Què és el Keyword Research

Què és el Keyword Research i per a què serveix segons una expert seo:
En aquest article parlarem sobre les diverses importàncies que constitueix el keyword research, però a finals de coneixement del lector i més de tenir una millor comprensió del tema, procedirem a explicar què és.

Doncs el primer que has de saber és que, aquestes paraules tenen origen anglosaxó, la qual s’implementa molt per referir-se a la identificació, filtració i avaluació de les moltes paraules claus que tenen més rellevància que altres en recerques específiques.

Simplificant una mica el keyword research és el que els professionals de l’optimització dels motors busquen pel que fa a paraules addicionals, la qual s’utilitza per aconseguir millors classificacions en els motors de cerca.Gràcies a aquesta informació, podem prendre la decisió d’utilitzar les paraules claus que són adequades o ideals.

Això és una cosa vital, ja que en l’elecció adequada la podem fer servir als nostres propis beneficis, a més de treure el màxim potencial per millorar el posicionament web o alguna estratègia de màrqueting.Aquest tipus d’eina són massa útil a l’hora de millorar qualsevol aspecte que fa al nostre activisme a la xarxa, ja sigui des posicionament fins als diferents tipus de màrqueting, podent en alguns casos avançar-nos als usuaris, ja que pel que fa a la data de recerca anteriors podem determinar les tendències i així fer un càlcul o percentatge de la quantitat de cerca en un futur.
Per què és important el keyword research?
Has de saber que hi ha un cert objectiu en la keyword research, que consisteix a generar amb una molt bona precisió i recuperació un gran nombre de termes que són importants, però que revesteixen caràcter d’obvi per a la paraula clau d’entrada.Per tant constitueix una bona pràctica per buscar un gran nombre de paraules que estiguin relacionades però que no tinguin molta competència i percentatge elevat de cerca …

Pel que permet l’assoliment d’un rang més alt en els motors de cerca.No obstant això, has de saber que hi ha un cert grau de desavantatge en la pràctica d’això i és que, el lloc web es troba optimitzat per paraules claus alternatives en lloc de la paraula clau principal, en virtut de la qual aquestes última són molt difícils de classificar causa de l’elevada competència.

Google compta amb moltes eines de recerca de paraules clau, de manera que pot ajudar-te si vols abastar més en aquest camp i amb això millorar tant el posicionament com el màrqueting.

Font:Judith sauch experta en seo barcelona

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Què és el Keyword Research

Aspectes importants per al SEO

Coses que cal saber per tenir millor posicionament web.
Sabem que una de les coses més important per als que tenen una pàgina web és estar en els primers resultats dels motors de cerca, ja que a través d’ells pots fer que un gran percentatge de persones ingressi al teu lloc i pugui conèixer el teu contingut.

És per aquesta raó que revelarem en aquest article diverses claus essencials perquè millors el posicionament web i així aconsegueixis el que tant busques.Sé que és difícil lluitar amb molta competència, sobre tots amb aquells que es dediquen a posicionar d’una manera anti-natural per obtenir els resultats.

No obstant això, alguna cosa que ens ha quedat clar és que la paciència i la perseverança és una virtut. Així que si vols aconseguir materialitzar els objectius proposat per millorar el posicionament, has de complir totalment aquestes orientacions.
Diferents claus essencials per millorar el posicionament web.
– El primer consell que has de tenir en compte per a un millor posicionament web és el contingut, ja que aquest és el jerarca i això està més que claríssim. Ja que marca la temàtica del domini. No obstant el contingut ha de ser coherent i en base a les necessitats dels usuaris, és a dir, que aquest ha de ser útil per així obtenir el major nombre de visites possibles.

– No compris enllaços, això no és molt bona idea. Hauràs qui t’ofereixin determinats enllaços perquè obtinguis resultats ràpid, de manera que has de tenir cura i cerciorar de la seva procedència. Ara si desitges comprar, busca la compra d’enllaços de qualitat.

– Has monitoritzar tot, sobretot les visites i el seu comportament, ja que un error molt comú és l’absència de supervisió dels visitants. Molts professionals del màrqueting saben sobre la rellevància que això constitueix, per aquesta raó monitoritzen canvis a menuts en els projectes.

– Millora la usabilitat del teu lloc web. Un bon lloc es caracteritza per tenir un estructura senzilla, que es fàcil i intuïtiu … Per tant l’estructura ha d’estar d’una manera que es capaç de facilitar-li la navegació a l’usuari i per descomptat adaptar-lo a altres dispositius.

– Una de les coses que també és important per al posicionament web, és fer servir les paraules claus adequades, ja que l’ús i la coherència d’aquestes comporten que l’algoritme de Google ens valori de manera positiva el nostre contingut.Aquestes són algunes de les claus essencials per millorar el posicionament web, esperem haver-te ajudat.

Font:consultor seo judith sauch

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Aspectes importants per al SEO

El que has de saber del contingut optimitzat

No és sorpresa per a ningú que, el contingut en un determinat lloc web o bloc és la columna vertebral d’aquest, pel que podem evidenciar la seva necessitat inherent a la construcció o supervivència d’una pàgina en línia. No obstant això la diferència entre un contingut i un altre és la qualitat, ja que aquest factor ens permet precisar i aportar alguna cosa excel·lent als usuaris, i de tot això rau en la rellevància del contingut optimitzat.

Moltes persones que tenen una pàgina web volen tenir major visualització i tràfic en la mateixa, per això camina en la recerca constant de mètodes que els permeti precisar la seva posició en primer lloc en els resultats de cerca; i com no voler-ho, ja que d’acord amb un estudi que es va fer, es va poder determinar que més del 90% de les usuaris que naveguen ingressa a la primera pàgina del primer resultat.

Per tant d’aquí radica la creixent necessitat de els propietaris de llocs web d’aparèixer com a mínim a la primera pàgina de resultats.

Un contingut optimitzat permet el posicionament en els llocs més desitjats, per això és important la constant actualització del mateix per no només millorar en el lloc que s’aspira sinó a més millorar i desenvolupar l’experiència dels usuaris i tenir la certesa que el contingut està satisfent les necessitats i dubtes de les persones.

No obstant això, pel que fa a la millora del contingut, has de saber que hi ha diferents estratègies de SEO per aconseguir els objectius que es proposen.  Però abans cal que estiguis al corrent d’aquests factors principals o primordials.

Els primers factors van orientats o relacionat als aspectes interns, com ara el contingut, l’estructura del lloc etc. Mentre que els factors secundaris sense van orientats als aspectes externs com els enllaços, esments, shares entre d’altres. Per aconseguir estar en els primers llocs és necessari el cuido constant al contingut.

Importància del contingut optimitzat.


En el contingut optimitzat aquest no només fa referència als llargs o curts textos, sinó també a les infografies, vídeos, imatges i altres aspecte que col·laboren o contribueixen a la generació del nombre de visites i millora d’experiències dels usuaris.

Amb això volem dir que, el millor contingut és aquell que pot respondre abans les necessitats dels visitants.A més no podem negar que el contingut és l’instrument perfecte i absolutament necessari per donar-se a conèixer i amb això atreure potencials clients que després pots fidelitzar amb la prestació dels teus serveis.

Per poder fer aquest tipus de coses, és necessària la unicitat del que implementes al lloc web, és a dir, que la informació sigui única i que no es trobi en una altra pàgina o bloc.No obstant això les paraules claus també potencializarán les probabilitats de visibilitat, però no només cal res més centrar-se en aquelles que només van destinades a la venda, sinó a més també d’aquelles en subministrar informació als usuaris.

Judith sauch experta en seo barcelona.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a El que has de saber del contingut optimitzat

Què és un consultor SEO- SEM?

Què és un consultor SEO– SEM?
Si ets una persona que ha iniciat el seu propi negoci en línia o simplement vols promocionar els teus idees no hi ha millor manera d’aparèixer en els primers resultats de cerca de Google o qualsevol altre cercador; evidentment això es fa a través de posicionament web.

No obstant això en posicionament web o SEO comprenen un conjunt de tècniques i coneixements que no tothom té, per aquesta raó hi ha agències que s’encarrega de prestar serveis aquests serveis, i si ets una persona que vol aconseguir que el teu lloc web s’ubiqui a els primers resultats del cercador és necessari l’assistència d’un consultor SEO- SEM.

Abans d’entrar de ple en el tema volem indicar-te la diferència entre SEO i el SEM, que encara que hi ha persones que creuen que són el mateix, la veritat és que no.

La diferència radica bàsicament en el fet que, el responsable del SEO s’encarrega de l’optimització d’una determinada pàgina web amb la finalitat de millorar el seu posicionament d’una manera orgànica .

Mentre que l’especialista SEM inclou en les presentacions que fa els serveis de publicitat amb els models de pagament per clic, gestions d’anuncis en altres llocs web etc. Evidentment, malgrat les seves diferències ambdós estan estretament relacionats i l’especialista SEM també ha de tenir coneixement pel que fa al SEO.

Òbviament l’especialista SEM juga un paper molt important en tot això, perquè dins de les seves aportacions hi ha la millora del posicionament i tenir una major visibilitat i trànsit a través de la col·locació d’anuncis.Ara que ja saps les diferències, volem donar-te unes pautes o tips que són necessaris a l’hora de contractar els serveis d’un consultor SEO- SEM.
Tips a l’hora de contractar els serveis d’un consultor SEO-SEM.
1- Sí ets una persona que ha començat el seu propi negoci online et recomanem que facis una excel·lent inversió en la contractació d’assistència d’aquesta índole. És a dir, si bé estalviar és important, cal fer un petit sacrifici si es vol obtenir una bona experiència i resultats excel·lents, per això no busqui el “barat” perquè al final només et donarà una experiència molt desagradable. Simplificant una mica si desitges resultats de qualitat contracta un consultor SEO-SEM de qualitat.

2- Planteja bé els teus objectius amb el consultor; això en funció que si desitges materialitzar els teus objectius proposat, no hi ha res millor que ser prou clar al principi, això amb la finalitat de no crear certes discrepància en l’execució de les prestacions.

3- Busca agències reconegudes: Dins el camp de la qualitat, cal tenir un bon servei … Per aquesta raó pots buscar recomanacions de les agències amb major índex de qualitat o amb persones que tinguin coneixements suficients per desenvolupar al màxim les teves expectatives

. 4- Documenta’t abans de contractar el servei d’un consultor SEO- SEM:

És molt im portant que tinguis coneixement en aquest camp perquè així et puguis familiaritzar amb l’execució de la tasca del consultor SEO-SEM.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Què és un consultor SEO- SEM?

Ranking de Recerca

 

En aquest article tocarem molts punts rellevants del que és el rànquing de recerca, però cal explicar que és això, que representa, quines coses podem fer amb això, als fins de fer arribar d’una manera més adequada la informació i aconseguir una millor compressió del tema.

El rànquing de cercadors constitueix en la posició en què s’ocupa una determinada URL de les teves pàgines web, en el lloc dels resultats de recerca per una paraula clau en específic.

Doncs en altres paraules, es refereix a la posició que tu ocupes en els diferents tipus de cercadors quan un o diversos usuaris realitzen una cerca.  Has de saber que aquest rànquing està basat en molts factors o aspecte de posicionament web o conegut comunament SEO, la qual, els cercadors tenen en compte a l’hora d’organitzar tot i situar-te al principi de la llista per una paraula clau en específic. Ara que saps que és el rànquing de recerca, anem a veure com millorar-perquè així puguis assolir els teus objectius proposats.
Passos que has de seguir per millorar el rànquing de recerca.
Per a la resta del món, la recerca del teu lloc dependrà de la recerca a través d’un cercador com Google, Bing o Yahoo etc. Però com pots optimitzar el teu lloc per assegurar que apareixes en el més alt possible en els rànquings d’aquests cercadors? Presta atenció.

1. La paciència és una virtut, és per això que com a primera mesura et suggerim que comencis amb el bàsic com la descripció, les paraules claus i els títols. Tanmateix, una cosa que has de saber és que, amb el sol fet d’afegir una paraula clau al teu lloc això no és una garantia que els cercadors van a trobar-te res més a través d’aquesta paraula clau, ja que si tot fossin tan senzill tenir una pàgina web ja no seria un negoci rendible.

2. Tingues en compte en l’obtenció d’un compte a Google Webmaster: Això és una cosa molt senzilla, i una vegada que ho facis pots verificar el teu lloc web, veure el rànquing i més de assegurar-te que Google indexa la teva pàgina amb regularitat.
3. Un altre aspecte per millorar en rànquing de recerca és buscar pàgines fàcils de buscar.

És a dir, la recerca de fer que els noms de les teves pàgines o llocs web siguin de molta utilitat. Doncs el nom que assignes a una pàgina en Weebly apareix tant en la navegació del lloc com en la direcció (o URL) d’aquesta pàgina. Els cercadors consideren les paraules de la teva direcció més rellevants i per tant, més importants en mostrar els resultats de les cerques.

4. Tingues en compte també el títol del teu contingut; els cercadors veuen els títols generalment més importants que el text normal. No obstant això no hauries escriure tot el teu text en un títol ja que això empitjorarà les coses per a la teva pàgina. No pots enganyar els cercadors així que ni ho intentis. A més, si escrius tot en un títol semblarà que estàs cridant a tots els teus visitants.

5. Per concloure els blocs són factors molt útils, ja que si ho mantens d’una manera regular, tindràs més idees a l’hora d’agregar contingut de qualitat a la teva pàgina, i això és una cosa que atrau els cercadors.

Font:Judith sauch consultor seo

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Ranking de Recerca

El SEO o la Gestió d’Optimització de Cercadors

 

La Gestió d’Optimització de Cercadors, també coneguda com SEO, és una de les tasques més primordials per triomfar dins el món cibernètic, per tenir èxit a la web és necessari comptar amb una adequada visualització.

El nostre contingut ha d’arribar als usuaris tal i com indica el consultor seo judith sauch, si no, la presència a la web resulta irrellevant. I la Gestió d’Optimització de Cercadors tracta específicament d’això, la idea és que la nostra web aparegui entre els primers resultats de cerca, en el moment en el qual un usuari ingressi unes paraules clau que coincidiran amb el nostre contingut publicat.

No obstant això, la Gestió d’Optimització de Cercadors no és una cosa que qualsevol persona pugui fer, a més, són moltes les empreses, les agències o els especialistes que busquen vendre’t un “disseny amb tot i SEO”.

L’optimització de recerca és fonamental, i no es tracta d’una sola acció, per aconseguir establir una estratègia SEO reeixida es necessita comptar amb habilitats, tant des del punt de vista tècnic com des de la perspectiva mercadológicas.

Això requereix d’un procés continu, el qual podria considerar-costós i llarg, però aporta beneficis considerables al nostre projecte online.

La gent parla de “fer SEO” quan realitza accions bàsiques amb unes quantes eines, però la veritat està més enllà d’això, el veritable posicionament SEO s’ha de treballar a profunditat, reconeixent el funcionament i mecanisme de l’internet, analitzant les competències i prenent diversos factors abans de concretar les tècniques que es duran a terme o el pla d’acció.

Gestió d’Optimització de Cercadors: Link Building

Per exemple, la meta data o les paraules clau, són components bàsics del posicionament web professional, però no és l’únic que pren Google en consideració per determinar el lloc que ocuparà una web en les recerques.

Una de les accions que Google considera amb més èmfasi és la pràctica de “Link building”, això es refereix a obtenir backlinks que son referencies des de llocs independents al nostre.

Aquesta acció pot ser complexa i laboriosa, però repercuteix amb gran impacte en els resultats de l’estratègia SEO.

És important, per al Link Building, la identificació dels llocs o blocs que posseeixin major autoritat web, establir un mitjà de comunicació utilitzant correu electrònic o alguna xarxa social, enumerar als proveïdors i clients, participar en els directoris rellevants, realitzar vinculacions a xarxes socials, comptar amb participació en grups o fòrums públics … entre moltes altres accions que ajudarà a millorar la visibilitat.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a El SEO o la Gestió d’Optimització de Cercadors

L’estratègia SEO en el món empresarial

L’estratègia SEO en el món empresarial

Avui dia, tota empresa necessita fer acte de presència a l’internet, i qualsevol persona que vulgui representar un paper rellevant dins el món cibernètic, hi haurà escoltat parlar sobre l’estratègia SEO.

És fonamental per a qualsevol companyia comptar amb una estratègia SEO establerta, perquè la seva pàgina web tingui èxit i brindi els fruits que s’espera.

L’estratègia SEO té com a objectiu posicionar el lloc o pàgina web dins dels resultats en els motors de cerca, és a dir, que la teva pàgina es trobi en un dels primers resultats en el moment en el qual un usuari realitzi alguna recerca referent al contingut que publiques, serveis o productes.En comptar amb una bona estratègia de posicionament SEO, s’augmenta, de manera directa, la visibilitat de la pàgina, la qual cosa significa posseir un major abast cap al públic objectiu, i hi ha més vendes, el que aporta beneficis a l’empresa.

Estratègia SEO: visibilitat, clients i vendes.

Per posar un exemple d’això, anem a suposar que som propietaris d’una companyia que es dedica a vendre recanvis per a automòbils, si volem posar-li una plataforma per a vendes online al nostre negoci, no només necessitem obrir la pàgina i treballarla , és fonamental que comptem amb les paraules clau per a les publicacions.

Les paraules claus són les que escollim i posem en el nostre contingut, aquestes són les paraules que l’usuari haurà d’ingressar en el motor de recerca perquè la nostra web aparegui entre els resultats. Cal fer una llista de les mateixes, també anomenades keywords.

Després de tenir-les, hem de concentrar-nos en establir una estratègia de posicionament, destinada a col·locar a la nostra web en un dels primers llocs.

Els cercadors com google poden apropar-te a milions de persones de manera ràpida, però cal saber que són molt pocs els usuaris que passen de la primera pàgina de resultats, per la qual cosa és fonamental aparèixer en la mateixa i com més amunt, millor, l’enfocament ha d’anar cap al primer lloc. Una cosa que no hem d’oblidar és l’alta competència que hi ha dins el món cibernètic, si no ets visible …

Tant és que siguis, o no estiguis, a la xarxa.Tenir una major visibilitat vol dir tenir més visites, i més visites significa més clients potencials i més vendes. Una cosa porta a l’altra, per això és important comptar amb una estratègia de posicionament que funcioni, sigui efectiva i de resultats.

Judith sauch experta en seo barcelona

Publicat dins de General | Comentaris tancats a L’estratègia SEO en el món empresarial

Snapchat

Snapchat ‘segueix implementant noves funcionalitats!

La xarxa social snapchat ara permetrà buscar i comprar productes utilitzant la càmera del teu telèfon mòbil o del teu ordinador, això amb la finalitat de poder oferir als usuaris una millor experiència.

Però aquesta no és l’única raó perquè aquesta aplicació hagi llançat aquesta nova actualització, sinó que també ho ha fet amb la finalitat d’augmentar el seu ús, a causa de la declarada situació de no ser capaços de generar ingressos que superin a les pèrdues de la aplicació.Buscar i comprar amb la càmera són accions relativament noves a la indústria, la qual implement de la mateixa manera el navegador de Google, hi ha altres que ja ho han implementat però no han tingut l’impacte esperat.

Però snapchat no va ser l’única xarxa social que el va utilitzar, sinó que també Pinterest, ho duc a terme recentment amb la seva tecnologia Lens.Fer ús d’aquesta innovació és una cosa molt senzilla, simplement s’ha de seleccionar la funcionalitat dins de l’aplicació, pressionar el botó, apuntar amb la càmera, ja sigui del smartphone, tablet o de les famoses ulleres Spectacles, a un objecte, cançó, codi de barres, codi QR, entre d’altres; i esperar que l’aplicació mostri el producte o productes relacionats a la pantalla amb les seves opcions de compra.Snapchat ven productes amb Amazon i ShazamAixò que es pretén fer amb aquesta nova tecnologia, no serà possible sense aliats de pes, és a dir, sense les plataformes que venen productes, cançons o el que sigui.

És per això que Amazon i Shazam, són inicialment les empreses que formen part del projecte, però per la informació que circula a Internet, serà possible que altres partners s’uneixin al projecte per oferir els seus productes.

Amazon, de fet, ja va implementar una cosa semblant al que va cridar Amazon Flow i no sabem la participació de l’empresa de Jeff Bezos en el desenvolupament de la tecnologia de snapchat. L’altra gran aliada inicial és Shazam, que de fet ja té aquesta funcionalitat en la seva pròpia aplicació de reproducció de música.Amb aquesta nova tecnologia s’obre de nou el debat de si aquest serà el sistema que faci entrar a aquesta xarxa social en la senda dels beneficis, aconseguint incrementar d’aquesta manera els usuaris que ingressen a ella, o serà una funcionalitat que aviat copiarà de nou la seva gran enemiga, Instagram, perquè ella sí la faci rendible. I que Snap de nou quedi en l’oblit de les xarxes socials.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Snapchat

Funcionament i avantatges de la publicitat de Google

Funcionament i avantatges de la publicitat de Google a través dels anuncis:

Actualment el món i la manera de relacionar-nos amb les persones ha canviat i tot això gràcies a l’existència de l’internet, el qual s’ha convertit en una plataforma que podem utilitzar per a diferents coses com la recerca d’informació, comunicar-nos amb altres a través de les xarxes socials, mantenir-nos al dia amb les notícies del món sencer, entre moltíssimes altres coses més.

El internet s’ha convertit en una forma de guanyar diners, ja que són molts els que aposten per muntar la seva botiga en línia, fer articles o blocs, adquirir determinats productes o serveis, realitzar vídeos per a la plataforma YouTube o promocionar el seu negoci, a través de la publicitat de google.

En aquest últim punt centrarem aquest article.

Google va esdevenir una plataforma amb possibilitats absolutament increïbles, tant per al consumidor, com per als que ofereixen els béns i serveis a través d’internet.

En altres temps, per aconseguir augmentar les vendes, les empreses s’anunciaven a la tele.Ara ja no cal, ja que poden invertir en la publicitat d’aquest cercador.

Amb aquest tipus de publicitat s’aconsegueix cridar l’atenció del consumidor oferint-li un producte o servei, però tot això depèn del tipus de consumidor que sigui el receptor, així com dels seus hàbits.Amb la publicitat de Google, tenim aquestes ofertes o productes que ens interessen a simple vista. Ja no cal passar per centenars de pàgines a la recerca d’un determinat producte.

Basat en les preferències i el perfil, el famós motor de cerca s’encarrega de seleccionar i mostrar els anuncis de Google que més s’adaptin a tu.

Quins són els avantatges que ofereix la publicitat de Google?Un dels avantatges més importants de la publicitat de google és que aquest cercador s’encarrega de la tasca a la qual ens hauríem de sotmetre per fer una compra determinada. És per això que ambdues parts surten guanyant, d’una banda les empreses aconsegueixen uns anuncis personalitzats, augmentant tant el nombre de visites com el de vendes i els clients aconsegueixen una publicitat de major qualitat.

El que fa imprescindible a aquesta eina és que aconsegueix millorar la comunicació entre el client i la marca. És un factor vital.

Tal com els experts comenten; l’empresa que no tingui presència a Internet, deixarà d’existir també en el món real.En tenir una publicitat més efectiva i a millor preu que els anuncis televisius, moltes companyies han preferit aquesta opció.

Judith sauch consultor seo

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Funcionament i avantatges de la publicitat de Google

¿Com optimitzar el teu Google Maps?

Google My Business és una gran font d’ingressos per a moltes empreses, sobretot pymes, que obtenen una base de clients importants a partir del màrqueting local.

Per a moltes empreses, l’opció que els brinda Google My Business de sortir a la primera pàgina de Google per les keywords és pràcticament inigualable, ja sigui per falta de pàgina web o de coneixements SEO suficients com per assolir aquestes posicions de forma orgànica.

Pasos per optimitzar el teu Google business-Maps.

1. Confirma la teva adreça

Són molts els negocis que no tenen actualitzada la seva adreça física, i per molt obvi  que sembli, és obligatori tenir la direcció correcta en la nostra pàgina de Google My Business

2. Mantingues la teva informació actualitzada

Els canvis horaris per vacances o altres raons han de reflectir-se en els horaris de la nostra pàgina de Google My Business. És un sense sentit que aquesta informació estigui desactualitzada, ja que podràs perdre clients potencials i el que és pitjor, donar una mala imatge del teu negoci.

3. Selecciona bé la categoria del teu negoci

Potser la teva categoria exacta no aparegui, així que intenta triar la més pròxima o fins i tot afegir diverses.

4. Afegeix diverses fotografies

I que mai siguin fotografies d’estoc. L’objectiu d’aquestes fotografies és mostrar a tu mateix i al teu negoci, per la qual cosa afegeix una fotografia teva (almenys) i diverses del teu negoci. Decideix tu mateix quina imatge vols transmetre als teus clients potencials amb la qualitat de les teves fotografies. Una imatge val més que mil paraules, i en aquest cas, és més cert que mai, pel que destaca teus punts forts amb unes fotografies a l’altura de les circumstàncies.
Ara Google My Business permet incloure diverses categories de fotos: l’interior, de l’exterior, l’equip, logotip etc.

 

5. Utilitza la vista en 360º de Google

Segur que ho has vist alguna vegada amb l’Street View de Google, que et permet recórrer els carrers amb una vista en 360º. Encara que costi una mica de diners contractar un fotògraf aprovat per Google per fer aquest tipus de serveis, és molt convenient si tens un local ampli i digne de veure.

6. Descriu correctament el teu negoci

Una descripció sincera i propera pot marcar la diferència entre obtenir una trucada d’un client potencial o no, així com l’elecció correcta de cadascuna de les paraules. Com et vols posicionar? Vas a diferenciar-te o a competir en preu?
Això és important a l’hora de descriure el teu negoci. No oblidis incloure les formes de pagament que acceptes, ni tampoc estructurar correctament el text evitant paràgrafs massa llargs.

 

7. Demana i respon a les opinions dels teus usuaris

Les opinions a Google My Business t’ajudaran a posicionar-te millor dins d’aquest producte de Google i a donar una major naturalitat a la teva pàgina, de manera que demana als teus clients que opinin sobre el teu producte o servei (procura que siguin bones).

Per descomptat, ja que els clients s’han pres la molèstia de pensar, pren-te tu la molèstia d’agrair el seu comentari, ja sigui positiu o negatiu.

Judith sauch experta en seo local a seo barcelona

Publicat dins de General | Comentaris tancats a ¿Com optimitzar el teu Google Maps?