La actualitat del seo

LaMDA: Google vol parlar amb tu

 

Google es torna molt més conversacional i ha començat a canviar el seu algorisme per complaure les darreres tecnologies basades en veu; ara vol poder parlar amb tu.
Altres de les actualitzacions anunciades a la conferència de Google I/O ha estat LaMDA, una IA capaç de comprendre millor el llenguatge, sintetitzar-lo i elaborar respostes.
Aquesta és la manera com Google avança en la creació de tecnologies conversacionals que sens dubte anirà aplicant en un futur proper. Val a destacar que LaMDA està creat sobre Transformers que és l’arquitectura i la xarxa neuronal pròpia de Google.
Segons el vicepresident de gestió de productes de Google, Eli Collins, juntament amb Zoubin Ghahramani, director de recerca, LaMDA és:

 

 

“Una arquitectura que produeix un model que es pot entrenar per llegir moltes paraules (Com podria ser un paràgraf o oració), percebre com es relacionen aquestes paraules i després predir paraules que creu que vindran després. LaMDA va ser capacitada al diàleg”.
Així que el contingut amè escrit de forma conversacional, sens dubte és el que es presten millor per a aquest tipus d’algorismes que segurament veurem aviat a Google.

Shopping Graph Google s’enfoca al comerç electrònic
Shopping GraphGoogle vol entrar de ple a l’e-commerce amb Shopping Graph
Fins fa temps, Google no s’havia involucrat del tot amb el comerç electrònic. Encara que el seu motor de cerca de compres ha existit des de fa força, mai ha estat tan popular com Amazon, Shopify i altres eines.

 

No obstant, el 2022 sembla que serà l’any en què Google es prengui seriosament el comerç electrònic i s’hi involucri.

 

La primera eina usada per a aquesta comesa és Shopping Graph, una eina basada en intel·ligència artificial i que pretén connectar milions de consumidors amb milions de llistats de productes online.

 

Sens dubte, la idea darrere d’aquesta eina és prendre a Amazon el lloc de primer cercador de productes. Per això, Google planeja amb aquesta eina reunir informació de llocs web, ressenyes, preus, comparatives, etc. una infinitat de productes.
Les paraules de Bill Ready, president de Comerç i Pagaments, és que Shopping Graph “funciona en temps real perquè les persones puguin descobrir i comprar productes que estan disponibles en aquest moment”.

 

més daquesta eina, Google afegeix noves funcions a Google Chrome com els recordatoris de carrets de compra i la vinculació de programes dafiliats.
Sens dubte, Google voldrà un tros del pastís de les cerques i per això no ens hem de sorprendre de les funcions que implementin en el futur respecte a aquest àmbit.

agencia seo

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.