Marketing Digital

Internet ha esdevingut un dels mitjans més utilitzats per a qualsevol tipus de procés actualment. En el cas de les empreses, és fonamental desenvolupar estratègies de venda a través del màrqueting digital, passant a ser la xarxa una oportunitat per al creixement i la difusió de la seva marca.

 
El Màrqueting Digital és lús dInternet i les xarxes socials amb lobjectiu de millorar la comercialització dun producte o servei sense deixar de banda les estratègies del Màrqueting tradicional. És a dir, aquesta disciplina consisteix en l’aplicació de les estratègies de comercialització als mitjans digitals.
Aquest concepte va sorgir a finals dels noranta amb laparició de les primeres botigues electròniques com Amazon. La revolució digital va suposar l’expansió d’un mercat on coexistien productes similars a preus similars, per la qual cosa el màrqueting tradicional va haver d’adaptar-se als nous temps perquè les empreses diferenciessin els seus productes en un mercat tan ampli segons la agencia marketing digital madrid.

 
El Marketing Digital aporta, entre altres coses, la personalització amb el client a un preu competitiu, l’augment de les vendes a través d’Internet, una visibilitat més gran de la marca i també un major abast a nivell geogràfic. Aquests són alguns dels avantatges que ofereix aquesta forma de comercialització:
Millor segmentació al públic al qual es dirigeixen les campanyes en funció dels seus interessos, del seu estatus com a clients…

 

Les fronteres desapareixen, per la qual cosa l’audiència potencial és molt més gran.El Màrqueting Digital no s’adreça únicament a les grans companyies, i aquest mètode es converteix en una oportunitat d’expansió per a petites i mitjanes empreses.Permet crear una audiència amb interessos similars donant l’opció a les organitzacions de conèixer millor les necessitats dels clients.

 

És molt més competitiu per a les companyies utilitzar els mitjans digitals que altres mitjans tradicionals com la premsa escrita o els mitjans audiovisuals perquè els pressupostos d’una campanya de Màrqueting Digital solen ser més flexibles segons les característiques de cadascuna.Permet ajustar l’estratègia duta a terme les vegades que calgui fins aconseguir els millors resultats.

 

Els departaments de vendes poden experimentar amb diverses opcions en poc temps sense necessitat d’esperar que s’acabi la campanya.Next IBS, a través del Màster en Comunicació Corporativa i Màrqueting Digital, dota els alumnes dels coneixements necessaris perquè siguin capaços d’usar les eines de Comunicació i Màrqueting per millorar la productivitat i la competitivitat a les organitzacions.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.