Professionals de Màrqueting: importància i funcions

Actualment, les empreses donen una importància especial al departament de Màrqueting Digital, el treball en aquesta àrea és fonamental per a l’expansió i augment del nombre de vendes de qualsevol companyia, marca o empresa. La presència a l’internet ha passat a ser alguna cosa obligatori, considerant el principal mitjà pel qual comptem amb accés directe i interactiu cap a la vida i necessitats dels consumidors.

Els professionals de Màrqueting són persones capacitades, amb coneixements, destreses i experiència necessàries que els permeten plantejar una estratègia i realitzar accions publicitàries dins de l’internet, així com establir campanyes que arribin als usuaris, apropant-los a la marca i fidelitzant amb la mateixa.

Els professionals de Màrqueting són necessaris perquè l’internet compta amb paràmetres o normatives. No n’hi ha prou amb iniciar un lloc web, s’ha de conèixer accions destinades a augmentar la visibilitat, ja que l’alta competència que trobem en el món online és capaç d’enterrar tots els esforços emprats en la construcció del lloc.

Les campanyes de Màrqueting creades per aquests professionals, tenen en compte tots els detalls, emprant mètodes diversos que asseguren l’arribada dels continguts publicats, a la major quantitat d’audiència possible

.Perfils dels professionals de Màrqueting segons el consultor seo.

Els professionals de Màrqueting han de comptar amb destresa en el desenvolupament d’anuncis, tant a nivell d’AdWords, com en les diferents xarxes socials: Instagram, Facebook, Linkedin, Twitter, entre d’altres.Els perfils d’aquests professionals es classifiquen d’acord a l’àrea d’especialització, alguns d’ells:

1. Community Manager: Enfocat en el maneig de les xarxes socials.

2. Comercial Digital: S’enfoca en el maneig de l’internet, tenint en compte el mercat digital i el físic. D’altra banda, li brinden característiques específiques al client digital, els hàbits de compra que presenta i la millor tècnica per influenciar.

3. Professionals en Big Data: Grans empreses compten amb especialistes encarregats d’analitzar gran quantitat de dades, llançats diàriament i que fan referència tant al comportament del client, com a la imatge i potencial de l’empresa dins del mercat.

4. Especialista en seguretat digital: S’enfoca en protegir les dades digitals referents a l’empresa.

5. Professional en SEO: S’enfoca en millorar el posicionament orgànic en els motors de cerca, per tal d’ampliar el trànsit rebut a la pàgina o lloc web.

6. Analista Digital: S’enfoca en l’anàlisi de les dades llançades pel mateix lloc web, tenint en compte les pàgines més visitades

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.