Personal shooper Inmobiliari

Un Personal Shopper Immobiliari és un agent format i especialitzat en ajudar els seus clients a comprar i invertir al mercat immobiliari.

Analitza amb deteniment les necessitats i els gustos del seu comprador. Us assessora sobre la viabilitat de la vostra demanda.

Busca les propietats que s’ajustin a la demanda del seu client, entre els particulars, les borses MLS i altres agents immobiliaris, i propietats fora de mercat, utilitzant contactes, formació i tecnologia.

No intermèdia entre comprador i venedor. El personal shopper només es posiciona i defensa els interessos del comprador, el seu únic client, posant tota la formació i experiència al seu servei.

Segurament ja heu sentit a parlar d’aquesta figura, importada dels països anglosaxons i que va arribar a Espanya el 2010: el personal shopper immobiliari. Grosso modo, aquest professional s’encarrega de protegir una de les parts en una compravenda d’un habitatge: el comprador.

El personal shopper immobiliari s’encarrega de buscar l’immoble que us interessa, negociar el preu de compra i de tancar la millor opció per al vostre client. O sigui, li evita uns quants maldecaps perquè si bé la compra d’un habitatge és una de les decisions més importants a la vida d’una persona, també és innegable que és un dels moments més estressants i que més mals de cap genera : m’estaré equivocant? estaré comprant molt car? és el barri que em convé? com seran els veïns? què tal de dotacions va el barri?

Doncs bé, a totes aquestes preguntes pot donar resposta aquesta figura, que ja es comença a consolidar al nostre país, no en va existeix una associació que els reagrupa, l’Associació Espanyola de Personal Shopper Immobiliari (AEPSI).

Aquest professional sol estalviar temps al comprador, preocupacions (l’estalviarà i evitarà sorpreses de vicis ocults de l’habitatge), aporta la documentació necessària (és a dir, ens evita papers i passejades) i fins i tot diners: entre un 5% i un 20% dels preus de sortida de la vivenda.

I és que, com dèiem més amunt, aquesta decisió de gran envergadura de vegades ens pot sortir malament: de fet, “Un de cada cinc compradors se’n penedeix després d’haver comprat la casa”, afirmen Jordi Clotet i Helena Gallardo, autors del llibre “Personal Shopper Immobiliari, el mètode Nexitum”.

Per què aquest percentatge tan alt? “La compra d’una llar es basa en un alt percentatge en aspectes emocionals, i moltes vegades la il·lusió de comprar un immoble concret i la por que s’anticipi un altre comprador fa que es descurin verificar punts imprescindibles del ‘check list’ que garanteixen la compra segura i òptima. Amb quin tipus de veïns conviurem, l’estat de la finca a què pertany el pis que comprem, o les despeses inherents a la propietat que estem adquirint són alguns dels punts més oblidats entre els compradors descontents”, afirmen.

I és que moltes vegades ens llancem a la piscina seguint més motius emocionals que racionals: “La motivació de compra ha d’estar sempre recolzada per conceptes objectius i reals. Aconsellem enfocar la compra des d’una mirada doble: l’atractiu de les característiques de l’habitatge i la seva localització. En aquesta doble perspectiva hi ha la clau de l’encert tant pel que fa als objectius actuals com al seu futur valor de mercat”, expliquen al llibre.

Perquè un acaba vivint on vol o on pot? “Un viu on pot, però moltes vegades desconeix que podria viure on volia…”.

I anem amb la pregunta del milió, quant costen els serveis d’aquests professionals? Les immobiliàries solen funcionar amb un percentatge sobre el preu de la casa, però, i el personal shopper? Els honoraris d’un Personal Shopper Immobiliari no s’haurien de veure com una despesa, de fet, en la majoria dels casos comptar amb els serveis d’un PSI, cosa que representa un estalvi en el total de l’operació molt superior als honoraris. Un PSI garanteix una compra segura, tranquil·la, i al millor preu possible. Els honoraris professionals són pressupostats a cada client en funció de l’encàrrec que faci i són sempre una quantitat fixa, fugint així de les comissions basades en percentatges que encareixen el preu final”, expliquen.

“Li proporcionem al client una vegada que ho hem entrevistat i sabem què és el que busca, la complexitat de la compra, els condicionants, etc. No anem a comissió”, afegeixen.

En definitiva, sens dubte és una figura que afegeix claredat al procés de compra d’un habitatge però seria d’agrair que aquesta claredat es reflectís també en les seves tarifes, per saber per endavant de quants diners estem parlant,

personal shopper inmobiliario barcelona

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Personal shooper Inmobiliari

Benefici del seo

La finalitat última duna estratègia de posicionament SEO no és posicionar una web en les primeres posicions. Això aconseguir algun dels objectius següents:
Notorietat. Donar a conèixer una empresa, marca, producte o servei als seus clients potencials, ja sigui en l’àmbit local, nacional o internacional.Trànsit. Generar visites de qualitat, és a dir, d’usuaris que estiguen interessats en els serveis o productes que oferim.Vendes. Generar conversions en una botiga en línia, pàgina web o bloc.Avantatges del posicionament SEOAlta rendibilitat a llarg termini. Un cop ja hem aconseguit posicionar-nos correctament, amb un manteniment i optimització constant, serà suficient per mantenir-nos a les primeres posicions, encara que no hem de confiar-nos ni conformar-nos. A SEO sempre es pot millorar posicions.

 

La qüestió és augmentar mes a mes el nombre de visites assolides gràcies al SEO.Un web amb contingut de valor serà molt més fàcil de posicionar. Actualment un dels factors SEO més importants és que una web ofereixi CONTINGUT ÚTIL per als usuaris, per això és important establir paral·lelament una estratègia de content màrqueting.Atrau trànsit qualificat. Si hem fet correctament l’auditoria de paraules clau, el trànsit orgànic que rebi el web serà de qualitat.

 

El nombre de visites és independent de la inversió econòmica. Si es fa una bona feina, cada mes augmentaran les visites i les conversions generades pel posicionament orgànic, mentre que el cost serà el mateix com la agencia seo amarok – agencia seo MADRID

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Benefici del seo

Marketing per agencia Inmobiliaria

El sector immobiliari ha experimentat un gran canvi en els últims anys. El passeig de l’agència per les carrers ha estat substituït per la recerca d’habitatges a internet, tant per part dels compradors i arrendataris particulars, com per part dels fons d’inversió.

En aquest article us convidem a descobrir què és el màrqueting immobiliari i les millors estratègies de màrqueting per a immobiliàries.
Què és el màrqueting immobiliari?El marketing immobiliari és un conjunt d’estratègies que centra els seus esforços en complir amb dos objectius: la captación d’immobles per a la seva posterior venda o lloguer, i la captació de clients potencials que volen comprar o alquilar un immoble.

Per complir amb aquests dos objectius, el màrqueting immobiliari pot realitzar els següents processos:
Posicionar la marca d’empreses constructores per generar reconeixement.Posicionar la marca i la venda de projectes immobiliaris per conèixer els diferents projectes immobiliaris.

Procés de venda o lloguer d’immobles.Millores estratègies de màrqueting per a immobiliàriesDetallem algunes de les millors estratègies de màrqueting per a immobiliàries, estratègies vàlides per augmentar les vendes i arrendaments d’immobles i, també, estratègies perfectes per promocionar una immobiliària.
mejores-estrategias-marketing-inmobiliaria
1. Identifica i defineix el teu Buyer Persona

Una de les claus en aquest, i en altres molts sectors, és identificar i definir al buyer persona. Aquest concepte fa referència al perfil de client perfecte per a la compra o lloguer d’un determinat immoble. Per poder definir un client ideal és necessari reconèixer algunes dades:
Dades demográficos: corresponen als dades relacionades amb l’educació, el sexe, el domicili actual, etcètera.Dades psicográficos: son los datos que revelan los intereses de una persona, per exemple las tiendas que suele visitar, los eventos a los que acude una persona, etc.

Conducta online: ¿cuales son las redes más usadas para una persona determinada? Què pàgines visites?…Dades professionals: fa referència als retocs i responsabilitats d’una persona, entre altres coses.

 

Què és important definir al buyer persona? És un pas fonamental en qualsevol de les estratègies immobiliàries per a vender, i inclòs per arrendar, perquè optimitzarà els recursos que s’empren en qualsevol campanya, perquè proporcionarà el coneixement necessari per saber on trobarà el client potencial, perquè t’ajudarà a conèixer millor a l’audiència i, sobre tot, perquè us permetrà oferir continguts de qualitat i interessants per al vostre objectiu públic.
2. Anuncieu-vos a Google Ads

La competència en el sector immobiliari és elevada i per ell, en algunes ocasions, és necessari apostar per estratègies de pagament fent clic a Google Ads per aparèixer als primers resultats de la cerca.

Què fer per anunciar-se a Google Ads?

1. Campañas por ubicación: si venes o alquilas inmuebles en diferentes ubicaciones puedes realizar campañas en cada una de esas ubicaciones anunciando los immobles que desees vender o arrendar.
2. Campanyes per tipus de propietat: també se poden realitzar campanyes per tipus de propietat, per exemple; para viviendas con tres baños, viviendas con terraza, viviendas con 1, 2 o 3 habitaciones, etc.
3. Còpia dels anuncis: crear una bona còpia per als anuncis és clau per captar l’atenció del client potencial.
4. Selecció de paraules clau: selecciona paraules clau molt específiques amb la finalitat de filtrar l’anunci i que només les persones realment interessades puguin veure’l.
3. Ofereix continguts de qualitatTal i com hem mencionat abans, si defineix correctament a la teva persona compradora, podràs oferir continguts rellevants per a dicha persona, continguts que li resultin dudas sobre els tràmits de la compra o del lloguer. Alguns d’aquests continguts poden ser glosaris de termes empleats en la compraventa d’habitatges, documentació necessària, i inclòs continguts sobre informació financera. Ens esforçem a mantenir educat al nostre públic amb informació útil i de qualitat!
El contingut també ens permet oferir informació que pot evitar estafas durant les compres o arrendaments i, sobre tot, no permet mantenir l’interès del comprador durant el procés de la compra ajudant a que finalment s’execute.
T’està agradant el contingut? Subscriu-te al nostre blog!

4. Realitat virtualLa realitat virtual és una de les últimes novetats en estratègies de vendes en immobiliàries. Incorporar a qualsevol estrategia supose un gran ahorro de temps perquè permet als clients potencials veure la propietat com si estuviesen dins d’ella, descartant moltes habitatges en un primer moment per centrar-se en visitar aquelles que realment interessin.

Aquesta estratègia per filtrar els immobles no utilitzen moltes immobiliàries encara, però estem segurs que en els propers anys la majoria d’immobiliàries comptaran amb ella.
5. Treballa el posicionament SEOEl SEO és una estratègia de màrqueting que centra els seus esforços per posicionar una pàgina web als primers resultats de la cerca. ¡Cuánto más arriba mejor! El seu principal objectiu és convertir una pàgina web en un actiu que atraiga visites, i que aquestes visites es tradueixen en vendes.
Les estratègies de SEO que s’apliquen a qualsevol sector són totalment vàlides per a les immobiliàries, sense embargo, hi ha algunes específiques que poden ajudar-te a competir per les primeres posicions contra alguns dels grans portals immobiliaris o agregadors d’anuncis com a idealistes, entre altres.
Aquestes estratègies han de basar-se en: organitzar i configurar una pàgina web, crear uns fonaments sòlids (oferint informació sobre l’empresa, continguts de qualitat, etcètera), difondre continguts a través de les xarxes socials per augmentar el trànsit a la web i mantenir el lideratge. per no baixar posicions.
És importantíssim tenir clars els pilars de qualsevol estratègia SEO: contar amb un domini amb autoritat (se pot aconseguir, per exemple, amb estratègies de linkbuilding), ús correcte de paraules clau, ús de xarxes socials i fotos i vídeos de qualitat que aporten informació sobre la immobiliària i els agents comercials.
6. Automatització del màrqueting

L’automatització del màrqueting s’ha convertit en una necessitat per poder funcionar i oferir un servei durant les 24 hores del dia i qualsevol dia de la setmana en aquest sector. Aquesta estratègia permetrà contestar missatges, presentar propietats, etcètera, mentre realitzin visites a algun immoble, o qualsevol altra tarea. És una bona forma de no descuidar als vostres clients potencials en cap moment del dia.

7. Màrqueting per correu electrònic

El màrqueting per correu electrònic pot ajudar a la immobiliària a captar nous subscriptors. Per ello, és molt important segmentar bé els correus electrònics i prestar especial atenció a la freqüència d’enviament i al contingut. Respecto a la freqüència, diversos estudis afirmen que més del 80% dels usuaris prefereixen rebre publicitat al correu únicament una vegada al mes, mentre que tan sols el 15% assegura que prefereixen rebre tots els dies.
¿Y com ha de ser el contingut? El tipus de contingut pot centrar-se en informació útil per a un propietari, suggeriments, consells útils per al manteniment, etcètera. El contingut també es pot centrar en llistats de propietats per mostrar o bé sol·licitar referències a canvi d’incentius, amb l’objectiu d’augmentar la visibilitat.
8. Vídeo màrqueting

En aquest sector el que realment cobra importància en les imatges de les propietats. Molt més que les bones descripcions. Encara que és el vídeo el que supera els textos i les imatges indudablement perquè són capaços de captar l’atenció dels clients potencials.

A més, el vídeo marketing no només permet ensenyar propietats d’una forma diferent, també parlar de la immobiliària i ensenyar els èxits de la mateixa forma diferent, per exemple: a través d’un storytelling.
9. Aprova les xarxes socials

Las redes sociales son la plataforma perfecta para mostrar viviendas, la filosofía de la inmobiliaria, contenido relevante para el público objetivo, etc. Les xarxes socials tenen una gran capacitat de segmentació de l’audiència, per ell les estratègies implementades suelen ser molt exitoses. No obstant això, totes les campanyes que es realitzen han d’estar molt bé cuidades i han d’aportar continguts de qualitat, vídeos, testimonis, consells, etcètera.

venta pisos sitges

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing per agencia Inmobiliaria

Disseny web

Com planificar i dissenyar un lloc web

 

Crear un lloc web professional és una tarea completa que ha de realitzar-se amb una bona planificació i organització per així obtenir els millors resultats. La millor alternativa per abordar un projecte web es recolza en professionals qualificats i amb experiència en el sector.
Per dissenyar un lloc web des de zero és important realitzar una sèrie de passos anteriors.
Definir els objectius. Heu d’establir-se quins són els objectius que perseguir el lloc web, a què públic es va a dirigir i a quines funcionalitats es van implementar.
Seleccioneu les eines. Un altre aspecte fonamental en el disseny web és triar el tipus d’eina que es va a utilitzar en el disseny i desenvolupament web (si se va a optar per CMS, es va a desenvolupar el web només amb la programació, es va a utilitzar frameworks o llibreries). , etc.
Establir un pressupost.

Per poder controlar el projecte és necessari establir un pressupost. D’aquesta manera es pot centrar tot el desenvolupament en aquells processos que major beneficio generen a la web, descartant aquells que tinguin un cost elevat i que no tinguin un gran impacte final en el lloc.
Seleccioneu l’equip de disseny i desenvolupament.

Finalment, és necessari seleccionar quién es va a carregar de dur endavant el projecte web. Se establecerá un calendari i començarà amb el procés de disseny i proves fins a aconseguir el resultat desitjat.
Quina és la diferència entre disseny web i desenvolupament webA l’hora de crear una pàgina web existeixen dos conceptes que estan íntimament relacionats, però que es confonen, el disseny web i el desenvolupament web.
Què és el disseny webEl disseny web es basa en definir l’aspecte visual del lloc web, així com aspectes relacionats amb la usabilitat, l’accessibilitat i l’experiència de l’usuari. Amb l’ús de CMS com WordPress és més senzill construir pàgines web personalitzades gràcies a l’ús d’eines i complements que faciliten el seu disseny al no ser necessari tenir coneixements elevats de programació web o disseny gràfic.
Principals beneficis del disseny web:Creeu llocs web amb un aspecte visual atractiu per a l’usuari.Garantir la usabilitat del lloc web, amb una navegació fluida i intuïtiva.

Quan parlem de desenvolupament web fem referència a la implementació de funcionalitats en un lloc web utilitzant la programació web. Els llenguatges de programació com HTML, CSS, JavaScript, PHP o Python poden afegir funcions i opcions a un lloc web com a formularis web, sistemes de pagament en línia, gestió de bases de dades, etc.
El desenvolupament web actual es divideix en dues àrees, per un lado, el front-end (funcionalitats relacionades amb la interacció de l’usuari amb el lloc web) i per un altre, el back-end (les funcionalitats internes d’un lloc web que estan ocultas). per als usuaris).
Avantatges del desenvolupament web:Permet crear llocs web interactius que permeten una participació activa de l’usuari.Facilita la construcció de qualsevol tipus de lloc web (tienda online, academia digital, blog, pàgina web corporativa, fòrums, etc.).Disseny web i els seus beneficis per a l’empresa

 

Amb un bon disseny web es disposarà d’un portal sòlid i atractiu que aporta nombrosos beneficis a l’empresa.
Millora la imatge de marca a través del lloc web, les xarxes socials i les estratègies de màrqueting per correu electrònic.

Aument de las conversiones (captación de leads qualificats i increment de les vendes per internet).Obtenir una major visibilidad de la empresa en internet (incremento notable del tráfico web).

diseño web barcelona

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Disseny web

SEO para 2022

Consells pràctics per estar cercadors

Vas provar de buscar si la teva web surt als cercadors?

Els cercadors més importants actualment són 3:

Google, Bing i Yahoo, cadascun té registrades les pàgines locals i internacionals, podràs adonar-te que el domini canvia a google de .com a .pe, el mateix passa amb els altres cercadors. .
Significa que hem d’estar posicionats localment i internacionalment. Per això hi ha diferents punts per complir i després dir-li als cercadors que existim i que llegeixin la nostra pàgina perquè l’ofereixin com a resultats de les cerques dels usuaris al nostre rubro d’arquitectura.
Les pàgines d`arquitectura han d`utilitzar les paraules que usen les persones per trobar-nos, que comencen per arquitectes, arquitectura, projectes, cases, edificis, condominis, plànols, etc. tot allò relacionat amb el que és habitual per a nosaltres però amb les paraules que utilitzen per navegar.

Per què serveix?Estar als resultats de Google és el millor que ens pot passar si busquen algun dels serveis que oferim. Per això hem de tenir un website ordenat i construir informació rellevant per als nostres possibles clients. És important planificar una pàgina web primer en paper i tenir molt clar que volem aconseguir amb aquesta web quan ens contactin.
Mitjans socials

Tenir un lloc web és equivalent a tenir una presentació de la nostra empresa o servei. Tenir perfils socials d’empresa significa estar present en aquells mitjans on hi ha els nostres possibles clients o volem tenir una presència activa. Erròniament algunes empreses d’arquitectura, enginyeria o construcció usen un sol mitjà social com a mitjà de comunicació, error molt comú que limites la teva difusió “només” als usuaris d’aquesta xarxa com indica la agencia seo

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO para 2022

Metaverse

Què és el metavers i com funciona?El metavers és un univers digital on les persones es podran relacionar entre si dins d’un entorn virtual, utilitzant ulleres de realitat virtual i estant arreu del món.
Podràs utilitzar aquest metavers per realitzar accions com les següents:
Jugar.Educar.Comprar qualsevol contingut.Treballar.Comunicar-te i relacionar-te amb altres individus.Les possibilitats que ofereix el metavers són enormes, i tot allò que veies en obres de ciència ficció (per exemple, Ready Player One) serà possible gràcies a la inclusió d’aquest ecosistema virtual a la societat.

 

L’octubre de l’any 2021, Mark Zuckerberg (creador de Facebook) va rellançar aquest concepte i va anunciar que el seu objectiu era crear un enorme món digital on es puguin fer accions del dia a dia, fins i tot les compres. D?aquí ve el motiu del canvi del nom de la seva companyia a META.

 

En entrar al metavers pots descobrir totes les opcions que t’ofereix un món digital i compartit, i, sobretot, què hi podries fer. Les principals característiques i el seu funcionament són els següents:

1. El metavers serà una nova xarxa interdimensional

És així, el metavers serà un conglomerat de continguts i experiències on els usuaris podran simular vivències socials que seran immersives gràcies a la utilització de dispositius electrònics.
De fet, avui ja pots veure un d’aquests dispositius anomenats “ulleres de realitat virtual”.

2. S’emprarà un avatar digital

Podràs utilitzar un avatar per entrar al metavers, el qual podrà ser un retrat fidel de tu o d’una altra manera, utilitzar altres avatars amb diferent aspecte i identitat, com robots, personatges de videojocs i humanoides, entre d’altres.

Això fa que els dispositius electrònics que es faran servir sàpiguen com interpretar els teus gestos. A més, l’avatar podrà recrear part de la teva personalitat. És així com les persones de l’entorn coneixeran el teu estat d’ànim dins aquest ciberespai.

 

T’imagines caminar en un carrer d’un entorn digital, entrar a una botiga i poder tastar i adquirir qualsevol producte de manera immediata? O poder realitzar accions que a la vida real no pots fer, com conèixer persones d’altres països en temps real?

 

Imagina’t assistir a una reunió de treball a la teva oficina digital i tenir total llibertat per decidir quin aspecte tindrà, expressar les teves idees o estratègies de negoci als teus companys d’una manera més creativa, com dibuixar llenços a l’aire.
Això és possible en entrar al metavers.

 
4. Serà una experiència col·lectiva i social

Es defineix com un projecte de més rellevància i impacte que les xarxes socials, ja que podràs buscar zones per fer activitats tan quotidianes com comprar articles de moda, juntament amb altres avatars, que, al seu torn, són altres persones connectades al metavers.

 

De fet, marques tan importants que practiquen el comerç electrònic (ecommerce), com H&M, ja estan provant vendre els seus productes a través del metavers, posant a la seva disposició botigues en línia.

 

5. El metavers abastarà tant el món físic com virtual

Això vol dir que, en entrar al metavers i interactuar-hi, tindràs conseqüències en la realitat. És a dir, et teletransportaràs a aquest ciberespai, que pot ser una còpia del món real, un món tret d’un videojoc o ambientat en una altra època.

 

És un espai que es compon al 50% per la part real i al 50% de l’univers virtual, és a dir, tens l’oportunitat d’utilitzar entorns digitals al món real i interactuar amb ells a la realitat gràcies a la utilització d’ulleres en realitat augmentada. Tindràs una experiència combinada de tots dos mons.

 
6. Al metavers hi haurà mons sense distància física

Una de les característiques més al·lucinants del metavers és que pots visitar mons digitals on es poden compartir experiències amb qualsevol persona del món real, sigui on sigui.
Per exemple, jugar una partida d’escacs amb algú que visqui a la Xina mentre tu et connectes des de Llatinoamèrica, o assistir a un concert a París amb milions d’usuaris alhora.
7. Mons interconnectats al metavers

Una de les accions que més gaudiràs és anar amb el teu personatge virtual a qualsevol part del món digital creat dins del metavers. Això és perquè tots aquests mons estan connectats entre si.
També podràs desplaçar-te a un altre entorn amb totes les teves possessions o actius digitals, increïble, oi?
8. Móns amb la seva pròpia economia

En entrar al metavers podreu comprar o vendre serveis o productes en aquests entorns virtuals gràcies a la tecnologia blockchain, que funciona amb un sistema d’ordinadors descentralitzats units per blocs i reforçats amb una xarxa resistent a la modificació de dades.
Gràcies a això, alguns pintors, músics o cineastes ja han comercialitzat les seves obres a algun món del metavers.
És per això que les companyies ja comencen a produir estratègies de màrqueting per fer-se visibles al metavers i arribar a un públic de totes les edats. Això és degut als NFT (token no fungible, traduït de l’anglès), que són obres digitals no tangibles al món real.
Són únics i tenen gran valor tant al món real com al virtual.
Gràcies a això, els negocis podran generar nous llocs de treball als entorns digitals. D’altra banda, el món de les criptomonedes (Bitcoins, Ripple o Ether) és el gran beneficiat, a causa del seu ús ampli en l’economia dels metaversos.

agencia marketing digital barcelona

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Metaverse

Què és el SEO?

L’accés a la informació és un dels valors més preats per a l’ésser humà a qualsevol àmbit de la vida. I la irrupció de la informàtica ens ha fet possible l’acostament a la més variada.
Alguna vegada t’has preguntat per què quan fas una cerca a internet una web apareix posicionada com la primera a Google? Tu també creus que les primeres opcions que ens apareixen són les més fiables?

 
Què és el SEO?
El naixement del SEO se situa a la dècada dels 90 de forma paral·lela a l’aparició de les primeres pàgines web. Concretament, sorgeix per facilitar l’accés a plataformes d’informació relacionades amb el tema o els continguts que l’internauta busca. És a principis dels 2000 quan aquest terme agafa força amb l’objectiu d’aprofitar l’algorisme dels cercadors per a fins comercials.
L’acrònim SEO (Search Engine Optimization) es tradueix en espanyol com la “Optimització dels Motors de Cerca”, i és conegut al món internauta com a posicionament Web o posicionament a Google; sent un procés destinat a millorar la visibilitat d’un lloc web als resultats orgànics (que no són pagats) dels diferents cercadors que trobem a internet, entre els quals Google se situa com el cercador més utilitzat actualment.
La base de la seva actuació va dirigida a persuadir els motors de cerca perquè recomanin el teu contingut als usuaris com la millor solució als seus problemes.
Per què és important?
Lobjectiu principal és ajudar lusuari a trobar la informació que està buscant de la manera més eficaç possible. Per això, l’ideal és aconseguir que el teu negoci aparegui com a primera i millor solució.
Per aconseguir un posicionament amb èxit, és important generar un contingut rellevant, útil i de qualitat perquè l’usuari estigui satisfet amb els resultats. Per això, cal tenir en compte les Keywords (paraules clau), és a dir la manera com un usuari escriu els seus dubtes als cercadors per tal d’obtenir respostes i solucionar els seus problemes. Lestudi daquestes paraules és la base de la creació de contingut.
Posicionar-se en els primers resultats dun motor de cerca augmenta les possibilitats de captar clients. El seu enfocament resideix a donar al teu lloc web més visibilitat respecte a la competència. D’aquesta manera, millora les possibilitats de posicionar la teva marca i de vendre els teus productes o serveis, cosa que condueix a marcar la diferència i aconseguir clients fidels.
Google té en compte moltíssims factors a l’hora d’escollir els qui prendran les primeres posicions al rànquing, i per garantir resultats positius cal acudir a experts i als seus coneixements de les paraules clau.

https://agenciaseo.tech/agencia-seo-madrid/

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Què és el SEO?

SEO perque invertir

Per què hauria de la meva empresa invertir en SEO?Avui dia aconseguir posicionar-se entre els primers resultats de cerca resulta una tasca força complicada, a causa de l’elevat nombre de competidors que existeixen a Internet únicament per a una paraula clau. Això unit que en un negoci en línia tenir visibilitat en els diferents cercadors (sobretot a Google que és el cercador número u a nivell mundial i té el 92,05% del mercat) és clau per a la seva estratègia empresarial i està directament relacionat amb la seva creixement i guanys, fa que invertir en SEO es converteixi en una necessitat.
Però per què invertir si el SEO és gratuït? Encara que de primeres dur a terme una estratègia de posicionament web sigui gratuït, els constants canvis d’algorisme de Google, els coneixements que exigeix ​​i la seva complexitat, fa que sigui necessari comptar amb professionals a l’àmbit per poder desenvolupar l’estratègia de manera adequada i ho més eficient possible.
Si encara tens dubtes sobre si la teva empresa hauria o no, al post d’aquesta setmana t’expliquem algunes de les raons per fer-ho.

Per què hauria de la meva empresa invertir en SEO?  agencia seo
Aconsegueix trànsit qualificat. Una de les principals raons per les quals hauries d’invertir en SEO, és que gràcies a aquest el trànsit que arriba a la teva pàgina web és qualificat, per la qual cosa tindràs moltes més possibilitats que aquesta visita s’acabi convertint en compra. I és que el SEO et permet apropar-te al teu públic objectiu i donar resposta amb els teus productes o serveis a les vostres necessitats.Els resultats són duradors. A diferència del SEM, tots els resultats aconseguits a l’estratègia SEO són ​​duradors i no desapareixen un cop deixem d’invertir o reduïm la inversió.Augmenta la notorietat de la teva marca. Com més amunt estigui la teva pàgina web als resultats de Google, i per quantes més cerques aparegui, més gent coneixerà els teus productes i serveis,augmentant així la notorietat de la teva marca.Milloreu l’experiència d’usuari. Invertir en SEO suposa invertir també en millorar lexperiència dusuari, pel fet que molts punts claus del posicionament SEO, com la velocitat de càrrega, arquitectura web, etc., estan directament relacionats amb lexperiència del client al nostre lloc web.Té un alt rendiment de la inversió (ROI). Un dels motius pels quals el SEO s’ha establert com una eina de màrqueting sòlida per a les empreses és perquè ofereix un ROI, fent que aquest mètode sigui més eficient que altres formes de publicitat.

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO perque invertir

seo 2022

Què és el SEO o Search Engine Optimization?SEO significa Search Engine Optimization (optimització per a motors de cerca). És el procés de millorar la visibilitat dun lloc web en els resultats orgànics de qualsevol cercador.

 

És molt important tenir clar que el SEO fa als resultats orgànics, és a dir, no pagats. A l’opció complementària (pagar un cost per clic per ocupar els primers llocs per a una cerca determinada) se’l coneix com SEM o Search Engine Marketing. Per posar una metàfora, el SEO sassembla a buscar un bon aparcament gratuït al costat del lloc on has danar, mentre que el SEM seria lequivalent a pagar per un pàrquing.

 

Com passa amb gairebé totes les disciplines del màrqueting en línia, el SEO ha evolucionat molt al llarg dels anys. Als seus orígens, les tècniques de posicionament web eren molt primitives i es basaven molt a repetir algunes paraules clau concretes, mentre que ara es prima molt més l’experiència d’usuari.

 

Els conceptes i tècniques que hauràs de tenir en compte dins del món del SEO són:
Consultor a SEO. Els professionals responsables d’assessorar-te, ajudar-te i desenvolupar la teva estratègia de posicionament en motors de cerca.
Posicionament orgànic o natural. És l’estratègia de continguts basada a cercar les primeres posicions orgàniques als cercadors.

 

Anàlisi SEO. La part centrada en lanàlisi de dades del posicionament SEO, per millorar i optimitzar els continguts en temps real.
Posicionament SEO o possiconament web. Són altres sinònims del posicionament orgànic o natural. Hi ha molts tipus de tècniques per poder aconseguir aquest objectiu.
Posicionament a cercadors. El posicionament natural en motors de cerca. Cada cerca es diu SERP.

 

Mobile First Indexing. Google utilitza la informació que es troba a la versió mòbil d’un lloc web per compilar els resultats de cerca.
SEO Màrqueting. Totes les tècniques de màrqueting centrades a millorar el posicionament orgànic a cercadors.

 

Estratègia de SEO. La planificació de les tècniques que es desenvoluparan per millorar el posicionament web.
Guest blogging. Autors convidats en un bloc. Dóna valor i rellevància si els redactors són persones importants del sector.

 

Link building. Estratègia basada en la cerca denllaços entrants cap al nostre lloc web.
Blackhat SEO. Tècniques de SEO penalitzades pels cercadors.
Whitehat SEO. Tècniques de SEO avalades pels cercadors, ètiques i que ajuden a desenvolupar un SEO saludable i perdurable en el temps.

 

Agència de SEO. Empreses especialitzades en posicionament en motors de cerca.
SEO i SEM. Diferències entre dos conceptes relacionats amb aparèixer a motors de cerca. Tot i que el SEO és posicionament orgànic i el SEM és lestratègia de pagament per aparèixer amb anuncis.

 

SEO a Google. Estratègia SEO centrada a “gustar” el cercador més usat a nivell mundial.
SEO local. Estratègia de posicionament centrada a aparèixer a les consultes realitzades pels usuaris a nivell local (prop a la nostra ubicació).

 

Expert en SEO. Professional que ha centrat la seva carrera i experiència a desenvolupar per a clients estratègies SEO.
Enganxar pages i topic cluster. Com crear un contingut pilar per posicionar millor per una paraula clau determinada i després crear un clúster de continguts al voltant per millorar el posicionament de la pàgina pilar.
Optimització SEO. Tècniques que busquen aconseguir millorar el posicionament d’una clau o contingut.

agencia seo

Publicat dins de General | Comentaris tancats a seo 2022

màrqueting en online

El màrqueting en online és un dels sectors que més ha canviat, i pateix de canvis constants, està en constant evolució. Futur del màrqueting digital és incert, no pel seu potencial, sinó per quin serà el proper canvi com diu la agencia marketing digital mentedigital.

 
Els usuaris es comporten d’una manera diferent del que podíem veure fa anys amb les marques en què confien. Les empreses busquen, per tant, noves formes per aproximar-se al seu públic i per això es troben en una recerca constant del ventall més gran de possibilitats que els dóna el món digital. La generació de leads serà primordial per crear una base de dades de qualitat.
[toc]Us mostrarem algunes xifres que deixen ben clar l’ascens en números del màrqueting digital:
La inversió en màrqueting en línia al món té una previsió per a aquest any 2017 d’uns 229.250 milions de dòlars. Això reflecteix la importància en el futur del màrqueting digital dins de les empreses, de manera especial per als professionals del màrqueting. Dues dades més exemplifiquen això:

 

El nombre d’usuaris a Internet registrats a nivell mundial el 2016 va ser de 3.488 milions de personesEl màrqueting en línia el 2020 està previst que assoleixi una inversió a nivell mundial de 306.000 milions de dòlarsfutur del màrqueting digital

 

Mobile Firstfutur màrqueting digital amb el Mobile firstEn els darrers anys s’avisava de la importància del mòbil en el màrqueting en línia del futur. Aquesta ha estat una tendència anunciada i que ha esdevingut una realitat.

A finals del 2016 el mòbil va superar el tradicional ordinador de sobretaula com a punt d’accés a Internet. Un gran responsable ha estat el creixement imparable de l’accés per una bona part de la població mundial a l’Smartphone i altres dispositius mòbils.

L’augment d’aquesta tendència sembla no tenir sostre i Google és, sens dubte, un dels responsables d’un canvi en què no hi ha marxa enrere. La major part dels usuaris digitals els podem trobar al mòbil. Hem de tenir en compte que les cerques augmenten als dispositius mòbils alhora que es redueixen a l’ordinador.

 

Això suposa per al màrqueting digital, la necessitat d’estar orientat perquè es pugui visualitzar de manera preferent als dispositius mòbils.

 

El canvi a nivell empresarial sembla que es comença a moure en alguns sectors. La gent ja no arriba a casa i se sent només a veure la televisió o Internet. Plataformes com Netflix o HBO estan canviant els hàbits.

 

Un exemple del canvi a favor del màrqueting en línia el representa Adidas, que va anunciar recentment la seva intenció de deixar de fer anuncis a TV i apostar pels anuncis a Internet, on els dispositius mòbils tenen el seu públic potencial més gran.

 

Els consumidors cada cop se senten més còmodes comprant serveis o productes des del seu Smartphone, buscant un augment en la seguretat de les operacions i en els processos de pagament. Una bona part de la millora de lexperiència és comptar amb una navegació fàcil i intuïtiva i un procés de comprovació de dades més curt. El Smartphone permet la compra a qualsevol lloc i això és un filó per als negocis.

 

Storytelling

El màrqueting en línia té un important component d’emoció. Un dels ingredients fonamentals de l’storytelling són justament les emocions. Les empreses s’han adonat de la importància de les històries properes, personals i cridaneres que se solen utilitzar a l’hora de llançar un producte, marca o simplement per deixar clar un missatge.

El poder de l’emoció l’ha buscat el màrqueting tradicional durant moltes dècades, cas de la publicitat a l’anunci televisiu o al cinema. Al camp digital recórrer a l’storytelling funciona extraordinàriament, ja que és una manera d’humanitzar i apropar la marca. L’usuari connecta més fàcil amb la signatura i es pot posicionar de manera més efectiva.
Actualment el màrqueting en línia apunta cap a una direcció on el producte transmet experiències i vivències, s’esperen nous canvis en la forma de fer màrqueting en el futur.

Els missatges freds del màrqueting tradicional funcionen pitjor en el mitjà en línia. Els consumidors demanen de les marques aquesta «una mica més» i aquestes semblen estar disposades a donar-s’ho. El nou màrqueting està posant els usuris o clients, al centre del mapa, s’intenta realitzar un màrqueting personalitzat per a cadascun de nosaltres, per la qual cosa el mitjà en línia és perfecte en poder-se realitzar aquest tipus de campanyes més personalitzades.

Les dades ens ajuden a veure-ho tot més clar, ja que més del 50% dels usuaris han afirmat sentir-se saturats de vegades per la publicitat tradicional de la televisió o la ràdio. El comportament de l’usuari han anat variant molt ràpid en els darrers anys.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a màrqueting en online