Consultor de seo

Què és un Consultor SEO?

El consultor SEO és el responsable per coordinar i implementar totes les estratègies de SEO i SMO per les pàgines web dels seus clients.

 

El treball de l’consultor SEO és analitzar a fons aquestes webs i els seus enllaços entrants, perquè les pàgines estiguin ben posicionades en els motors de cerca.
Aquest assessorament complet de l’SEO d’una web té com a principal objectiu generar trànsit orgànic de qualitat, oferir una millor experiència d’usuari i augmentar les conversions.

El dia a dia d’un expert en SEO ha canviat molt amb el temps i actualment es pot dir que requereix d’una bona capacitat analítica web i ser capaç de dur a terme una auditoria SEO per posteriorment treballar el SEO On Page i Off Page.

 

Quines són les funcions d’un consultor SEO?Les responsabilitats d’un consultor SEO s’han ampliat al llarg de el temps i avui cobreixen diverses disciplines de l’màrqueting i canals de comercialització.

La principal responsabilitat de l’SEO és:

Aconseguir un millor posicionament en els motors de cercaMillorar les taxes de conversió.Realitzar una constant monitorització del web.Si t’interessa formar-te en aquesta professió et pot interessar el nostre Curs de SEO amb grans professionals de sector.

Tasques imprescindibles d’un Consultor SEO

Aquí tens un llistat amb les tasques imprescindibles per a qualsevol professional de l’àrea:

1. Comprendre els objectius de màrqueting de client: abans de plantejar qualsevol estratègia SEO cal conèixer quins són els objectius de el client i en quina situació es troba actualment la seva empresa.

 

2. Optimització SEO de la pàgina web: Ha de fer anàlisis de SEO Onpage, definint etiquetes H, l’estructura web, comprovar la velocitat de càrrega, etc.

És a dir, cal assegurar-se que el contingut és indexable. Aquí us deixo un enllaç per saber si Google està indexant bé la meva web.

 

3. Investigació i Anàlisi de Paraules Clau: ha de fer un estudi de paraules clau minuciós i detallat i buscar keywords long tail per tractar d’atacar aquests termes.
Una de les claus passa per trobar paraules clau amb menor grau de competència però amb un alt volum de recerca i un alt valor comercial.

 

4. Experiència de l’usuari (UX): optimitzar la teva web perquè sigui el més intuïtiva possible per a l’usuari navegar, que sigui atractiva i tingui una velocitat de càrrega ràpida
Això ajudarà amb que eviti l’abandonament de la pàgina, augmentarà el temps de permanència i el CTR.
Això afavorirà a un bon posicionament en els resultats dels motors de recerques (serps).

5. Trobar problemes tècnics SEO del web i resolgui tots: El consultor SEO ha de fer bon anàlisi per trobar errors 404, redireccionaments 301/302, errors de rastreig, enllaços trencats, errors de servidor, contingut duplicat, etc.

Us recomano llegir l’article de SEMRush sobre els principals errors tècnics SEO.

 

6. SEO Local: si un client té un negoci local és condició indispensable treballar el SEO local de el projecte i veure si està donat d’alta a Google My Business.
És a dir, si el seu lloc web a més presta un servei a una àrea geogràfica específica o compte amb un negoci local, pots fer que sigui trobat per clients potencials que facin recerques relacionades amb el teu negoci en una àrea específica.

 

7. Auditoria Integral del Lloc Web: diagnostiqui tots els problemes de la web, verifiqui tots els estats d’indexació, els codis HTML, els continguts duplicats d’una web, autoritats de domini utilitzant l’eina Moz, i l’autoritat de paraules clau.

 

8. Conegui les tendències de el sector SEO: Un bon consultor SEO ha d’estar sempre informat sobre les actualitzacions dels algoritmes de Google com indica una experta en seo barcelona.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.