una visibilitat brutal, independentment de si la teva pàgina web està ben posicionada o no.

Sobretot, si tens un negoci local, una de les primeres coses que has de fer per obtenir visibilitat des del principi és crear la teva pròpia fitxa a GMB.

Un altre dels avantatges és que pots mostrar informació sobre el teu negoci: horaris i dies d’obertura, lloc web, número de telèfon, adreça i una pàgina per poder concertar una cita.

D’un simple cop d’ull, l’usuari té tota la informació que necessita per trobar-te o contactar amb tu.I un altre dels punts forts de tenir una fitxa a Google My Business és que els teus clients poden posar-te valoracions i ressenyes sobre la seva experiència amb el teu negoci.

Evidentment, això es converteix en una cosa positiva si t’esforces a oferir un bon tracte als clients i bons productes o serveis. Aconseguir bones valoracions pot ajudar a clients indecisos a decantar-se per el teu negoci en lloc d’anar-se’n a la competència.
Però també hi ha el cas contrari tal i com indica el consultor seo judith sauch,si els clients no han rebut un bon tracte o no han quedat contents amb els productes o serveis oferts, poden deixar-te opinions negatives que afectaran negativament la decisió de futurs clients.

Com donar visibilitat al teu compte

Abans de res, necessites crear la teva  fitxa de negoci.

És un procés senzill, però aquí pots llegir com aparèixer a Google Maps amb GMB, per si necessites una guia amb les tasques a realitzar pas a pas.
Un cop creada, hi ha diverses coses que pots fer per augmentar la seva visibilitat davant de la competència. Google només mostra a l’usuari els tres primers negocis, que són els que considera més rellevants per aparèixer aquí.
Encara que després l’usuari tingui l’opció de veure la resta de fitxes de negocis, l’ideal és aparèixer en aquests tres primers resultats per obtenir una major visibilitat inicial.
Aquestes són les principals coses que faran que la teva fitxa de GMB vagi escalant posicions fins mostrar-se en aquests tres primers resultats:

Pujar fotografies: si puges periòdicament fotografies o imatges relacionades amb el teu negoci, Google ho interpretarà com un bon senyal, ja que mantens la teva fitxa actualitzada mostrant nova informació al teu públic.

Escriure publicacions: a Google My Business pots escriure publicacions que continguin informació sobre alguna cosa en concret relacionat amb el teu negoci: ofertes, promocions limitades, esdeveniments que organitzis, etc.

Passa el mateix que amb les imatges, anar escrivint publicacions serà un bon senyal per a Google.

A més, aquestes publicacions són mostrades a l’usuari juntament amb la resta d’informació del teu negoci, de manera que si aconsegueixes que cridi l’atenció, rebràs més visites a la teva fitxa.

La durada d’aquestes publicacions és de set dies.

Rebre ressenyes positives: les ressenyes positives són el principal factor perquè Google millori la visibilitat del teu fitxa de My Business.

Això no ho pots fer tu directament, però el que sí que pots fer és demanar directament als teus clients satisfets que et deixin ser bona i que escriguin algunes línies explicant la seva experiència. La majoria no posarà cap pega per fer-te aquest favor.

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a ¿Que es Google my Business?

Reds socials

Quan hem d’implementar un monitoratge de xarxa a la nostra organització?

Per saber si aquest article és per a tu, et volem explicar quines són aquelles condicions que s’han de complir perquè segueixis llegint aquest article i aprenguis alguna cosa més sobre la monitorització de xarxes i les eines disponibles per a això. Clarament, si ja tens una eina de monitorització de xarxes en la teva organització i vols canviar-la ja saps del que et parlo, llavors pots passar a la següent secció.

Si aquesta és la teva primera avaluació d’eines de monitorització de xarxes, llavors has de preguntar-te:

¿El negoci de la meva organització depèn en alguna mesura de la disponibilitat de les meves xarxes?

El nombre de components de la meva xarxa comença a ser tan gran que la seva gestió em porta molt de temps?¿El trànsit originat en la meva xarxa comença a ser elevat i no sé si està ben dimensionat i hi ha colls d’ampolla?

Si aquestes són preguntes que et ronden el cap, llavors si has de continuar llegint aquest article.

Quins són els beneficis de la monitorització de xarxes?Si es tria l’eina adequada, la reducció de costos, com expliquem en aquest article, serà notable i la teva organització agrairà.

Podrem optimitzar la nostra instal·lació i els components de la mateixa. No només podrem veure d’una ullada la foto global de la nostra instal·lació, sinó que podrem saber quan necessitem més maquinari i quan estem sobredimensionats.Podrem detectar colls d’ampolla en les nostres xarxes i esbrinar quin és el causant i solucionar-ho.

Anticipar problemes i evitar que arribin a més.


Amb una bona eina de monitorització i una correcta implementació de monitorizacion de xarxes podràs detectar trànsit intrús o mal intencionat.
També podràs generar logs i analitzar el rendiment de la instal·lació al llarg del temps, podent detectar problemes i associar-los a les modificacions fetes a la xarxa.

Eines de monitorització

Google Trends: Realitzar recerques de paraules clau i comparar resultats de les tendències existents per regions, categories, espais temporals i serveis web.

Addictomatic: Eina per a cercar una paraula o frase en els cercadors Google i Bing a més de a Youtube, Flikr, Twitter, WordPress, Ask.com, Twingly i més.

Technorati: Un cercador de blocs molt complet i reconegut. També ofereix serveis com BlogPulse, Twingly o Google Blogsearch.Joccer: Plataforma que permet buscar paraules claus a Twitter, Facebook, Pinterest, Linkedin, Google plus, Tumblr, Flickr, Wikipedia, YouTube, Google, Bing i Yahoo.

Google Blog Search: Eina de cerca de notícies consistent en un cercador de paraules i frases específic per blocs.Atribus: Eina de monitorització de xarxes socials i reputació online. Entre les seves funcions destacades podràs trobar el monitoratge en temps real, interaccions directes amb l’audiència, anàlisi automàtica de dades, interacció amb influencers i informes personalitzats.

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Reds socials

Mencions de Google

És molt fàcil trobar una infinitat d’eines que monitoritzin la teva marca a les xarxes socials, però que ho facin a Google, no hi ha tantes.
Aquí parlarem tan sols d’un parell d’eines que ens poden ajudar a rebre avisos automàticament cada vegada que la nostra marca surti esmentada a Google i, a continuació, veurem com podem fer-ho manualment.

 

Google alerts

A través de Google Alerts podem configurar que ens avisi cada vegada que algú escrigui sobre la nostra marca o producte, d’aquesta manera podrem localitzar on es parla de nosaltres i demanar que ens enllacin, esperant que siguin prou agradables perquè accedeixin a fer-ho.

Tan sols has d’escriure sobre el que vols que et avisi i Google s’encarregarà de avisar-te cada vegada que et mencionin a través de correus electrònics, amb la freqüència que tu vulguis. Una altra possibilitat és la d’escollir a través de quines fonts t’interessen més per rebre informació sobre les mencions a la teva marca.

Per exemple, potser només vols que t’avisi quan hi hagi mencions únicament en blocs o fòrums o pot ser que només quan hi hagi notícies … A més és possible delimitar per zona geogràfica i per idioma.

 

Mention

Igual que Google Alerts, aquesta eina identifica on s’està parlant de tu, delimitant també per regió i idioma. Hi ha una versió gratuïta que et permet monitoritzar fins a 100 mencions, per a més, cal pagar. Permet descarregar informes sobre l’activitat i t’ofereix la possibilitat també de rastrejar xarxes socials.

Manualment

A més d’aquestes eines que ens avisen si les programem, hi ha l’opció de buscar manualment qui ha parlat de nosaltres. Comencem pel principi:

Per cercar una paraula exacta o expressió a Google, la posem entre cometes:” el nom de la teva pàgina web”.

Com és normal, surten resultats de la pròpia pàgina web d’Internet , per tant, anem a dir-li a Google que no volem que surtin resultats del nostre domini, a través de ” nom de la teva pagina web ” -inurl: com /

En el cas que sortissin resultats de xarxes socials i no ens interessés, caldria sumar al que ja tenim -inurl: www.facebook.com – inurl: www.twitter.com, etc. i així successivament amb els dominis i / o subdominis que no vulguem que s’incloguin en els resultats de cerca.

Un cop polits els resultats de cerca, tan sols has d’entrar en els llocs i veure si et enllacen. En el cas que no ho facin, hauríem de posar-nos en contacte amb el medi i demanar-los amablement que enllacin al nostre lloc ja que estan parlant de la nostra marca. Aquesta és una forma molt útil per aconseguir backlinks gratis.

Experta en seo barcelona judith sauch

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Mencions de Google

Les millors Eines de SEO

Avui os portem les tres millors eines de SEO que contracten els experts en posicionament web.

” Ahrefs és una de les eines de SEO més recomanades “

Els experts en SEO, com la judith sauch consultor seo desde fa 7 anys,  utilitzen diverses eines per crear una estrategia online correcte, l’eina de ahrefs fa ressaltar quines parts del vostre lloc web requereixen  alguns canvis  per ajudar a garantir el vostre millor rànquing.

Des d’una perspectiva d’anàlisi de competidors, és probable que utilitzeu Ahrefs per determinar els enllaços de retorn del vostre competidor per utilitzar-los com a punt de partida per a la vostra pròpia marca. També podeu utilitzar aquesta eina de SEO per trobar el contingut més enllaçat al vostre nínxol.

“Search Console”

La eina de Google es  la millor eina de SEO, oferida  a tothom que té un lloc web, Search Console de Google us permet monitoritzar e informar sobre la presència del vostre lloc web a Google SERP.

Tot el que necessites fer,  és verificar el teu lloc web afegint un codi al teu lloc web o anant a Google Analytics i pots enviar el mapa del lloc per indexar-lo. Encara que no necessiteu tenir un compte de Search console Google, perque la  vostre web sorti als resultats de  recerca, podeu controlar el que s` indexarà i com es representa el vostre lloc web amb aquest compte.

Com a eina de verificació de SEO, la  Search Consol  us pot ajudar a comprendre com Google i els seus usuaris visualitzen el vostre lloc web i us permeten optimitzar per obtenir un millor rendiment als resultats de la cerca de Google.

 

“SEMRush: eines de màrqueting de SEO”

Les eines SEO com SEMRush, acostumen a  ser les seleccionades  pels fans en la comunitat de SEO. Els experts estimen que tu pots avaluar fàcilment els seus rànquings i canvis, així com noves oportunitats de classificació. Una de les característiques més populars d’aquesta eina de SEO és l’anàlisi de domini Vs Domain que us permet comparar fàcilment el vostre lloc web als vostres competidors. Si cerqueu informes d’anàlisi que us ajudin a comprendre millor les dades de cerca del vostre lloc web, el trànsit o fins i tot els vostres competidors, podreu comparar paraules clau i dominis.

L’eina semrush de SEO ,  us permet fer un seguiment fàcil de les classificacions i trobar recomanacions sobre com millorar el rendiment del vostre lloc web.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Les millors Eines de SEO

Campanyes d`Amazon

Amazon

En un inici, la publicitat d’Amazon funciona de manera similar a les recerques a Google Shopping: quan un usuari busca un article al seu cercador, el marketplace oferirà resultats destacats o “Sponsored Posts”, aquells que apareixen a la part superior i es distingeixen fàcilment pel fet que són etiquetats pel mateix Amazon.

Així, les marques o botigues que vulguin tenir major visibilitat dels seus productes en les recerques dins d’Amazon, poden pagar per obtenir els primers llocs, realitzant licitacions per paraules claus específiques i es cobrarà de la mateixa manera per cada clic realitzat en els anuncis.

En Amazon pots triar entre crear publicitat per a un producte en específic, o fer publicitat per a tota la marca o botiga. A més amb Amazon pots triar redireccionar al teu botiga dins el marketplace, o a una pàgina de destinació personalitzada.

 

Això s’aconsegueix ja que Amazon compta amb dues plataformes diferents per fer publicitat: Venedor Central, que és per als venedors d’Amazon, i Seller Central Ads, amb el que pots fer publicitat dels teus productes fora d’Amazon.

Tipus d`anuncis d` Amazon

1. SPONSORED PRODUCTS:

Amazon Sponsored Products o productes promocionats d’Amazon: té com a finalitat promocionar productes individuals.
El procediment és senzill, primer puges a la plataforma els productes que desitges vendre i selecciones manualment les paraules clau de recerca, tot i que també pots deixar que Amazon les esculli per tu, amb les paraules clau que consideri.

L’anunci apareixerà a la part dreta de la pàgina quan el client busqui alguna de les paraules clau que has inclós.
El més recomanable és deixar que Amazon, de forma automàtica assigni les paraules clau per a després, consultar les que ens donen més clics i així crear un nou anunci amb les paraules seccionades.

2. PRODUCT DISPLAY.

L’objectiu d’aquesta modalitat és promocionar el teu producte quan el client entra en una fitxa de producte, ja sigui de la competència o bé de productes relacionats amb els nostres.

3. HEAD LINE SEARCH

Aquest tipus d’anuncis promocionen un conjunt de productes que apareixeran a la part superior dels resultats, quan el client busqui alguna de les paraules clau preseleccionadas.Amb aquest tipus d’anuncis pots redirigir els clients a qualsevol pàgina d’Amazon, incloent la de la teva marca.

Judith sauch experta en marketing digital i seo barcelona.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Campanyes d`Amazon