Marketing i seo

El posicionament SEO és una estratègia indispensable per a totes les empreses que vulguin tenir èxit a Internet. Amb una bona implementació SEO, la teva web serà més visible, atraurà més visites, de millor qualitat i et posa per davant dels teus competidors, mentre augmentes la qualitat de la teva web, bloc o botiga online com indica la agencia marketing digital madrid.

Principals avantatges de SEO a la teva web:1. Alt rendiment de la inversióUn dels principals beneficis del SEO és oferir una alta rendibilitat de la inversió, en comparació amb altres forma de promoció a cercadors com Google Adwords. Que el nostre web aparegui orgànicament a Google no suposa cap cost, a part del servei del professional SEO i el derivat de la creació de bons continguts a posicionar. Una de les principals diferències entre SEO i SEM, és no hem de pagar a Google per aparèixer als resultats de cerca.
D’altra banda, el cost és independent del volum de trànsit que aconsegueixis portar a la teva web. Per exemple, si fas una campanya a Google Ad (antic Google Adwords) pagaràs per cada clic que es faci a l’anunci, per tant cada persona que accedeix a la teva web tindrà un cost, mentre que amb el posicionament SEO sempre tindràs uns costos estables independentment del nombre dusuaris que arribin al teu lloc web.
A més, les paraules que generen un alt volum de cerques solen tenir pujas elevades, sobretot si són paraules clau de negoci, generant amb això uns costos de campanya molt alts, que moltes empreses no poden mantenir a llarg termini.
Un altre benefici del SEO relacionat amb la seva rendibilitat és la no limitació de trànsit, ni de temps, com passa a les campanyes adwords, ja que en aquestes últimes, des del moment en què s’acabi el pressupost o finalitzis el període de la campanya, deixes d’aparèixer als cercadors i per conseqüència la web haurà de rebre trànsit.

2. Posicionament a llarg terminiUn dels avantatges del SEO és que es tracta duna estratègia de màrqueting digital a llarg termini. Si aconseguim tenir un bon posicionament SEO, pugem continguts optimitzats periòdicament a la web i realitzem un petit manteniment, no ens arrabassin fàcilment els primers llocs dels cercadors.
Com ja hem avançat al punt anterior, això no passa amb les campanyes de Google Adwords, on un cop finalitzada la nostra campanya deixem de tenir trànsit.
Serveis seo
3. Augment del trànsit objectiuEls primers 3 llocs dels cercadors es porten més del 75% dels clics i menys d’un 10% dels usuaris passa a la segona pàgina dels cercadors ja que els usuaris prefereixen fer una nova cerca. Aquestes dades parlen per si mateixes sobre com és de beneficiós aparèixer en els primers llocs de Google.
Per posicionar correctament una pàgina web, cal fer un keyword research o estudi de les paraules clau, per detectar tots els termes que realitzen els teus clients per buscar els teus productes i serveis. Això farà que el teu trànsit sigui de qualitat ja que oferiràs allò que els teus clients busquen.

 
Un plus afegit a aquest avantatge SEO, és que els usuaris prefereixen els resultats orgànics als de pagament. Molts usuaris no presten atenció als anuncis de Google, se salten aquestes posicions i van directament als resultats orgànics, ja que qualsevol pot licitar i aparèixer en aquests llocs, mentre que els resultats orgànics són la recompensa per una bona feina de posicionament i són percebut pels usuaris com a continguts de millor qualitat i més adaptats a les seves necessitats de cerca, per això els genera una major confiança.

 
4. Augmentar les vendes o conversionsEl SEO és molt més que trànsit. La implementació de bones accions SEO ajudarà a optimitzar la taxa de conversió del lloc web.Per això hem d’optimitzar tots els elements de la nostra web que tinguin a veure amb la venda o la conversió, com el funnel de compra, les pàgines per on accedeixen els usuaris que realitzen conversions i les fitxes de productes i serveis.

 
Hem de detectar quines són les paraules clau que usen els usuaris que fan una compra al nostre lloc web i enfocar els nostres esforços a captar més trànsit que converteixi a la nostra web.
D’altra banda, no traurem el màxim benefici del SEO si portem trànsit a la web però no augmenten les vendes o conversions. Per això és fonamental optimitzar el funnel de compra per detectar errors tècnics, passos innecessaris, formularis de compra que sol·liciten massa informació o simplement informació que l’usuari no entén, que estigui dificultant que tinguem majors volums de conversió. Hi ha moltes eines que permeten monitoritzar què fan els usuaris a la nostra web, per detectar errors o processos que dificultin als usuaris la compra.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing i seo

El metavers

L’arribada dels metaversos ha cridat l’atenció de moltes marques, que han vist en aquests espais virtuals un nou espai on crear estratègies de publicitat i promoció. És per això que els metaversos tindran un impacte en molts aspectes del màrqueting com indica la agencia de marketing digital :

 
-Realitat Augmentada: La realitat augmentada permetrà als usuaris d’un metavers, per exemple, provar-se una peça de roba o unes sabates per saber com li quedaran a la vida real. Aquesta tecnologia es podrà utilitzar per les marques per promocionar certs productes.

 

-Realitat Virtual: La Realitat Virtual es pot implementar als metaversos per al desenvolupament de productes, però també per a la venda de versions digitals de productes o serveis físics.

 
-Botigues virtuals: Els metaversos portaran amb si noves formes de vendre, una d’elles seran les botigues virtuals, que els usuaris podran visitar de forma realista, com a personatges del metavers. En aquest sentit, es podran implementar dinàmiques com les de finestres emergents, que permetran establir contractes, publicitar o vendre els seus productes i serveis a altres usuaris.

 

 

-Imatge de marques: Algunes marques, com Adidas, s’han incorporat al metavers de forma primerenca. En el cas d’Adidas, la marca esportiva ha comprat una parcel·la de terra a The Sandbox i s’ha associat amb marques NFT com a Bored Ape Yatch Club per crear productes digitals en forma de NFT.

 

-Esdeveniments virtuals: El metavers serà un espai infinit on podrem tenir reunions de treball, però també divertir-nos. En aquest sentit, les marques podran organitzar esdeveniments a aquests espais virtuals. Per exemple, Lil Nas X va fer un concert en directe mitjançant un avatar a un dels mons virtuals de Roblox.

 

-Classes virtuals: Els metaversos portaran grans canvis a la manera com es donaran les classes virtuals, que podran expandir-se. Les empreses podran utilitzar el metavers i la realitat virtual o augmentada per fer classes de capacitació sobre un producte o servei concret. Fins i tot podran utilitzar el metavers per a demostracions de productes a clients potencials.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a El metavers

El SEO té grans avantatges

El SEO té grans avantatges a lhora de fer destacar la visibilitat dels negocis al cercador de Google o qualsevol altre motor de cerca. Per això, veurem a continuació els grans beneficis del posicionament SEO:

Molt baix cost a llarg termini

 

Quan el lloc web estigui posicionat correctament a dalt de tot dels resultats de cerca, rebràs trànsit valuós de manera totalment gratuïta. No hauràs de desemborsar grans quantitats en campanyes de pagament per termes específics, ja que estaràs davant de la teva competència segon la agencia seo

Increment de trànsit webRebràs un gran nombre de visites al teu lloc web, el més interessant aquí és que serà gent que estigui interessada en els serveis que ofereixes. D’aquesta manera, podeu concretar una venda i fer molt rendible cada nova persona que accedeix al vostre negoci. Generaràs més oportunitats de vendre els teus productes i serveis.

Augment de credibilitat i confiançaLa gent confia en aquells resultats que apareixen primers de manera orgànica. Si alguna persona està buscant alguna solució als seus problemes i tu apareixes allà, per davant d’altres llocs web, la teva imatge es veurà millorada i et consideraran molt més que a ells.

Millorar el retorn de la inversióBé és cert, que loptimització SEO té un cost inicial, ja que comporta una gran quantitat daccions per poder destacar i aparèixer primer en els resultats de cerca. Però a la llarga, les visites que rebis tindran una gran rendibilitat i generaran moltes conversions interessants.

Porta el teu negoci al següent nivell

El SEO fa que el teu negoci s’expandeixi i aconsegueixi ser conegut per molta més gent. Sorgiran noves oportunitats i incrementaràs les vendes de tots els teus serveis i productes de manera exponencial. Una promoció constant que us permetrà millorar en tots els sentits.
Els beneficis del Posicionament SEO són ​​realment contundents. Et recomanem dur a terme una estratègia i començar a optimitzar el teu lloc web de la millor manera. Nosaltres t’hi podem ajudar.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a El SEO té grans avantatges

Marketing Digital

Internet ha esdevingut un dels mitjans més utilitzats per a qualsevol tipus de procés actualment. En el cas de les empreses, és fonamental desenvolupar estratègies de venda a través del màrqueting digital, passant a ser la xarxa una oportunitat per al creixement i la difusió de la seva marca.

 
El Màrqueting Digital és lús dInternet i les xarxes socials amb lobjectiu de millorar la comercialització dun producte o servei sense deixar de banda les estratègies del Màrqueting tradicional. És a dir, aquesta disciplina consisteix en l’aplicació de les estratègies de comercialització als mitjans digitals.
Aquest concepte va sorgir a finals dels noranta amb laparició de les primeres botigues electròniques com Amazon. La revolució digital va suposar l’expansió d’un mercat on coexistien productes similars a preus similars, per la qual cosa el màrqueting tradicional va haver d’adaptar-se als nous temps perquè les empreses diferenciessin els seus productes en un mercat tan ampli segons la agencia marketing digital madrid.

 
El Marketing Digital aporta, entre altres coses, la personalització amb el client a un preu competitiu, l’augment de les vendes a través d’Internet, una visibilitat més gran de la marca i també un major abast a nivell geogràfic. Aquests són alguns dels avantatges que ofereix aquesta forma de comercialització:
Millor segmentació al públic al qual es dirigeixen les campanyes en funció dels seus interessos, del seu estatus com a clients…

 

Les fronteres desapareixen, per la qual cosa l’audiència potencial és molt més gran.El Màrqueting Digital no s’adreça únicament a les grans companyies, i aquest mètode es converteix en una oportunitat d’expansió per a petites i mitjanes empreses.Permet crear una audiència amb interessos similars donant l’opció a les organitzacions de conèixer millor les necessitats dels clients.

 

És molt més competitiu per a les companyies utilitzar els mitjans digitals que altres mitjans tradicionals com la premsa escrita o els mitjans audiovisuals perquè els pressupostos d’una campanya de Màrqueting Digital solen ser més flexibles segons les característiques de cadascuna.Permet ajustar l’estratègia duta a terme les vegades que calgui fins aconseguir els millors resultats.

 

Els departaments de vendes poden experimentar amb diverses opcions en poc temps sense necessitat d’esperar que s’acabi la campanya.Next IBS, a través del Màster en Comunicació Corporativa i Màrqueting Digital, dota els alumnes dels coneixements necessaris perquè siguin capaços d’usar les eines de Comunicació i Màrqueting per millorar la productivitat i la competitivitat a les organitzacions.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing Digital

Funcions de una agencia de seo

Com triar una agència SEO?

Les agències SEO en general tenen professionals que treballen directament amb l’auditoria SEO de la teva pàgina web o ecommerce. Brinden una oportunitat de fer-li raigs ics a la teva web per aconseguir assenyalar-te les possibles falles que pot estar tenint i per tant encara resulta invisible per al logaritme de google. El contingut pot anar, des de la descripció fins als mateixos URL.

 
Daquesta manera una bona Agencia SEO sencarregarà de guia al teu lloc web cap a loptimització. T’ajudarà en conseqüència a obtenir més trànsit orgànic a web i possibilitats de venda. Al màrqueting tot té el seu espai, les diferents estratègies que s’utilitzen per arribar a més públic poden dependre dels teus objectius com a marca. Però també és important fitar que amb una agència de SEO pots estalviar diners en grans promocions. Encara que una bona estratègia té un balanç entre SEO i SEM, aquest segon és el màrqueting dels cercadors, que promou el contingut digital de forma paga als mateixos cercadors.
El posicionament orgànic i l’agència SEOEl posicionament orgànic és fonamental per a tota marca, negoci o empresa, i una agència SEO al Perú pot ajudar-te amb aquesta tasca. Per a una marca, ser trobada per clients de forma natural és una de les millors coses que li podria passar. Les persones que busquen directament a google per trobar el seu servei, aquestes més destinades a concretar la venda finalment.
Daquesta manera el servei duna agència SEO també et brinda loportunitat dotraure leads de qualitat. Els experts duna agència SEO sassegura no només doptimitzar les pàgines web, sinó també gran part del teu contingut social. Perquè també és una excel·lent oportunitat per optimitzar les xarxes socials utilitzades per a la teva marca i aquestes són més fàcils de desxifrar pels logaritmes de Google.

Encara que la creació de contingut en bloc és una les eines més utilitzades per aconseguir aquest posicionament orgànic, hi ha moltes altres coses que cal tenir en compte a l’hora de fer una revisió SEO per a ecommerce.

Com funcionen les agències SEO al Perú?A diferència dels altres mètodes que sutilitzen en màrqueting, el SEO és un dels processos més lents, és també regit per certs algorismes que el cercador de Google per exemple, va implementar per assegurar-se de la qualitat del contingut i llavors una tècnica que és molt més qualitat que quantitat.
En general una agència SEO al Perú i el món parteix de l’anàlisi del teu lloc web per poder donar-te un veredicte encertat i crear una estratègia de posicionament adequada als teus objectius estratègics com a marca. A partir daquesta anàlisi neix l`estratègia SEO ideal per a tu, no pot ser abans de conèixer el teu lloc web i la seva prèvia auditoria.
Agència de posicionament web

Dir que hi ha una poció màgica darrere duna agència SEO és ignorar tota lestratègia que es requereix per aconseguir un posicionament orgànic. Que a més s’actualitza amb el temps segons els algoritmes i que sens dubte millora amb la dedicació a la creació de contingut de valor. En general, aquest posicionament orgànic està molt lligat a la qualitat del que ofereixes com a marca, i no és que no tinguis una proposta de valor si no ho fas. Però una agència SEO et pot ajudar a mostrar-ho duna millor manera ia optimitzar els canals de comunicació que fas servir per arribar més naturalment a la teva audiència.
Triar una agència SEO pot ser necessari per diverses raons:
✔Perquè es pot fer remuntar als primers llocs dels cercadors.
✔Ajudar-te a atraure de forma orgànica clients i possibles clients.
✔Ajudar-te a millorar el teu contingut
✔Optimitzar totes les pàgines del teu ecommerce per assegurar-te que els teus productes apareguin a la cerca.
✔Augmentar l’autoritat del teu lloc web amb una bona tècnica de linkbuilding
I sens dubte donar més visibilitat a la teva audiència, exemple.

 

A contenttu com a agència SEO treballem amb els nostres aliats mitjançant metodologies Inbound que ens han donat molt bons resultats. Els nostres casos d’èxit com els de la Boutique des Fleurs són un exemple de l’adaptació d’estratègies adequades i ajustades a necessitats específiques segons el tipus de comerç. També oferim una assessoria gratuïta per explicar al client quin és el seu problema i com ho pot solucionar.
Com saber si necessites una agència SEO?Hi ha moltes maneres de ser visible, però la que genera més resultats per menys cost és la forma orgànica, la gent vol contingut útil i les coses clares. En realitat podria dir-se que el màrqueting tradicional ja no dóna els resultats dabans i si definitivament tota aquesta despesa ja no produeix resultats a la teva pàgina, val la pena intentar amb una agència SEO.
Molts dels nostres clients presenten circumstàncies similars: no tenen una audiència delimitada, volen apostar per mercats en creixement i malgrat comptar amb un bon equip de vendes.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Funcions de una agencia de seo

Posicionament web

Què és SEO o Posicionament Orgànic?

 

El SEO, per les sigles en anglès, significa “Search Engine Optimization”. Es tracta doptimitzar el teu lloc web per als cercadors a través de tècniques i estudis de paraules clau i desenvolupament de continguts de valor per a les audiències.
Per la seva banda, Wikipedia defineix posicionament SEO com a “El posicionament en cercadors, optimització en motors de cerca o optimització web. És el procés tècnic mitjançant el qual es realitzen canvis en l’estructura i la informació d’una pàgina web, amb l’objectiu de millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels diferents cercadors. com diu la agencia seo

 


Gianluca Fiorelli, autor del bloc I Love SEO i consultor associat de SEOmoz assegura que SEO “no és simplement “optimització de motors de cerca” (nosaltres no optimitzem els cercadors), sinó més aviat “optimització de l’experiència de cerca”. Els usuaris són el focus principal del veritable SEO, i això és una cosa que el mateix Google predica a tots els propietaris de llocs web (no només als SEOs).”

 

Un altre concepte més senzill, però que dóna just al clau, és el de Neil Patel. Ell assegura que “SEO és el procés doptimització del teu contingut en línia. De manera que un motor de cerca us agrada mostrar-ho com un bon resultat per a les cerques d’una paraula clau determinada.”

 

És a dir, SEO és l’optimització de contingut de qualitat perquè els motors de cerca de les diferents plataformes t’aconsegueixin amb més facilitat quan un usuari necessiti trobar informació referent al sector comercial on hi ha la teva empresa.

[Tweet «#SEO és l’optimització de contingut de qualitat perquè els motors de cerca de les diferents plataformes t’aconsegueixin»]

Història del SEOA mesura que han passat els anys, els motors de cerca han evolucionat. Des de quan neix Yahoo! el 1994, un dels primers cercadors en línia, s’han anat modificant els algoritmes sobre els quals treballen i s’ha fet que estar als primers llocs dels resultats de les cerques sigui una batalla entre els més estratègics.

El terme SEO (Search Engine Optimization), es va fer servir per primera vegada l’any 1997, i és llavors quan es comença a treballar en l’optimització de les keywords a les pàgines web. El 1998 neix Google, de la mà de Larry Page i Sergey Brin i amb aquest naixement es crea també el Page Rank.

 

El Page Rank és el rànquing que utilitza aquest cercador per mesurar “l’autoritat” d’una pàgina web. És a dir, la importància que té un lloc pel que fa a un altre. Aquest rànquing per molt de temps va ser públic i qualsevol el podia veure a través de moltes eines. A partir del 2016 Google ho va amagar i ara només el poden veure ells.

 

A partir del moment que neix Google els motors de cerca comencen a organitzar-se en base a un rànquing de resultats i el 1998, Jeffrey Brewer, de Goto.com crea el primer prototip de publicitat basada en PPC (Pay Per Click) un avenç molt gran pel que fa a màrqueting digital.

 

Com ho veiem a la següent infografia, l’enlairament del posicionament SEO es dóna des del moment que neix Google i el seu power rank. A partir d’aquell moment, tots els altres cercadors s’han anat adaptant als canvis de l’algoritme de Google, prenent-ho com a model.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Posicionament web

Benefici del seo

Beneficis del SEO

El SEO, en les sigles en anglès Search Engine Optimization, és l’execució d’una sèrie d’accions d’optimització de continguts (SEO de continguts), d’optimització de la teva web (SEO on-page) i d’enllaços d’altres web ( linkbuilding), amb l’objectiu principal d’aconseguir millorar la nostra posició als cercadors, per a determinats termes de cerca, per tal d’augmentar el trànsit cap a la nostra web.
Serveis seo

No obstant això els beneficis del SEO van més lluny daparèixer en els primers llocs. Un bon posicionament SEO té un impacte directe en lèxit de la teva estratègia de màrqueting, tant online com off line, ja que la teva pàgina web és laparador digital per als teus productes o serveis.

 

Posicionar la teva web als primers llocs augmentarà la visibilitat del teu negoci atraient més trànsit a la web, incrementant la teva probabilitat d’aconseguir més vendes o conversions. A més, una part del SEO on page, d’optimització web, consisteix en accions que afecten la velocitat de càrrega i la usabilitat fent que sigui més ràpida, accessible i atractiva. Amb això aconseguim maximitzar les probabilitats que aconsegueixis els teus objectius de vendes i conversions.

Tenir una pàgina web que estigui optimitzada permetrà assolir millor els objectius de conversió, estalviant-te temps i diners a llarg termini. Si encara no n’estàs convençut, et mostrem 10 beneficis del posicionament SEO i els seus desavantatges.

Els beneficis del SEO van més enllà de generar trànsit a la web.

Principals avantatges de SEO a la teva web:1. Alt rendiment de la inversió

Un dels principals beneficis del SEO és oferir una alta rendibilitat de la inversió, en comparació amb altres forma de promoció a cercadors com Google Adwords. Que el nostre web aparegui orgànicament a Google no suposa cap cost, a part del servei del professional SEO i el derivat de la creació de bons continguts a posicionar. Una de les principals diferències entre SEO i SEM, és no hem de pagar a Google per aparèixer als resultats de cerca.
D’altra banda, el cost és independent del volum de trànsit que aconsegueixis portar a la teva web. Per exemple, si fas una campanya a Google Ad (antic Google Adwords) pagaràs per cada clic que es faci a l’anunci, per tant cada persona que accedeix a la teva web tindrà un cost, mentre que amb el posicionament SEO sempre tindràs uns costos estables independentment del nombre dusuaris que arribin al teu lloc web.

 

A més, les paraules que generen un alt volum de cerques solen tenir pujas elevades, sobretot si són paraules clau de negoci, generant amb això uns costos de campanya molt alts, que moltes empreses no poden mantenir a llarg termini.

 

Un altre benefici del SEO relacionat amb la seva rendibilitat és la no limitació de trànsit, ni de temps, com passa a les campanyes adwords, ja que en aquestes últimes, des del moment en què s’acabi el pressupost o finalitzis el període de la campanya, deixes d’aparèixer als cercadors i per conseqüència la web haurà de rebre trànsit.

2. Posicionament a llarg terminiUn dels avantatges del SEO és que es tracta duna estratègia de màrqueting digital a llarg termini. Si aconseguim tenir un bon posicionament SEO, pugem continguts optimitzats periòdicament a la web i realitzem un petit manteniment, no ens arrabassin fàcilment els primers llocs dels cercadors.
Com ja hem avançat al punt anterior, això no passa amb les campanyes de Google Adwords, on un cop finalitzada la nostra campanya deixem de tenir trànsit.

 

Serveis seo
3. Augment del trànsit objectiuEls primers 3 llocs dels cercadors es porten més del 75% dels clics i menys d’un 10% dels usuaris passa a la segona pàgina dels cercadors ja que els usuaris prefereixen fer una nova cerca. Aquestes dades parlen per si mateixes sobre com és de beneficiós aparèixer en els primers llocs de Google segons un consultor seo.
Per posicionar correctament una pàgina web, cal fer un keyword research o estudi de les paraules clau, per detectar tots els termes que realitzen els teus clients per buscar els teus productes i serveis. Això farà que el teu trànsit sigui de qualitat ja que oferiràs allò que els teus clients busquen.

 

Un plus afegit a aquest avantatge SEO, és que els usuaris prefereixen els resultats orgànics als de pagament. Molts usuaris no presten atenció als anuncis de Google, se salten aquestes posicions i van directament als resultats orgànics, ja que qualsevol pot licitar i aparèixer en aquests llocs, mentre que els resultats orgànics són la recompensa per una bona feina de posicionament i són percebut pels usuaris com a continguts de millor qualitat i més adaptats a les seves necessitats de cerca, per això els genera una major confiança.

 

4. Augmentar les vendes o conversions

El SEO és molt més que trànsit. La implementació de bones accions SEO ajudarà a opt Más información sobre este texto de origen

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Benefici del seo

SEO vital core

Què són els Core Web Vitals?

 

Per a Google, els Core Web Vitals són un factor més a avaluar per mesurar lexperiència dusuari. Aquests mesuren el temps en què un usuari pot començar a interactuar amb la pàgina web que visita. Els Core Web Vitals són tres LCP, FID i CLS.
LCP: Largest Contenful Paint és la mètrica que marca la velocitat de càrrega percebuda per lusuari. És a dir, el LCP ens indica el temps que triga a carregar-se un web significativament per a lusuari.

 

En concret, el LCP ens indica el temps de trigar-se a carregar-se i renderitzar l’element més gran de la finestra gràfica.FID: First Input Delay és la mètrica que mesura el temps mínim en què un usuari pot interactuar amb la pàgina web. Com més ràpid sigui FID millor serà lexperiència dusuari de lusuari que visita la web.

 

CLS: Cumulative Layout Shift és la mètrica que s’obté de sumar el temps de càrrega acumulat de tots els canvis de disseny inesperat. És a dir, aquesta mètrica ens indica quan es deixen de produir canvis inesperats en el disseny de la web.Quins són els valors ideals per als Core Web Vitals?

Els valors ideals poden anar modificant-se segons vagi avançant el desenvolupament web i la velocitat de transferències de dades però actualment es considera òptim segons una agencia seo:

 

Com millorar els Core Web Vitals?Si vols millorar els Core Webs Vitals de la teva web necessitaràs un desenvolupador que ho faci per tu:
Aquí tens la documentació tècnica que et pot ajudar per optimitzar aquestes mètriques: LCP, FID i CLS
Quan començarà Google els Core Webs Vitals com a factor de SEO?Previsiblement a principis de l’any vinent Google començarà a tenir en compte els Core Webs Vitals. De totes maneres avisarà amb 6 mesos d’antelació.

LCP: L’ideal és que el LCP estigui per sota de 2.5 segons. Per sota de 4.0 segons, es considera que necessita millorar i per damunt es considera un mal resultat.FID: L’ideal és que aquesta mètrica estigui per sota de 100ms.

Per sota de 300ms es considera que necessita millorar i per damunt es considera un mal resultat.CLS: Està mètrica deu aquesta per sota de 0.1. Per sota de 0,25 es considera que necessita millorar i per sobre es considera un mal resultat.Com faig els Core Web Vitals?A través d’eines que mesurin la velocitat de càrrega d’una web. Pots utilitzar la consola per a desenvolupadors de Chrome, Web Page Test o Pingdom Tools però per mi la manera de veure-ho més fàcilment si no ets desenvolupador és a través de Google Page Speed ​​Insights. Simplement amb visitar la pàgina i indicar la url de la teva web ja et donarà les mètriques Core Web Vitals i altres mètriques dinterès.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO vital core

Marketing 2022

Començaré amb una forta crítica cap a les pràctiques de Google, perquè això és una cosa del que pocs administradors web parlen i que passa des de fa força anys i s’ha incrementat el 2021:

 
Google s’ha sotmès als grans mitjans i per tenir-los feliços els ha donat molta més autoritat. Això es va començar a veure els darrers anys, quan les denúncies per dret d’autor dels grans mitjans i les amenaces de regulació al Parlament Europeu es van incrementar.

 
La gent abandona de forma massiva els mitjans impresos i pocs són els que paguen una subscripció, així que els grans mitjans s’han enfocat a atraure audiència de forma massiva per rendibilitzar la seva informació mitjançant publicitat.

 
El problema és que amb la desbordada autoritat que els ha donat Google, els mitjans posicionen més i millor que fins i tot llocs web dedicats a un nínxol en específic i on s’han especialitzat.

 
Així que amb tota seguretat seguirem veient com els grans mitjans cada cop més s’enfoquen a acaparar tota mena de keywords, sent més difícil competir contra ells, malgrat que les qualitats dels seus continguts siguin inferiors.

 
Una altra gran crítica és que Google cada dia tracta que els usuaris surtin menys de la seva pàgina de cerques, posant a la seva mà una gran quantitat d’informació que els reté com ho són els fragments destacats, eines com a calculadores, informació sobre temperatura i dades sobre el mercat borsari.

 
D’altra banda, l’augment de la competència, que mai no s’atura, ha augmentat la dificultat de posicionament en tots els sectors, això, juntament amb els factors ja esmentats, el sorgiment de noves alternatives, etc. han aconseguit que el SEO no sigui una gran tendència en màrqueting digital com ho era fa 3 anys enrere.
Els usuaris ara s’atreveixen a provar moltes més opcions com són WhatsApp Business, l’atracció de clients per mitjà de petits clips, com és el cas de TikTok, Facebook Marketplace i els grups de Facebook, i moltes altres opcions que els permeten vendre i posicionar una marca, inclosos el SEM.

Algoritme bertMUM és 1000 vegades millor que BERT
Google BERT és un algoritme de cerca que interpreta el llenguatge que fem servir en aquest cercador. Tot i això, durant l’esdeveniment Google I/O 2021, Google anuncia una nova modalitat per interpretar i entendre el que estan buscant els seus usuaris; aquesta es diu Multitask United Model o MUM.

Mitjançant aquest nou model de processament i interpretació del llenguatge, Google aconsegueix una efectivitat mil vegades més gran que BERT, fet que permet entendre i interpretar informació de moltíssimes formes.
MUM tindrà la capacitat d’analitzar fins i tot imatges, vídeos i textos de diferents idiomes que responen a cerques complexes. Això farà molt més efectiu a agafar a l’hora de cercar qualsevol informació.
Val a destacar que MUM és realment un model d’intel·ligència artificial que fins i tot pot arribar a comprendre els sentiments, els contextos, les abstraccions i molts més detalls sobre les intencions de cerca dels usuaris.
Gràcies a la multimodalitat de MUM, els usuaris podran combinar diferents tipus de formats a les seves consultes per aconseguir resultats molt més rellevants. Pandu Nayak, vicepresident de cerca de Google ho explica:
“Aviat serà possible fer una foto de les teves botes de muntanya i preguntar: Puc fer-les servir per caminar per la muntanya Fuji?‘’
MUM comprendria la imatge i la relacionaria amb la teva cerca per cercar continguts relacionats amb ella.
Aquesta nova funcionalitat pot derivar en moltes més tendències de cerca i en una evolució de com la gent fa consultes a Google. Per aprofitar aquesta tendència al màxim el millor que pots fer és combinar diferents formats de continguts i, sobretot, acompanyar els teus textos amb imatges que siguin descriptives com consultor seo.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing 2022

Què fa una agència de posicionament SEO?

Què fa una agència de posicionament SEO?

El posicionament orgànic a Google és un procés lent, requerint d’un treball i optimització constant. Les agències SEO s’encarreguen d’aquesta funció, a més d’estar sempre informades i a l’corrent dels possibles canvis que efectuï Google en el seu algorisme. La seva funció està orientada a la teva visibilitat, aconseguir trànsit cap a la teva web i estar situats en els primers resultats en les cerques orgàniques.
Com treballen les agències de SEOEl treball professional d’un SEO se centra principalment en aconseguir que la teva pàgina web obtingui els millors resultats de rànquings en cercadors. Cada agència SEO treballarà de manera diferent, per la qual cosa, cadascuna durà a terme la seva pròpia estratègia per aconseguir l’objectiu que es desitja.

Hi ha una sèrie de característiques per saber si l’agència està veritablement compromesa o no.
En primer lloc, et oferirà un pressupost i una estratègia a mida per al teu projecte, et parlarà de forma clara i precisa, de manera que entenguis cadascuna de les accions que han de realitzar i puguis comprendre-les, mantindrà contacte amb tu constantment, ja que es tracta del teu propi projecte, s’implantaran només aquelles accions que necessiti la teva web, emetran informes periòdics i es realitzaran canvis i incorporacions de noves keywords cada vegada que sigui necessari.

 
Els perfils més importants en un equip SEO i que hauràs de tenir en compte a l’hora de contractar els serveis d’una agència SEO són ​​els següents;
Director SEOEl director SEO o SEO Manager, analitzarà i indicarà el camí a seguir per aconseguir els objectius de posicionament SEO. Tindrà en compte les necessitats de desenvolupament, estratègia digital, UX i finalment keywords focus.

El consultor SEO s’encarregarà d’orientar els clients sobre el posicionament del seu negoci en el mercat. Estudiarà el sector i els seus usuaris, obtenint conclusions sobre la conducta de recerca i paraules utilitzes.

aUn consultor estratègic ens donarà una part més comercial sobre el servei SEO, basant-se en oportunitats de mercat, nous horitzons per explorar, ràtios de conversió i estratègies de venda.

Per què has de contractar una agencia SEO?

Contractar una agència SEO t’ajuda a augmentar notablement la visibilitat de la teva pàgina web. Per a una companyia, negoci, empresa … contractar una agència SEO, es tracta d’augmentar el nombre de visites i de clients, potenciant les teves vendes i reconeixement de marca. D’altra banda, és una bona forma d’aconseguir un creixement sense tenir la necessitat de recórrer a publicitat invasiva, ja que es parteix d’una estratègia basada en millorar i actualitzar la qualitat dels continguts, del web i de l’aprofitament de les keywords.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Què fa una agència de posicionament SEO?