Les mencions de Google

Estàs aplicant mencions “sense enllaç” en les teves tàctiques de SEO?

Fins ara, al 2018, hem vist algunes tendències progressives en SEO que afectaran a les empreses a llarg termini. Una d’aquestes tendències que són al 2018 inclou l’ús de mencions “sense connexió”.

Des dels inicis d’Internet, els enllaços han estat les bases de SEO. Els enllaços s’ajuden a connectar-se al web. Per fer referència a alguna cosa o ajudar a navegar pel cercador, adjuntem un enllaç perquè pugui sortir sense problemes del punt A al punt B. Si mencionem alguna cosa sense vincular el lloc o la marca, moltes persones probablement no tindran interès si hi ha no hi ha cap enllaç a seguir.

Els enllaços generalment contribueixen a crear més trànsit al lloc, que condueix a més d’un lloc web de confiança i autoritat a Google i està fent un treball incessant de mantenir-se al dia amb les tàctiques més avançades, però Google sempre busca noves formes d’oferir els millors resultats en el context de la consulta de recerca.

D’aquí ve la tendència de mencions “sense connexió”.
Què és una menció «sense connexió»?

Una explicació senzilla de les mencions “sense connexió” és que es tracta només d’una menció de marca. En lloc d’utilitzar un enllaç per connectar els punts d’una font a una altra, una pàgina només mencionarà la marca dins del text actual.

En SEO tradicional, tret que hi hagi un enllaç adjunt al text de referència referit a una empresa, no els afectaria de cap manera.

Com las pren en consideració Google?

Els motors de recerca s`han adonat de l’enorme impacte del boca a boca per obtenir credibilitat. Tant Google com Bing prenen mesures en les seves pròpies mans, creant mètodes per determinar l’autoritat i la credibilitat d’una companyia o producte en un espai determinat. Ara Google pot esbrinar si la vostra marca és una font de confiança dins de la vostra indústria sense dependre de paraules clau i enllaços d’entrada. Al món de SEO, molts llocs mencionen Moz com una autoritat per a proves, investigació i coneixement.

Què significa això per al venedor mitjà?

Augmenta les teves mencions implícites: Sembla complicat, però es més fàcil del que sembla. Creeu una estrategia de continguts de valor  a la vostra empresa i assegureu-vos que la gent estigui parlant de la vostra empresa a les xarxes socials. Si això és difícil per a la vostra empresa, treballa amb especialistes en influències i prepara estratègies de màrqueting per obtenir mencions.
Adreçant comentaris negatius , atenció :

Els comentaris falsos són quelcom que una empresa ha de prendre seriosament. No només afectarà els clients potencials, sinó que també afectarà el vostre rànquing SEO. No us espereu! En primer lloc, respireu.

 

El pas més crucial per abordar les revisions dels clients és arribar al client. En fer això, et  permet conversar amb el client sobre el problema que es planteja, com s’ha solucionat, i si es pot revisar de nou el producte perquè pugui ser satisfactori per a les seves necessitats.

Això pot obrir les finestres de com permetre al client canviar la seva revisió negativa a una revisió positiva i s’assegura que tingui una revisió menys negativa que pugui reduir-la negativament.

consultor seo judith sauch

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.