Benefici del Marketing

En el món del màrqueting digital, algunes estratègies són més eficaces que altres. Com a propietari duna petita empresa, ha de triar una tàctica de màrqueting digital rendible per assolir els seus objectius de màrqueting. Les tàctiques següents són algunes de les estratègies de màrqueting digital més efectives disponibles per al seu negoci.

 

1. Optimització per a motors de cerca (SEO)El SEO és una de les principals estratègies de màrqueting digital, ja que ofereix molts beneficis als propietaris de petites empreses. Qualsevol que vulgueu posicionar-se a la pàgina un de Google haurà d’optimitzar el seu lloc web per als motors de cerca.

 

Com s’ha esmentat anteriorment, Internet és el lloc on la gent passa la major part del seu temps avui dia, i Google és una part vital. Els usuaris del món modern confien a Google per a tot; pràcticament es perden sense ell. Quan els consumidors necessiten respostes ràpides a les vostres preguntes, recorren a Google; quan necessiten saber més sobre un producte o servei, també recorren a Google.

 

Segons els estudis, el 94% dels compradors B2B diuen que inicien una cerca a Google abans de fer una compra. Les empreses i marques el 2019 que no optimitzen els seus llocs web per als motors de cerca estan perdent una gran quantitat de valor que el SEO podria aportar al vostre negoci.

 

 

Invertir en SEO per a la teva petita empresa pot semblar molt, especialment si estàs començant, però és de gran importància ja que el teu negoci no creixerà sense.

 

Beneficis del SEO per a la seva petita empresaEn optimitzar el teu lloc web, aconsegueixes una posició d’alta visibilitat a les SERPsRes augmenta la notorietat de la seva marca com estar a la primera pàgina de Google per paraules clau específiques del seusector

 

L’optimització de llocs web atrau més trànsit al vostre lloc webEl SEO us ajuda a fer créixer el seu negoci fora de la seva localitatUna estratègia de SEO eficaç el situa per davant de la competènciaUn lloc web optimitzat per a SEO té més probabilitats de convertir els visitants en clients.

 

Com funciona loptimització en els motors de cerca

 

A Google us preocupa sobretot oferir als seus usuaris la millor experiència de cerca. Quan un usuari cerca informació en línia, el motor de cerca presenta una llista de resultats rellevants que coincideixen amb la consulta del cercador. Aquests resultats es classifiquen en llistes i pàgines des de les més rellevants fins a les més irrellevants.

No obstant això, ha d’entendre que Google no només para atenció a les paraules clau. Té en compte altres factors com lestructura dun lloc, la capacitat de resposta i la facilitat dús per a mòbils abans dincloure un lloc web a les SERP.

 

2. Màrqueting en xarxes socials (SMM)El màrqueting en xarxes socials és un tipus de màrqueting digital que comprèn activitats com la creació i lintercanvi de contingut rellevant en plataformes de xarxes socials per assolir els seus objectius de marca i màrqueting.
El màrqueting en mitjans socials consisteix a publicar textos, imatges i vídeos a les plataformes de mitjans socials per donar a conèixer la marca i fomentar el compromís amb el públic objectiu.
Un estudi recent ha demostrat que actualment hi ha 3.499 milions d’usuaris actius a les xarxes socials. Ningú no pot negar el poder de les xarxes socials per al creixement de les empreses. Les xarxes socials creen una via perquè les petites empreses arribin a un públic ampli i els influeixin amb el contingut adequat.
Beneficis del màrqueting a xarxes socials per a la seva petita empresaLa promoció del seu negoci a les xarxes socials us ajuda a millorar el coneixement de la marcaAugment del trànsit del lloc web a mesura que més persones coneixen el negociMés conversions per al negociEl SMM us ajuda a crear una identitat de marca únicaImpressionar els clients potencialsUs permet establir una relació amb els clients existentsAugmenta la visibilitat orgànicaLa gestió estratègica de reunions també lajuda a seguir les tàctiques de màrqueting utilitzades pels seus competidors.És rendible.Vet aquí tres tàctiques de màrqueting a xarxes socials que pots utilitzar per treure el màxim partit a les xarxes socials.
Utilitzar la transmissió en directeA mesura que creix l’acceptació del contingut de vídeo, les empreses tenen l’oportunitat d’implementar la transmissió en directe a les seves estratègies de màrqueting en xarxes socials. Els estudis han demostrat que el 80% del públic de les marques prefereix els vídeos en directe a les publicacions a les xarxes socials.
Publicar tipus de contingut diversificatsProduir el mateix tipus de contingut sense parar a les xarxes socials no farà cap bé al teu negoci. És essencial publicar diferents tipus de contingut. No et limitis a crear simples publicacions de text; assegura’t d’utilitzar infografies, vídeos i imatges per donar a conèixer la teva empresa com agencia marketing digital

 

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.