SEO per al 2022

Què és la intenció dusuari?La intenció dusuari és un terme que té a veure amb la raó per la qual els usuaris realitzen una cerca específica, en altres paraules el significat real darrere de les cerques de Google.

 

 

Per què estan buscant? Estan buscant perquè tenen una pregunta i volen una resposta a aquesta pregunta? Estan buscant un lloc web específic? O, estan buscant perquè volen comprar alguna cosa?

 

Google vol posicionar aquelles pàgines que millor s’ajustin més al terme de cerca, així com a la intenció d’usuari d’una consulta de cerca específica.
Com més específica sigui la consulta d‟un usuari, els resultats han de ser millors i adequats per respondre a la intenció de l‟usuari.

 

Per tant, si esteu parlant de termes i consultes específiques estem fent referència a un ús més evident de les Keywords long tail que responguin a aquest tipus de cerques.
Exemple:
Keywords Tradicionals. Restaurant barat a Madrid
Search Intent: Restaurant vegetarià barat a prop del barri de Lavapiés

 

És força senzill, descobrir les diferències entre una consulta o una altra. Aquell contingut que respongui de manera correcta i adequada al Search Intent estarà molt més ben posicionat que la competència.
Per què el canvi cap a la Intenció d’Usuari?

Òbviament, el viratge del posicionament SEO cap a la intenció de lusuari no és un tema arbitrari.

La primera raó és afinar de manera més eficient les necessitats de cerca dels usuaris, oferint els millors resultats que responguin a aquesta necessitat.

 

Una altra raó és el mateix usuari. La naturalesa dels usuaris tendeix a la immediatesa ia aconseguir resposta ràpida a cada moment. Davant d’aquesta quantitat volum d’informació volen la resposta específica a les cerques sense pèrdues de temps o contingut inútil.
L’auge de les cerques per veu, una de les grans tendències del moment, és també un altre punt que ha portat Google a preparar-s’hi.
Per tant, no hi ha dubte que optimitzar en base a la intenció de lusuari és irremeiablement obligatori si es vol adequar millor els resultats a la cerca.
Tipus d’Intenció d’usuariPer saber utilitzar la intenció dun usuari en loptimització SEO dels teus textos, cal tenir una idea clara sobre els diferents tipus d intenció dusuari definits.
En general, podem trobar-nos amb la classificació següent:
1. Intenció informativaLa intenció més comuna i més fàcil de detectar. Moltes cerques a internet són de persones que busquen informació sobre qualsevol temàtica. En aquest cas, les persones tenen una pregunta específica o volen saber més sobre un tema determinat. Si bé és probable que les paraules clau amb intenció informativa no condueixin a una conversió immediata, representen una oportunitat per interactuar amb clients potencials.
2. Intenció de Navegació

El segon tipus d’intenció de cerca està relacionada amb la navegació web. Les persones amb aquesta intenció intenten accedir a un lloc web específic: sabates Zara, Facebook… Segons experts, posicionar-se sota termes de navegació només és beneficiós per al trànsit orgànic si el teu lloc és el lloc que la gent està buscant.
3. Intenció Transaccional

 

Aquest tipus d’intenció de cerca són les que poden portar a vendes i conversions. Són cerques en què els usuaris usen frases o paraules clau que inclouen noms de productes específics en associació amb paraules comercials, com: comprar, cupó, descompte, enviament, barat…
4. Intenció Investigació Comercial

Alguns usuaris tenen la intenció de comprar en un futur proper, però necessiten més informació o detalls i usen la web per fer la seva pròpia investigació. Aquests usuaris també tenen una intenció transaccional, però necessitaran més temps i estar més convençuts.
Optimització SEO de la Intenció d’Usuari per agencia seo

 

Bé, sabem el que voleu Google i ara toca tre

ballar en l’optimització per aconseguir posicionar-se el més alt possible.
Vegem alguns consells bàsics per optimitzar les principals intencions dusuari. A través d’aquestes referències podreu desenvolupar l’optimització del vostre propi nínxol de negoci en base a les vostres intencions.
Optimització de la intenció de NavegacióLa clau per optimitzar la intenció de navegació és assegurar-se de tenir pàgines de destinació per a la teva marca, productes, serveis i altres ofertes, com ara Landing Pages, així com la teva pàgina inicial.
És important incloure a cada pàgina els noms de productes o marques en posicions estratègiques com el títol de la pàgina, els subtítols i les meta description.
Segons estadístiques, aquelles pàgines amb nom de marques tenen un nombre més gran de clics que aquelles que no l’inclouen.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.