Optimització de contingut web: treball fonamental del SEO

 

Dins del treball SEO d’una pàgina o lloc web, s’han de optimitzar diversos aspectes, variables de les pàgines que Google considera el moment d’indexar i atorgar una posició dins dels seus resultats orgànics.

L’optimització de contingut web és un d’aquests aspectes, fonamentals per aconseguir figurar a la primera pàgina de resultats, i completament necessari per aparèixer entre els primers tres llocs.L’optimització de contingut web pren diversos aspectes en consideració, no només la qualitat i originalitat, sinó també l’estructura, les etiquetes dels títols, subtítols … hi ha un enfocament en com presentem el nostre contingut a Google, perquè el mateix pugui entendre, de forma ràpida i senzilla, sobre el que tracta la nostra pàgina o lloc, per si a indexar i atorgar-li una qualificació positiva.

Aspectes en l’optimització de contingut webL’optimització de contingut web comença amb la recerca de paraules clau o keywords (termes que ingressen els usuaris per realitzar les seves recerques, i que els llocs webs utilitzen com a descriptors de contingut).

Cal fer una correcta elecció d’aquests termes, ja que proporcionaran un enfocament únic al contingut publicat en el nostre lloc web. Per escollir les paraules clau, fem ús de diverses eines que ens ajuden analitzar el comportament dels usuaris dins del web.En l’optimització de contingut web cal parlar sobre l’originalitat, l’oferir una cosa nova i de qualitat. La millor manera de que el nostre lloc ressalti entre la competència, és que es distingeixi de la mateixa per oferir una cosa única.

Tot i que les temàtiques que es manegen en l’internet es troben repetides, els enfocaments poden variar, això és una cosa que han de tenir molt present els creadors de contingut. Google vol oferir el millor als seus usuaris, una pàgina que respongui les seves inquietuds de manera clara, i que aporti alguna cosa de valor.Un altre aspecte a considerar és l’ús de contingut multimèdia, com imatges i vídeos.

Cal considerar les preferències dels usuaris segons la experta seo barcelona Judith,  en conte al contingut que visualitzen, el text ha estat reemplaçat per vídeos i, en moltes ocasions, llança un millor resultat. Però Google necessita comprendre tots aquests factors presents a la pàgina, el com els anomenem i inserim en fonamental per al posicionament orgànic.Amb això no volem dir que les publicacions escrites presentin mals resultats, és la manera tradicional de contingut i segueix sent la més utilitzada. En aquests casos hem de considerar el llarg del text, quantes vegades repetim les paraules clau, entre d’altres aspectes.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.