Reds socials

Quan hem d’implementar un monitoratge de xarxa a la nostra organització?

Per saber si aquest article és per a tu, et volem explicar quines són aquelles condicions que s’han de complir perquè segueixis llegint aquest article i aprenguis alguna cosa més sobre la monitorització de xarxes i les eines disponibles per a això. Clarament, si ja tens una eina de monitorització de xarxes en la teva organització i vols canviar-la ja saps del que et parlo, llavors pots passar a la següent secció.

Si aquesta és la teva primera avaluació d’eines de monitorització de xarxes, llavors has de preguntar-te:

¿El negoci de la meva organització depèn en alguna mesura de la disponibilitat de les meves xarxes?

El nombre de components de la meva xarxa comença a ser tan gran que la seva gestió em porta molt de temps?¿El trànsit originat en la meva xarxa comença a ser elevat i no sé si està ben dimensionat i hi ha colls d’ampolla?

Si aquestes són preguntes que et ronden el cap, llavors si has de continuar llegint aquest article.

Quins són els beneficis de la monitorització de xarxes?Si es tria l’eina adequada, la reducció de costos, com expliquem en aquest article, serà notable i la teva organització agrairà.

Podrem optimitzar la nostra instal·lació i els components de la mateixa. No només podrem veure d’una ullada la foto global de la nostra instal·lació, sinó que podrem saber quan necessitem més maquinari i quan estem sobredimensionats.Podrem detectar colls d’ampolla en les nostres xarxes i esbrinar quin és el causant i solucionar-ho.

Anticipar problemes i evitar que arribin a més.


Amb una bona eina de monitorització i una correcta implementació de monitorizacion de xarxes podràs detectar trànsit intrús o mal intencionat.
També podràs generar logs i analitzar el rendiment de la instal·lació al llarg del temps, podent detectar problemes i associar-los a les modificacions fetes a la xarxa.

Eines de monitorització

Google Trends: Realitzar recerques de paraules clau i comparar resultats de les tendències existents per regions, categories, espais temporals i serveis web.

Addictomatic: Eina per a cercar una paraula o frase en els cercadors Google i Bing a més de a Youtube, Flikr, Twitter, WordPress, Ask.com, Twingly i més.

Technorati: Un cercador de blocs molt complet i reconegut. També ofereix serveis com BlogPulse, Twingly o Google Blogsearch.Joccer: Plataforma que permet buscar paraules claus a Twitter, Facebook, Pinterest, Linkedin, Google plus, Tumblr, Flickr, Wikipedia, YouTube, Google, Bing i Yahoo.

Google Blog Search: Eina de cerca de notícies consistent en un cercador de paraules i frases específic per blocs.Atribus: Eina de monitorització de xarxes socials i reputació online. Entre les seves funcions destacades podràs trobar el monitoratge en temps real, interaccions directes amb l’audiència, anàlisi automàtica de dades, interacció amb influencers i informes personalitzats.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.