Algoritme Page experience

Page Experience: Tot el que necessites saber sobre aquest algoritme de GooglePosted on 9 desembre 2020 by Thaignée Peredapage experienceGoogle va notificar sobre una futura actualització del seu algorisme per avaluar l’experiència de pàgina (page experience) que ofereixen els llocs web.

 

L’empresa agencia seo barcelona, va revelar que, a través d’estudis interns i d’investigacions en la indústria, van descobrir que els usuaris prefereixen aquells llocs que tenen una gran experiència de pàgina i per això, volen assegurar-se que els primers resultats de les SERP vagin en concordança amb això .

 

L’actualització de l’Page Experience ha estat anomenada Web Vitals, que no és més que una iniciativa dissenyada per ajudar els llocs web a quantificar l’experiència de la seva pàgina i identificar oportunitats per millorar. El nou algoritme mesurarà aspectes relacionats sobre com els usuaris perceben l’experiència d’interactuar amb una pàgina web.

 

Per què és important el Page Experience? page experience

La experiència de l’usuari és una prioritat per a Google. Per això, des de fa temps avaluen diferents aspectes en els continguts i en les pàgines web per posicionar-los en el seu cercador. Un dels factors claus de l’SEO per a la classificació és que les pàgines han d’estar optimitzades per a dispositius mòbils. Google també demana que els llocs evitin l’ús de finestres emergents mòbils i intersticials que puguin afectar l’experiència de l’usuari, així com oferir una navegació segura i comptar amb HTTPS.

 

D’acord amb Google, l’optimització d’aquests factors fa que el web sigui més agradable per als usuaris. Afirmen que si els usuaris tenen bones experiències amb les pàgines aquests faran més coses en aquests llocs i participaran d’una forma més activa. I per contra, una mala experiència amb una pàgina podria obstaculitzar que una persona pugui trobar la informació valuosa en una pàgina.

 

En poques paraules, amb el nou algoritme de Page Experience Google vol saber què tan rellevant és el teu lloc web per donar-li la classificació correcta. El seu objectiu és assegurar-se que els llocs que es classifiquen en la part superior siguin els que més agraden als usuaris i per tant, aquests no poden crear experiències negatives.
Core Web Vitals: els nous senyals de classificació en l’algoritme de Googlepage experiencePara avaluar de forma òptima el Page Experience, Google ha afegit les Core web Vitals, que són un conjunt de mètriques de el món real centrades en l’usuari per quantificar els aspectes clau de l’experiència de l’usuari.

 

Aquestes són:
Largest Contentful Paint (LCP): mesura el rendiment de la càrrega de la pàgina.First Input Delay (FID): mesura la interactivitat.Cumulative Layout Shift (CLS): mesura l’estabilitat visual.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.