marketing

Màrqueting tradicional x màrqueting digitalPerquè entenguis els motius que han convertit el màrqueting digital en una estratègia tan important actualment, has d’entendre les seves diferències fonamentals amb el màrqueting tradicional com indica la agencia marketing digital barcelona mentedigital.

 

Aquest darrer es desenvolupa sota la comunicació unilateral.
Les empreses utilitzen els mitjans offline com ara ràdio, premsa escrita i televisió, per portar la seva publicitat cap a un ampli públic, cosa que conseqüentment torna el cost de l’acció molt més alt.

 

 

Aquest tipus de màrqueting no es preocupa a establir una relació amb l’audiència, només vol transmetre el missatge.

 

Daltra banda, el màrqueting digital actua al món en línia. Qualsevol canal online es converteix en una oportunitat d’assolir el públic objectiu d’una marca.

 

Xarxes socials, mitjans pagaments, blocs corporatius a partir d’una estratègia de màrqueting inbound, email màrqueting, trànsit orgànic… Les eines són infinites.
A més a més, aquí la relació amb el públic té massa valor.
Al contrari del tradicional, al màrqueting digital trobes avantatges irrebatibles. A continuació et presentaré cadascuna.

 

4 avantatges del màrqueting digital.

 

Menys despeses i més resultatsTotes les accions digitals són més econòmiques que les existents en una estratègia offline. La possibilitat d’enfocar en accions adreçades al públic ideal permet que s’orientin les despeses en allò que realment porta resultats evitant així deixalles.

 

I més. A internet, pots treballar estratègies de cost molt baixos, com el màrqueting de continguts, que atrau clients potencials (o leads) amb la creació de continguts orgànics rellevants i ben posicionats als motors de cerca.

 

Encara que, si tens recursos disponibles, el que és recomanable és que integris accions pagues i orgàniques per potenciar els teus resultats.

 

Només és important conciliar-les perquè la teva inversió en mitjans de pagament sigui complementària al creixement orgànic i no l’única alternativa.

 

Màrqueting Digital per a Pimes!Descarrega gratis la guia per aplicar les estratègies digitals a la teva empresa.

 

Quan inverteixes en estratègies digitals, un dels majors beneficis és la construcció de la teva marca a la web.

 

Mentre que en el màrqueting tradicional inverteixes en campanyes que promocionen la teva marca per un determinat període de temps, al màrqueting digital les estratègies s’enfoquen en resultats de llarg termini, buscant un resultat escalonat.

 

D’aquesta manera, en crear la teva presència en línia i dedicar els teus esforços de màrqueting a construir una autoritat digital forta i consistent, aconsegueixes que la teva marca es torni cada cop més vista pel públic.

 

No necessites dependre de la promoció temporaria, la teva marca sempre estarà visible i atraient nous clients progressivament.

 

3. Capacitat de segmentació

La informació donada pels usuaris a internet (com a xarxes socials i formularis) permet que les campanyes digitals siguin molt més precises.

 

Al màrqueting digital, pots segmentar les teves estratègies basant-te en el gènere, edat, ubicació, interessos, hàbits i molt més.

 

Aquest nivell d’exactitud possibilita crear accions adreçades a buyer persones — els clients ideals de la teva empresa. Amb tantes dades a les mans, sabràs quin missatge enviar, per on i com fer-ho, per exemple.

 

4. Mesurament de resultats

Res no defineix més l’èxit del màrqueting digital que la seva capacitat de mesurar, en temps real, cada resultat. Cada pas fet dins d’una estratègia en línia pot ser acompanyat i analitzat.

 

Has enviat un correu electrònic promocional? Mesura la taxa d’obertura i conversió i descobreix quantes persones el van obrir i quantes van adquirir la promoció.

 

Estàs treballant en un bloc? Descobreix amb l’ajuda de Google Analytics d’on ve l’origen del trànsit, quant de temps les persones romanen a la pàgina i quins altres continguts han ingressat.

 

Has realitzat una publicació a les xarxes socials? Analitza la interacció, a quantes persones el post ha aconseguit i quantes van fer clic cap a la pàgina de destinació.

 

I aquests són només alguns exemples. Hi ha moltíssimes mètriques més que pots observar per determinar si estàs actuant correctament a la teva estratègia digital i si el camí que el lead està seguint està d’acord amb la jornada que hi has pensat.

 

Per descomptat, no has d’acompanyar necessàriament totes les mètriques que existeixen, de fet, l’anàlisi dependrà de l’objectiu de la teva campanya i del resultat que busques a cada canal.

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a marketing

Marketing

AutomatitzacióActualment és possible estalviar temps i recursos, ia més millorar els resultats gràcies a les noves tendències d’automatització de màrqueting. D’aquesta manera, et podràs centrar en tasques més interessants i augmentar el rendiment de l’equip.

 

Cada cop són més les empreses que se sumen a la utilització d’aquestes plataformes i així ho va demostrar l’estudi de Marketing Hot Trends 2020 de l’Associació de Màrqueting d’Espanya, on diu que un 53% de les empreses espanyoles augmentarà la seva inversió a l’automatització del màrqueting».

 

A més, segons SharpSpring «l’automatització del màrqueting ja és una indústria de $7,25 mil milions a nivell mundial i s’espera que creixi un 20% o més anualment durant els propers anys».
Evolució-marketing-automationUn altre dels seus avantatges és la unió que es fomenta entre el departament de vendes i màrqueting.
Tendències en Màrqueting Automation el 2022Chatbots

Publicitat programàticaAccount Based MàrquetingPer conèixer més sobre aquestes tendències de Marketing Automation que són presents aquest 2022, et convidem a descarregar el nostre informe Digital Trends 2022, en el qual s’inclou un ampli detall de totes elles.
manuelAmb el màrqueting automation tenim la possibilitat d’incrementar la conversió de vendes amb l’avantatge que suposa automatitzar alguns processos de comunicació.

Màrqueting de contingutsMantenir visibilitat de la marca, productes i serveis de la teva empresa és clau i els cercadors segueixen sent una peça clau. És una realitat que fa molts anys que dóna bons resultats, però, el 2022 se’ns estan plantejant reptes interessants que podem aprofitar per millorar substancialment el posicionament a Google.
Tendències en SEO i màrqueting de continguts el 2022

 

Experiència d’usuariGoogle Web Stories

 

Posició zeroAnuncis adaptablesNou model d’atribucióT’agradaria ampliar la informació sobre les tendències a Google, SEO i Màrqueting de continguts? Descarrega el nostre informe Digital Trends 2022.
L’ecommerce s’ha consolidat a Espanya, i el 2022 s’espera que el seu creixement continuï sent encara més gran. Segons les dades de l’agència Moody’s, “a Espanya es preveu que el comerç electrònic avanci a un ritme del 12% al 15%”.
Uns 22,5 milions d’espanyols utilitzen dispositius tecnològics per dur a terme les compres. Avui dia no és complicat crear un comerç electrònic. Hi ha diverses plataformes que et permeten començar a vendre en línia d’una manera senzilla. Facebook, per exemple, compta amb un marketplace dins de la xarxa social on els usuaris poden vendre els seus productes. Tot i això, la millor opció sempre serà crear una botiga online amb ajuda d’especialistes en el sector.

 
Si vols obtenir més informació sobre els nous mètodes de pagament, compres des de xarxes socials i altres tendències a ecommerce 2021, et recomanem descarregar el nostre informe actualitzat Digital Trends 2021.

 
Compres des de Xarxes SocialsLa quantitat d’hores que passem a les xarxes socials s’ha tornat una oportunitat de negoci per a les empreses.
Visualitzar el producte a la pròpia xarxa social i poder finalitzar la compra des de la mateixa, és sens dubte una de les tendències d’aquest 2022. Segons una enquesta realitzada per Statista, les dues xarxes favorites dels usuaris per fer les compres són Facebook i Instagram .

 
Xarxes socialsL’ús de les xarxes socials s’ha disparat els darrers anys provocat per la crisi del coronavirus. La plataforma que ha destacat a l’últim any ha estat TikTok (plataforma de vídeos) i ja compta amb +1.000 milions d’usuaris actius. A més, Instagram també ha implementat alguns canvis per millorar encara més la plataforma.

agencia marketing digital

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing

SEO per Bing

Bé, ara que ens hem adonat del valor que ens poden aportar Bing i Yahoo!, analitzarem els principals factors de posicionament SEO a Bing, que ens serviran per descomptat per a Yahoo!

 

1. Indexació i SEO tècnic

Com Bing ens diu clarament, “indexar el lloc web és el primer pas per generar trànsit de trànsit des de Bing“. Així que el primer és el primer, has dassegurar-te que totes les pàgines importants del teu lloc estan correctament indexades a Bing.

En general, si el teu lloc web no té problemes dindexació a Google, trobaràs també que Bing tindrà indexades moltes de les teves pàgines, encara que en general el nombre és menor. Si el teu lloc és nou, però, pot passar un temps fins que Bing el trobi i el rastregi. Per accelerar les coses, podeu enviar el vostre lloc a Bing manualment.
Digues a Bing que rastregi el teu lloc amb més freqüènciaA través de Crawl control a Bing Webmaster Tools pots establir la freqüència de rastreig i el moment del dia en què vols que el teu lloc web sigui rastrejat. La freqüència de rastreig “estàndard” sol ser bastant baixa, per la qual cosa si el vostre lloc és gran o s’actualitza amb freqüència, probablement voldreu canviar-la alta (full volum).

Envia el teu Sitemap

Però no qualsevol Sitemap. D’acord amb Duane Forrester:

“Els teus mapes de lloc han d’estar nets. Permetem fins a un 1% d’escombraries en un mapa del lloc. Exemple d’escombraries és si fem clic en un enllaç i veiem una redirecció, un error 404 o un codi 500. Si veiem més d’un 1% d’escombraries, comencem a perdre confiança al mapa del lloc”.

Així que assegureu-vos que el vostre Sitemap estigui correcte i actualitzat. Per assegurar que Bing pot trobar el teu mapa del lloc pots incloure la ruta del mateix al fitxer robots.txt o enviar-lo a Bing directament des del teu compte Eines per a Webmasters. A la secció Mapes del lloc, feu clic a Envia un mapa del lloc i indica’n la localització, com ara http://www.miweb.com/sitemap.xml.

Com crear un sitemap1 Executa el programa Screaming Frog.

 

2 Introdueix l’URL del teu lloc web al cercador de l’eina i fes clic sobre l’opció “start”. Un cop trobat finalitzat de rastrejar el lloc web, prem sobre l’opció Sitemaps -> Create XMLSitemap.

Seu a Bing – Crear Sitemap
3- Configura el teu Sitemap: Podeu deixar la configuració per defecte, encara que recomanem seleccionar l’opció de no incloure les pàgines que tinguin la metaetiqueta “noindex”.

Seu a Bing – Configura Sitemap

 

4- Enviar Sitemap. El fitxer Sitemap generat es guardarà al teu equip o PC, però cal pujar-lo a l’arrel del teu servidor WEB via FTP. Un cop el tinguis pujat al teu servidor a Search Console hauràs d’indicar la ruta on es troba: www.tudominio.es/sitemap.xml.
El problema de generar manualment el fitxer Sitemap és que no s’actualitzarà automàticament, és a dir, cada vegada que al teu lloc web es va generar una URL nova hauràs de tornar a generar el Sitemap i pujar-lo a l’arrel del servidor web, el procés d’enviar Sitemap des de Search Console només cal fer-ho la primera vegada. Si utilitzes CMS com WordPress, Joomla o Prestashop, pots instal·lar plugins i extensions que et generin el Sitemap de forma automàtica a més d’actualitzar-lo cada cop que incloguis una nova pàgina al teu lloc web.

 

2. Paraules clau

Des de Google Colibrí l’any 2012 cada vegada es parla més sobre la cerca semàntica i la intenció de l’usuari, i menys sobre les paraules clau en el sentit de les velles estratègies SEO. No obstant això, a diferència de Google, Bing no aplica al seu algorisme el sentit semàntic de les cerques, o no ho fa bé. Algunes investigacions ens mostren que Bing no és bo en això, de manera que una optimització específica de paraula clau sí que pot funcionar millor.

La concordança de paraula clau – paraula per paraula és molt més important per al trànsit de Bing.
Com fer-ho:
1 Executa el programa “Rank Tracker” i crea un nou projecte.
2 Navega cap al mòdul “Keyword Research“ i fes clic sobre “Suggerir“.
3 Seleccioneu l’opció “Suggeriments de cerca de Bing“.
Paraules clau suggerides a Bing
4 A l’àrea de text introdueix les principals paraules clau que millor descriguin el teu negoci o el nínxol. Rank tracker comprovarà aquestes paraules clau per trobar sinònims, paraules i termes relacionats utilitzant els suggeriments de Bing.
5 Quan hagi finalitzat la investigació podràs obtenir les idees de paraules calve dels suggeriments de Bing i afegir-les fàcilment al teu projecte.
3. SEO On-PageEl posicionament SEO a Bing a nivell On-page segueix les estratègies tradicionals. No en el sentit d’accions fraudulentes, sinó al concepte d’un SEO més senzill, partint de la premissa que tots fem SEO.

agencia seo madrid

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO per Bing

Un dels avantatges del

Un dels avantatges més grans del màrqueting digital és que pot realitzar canvis sobre la marxa. Això és exclusiu del màrqueting digital.
Amb els mètodes tradicionals, no pots fer canvis un cop t’has compromès. Un cop col·locats els fullets o els anuncis de publicitat, no es poden modificar fins al final de la campanya. Això és dur per al vostre pressupost perquè no pots canviar la teva campanya quan està en viu per obtenir millors resultats.

 

Quan inverteixes en màrqueting en línia, tens el poder de fer canvis en qualsevol moment.
Podeu actualitzar les vostres campanyes de PPC. Ajustar els teus anuncis a les xarxes socials.Optimitzar les campanyes de SEO. Actualitzar el contingut segons ho necessitis.Això significa que podeu adaptar la vostra campanya per obtenir els millors resultats.

El màrqueting digital millora la teva taxa de conversióPotser un dels beneficis més notables del màrqueting digital és la millora de la teva taxa de conversió. Quan inverteixes en estratègies de màrqueting en línia, com l’optimització de la taxa de conversió (CRO), pots augmentar la teva taxa de conversió.

 

Això és degut a la seva capacitat per dirigir-se a clients potencials més específics. Quan us centreu en les persones amb més probabilitats d’estar interessades en el vostre negoci, augmenteu les vostres possibilitats d’obtenir una conversió. D’aquesta manera la teva empresa guanya més conversions, cosa que t’ajuda a créixer.

 

Comença a aprofitar els avantatges del màrqueting digital avui mateix.
La teva empresa experimentarà els múltiples avantatges del màrqueting digital i publicitat en línia invertint en diferents estratègies, des del PPC fins al SEO. El màrqueting en línia és una excel·lent oportunitat perquè el teu negoci creixi, obtinguis més trànsit i vendes valuoses.

 

Invertir en serveis de màrqueting digital pot ajudar-te al teu negoci a obtenir més ingressos, clients potencials i conversions. Si estàs a punt per portar el teu negoci a noves alçades, podeu fer aquest pas immediatament i veureu l’èxit amb màrqueting digital com la agencia marketing digital madrid

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Un dels avantatges del

La actualitat del seo

LaMDA: Google vol parlar amb tu

 

Google es torna molt més conversacional i ha començat a canviar el seu algorisme per complaure les darreres tecnologies basades en veu; ara vol poder parlar amb tu.
Altres de les actualitzacions anunciades a la conferència de Google I/O ha estat LaMDA, una IA capaç de comprendre millor el llenguatge, sintetitzar-lo i elaborar respostes.
Aquesta és la manera com Google avança en la creació de tecnologies conversacionals que sens dubte anirà aplicant en un futur proper. Val a destacar que LaMDA està creat sobre Transformers que és l’arquitectura i la xarxa neuronal pròpia de Google.
Segons el vicepresident de gestió de productes de Google, Eli Collins, juntament amb Zoubin Ghahramani, director de recerca, LaMDA és:

 

 

“Una arquitectura que produeix un model que es pot entrenar per llegir moltes paraules (Com podria ser un paràgraf o oració), percebre com es relacionen aquestes paraules i després predir paraules que creu que vindran després. LaMDA va ser capacitada al diàleg”.
Així que el contingut amè escrit de forma conversacional, sens dubte és el que es presten millor per a aquest tipus d’algorismes que segurament veurem aviat a Google.

Shopping Graph Google s’enfoca al comerç electrònic
Shopping GraphGoogle vol entrar de ple a l’e-commerce amb Shopping Graph
Fins fa temps, Google no s’havia involucrat del tot amb el comerç electrònic. Encara que el seu motor de cerca de compres ha existit des de fa força, mai ha estat tan popular com Amazon, Shopify i altres eines.

 

No obstant, el 2022 sembla que serà l’any en què Google es prengui seriosament el comerç electrònic i s’hi involucri.

 

La primera eina usada per a aquesta comesa és Shopping Graph, una eina basada en intel·ligència artificial i que pretén connectar milions de consumidors amb milions de llistats de productes online.

 

Sens dubte, la idea darrere d’aquesta eina és prendre a Amazon el lloc de primer cercador de productes. Per això, Google planeja amb aquesta eina reunir informació de llocs web, ressenyes, preus, comparatives, etc. una infinitat de productes.
Les paraules de Bill Ready, president de Comerç i Pagaments, és que Shopping Graph “funciona en temps real perquè les persones puguin descobrir i comprar productes que estan disponibles en aquest moment”.

 

més daquesta eina, Google afegeix noves funcions a Google Chrome com els recordatoris de carrets de compra i la vinculació de programes dafiliats.
Sens dubte, Google voldrà un tros del pastís de les cerques i per això no ens hem de sorprendre de les funcions que implementin en el futur respecte a aquest àmbit.

agencia seo

Publicat dins de General | Comentaris tancats a La actualitat del seo

Influencer

Cada cop hi ha més empreses o marques que inclouen la col·laboració d’influencers en les seves estratègies de màrqueting.

Qualsevol de les xarxes socials d’èxit és vàlida, ja que TikTok, que ha incrementat el nombre d’usuaris actius al llarg del darrer any, també s’ha fet servir amb aquesta finalitat. Si les marques aposten per aquest tipus destratègia és perquè és una forma ràpida, senzilla i barata de mostrar els seus productes o serveis i arribar a un gran nombre dusuaris.

Tot i la situació viscuda durant el 2021 a causa de la COVID-19, les marques van continuar confiant en els influencers. Això ha portat a treure les conclusions següents:
Al llarg del 2021, i tenint en compte l’evolució d’aquests darrers anys, el màrqueting d’influencers ha crescut fins a 13,8 milions de dòlars.
Des del 2019 han aparegut més de 240 agències i plataformes que uneixen marques i influencers, i segueixen creixent.
Es calcula que un 75% de les marques han dedicat una part del pressupost a aquesta estratègia al llarg del 2021.
La majoria de marques recorren als mateixos influencers en les diferents campanyes si la primera va resultar efectiva.
Les marques solen regalar productes o oferir descomptes als influencers com a pagament.
La millor manera de mesurar lèxit duna campanya de influencer màrqueting és a través de les vendes.
TikTok ha esdevingut una de les xarxes socials més populars per a aquest tipus d’estratègies.
Buscar persones els seguidors de les quals puguin estar interessats en un producte o servei determinat és un dels principals objectius de les marques.
Aquestes són algunes de les dades més destacades pel que fa al que es preveu per a aquest 2022 respecte a aquesta estratègia que ha resultat ser molt efectiva per a les marques.

agencia marketing digital madrid

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Influencer

SEO Inbound marketing

El SEO o posicionament en cercadors és una disciplina que consisteix a aplicar una sèrie de tècniques per optimitzar una pàgina web de cara a millorar la seva posició als motors de cerca i realment és molt útil dins duna estratègia dInbound Marketing.
Lobjectiu del SEO és fer que una pàgina web aparegui el més alt possible en els resultats de cerca, per tal datreure més visitants i amb això augmentar les possibilitats de conversió.
Per evitar confusions, convé distingir entre SEO i SEM:

 

El SEO s’ocupa de posicionar la pàgina web entre els resultats orgànics, és a dir, que no podem pagar el cercador per millorar el nostre posicionament.En canvi, el SEM posiciona la web a través d’anuncis pagats a cercadors.Encara que a nivell mundial hi ha molts motors de cerca, al nostre país Google és clarament el majoritari. Per això, quan parlem de SEO, en general ens referim a posicionar un lloc web a Google.

 

Dins una estratègia inbound, les tècniques SEO ens ajuden a crear un canal de trànsit qualificat a llarg termini. Quan aquests usuaris han arribat a la nostra web, podem emprar diferents estratègies per captar-los i fer que es converteixin en leads.

 

Inbound Marketing – SEO

 

Avantatges del SEO per a les marquesMultiplica la teva visibilitat. Si la teva pàgina web és la teva botiga, el SEO equival a posar-li un aparador, i això es tradueix en visites. Per exemple, si aconsegueixes posicionar la teva web en primer lloc per a una paraula clau amb 100.000 cerques al mes i el primer resultat s’emporta un 20% dels clics, tindràs 20.000 visites mensuals més.Reforça lestratègia dinbound màrqueting. Mitjançant les tècniques de SEO, aconseguim atreure visitants cap a la nostra web, per la qual cosa és una eina molt interessant per iniciar els nostres processos d’inbound màrqueting i convertir aquests visitants en leads i clients.És una inversió a llarg termini. Optimitzar una web per als motors de cerca requereix temps i esforç, però és una font de resultats a llarg termini. Quan hagis aconseguit posicionar, tindràs una font de visites constant i sense cost addicional.Millora la teva web. Les tècniques de posicionament web estan pensades per millorar lexperiència dusuari i la qualitat dels continguts. Si les apliques correctament, no només aconseguiràs posicionar més alt als motors de cerca, sinó també millorar els resultats de la teva web en general.

Fomenta la credibilitat i la confiança. En general, els usuaris confien en els algoritmes de Google per distingir quines són les pàgines de més qualitat i que contenen la informació que busquen. Per això, si la teva web apareix entre els primers resultats, tendiran a confiar més en la teva marca i ho tindràs més fàcil per fer que converteixin.

agencia seo amarok

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO Inbound marketing

¿Qué es el posicionamiento SEO?

 

 

Què és el posicionament SEO?El posicionament SEO (Search Engine Optimization) és una estratègia de màrqueting digital que consisteix a atraure de trànsit de qualitat a través de la visibilitat a cercadors com Google. En aquesta estratègia de màrqueting digital és lusuari que inicia el procés de cerca.
Consisteix a situar una pàgina web en la millor posició possible com a resultat de cerca de Google daquelles paraules claus o expressions que tenen a veure amb el negoci o la temàtica de la pàgina web.

 

Què és el posicionament SEM?El posicionament SEM (Search Engine Marketing) és l’estratègia de màrqueting digital que inclou les eines que basen el seu model de negoci en el cost per clic a la plataforma publicitària que ha realitzat un usuari sobre un anunci, i la més popular és Google Ads . Aquestes campanyes també es coneixen com a campanyes de PPC (Pagament per clic). Només es paga si l’usuari fa clic a l’anunci.

 
Actualment Google Ads ofereix diferents tipus de campanya en funció dels objectius que volem assolir: xarxa de cerca, xarxa de display, remàrqueting, campanyes locals, aplicacions mòbils, Google Shopping i Youtube Ads.
Convé indicar que, per a un treball òptim de posicionament en cercadors; cal la feina dun especialista SEO especialitzat, amb experiència i formació.

Possibles objectius del posicionament SEOLa finalitat última duna estratègia de posicionament SEO no és posicionar una web en les primeres posicions. Això aconseguir algun dels objectius següents:
Notorietat. Donar a conèixer una empresa, marca, producte o servei als seus clients potencials, ja sigui en l’àmbit local, nacional o internacional.Trànsit. Generar visites de qualitat, és a dir, d’usuaris que estiguin interessats en els serveis o productes que oferim.

 

Vendes. Generar conversions en una botiga en línia, pàgina web o bloc.Avantatges del posicionament SEO

Alta rendibilitat a llarg termini. Un cop ja hem aconseguit posicionar-nos correctament, amb un manteniment i optimització constant, serà suficient per mantenir-nos en les primeres posicions, encara que no ens hem de confiar ni conformar. A SEO sempre es pot millorar posicions. La qüestió és augmentar mes a mes el nombre de visites aconseguides gràcies al SEO.

 

Un web amb contingut de valor serà molt més fàcil de posicionar. Actualment un dels factors SEO més importants és que una web ofereixi CONTINGUT ÚTIL per als usuaris, per això és important establir paral·lelament una estratègia de content màrqueting.Atrau trànsit qualificat. Si hem realitzat correctament l’auditoria de paraules clau, el trànsit orgànic que rebi el web serà de qualitat.

 

El nombre de visites és independent de la inversió econòmica. Si es fa una bona feina, cada mes augmentaran les visites i les conversions generades pel posicionament orgànic, mentre que el cost serà el mateix.Si algú us ofereix un SEO barat, desconfia. Ja veuràs que car et surt segons la agencia seo madrid

 

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a ¿Qué es el posicionamiento SEO?

Benefici del seo

Com a propietari dun negoci o venedor, probablement hagi escoltat que ha dincorporar el SEO en la seva estratègia. Això és perquè, a la data i hora actuals, el SEO és una part essencial de qualsevol estratègia de màrqueting. Per ser competitius i rellevants, les empreses han de parar especial atenció als serveis de transformació digital. Aquí és on entra en joc el SEO, però si no esteu familiaritzat, podria ser difícil entendre el seu veritable potencial.

 

Si es pregunta quins són els avantatges del SEO, li convé invertir-hi? Hauria d’invertir en SEO? Ofereix un valor real? etc., llavors aquest article és per a vostè. Els experts d’iTrobes enumeren 8 avantatges del SEO que us donaran tota la claredat que necessita.

 

Quins són els avantatges del SEO? Hi ha d’invertir?Encara que els avantatges del SEO són ​​molts, aquí hi ha els 8 principals beneficis del SEO.

 

Aporta trànsit de qualitatUn dels principals beneficis és que el SEO ofereix visibilitat orgànica, cosa que condueix a un augment del trànsit de qualitat del lloc web.

L’optimització en els motors de cerca està completament centrada en el client i és híper-orientada. Una bona estratègia de SEO ajuda que les seves pàgines arribin a audiències rellevants a través de consultes de cerca. Com que aquestes audiències ja estan buscant el contingut de què vostè parla, vostè obté visibilitat orgànica. Això es tradueix en un trànsit d’alta qualitat dirigit als seus llocs web sense haver d’intentar persuadir els visitants de cap manera.

El retorn de la inversió és granA l’hora d’escollir en quina estratègia invertir, el retorn de la inversió és un dels millors factors en què es basa. Encara que els resultats del SEO poden portar temps, a llarg termini, una estratègia de SEO dalta qualitat ofereix un ROI molt impressionant. Els contactes procedents d’un motor de cerca són entre un 12% i un 14% més alts que els del màrqueting tradicional. No obstant això, depèn de la classificació del vostre lloc web. Com més alt sigui el rànquing, millor serà. La visibilitat en els motors de cerca és clau. Està directament correlacionada amb un major trànsit i un augment dels ingressos, per la qual cosa és un dels principals beneficis.avantatges del seo

 

Augmenta la credibilitat

 

Qualsevol lloc que ocupi una posició més alta a les pàgines de resultats dels motors de cerca sol ser considerat digne de confiança per aquests, cosa que augmenta la credibilitat daquesta empresa. Per tant, si un dedica temps a millorar el contingut orgànic utilitzant tàctiques de SEO dusar paraules clau rellevants i presta atenció a la velocitat del lloc, és molt probable que el lloc es classifiqui més alt. Un rang més alt està obligat a ajudar a augmentar la credibilitat entre la base potencial dels clients.
No gastar en anuncis a SEO

 

Les classificacions orgàniques a Google depenen del que l’algorisme decideixi en última instància que és el millor resultat per a una consulta determinada. Això implica que la creació duna pàgina que el motor de cerca reconegui com a digna de dirigir als seus usuaris és tot el que cal fer per atraure trànsit durant un llarg període. Per descomptat, cal invertir en posar contingut d’alta qualitat, però un cop feta aquesta inversió inicial, no hi ha cap altre cost continu adquirit per continuar atraient més trànsit.
Ajuda a maximitzar les campanyes de PPCEl SEO (no remunerat) i el PPC (publicitat de pagament a cercadors), funcionen molt bé junts. El PPC pot ajudar que el vostre lloc aparegui a la part superior de les pàgines a través dels esforços pagats. Mentre que el SEO fa una cosa semblant a través desforços orgànics. Junts, el fet que ambdós resultats apareguin als primers llocs pot millorar enormement la credibilitat de la marca. Per tant, podeu utilitzar el SEO per maximitzar les seves campanyes de PPC.

 
L’ajuda a arribar a moltes més persones alhora que el posiciona millorMoltes campanyes de màrqueting se centren en audiències específiques, però el SEO pot ajudar a atraure qualsevol persona, independentment de la fase de l’embut de compra on es trobi. És molt senzill, si se centra en les paraules clau en lloc de les dades demogràfiques, podrà atraure més clients potencials perquè es comprometin amb vostè. Tant li fa un rang més alt, cosa que ajuda amb el coneixement de la marca i l’establiment de la credibilitat.
Et permet ser competitiuI finalment, lúnica resposta a Quins són els beneficis del SEO?

Li dóna un avantatge competitiu. És probable que els seus competidors ja hagin invertit en SEO, cosa que implica que vostè també hauria de fer-ho. En invertir fortament en SEO, les empreses sovint poden guanyar quota de mercat superant els seus competidors en els resultats dels motors de cerca. Els resultats de la primera pàgina de Google obtenen fàcilment més del 90% de trànsit com indica la agencia seo madrid

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Benefici del seo

Benefici del marketing digital

Quins són els beneficis del màrqueting digital?

 

Segur ja t’adones de com ha canviat el que és digital, al punt de fer que el màrqueting es fes millor, tant per a les empreses com per als consumidors.
Hi ha diversos avantatges que poden representar economia per a tots dos, a més d’estrènyer les relacions entre el públic i les marques.

 

Interactivitat

Una de les principals raons per les quals el Màrqueting Digital és cada cop més adoptat a comparació dels canals tradicionals, sobretot els offline, és la interactivitat amb el públic.

L’enfocament ja no és al producte sinó a l’experiència de l’usuari en la seva jornada de compra.
Les empreses fan campanyes, publicacions i accions, i de l’altra banda, els consumidors poden interactuar, opinar i indicar altres persones amb només alguns clics, augmentant l’engagement amb les marques, igual que les exigències del públic.
Per tant, cada vegada és més necessari parlar amb l’audiència, cosa que queda força clara si ens posem a observar el creixement dels continguts interactius.
Entre quizzes, calculadores, mapes, Landing Pages i ebooks, hi ha recursos molt interessants per permetre que l’usuari participi activament dels continguts que produïm, cosa que genera una experiència molt agradable per a l’audiència , com indica la agencia marketing digital barcelona

Anàlisi i mesurament

Imagina’t el món els anys 1960, quan el model de negoci de les agències de màrqueting i publicitat estava enlairant-se.

En aquest període eren pocs els mètodes de mesurar l’efectivitat de les campanyes publicitàries i els anuncis dirigits.

Podem dir que, fins a l’arribada de l’Internet, molts diners es van desaprofitar en accions ineficients.

Al final, si no aconsegueixes mesurar si un client va ser convençut per la teva acció de màrqueting a comprar un producte o servei, és difícil dir que la teva estratègia va ser efectiva.
En el món del màrqueting en línia obtenir i analitzar dades és un procés fonamental per a la millora contínua d’una estratègia.
Feliçment, avui absolutament tot ha de tenir un retorn comprovat. Les mètriques com el Retorn de la Inversió (ROI) i el Cost d’Adquisició de Clients (CAC) poden i han de ser analitzades en temps real.
Així, les empreses poden identificar falles ràpidament col·locant optimitzacions en pràctica, cosa que no es podia imaginar fa poc temps.
Major abast a l’audiència metaA més de tot això, la disminució literal de les distàncies entre empreses i clients ha estat un factor força positiu.
Al final, avui mateix les petites marques poden fer bones campanyes i atreure consumidors de l’altra banda de la ciutat, del país i del món.
Amb això, els consumidors guanyen perquè tenen més oportunitats de conèixer empreses amb les quals s’identifiquen.
El mateix val per a les empreses que poden crear un bon posicionament en línia, augmentant les oportunitats de venda per diversos canals.
Personalització i precisióMoltes persones poden pensar “podré parlar amb el màxim de persones possibles” i sí, això és molt bo!
Però un dels grans diferencials del Màrqueting Digital és que les empreses aconsegueixen ara fer accions per atraure i conquerir les persones adequades. És a dir, les que realment tenen el perfil ideal per consumir els seus productes i serveis.
Això és un gran benefici per dues raons:
economia de recursos, ja que amb la segmentació deixes de gastar molts diners amb persones que no tenen interès en els teus productes i serveis;més coneixement del teu públic, cosa que et fa especialitzar-te cada vegada més a conquerir-lo.Baixos costos d’operacióUn dels atributs més atractius del Màrqueting Digital és que per les seves múltiples característiques com ara la segmentació, diversitat de canals, diferents continguts i més, és una activitat que no necessita inversions multimilionàries —com el màrqueting tradicional, per exemple— per donar bons resultats.
Quan parlem d’accions de màrqueting tradicional, com ara cartells o publicitat outdoor, qualsevol empresa que tingui la intenció d’establir-se, guanyar autoritat i expandir el seu missatge necessita, sí o sí, tenir presència a molts llocs físics amb bàners o altre tipus d’anunci publicitari.
El Marketing Digital compta amb molts mitjans que aconsegueixen transmetre un missatge a milions de persones, amb només una publicació en un bloc, a les xarxes socials oa través d’una campanya d’email màrqueting.
Retenció de clientsUn altre dels avantatges més rellevants i atractius que té el Marketing Digital és la possibilitat de recollir milers de dades sobre els clients, a través de diferents eines d’automatització, per fidelitzar-los i convertir-te en autoritat.
Això permet nodrir efectivament la relació amb el client a l’etapa postvenda i augmentar la possibilitat que aquest usuari torni i segueixi comprant.
Després de tot, si s’aconsegueix que un client torni a sol·licitar els serveis d’una empresa o compri els seus productes, el CAC baixarà i, per suposat

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Benefici del marketing digital