Marketing

AutomatitzacióActualment és possible estalviar temps i recursos, ia més millorar els resultats gràcies a les noves tendències d’automatització de màrqueting. D’aquesta manera, et podràs centrar en tasques més interessants i augmentar el rendiment de l’equip.

 

Cada cop són més les empreses que se sumen a la utilització d’aquestes plataformes i així ho va demostrar l’estudi de Marketing Hot Trends 2020 de l’Associació de Màrqueting d’Espanya, on diu que un 53% de les empreses espanyoles augmentarà la seva inversió a l’automatització del màrqueting».

 

A més, segons SharpSpring «l’automatització del màrqueting ja és una indústria de $7,25 mil milions a nivell mundial i s’espera que creixi un 20% o més anualment durant els propers anys».
Evolució-marketing-automationUn altre dels seus avantatges és la unió que es fomenta entre el departament de vendes i màrqueting.
Tendències en Màrqueting Automation el 2022Chatbots

Publicitat programàticaAccount Based MàrquetingPer conèixer més sobre aquestes tendències de Marketing Automation que són presents aquest 2022, et convidem a descarregar el nostre informe Digital Trends 2022, en el qual s’inclou un ampli detall de totes elles.
manuelAmb el màrqueting automation tenim la possibilitat d’incrementar la conversió de vendes amb l’avantatge que suposa automatitzar alguns processos de comunicació.

Màrqueting de contingutsMantenir visibilitat de la marca, productes i serveis de la teva empresa és clau i els cercadors segueixen sent una peça clau. És una realitat que fa molts anys que dóna bons resultats, però, el 2022 se’ns estan plantejant reptes interessants que podem aprofitar per millorar substancialment el posicionament a Google.
Tendències en SEO i màrqueting de continguts el 2022

 

Experiència d’usuariGoogle Web Stories

 

Posició zeroAnuncis adaptablesNou model d’atribucióT’agradaria ampliar la informació sobre les tendències a Google, SEO i Màrqueting de continguts? Descarrega el nostre informe Digital Trends 2022.
L’ecommerce s’ha consolidat a Espanya, i el 2022 s’espera que el seu creixement continuï sent encara més gran. Segons les dades de l’agència Moody’s, “a Espanya es preveu que el comerç electrònic avanci a un ritme del 12% al 15%”.
Uns 22,5 milions d’espanyols utilitzen dispositius tecnològics per dur a terme les compres. Avui dia no és complicat crear un comerç electrònic. Hi ha diverses plataformes que et permeten començar a vendre en línia d’una manera senzilla. Facebook, per exemple, compta amb un marketplace dins de la xarxa social on els usuaris poden vendre els seus productes. Tot i això, la millor opció sempre serà crear una botiga online amb ajuda d’especialistes en el sector.

 
Si vols obtenir més informació sobre els nous mètodes de pagament, compres des de xarxes socials i altres tendències a ecommerce 2021, et recomanem descarregar el nostre informe actualitzat Digital Trends 2021.

 
Compres des de Xarxes SocialsLa quantitat d’hores que passem a les xarxes socials s’ha tornat una oportunitat de negoci per a les empreses.
Visualitzar el producte a la pròpia xarxa social i poder finalitzar la compra des de la mateixa, és sens dubte una de les tendències d’aquest 2022. Segons una enquesta realitzada per Statista, les dues xarxes favorites dels usuaris per fer les compres són Facebook i Instagram .

 
Xarxes socialsL’ús de les xarxes socials s’ha disparat els darrers anys provocat per la crisi del coronavirus. La plataforma que ha destacat a l’últim any ha estat TikTok (plataforma de vídeos) i ja compta amb +1.000 milions d’usuaris actius. A més, Instagram també ha implementat alguns canvis per millorar encara més la plataforma.

agencia marketing digital

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.