Com millorar el teu seo?

En un mercat global com el que tenim avui dia, els negocis locals s’enfronten a una dura competència. Sobretot quan es tracta de destacar com el negoci de referència dins del teu territori, enfront d’empreses que porten molt temps desenvolupant estratègies per millorar el SEO local.

 

A més, i per si això fos poc, Google no deixa de fer canvis en els seus algoritmes, la qual cosa pot alterar per complet una estratègia. Per aconseguir millors resultats, i no perdre els nervis, hem reunit una llista de consells de SEO local per posicionar el teu negoci.

 

 

1- Mostra l’adreça a la teva webEls cercadors fan un rastreig i comparen coincidències per millorar els resultats en les pàgines de cerca. Per això, és fonamental que puguin localitzar la teva adreça de forma senzilla, i la mostrin al cercador.
També és important que la direcció aparegui igual en tots els llocs en els quals la poses, el que inclou perfils de xarxes socials. Si poses el tipus de carrer de forma abreujada a la teva web principal (C /, Av., Pg., Etc.), has de mostrar-igual en els altres llocs. També t’has d’assegurar que les coordenades GPS, en cas que les posis, coincideixin en totes les pàgines en què apareguin.

 

 

2- mateixa informació en tot llocEl nom de l’empresa i número de telèfon també són claus per millorar el SEO local. A l’igual que amb la direcció, tot ha de ser igual a cada un dels llocs en què es mostri. Si ets una SL, SLU, CB o qualsevol altra sigla que defineixi el tipus de negoci que tens, inclou-.

 

També has de mostrar el mateix número de telèfon, amb o sense prefix i de la mateixa manera sempre. Per exemple, si en un dels llocs anotes el codi corresponent a Espanya (+ 34-XXX-XXX-XXX), posa-ho sempre igual, no amb el signe “+” en un lloc i amb zeros (0034-XXX-XXX- XXX) en un altre.

 

3- Mantingues actualitzada el teu compte de Google My BusinessSi hi ha alguna cosa que no pots deixar de fer servir a nivell de SEO local és Google My Business, un recurs cada vegada més utilitzat pels usuaris que busquen informació sobre algun negoci. Per això, és molt important que Google et identifiqui amb facilitat. Quan entris al teu compte, assegura’t que totes les dades són les correctes, el que inclou una descripció del teu negoci, que sigui breu però informativa i inclogui algunes keywords de rellevància, la url de la teva pàgina web i l’horari d’atenció a client . La imatge que ha d’aparèixer és el logo de la teva empresa o la teva foto de perfil, depenent de la naturalesa de l’servei que ofereixes. I sempre ha de ser de bona qualitat, que no estigui borrosa o pixelada.

 

4- Publica contingut localEl contingut és fonamental per a qualsevol estratègia SEO, i a nivell local això no és menys. Per això, necessites pensar en el que li interessa al teu públic i adaptar-te a les necessitats locals per millorar la teva posició en els resultats de cerca.

 

5- Explota les xarxes socials per millorar el SEO localA més de ser un mitjà de difusió que no té cap cost d’inici, les xarxes socials permeten arribar als usuaris de forma senzilla. Google també es val d’aquestes per identificar resultats de cerca, tant de l’perfil com de les publicacions que facis. A més, amb les xarxes socials pots crear una comunitat de seguidors fidels, que et recomanin i ajudin a arribar a altres persones que també estan a prop teu.

 

El SEO local és un recurs molt interessant per posicionar-te a la teva zona. No deixis passar l’oportunitat i posa en pràctica aquests consells. Más información sobre este texto de origenPara obtener más información sobre la traducción, se necesita el texto de origen com indica la agencia seo.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.