Marketing digital

A diferència del màrqueting de masses, que desperta eficaçment l’interès de l’audiència local mitjançant anuncis de ràdio, diaris i mitjans impresos, el màrqueting a Internet permet a les empreses cultivar una relació més personal amb els consumidors de tot el món. Amb el màrqueting a Internet, les empreses poden oferir continguts als clients mitjançant una comunicació personalitzada i rendible.

 

Amb tots els avantatges que el màrqueting a Internet pot oferir a la seva empresa, el desenvolupament duna campanya professional de màrqueting a Internet pot atraure més clients al seu producte o marca perquè el seu negoci creixi més.

 

Aquí les nostres 15 principals avantatges del màrqueting a internet per al seu negoci.
1. Conveniència i servei ràpidLa increïble comoditat de la comercialització en línia és una de les majors avantatges del màrqueting a Internet. Internet té una accessibilitat extremadament fàcil amb els consumidors que fan servir Internet i arriben als mercats de qualsevol part del món. Per això, la compra de productes a través de les fronteres redueix ara el cost del transport.

 

Per als importadors, això és un gran avantatge, ja que significa que poden fer comandes en línia des de la comoditat de casa. A més, es pot fer un seguiment en línia dels articles en venda a mesura que es van lliurant. Podeu descarregar productes digitals d’Internet amb només un clic del ratolí. El màrqueting per Internet és fantàstic per a les empreses, ja que ofereix als consumidors una experiència de compra millor i més còmoda. La comoditat juga un paper molt important a lhora de prendre la decisió de compra.

 

2. Baix cost de les operacionsUn dels principals avantatges del màrqueting en línia per a les empreses és el seu baix cost operatiu. Amb el màrqueting a Internet es pot fer publicitat més barata que amb els mètodes tradicionals de publicitat, com els anuncis als diaris, a la televisió ia la ràdio. Al màrqueting en línia, pot obtenir fàcilment un llistat gratuït en una àmplia gamma de directoris d’empreses.

 

A més, Internet us permet posar-se en contacte amb els seus clients en major mesura en comparació amb la manera com es posaria en contacte amb ells tradicionalment. La comunicació en línia és més assequible que els mètodes de comunicació tradicionals, com l’enviament de correu i la impressió de fullets. Per exemple, podeu enviar la mateixa informació en un correu electrònic en lloc d’un enviament postal, amb la qual cosa s’estalviarà la impressió, el paper i el franqueig.

 

3. Mesurament i seguiment dels resultatsUn aspecte del màrqueting a Internet que poques vegades està disponible amb el màrqueting tradicional és la capacitat de mesurar i seguir els resultats. Amb el màrqueting en línia, la seva empresa pot utilitzar diverses eines per al seguiment dels resultats de les campanyes publicitàries. Amb aquestes eines, no només pot mesurar i fer un seguiment, sinó també il·lustrar el progrés de la campanya de màrqueting amb gràfics detallats. La capacitat de quantificar els seus esforços de màrqueting és el millor que hi pot haver.

 

El mesurament i el seguiment dels resultats donen a la seva empresa una millor idea de com va la seva campanya de màrqueting. Li dóna una idea de com pot fer créixer millor el trànsit, els clients potencials, les vendes i les conversions. Sense la capacitat de mesurar i rastrejar els resultats, no pot alterar o modificar la seva campanya de màrqueting perquè pugui oferir millor els resultats que voleu.

 

4. Orientació demogràfica

La comercialització dels seus productes i serveis en línia us ofereix la possibilitat d’adreçar-vos a audiències basades en la demografia. Això permet concentrar els seus esforços en el públic al que realment vol oferir els seus productes o serveis. Amb lorientació demogràfica, pot dirigir millor els seus esforços de màrqueting a regions demogràfiques específiques. Mai no ha estat tan fàcil dirigir-se a una zona situada a quilòmetres de distància de la seva oficina. Amb el màrqueting a Internet, ara és possible adreçar-se a diferents grups demogràfics.

La segmentació demogràfica us ofereix la possibilitat de dirigir-vos a clients específics que vostè creu que poden comprar el seu producte o contractar els seus serveis. Cada vegada que algú visita el seu lloc web i omple un formulari, us dóna una idea de qui són realment els vostres clients i us permet descobrir detalls importants sobre ells, com l’edat i els interessos, el que permet configurar millor els seus serveis perquè s’ajustin a les vostres necessitats.

 

5. Màrqueting global amb agencia marketing digital

La capacitat de comercialitzar els seus productes i serveis a nivell mundial és un dels avantatges més grans del màrqueting global per a empreses. En diversos mesos de SEO agressiu, podeu assegurar milions despectadors i arribar a enormes audiències de tot el món. Ara podeu arribar a tots els racons del món, on hi ha Internet.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.