Marketing i seo

El posicionament SEO és una estratègia indispensable per a totes les empreses que vulguin tenir èxit a Internet. Amb una bona implementació SEO, la teva web serà més visible, atraurà més visites, de millor qualitat i et posa per davant dels teus competidors, mentre augmentes la qualitat de la teva web, bloc o botiga online com indica la agencia marketing digital madrid.

Principals avantatges de SEO a la teva web:1. Alt rendiment de la inversióUn dels principals beneficis del SEO és oferir una alta rendibilitat de la inversió, en comparació amb altres forma de promoció a cercadors com Google Adwords. Que el nostre web aparegui orgànicament a Google no suposa cap cost, a part del servei del professional SEO i el derivat de la creació de bons continguts a posicionar. Una de les principals diferències entre SEO i SEM, és no hem de pagar a Google per aparèixer als resultats de cerca.
D’altra banda, el cost és independent del volum de trànsit que aconsegueixis portar a la teva web. Per exemple, si fas una campanya a Google Ad (antic Google Adwords) pagaràs per cada clic que es faci a l’anunci, per tant cada persona que accedeix a la teva web tindrà un cost, mentre que amb el posicionament SEO sempre tindràs uns costos estables independentment del nombre dusuaris que arribin al teu lloc web.
A més, les paraules que generen un alt volum de cerques solen tenir pujas elevades, sobretot si són paraules clau de negoci, generant amb això uns costos de campanya molt alts, que moltes empreses no poden mantenir a llarg termini.
Un altre benefici del SEO relacionat amb la seva rendibilitat és la no limitació de trànsit, ni de temps, com passa a les campanyes adwords, ja que en aquestes últimes, des del moment en què s’acabi el pressupost o finalitzis el període de la campanya, deixes d’aparèixer als cercadors i per conseqüència la web haurà de rebre trànsit.

2. Posicionament a llarg terminiUn dels avantatges del SEO és que es tracta duna estratègia de màrqueting digital a llarg termini. Si aconseguim tenir un bon posicionament SEO, pugem continguts optimitzats periòdicament a la web i realitzem un petit manteniment, no ens arrabassin fàcilment els primers llocs dels cercadors.
Com ja hem avançat al punt anterior, això no passa amb les campanyes de Google Adwords, on un cop finalitzada la nostra campanya deixem de tenir trànsit.
Serveis seo
3. Augment del trànsit objectiuEls primers 3 llocs dels cercadors es porten més del 75% dels clics i menys d’un 10% dels usuaris passa a la segona pàgina dels cercadors ja que els usuaris prefereixen fer una nova cerca. Aquestes dades parlen per si mateixes sobre com és de beneficiós aparèixer en els primers llocs de Google.
Per posicionar correctament una pàgina web, cal fer un keyword research o estudi de les paraules clau, per detectar tots els termes que realitzen els teus clients per buscar els teus productes i serveis. Això farà que el teu trànsit sigui de qualitat ja que oferiràs allò que els teus clients busquen.

 
Un plus afegit a aquest avantatge SEO, és que els usuaris prefereixen els resultats orgànics als de pagament. Molts usuaris no presten atenció als anuncis de Google, se salten aquestes posicions i van directament als resultats orgànics, ja que qualsevol pot licitar i aparèixer en aquests llocs, mentre que els resultats orgànics són la recompensa per una bona feina de posicionament i són percebut pels usuaris com a continguts de millor qualitat i més adaptats a les seves necessitats de cerca, per això els genera una major confiança.

 
4. Augmentar les vendes o conversionsEl SEO és molt més que trànsit. La implementació de bones accions SEO ajudarà a optimitzar la taxa de conversió del lloc web.Per això hem d’optimitzar tots els elements de la nostra web que tinguin a veure amb la venda o la conversió, com el funnel de compra, les pàgines per on accedeixen els usuaris que realitzen conversions i les fitxes de productes i serveis.

 
Hem de detectar quines són les paraules clau que usen els usuaris que fan una compra al nostre lloc web i enfocar els nostres esforços a captar més trànsit que converteixi a la nostra web.
D’altra banda, no traurem el màxim benefici del SEO si portem trànsit a la web però no augmenten les vendes o conversions. Per això és fonamental optimitzar el funnel de compra per detectar errors tècnics, passos innecessaris, formularis de compra que sol·liciten massa informació o simplement informació que l’usuari no entén, que estigui dificultant que tinguem majors volums de conversió. Hi ha moltes eines que permeten monitoritzar què fan els usuaris a la nostra web, per detectar errors o processos que dificultin als usuaris la compra.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.