Marketing per Youtube

4 innovacions que pots esperar a YouTube el 2022

En una publicació al seu bloc oficial, el director de productes de Youtube, Neal Mohan va presentar els detalls sobre els grans canvis que ens esperen a Youtube el 2022. «Estic emocionat per tots els nous productes i eines que llançarem el 2022», va afirmar el directiu.

 

1.Youtube explorarà noves oportunitats al metavers i amb NFTsUna de les idees centrals per a YouTube el 2022 serà fer la plataforma més immersiva. En aquest sentit s’espera veure un impacte en els videojocs, en què Youtube treballarà per portar més interaccions als jugadors.

 

A més, la Web3 obre noves oportunitats per als creadors. «Creiem que les noves tecnologies com blockchain i NFT poden permetre als creadors construir relacions més profundes amb els seus fans. Junts, podran col·laborar en nous projectes i guanyar diners de maneres que abans no eren possibles», va afirmar Mohan en el seu comunicat.
En específic, els NFT a Youtube podran oferir una forma verificable perquè els fans tinguin vídeos, fotos, art i fins i tot experiències úniques dels seus creadors favorits.

2.Més funcions per a live streaming eCommerce

Mohan també descriu altres funcions noves, que inclouran noves eines relacionades amb les vendes, i en aquest sentit, la companyia presentarà vídeos de compres, compres en directe i més oportunitats de vendre dins de l’aplicació.
Youtube va provar diversos esdeveniments de compres en viu l’any passat, incloent Holiday Stream and Shop que va generar més de 2 milions de visites i 1,4 milions de missatges de xat en viu, cosa que subratlla el potencial de les compres en directe, una funció que de fet totes les apps socials busquen desenvolupar.

 

3. Els streamings col·laboratius arriben a Youtube

Si has somiat transmetre amb els teus millors amics sense necessitat que estiguin a la mateixa localització, tenim bones notícies: la transmissió en viu serà un dels elements amb més impuls a Youtube el 2022 i inclouran un nou gir: els streamings col·laboratius, on els creadors podran transmetre en directe junts com una manera de barrejar idees i interessos.

 

Vídeos col·laboratius a YouTube Imatge: YouTube

4. Nous efectes de vídeo i eines en curtsAquest any també s’inclouran més efectes de vídeo i eines d’edició «i per ajudar els creadors de Shorts a relacionar-se amb la seva audiència de forma més personal, també presentarem la capacitat de respondre a comentaris individuals creant un Short», com una mena de resposta de vídeo breu a lestil TikTok, un gir interessant que podria mantenir els creadors de Youtube en aquesta plataforma i evitar la seva migració cap a altres xarxes socials de vídeo.

Google anuncia el llançament de YouTube Shorts, la seva alternativa a TikTok, i 5 novetats mésEn aquest sentit, la monetització també és molt important, per la qual cosa l’any passat va llançar Youtube Shorts Fund com una via per recompensar els creadors per la seva feina, i si bé aquest només va ser un primer pas, asseguren que «més del 40% de els creadors que van rebre un xec del fons l’any passat no estaven monetitzant prèviament el contingut a YouTube».

 

En els propers mesos començarà a provar altres formes de guanyar diners amb Shorts, i de la mateixa manera integrarà la funció de membres regalades, com una opció perquè un usuari compri una membresia de canal per a un altre espectador. Ara com ara aquesta funció està disponible només per a un petit grup de canals i properament s’expandirà.

 

5. Youtube a la televisió«La televisió va ser una vegada més la nostra pantalla de creixement més ràpid el 2021, i de mitjana els espectadors veuen més de 700 milions d’hores de contingut de Youtube a la televisió diàriament.» Per a aquest any, es buscarà millorar la navegació i incloure més interactivitat a la televisió des del mòbil, agencia marketing digital mentedigital.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.