SEO perque invertir

Per què hauria de la meva empresa invertir en SEO?Avui dia aconseguir posicionar-se entre els primers resultats de cerca resulta una tasca força complicada, a causa de l’elevat nombre de competidors que existeixen a Internet únicament per a una paraula clau. Això unit que en un negoci en línia tenir visibilitat en els diferents cercadors (sobretot a Google que és el cercador número u a nivell mundial i té el 92,05% del mercat) és clau per a la seva estratègia empresarial i està directament relacionat amb la seva creixement i guanys, fa que invertir en SEO es converteixi en una necessitat.
Però per què invertir si el SEO és gratuït? Encara que de primeres dur a terme una estratègia de posicionament web sigui gratuït, els constants canvis d’algorisme de Google, els coneixements que exigeix ​​i la seva complexitat, fa que sigui necessari comptar amb professionals a l’àmbit per poder desenvolupar l’estratègia de manera adequada i ho més eficient possible.
Si encara tens dubtes sobre si la teva empresa hauria o no, al post d’aquesta setmana t’expliquem algunes de les raons per fer-ho.

Per què hauria de la meva empresa invertir en SEO?  agencia seo
Aconsegueix trànsit qualificat. Una de les principals raons per les quals hauries d’invertir en SEO, és que gràcies a aquest el trànsit que arriba a la teva pàgina web és qualificat, per la qual cosa tindràs moltes més possibilitats que aquesta visita s’acabi convertint en compra. I és que el SEO et permet apropar-te al teu públic objectiu i donar resposta amb els teus productes o serveis a les vostres necessitats.Els resultats són duradors. A diferència del SEM, tots els resultats aconseguits a l’estratègia SEO són ​​duradors i no desapareixen un cop deixem d’invertir o reduïm la inversió.Augmenta la notorietat de la teva marca. Com més amunt estigui la teva pàgina web als resultats de Google, i per quantes més cerques aparegui, més gent coneixerà els teus productes i serveis,augmentant així la notorietat de la teva marca.Milloreu l’experiència d’usuari. Invertir en SEO suposa invertir també en millorar lexperiència dusuari, pel fet que molts punts claus del posicionament SEO, com la velocitat de càrrega, arquitectura web, etc., estan directament relacionats amb lexperiència del client al nostre lloc web.Té un alt rendiment de la inversió (ROI). Un dels motius pels quals el SEO s’ha establert com una eina de màrqueting sòlida per a les empreses és perquè ofereix un ROI, fent que aquest mètode sigui més eficient que altres formes de publicitat.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.