Marketing per agencia Inmobiliaria

El sector immobiliari ha experimentat un gran canvi en els últims anys. El passeig de l’agència per les carrers ha estat substituït per la recerca d’habitatges a internet, tant per part dels compradors i arrendataris particulars, com per part dels fons d’inversió.

En aquest article us convidem a descobrir què és el màrqueting immobiliari i les millors estratègies de màrqueting per a immobiliàries.
Què és el màrqueting immobiliari?El marketing immobiliari és un conjunt d’estratègies que centra els seus esforços en complir amb dos objectius: la captación d’immobles per a la seva posterior venda o lloguer, i la captació de clients potencials que volen comprar o alquilar un immoble.

Per complir amb aquests dos objectius, el màrqueting immobiliari pot realitzar els següents processos:
Posicionar la marca d’empreses constructores per generar reconeixement.Posicionar la marca i la venda de projectes immobiliaris per conèixer els diferents projectes immobiliaris.

Procés de venda o lloguer d’immobles.Millores estratègies de màrqueting per a immobiliàriesDetallem algunes de les millors estratègies de màrqueting per a immobiliàries, estratègies vàlides per augmentar les vendes i arrendaments d’immobles i, també, estratègies perfectes per promocionar una immobiliària.
mejores-estrategias-marketing-inmobiliaria
1. Identifica i defineix el teu Buyer Persona

Una de les claus en aquest, i en altres molts sectors, és identificar i definir al buyer persona. Aquest concepte fa referència al perfil de client perfecte per a la compra o lloguer d’un determinat immoble. Per poder definir un client ideal és necessari reconèixer algunes dades:
Dades demográficos: corresponen als dades relacionades amb l’educació, el sexe, el domicili actual, etcètera.Dades psicográficos: son los datos que revelan los intereses de una persona, per exemple las tiendas que suele visitar, los eventos a los que acude una persona, etc.

Conducta online: ¿cuales son las redes más usadas para una persona determinada? Què pàgines visites?…Dades professionals: fa referència als retocs i responsabilitats d’una persona, entre altres coses.

 

Què és important definir al buyer persona? És un pas fonamental en qualsevol de les estratègies immobiliàries per a vender, i inclòs per arrendar, perquè optimitzarà els recursos que s’empren en qualsevol campanya, perquè proporcionarà el coneixement necessari per saber on trobarà el client potencial, perquè t’ajudarà a conèixer millor a l’audiència i, sobre tot, perquè us permetrà oferir continguts de qualitat i interessants per al vostre objectiu públic.
2. Anuncieu-vos a Google Ads

La competència en el sector immobiliari és elevada i per ell, en algunes ocasions, és necessari apostar per estratègies de pagament fent clic a Google Ads per aparèixer als primers resultats de la cerca.

Què fer per anunciar-se a Google Ads?

1. Campañas por ubicación: si venes o alquilas inmuebles en diferentes ubicaciones puedes realizar campañas en cada una de esas ubicaciones anunciando los immobles que desees vender o arrendar.
2. Campanyes per tipus de propietat: també se poden realitzar campanyes per tipus de propietat, per exemple; para viviendas con tres baños, viviendas con terraza, viviendas con 1, 2 o 3 habitaciones, etc.
3. Còpia dels anuncis: crear una bona còpia per als anuncis és clau per captar l’atenció del client potencial.
4. Selecció de paraules clau: selecciona paraules clau molt específiques amb la finalitat de filtrar l’anunci i que només les persones realment interessades puguin veure’l.
3. Ofereix continguts de qualitatTal i com hem mencionat abans, si defineix correctament a la teva persona compradora, podràs oferir continguts rellevants per a dicha persona, continguts que li resultin dudas sobre els tràmits de la compra o del lloguer. Alguns d’aquests continguts poden ser glosaris de termes empleats en la compraventa d’habitatges, documentació necessària, i inclòs continguts sobre informació financera. Ens esforçem a mantenir educat al nostre públic amb informació útil i de qualitat!
El contingut també ens permet oferir informació que pot evitar estafas durant les compres o arrendaments i, sobre tot, no permet mantenir l’interès del comprador durant el procés de la compra ajudant a que finalment s’execute.
T’està agradant el contingut? Subscriu-te al nostre blog!

4. Realitat virtualLa realitat virtual és una de les últimes novetats en estratègies de vendes en immobiliàries. Incorporar a qualsevol estrategia supose un gran ahorro de temps perquè permet als clients potencials veure la propietat com si estuviesen dins d’ella, descartant moltes habitatges en un primer moment per centrar-se en visitar aquelles que realment interessin.

Aquesta estratègia per filtrar els immobles no utilitzen moltes immobiliàries encara, però estem segurs que en els propers anys la majoria d’immobiliàries comptaran amb ella.
5. Treballa el posicionament SEOEl SEO és una estratègia de màrqueting que centra els seus esforços per posicionar una pàgina web als primers resultats de la cerca. ¡Cuánto más arriba mejor! El seu principal objectiu és convertir una pàgina web en un actiu que atraiga visites, i que aquestes visites es tradueixen en vendes.
Les estratègies de SEO que s’apliquen a qualsevol sector són totalment vàlides per a les immobiliàries, sense embargo, hi ha algunes específiques que poden ajudar-te a competir per les primeres posicions contra alguns dels grans portals immobiliaris o agregadors d’anuncis com a idealistes, entre altres.
Aquestes estratègies han de basar-se en: organitzar i configurar una pàgina web, crear uns fonaments sòlids (oferint informació sobre l’empresa, continguts de qualitat, etcètera), difondre continguts a través de les xarxes socials per augmentar el trànsit a la web i mantenir el lideratge. per no baixar posicions.
És importantíssim tenir clars els pilars de qualsevol estratègia SEO: contar amb un domini amb autoritat (se pot aconseguir, per exemple, amb estratègies de linkbuilding), ús correcte de paraules clau, ús de xarxes socials i fotos i vídeos de qualitat que aporten informació sobre la immobiliària i els agents comercials.
6. Automatització del màrqueting

L’automatització del màrqueting s’ha convertit en una necessitat per poder funcionar i oferir un servei durant les 24 hores del dia i qualsevol dia de la setmana en aquest sector. Aquesta estratègia permetrà contestar missatges, presentar propietats, etcètera, mentre realitzin visites a algun immoble, o qualsevol altra tarea. És una bona forma de no descuidar als vostres clients potencials en cap moment del dia.

7. Màrqueting per correu electrònic

El màrqueting per correu electrònic pot ajudar a la immobiliària a captar nous subscriptors. Per ello, és molt important segmentar bé els correus electrònics i prestar especial atenció a la freqüència d’enviament i al contingut. Respecto a la freqüència, diversos estudis afirmen que més del 80% dels usuaris prefereixen rebre publicitat al correu únicament una vegada al mes, mentre que tan sols el 15% assegura que prefereixen rebre tots els dies.
¿Y com ha de ser el contingut? El tipus de contingut pot centrar-se en informació útil per a un propietari, suggeriments, consells útils per al manteniment, etcètera. El contingut també es pot centrar en llistats de propietats per mostrar o bé sol·licitar referències a canvi d’incentius, amb l’objectiu d’augmentar la visibilitat.
8. Vídeo màrqueting

En aquest sector el que realment cobra importància en les imatges de les propietats. Molt més que les bones descripcions. Encara que és el vídeo el que supera els textos i les imatges indudablement perquè són capaços de captar l’atenció dels clients potencials.

A més, el vídeo marketing no només permet ensenyar propietats d’una forma diferent, també parlar de la immobiliària i ensenyar els èxits de la mateixa forma diferent, per exemple: a través d’un storytelling.
9. Aprova les xarxes socials

Las redes sociales son la plataforma perfecta para mostrar viviendas, la filosofía de la inmobiliaria, contenido relevante para el público objetivo, etc. Les xarxes socials tenen una gran capacitat de segmentació de l’audiència, per ell les estratègies implementades suelen ser molt exitoses. No obstant això, totes les campanyes que es realitzen han d’estar molt bé cuidades i han d’aportar continguts de qualitat, vídeos, testimonis, consells, etcètera.

venta pisos sitges

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.