Resum de les gestions realitzades per la Junta des de la renovació del dia 1 de desembre de 2011

Des de la renovació de la Junta Directiva de l’Associació, en l’assemblea general del dia 1 de desembre de 2011, la Junta s’ha reunit un cop cada setmana per tractar els assumptes més urgents i començar també amb l’activitat ordinària de l’entitat.

La Junta ha quedat configurada de la manera següent:

President: Francisco Mateo del Pozo
Vicepresident: Joan Margalef Coll
Tresorera: Ma Teresa Muntané Ruiz
Secretària: Remei Belda Ferri

Vocals: Mireia Barceló Ciurana (temporalment fora de la Junta)
               Carles Bonfill Margalef
               Josep Ma Coll Ferré
               Francesc Parellada Pena
               Andrea Vallès Ferré (temporalment fora de la Junta)

D’entre tots els temes que se li plantegen a l’Associació, s’ha donat prioritat als dos més urgents actualment: el contracte amb els llogaters del bar i el projecte per executar les obres de renovació de les instal·lacions, lligat a l’herència adjudicada a l’Associació.

Pel que fa al lloguer del bar, la Junta, desprès de consultar-ho amb la gestoria que s’encarregava dels tràmits, va revisar el contracte pendent de signatura i va proposar un document definitiu a les persones que havien resultat seleccionades per llogar el bar. En la reunió que vam tenir amb elles, ens van manifestar la seva voluntat de finalitzar amb la prestació del servei per raons personal i, per tant, de no signar el contracte. El servei es prestarà fins a finals del mes de gener d’enguany. Actualment la Junta està elaborant el plec de clàusules per seleccionar les persones amb què contractar la prestació del servei.

Pel que fa a les obres a realitzar a l’edifici del casal arran de l’adjudicació a l’Associació d’una herència, al juny de l’any passat), i d’acord amb el projecte d’actuació presentat a la Junta Distribuïdora d’Herències de la Generalitat, s’han mantingut contactes amb el tècnic al qual es va encarregar la redacció del projecte i s’han fet gestions amb els tècnics municipal i del Consell Comarcal que han d’informar les llicències corresponents. Una vegada les obres estiguin suficientment concretades la Junta informarà a les persones associades del seu abast i característiques i per incorporar-hi propostes, si n’hi ha i són viables atès el projecte presentat a la Junta d’Herències.

En relació amb aquest darrer assumpte, també s’ha demanat una ampliació del termini per executar les obres, ja que la finalització del mateix està prevista per al dia 30 de juny de 2012.

D’altra banda, s’han creat un bloc de l’Associació (www.blocs.tinet.cat/locasal), on podreu consultar, a mesura que es vagin produint, el calendari d’activitats previstes, les notícies relatives al casal i a l’activitat que desenvolupa, i les diferents gestions que es portin a terme des de la Junta; i una adreça de correu electrònic (locasal@tinet.cat) on esperem rebre els vostres suggeriments i comentaris. Us animem a què participeu a través d’aquestes dues vies.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.