Marketing per nft

Com comercialitzar NFTEls NFT poden ser un actiu únic, però lús del màrqueting digital per promocionar el seu producte NFT segueix pautes similars a les de qualsevol altre procés de màrqueting digital.

Per tenir èxit, ha de començar amb una sòlida estratègia de màrqueting digital, definint els seus objectius de màrqueting i creant un camí cap a ells. Sense una estratègia ben definida, és difícil, si no impossible, sobresortir entre la multitud de NFT a les plataformes de negociació de NFT. Si bé les plataformes són extremadament accessibles, es tornen més concorregudes a mesura que les NFT continuen creixent en popularitat.

 

La majoria dels creadors tenen com a objectiu generar vendes a curt termini mentre construeixen relacions amb els clients a mitjà i llarg termini. Diversificar el seu enfocament lajuda a aconseguir tots dos.

 

Construir relacions és clau

 

Fins i tot si només està considerant NFT en aquest moment, no subestimi el potencial de la tecnologia blockchain subjacent. La cadena de blocs us permet establir una relació més propera i directa amb la vostra base de fans i construir la vostra marca a partir d’una base comunitària.

 

Quan trieu els vostres canals de màrqueting, recordeu prioritzar la creació de relacions i l’ajust del canal amb el vostre producte i el vostre públic objectiu. Segons la nostra experiència, aquests canals funcionen millor amb la majoria de les NFT segons la agencia marketing digital:

Publicitat a les xarxes socials.Relacions públiques.Mostra anunci.Correu de propaganda.publicitat a xarxes socials
La publicitat a les xarxes socials és una forma altament específica de connectar-se amb clients potencials i generar vendes instantànies de NFT.

 

Com a creador, vostè manté el control dels costos associats. També es beneficia d’anàlisis sofisticades per mesurar què tan bé li funciona aquesta part de la seva campanya. Combinada amb l’activitat orgànica de les xarxes socials, aquesta tàctica us pot ajudar a disparar el vostre abast i construir una marca sòlida.

 

Relacions públiques
Les relacions públiques (PR) no només ajuden a promoure el seu NFT, sinó que també generen credibilitat per a la seva marca i producte NFT. Publicar o enviar els nostres comunicats de premsa pot semblar gairebé antiquat. No obstant això, és una excel·lent manera de connectar-se amb periodistes i blocaires que busquen el proper èxit de NFT.

Les relacions públiques us permeten arribar al vostre públic objectiu i construir relacions a llarg termini al mateix temps que fomenta les vendes a curt termini. És un canal de màrqueting altament rendible.

Relacionat: Com les relacions públiques poden atraure inversors i afegir valor a la vostra
publicitat gràfica a través de canals com Google Ads és una altra manera de generar vendes per als seus NFT d’una manera altament específica i mesurable.
En monitoritzar el cost per cada 1,000 impressions o cost per clic, controla el seu pressupost de màrqueting. A més, podeu veure d’una ullada quant t’està costant cada venda.

 

La combinació de publicitat gràfica amb altres activitats de màrqueting, com loptimització de motors de cerca, crea sinergies i ajuda a oferir resultats encara millors.
Igual que els comunicats de premsa, el màrqueting per correu electrònic ha existit per un temps. Els especialistes en màrqueting líders segueixen tornant a aquest canal perquè ofereix resultats, i també ho poden fer per als seus NFT.

El correu electrònic permet als artistes i altres creadors posar la seva feina directament davant d’un inversor. No et pots acostar més que a la safata d’entrada del correu electrònic personal d’algú. A més d’impulsar les vendes directes, el màrqueting per correu electrònic també és una excel·lent eina per construir relacions quan es fa de manera constant.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.