El que has de saber del contingut optimitzat

No és sorpresa per a ningú que, el contingut en un determinat lloc web o bloc és la columna vertebral d’aquest, pel que podem evidenciar la seva necessitat inherent a la construcció o supervivència d’una pàgina en línia. No obstant això la diferència entre un contingut i un altre és la qualitat, ja que aquest factor ens permet precisar i aportar alguna cosa excel·lent als usuaris, i de tot això rau en la rellevància del contingut optimitzat.

Moltes persones que tenen una pàgina web volen tenir major visualització i tràfic en la mateixa, per això camina en la recerca constant de mètodes que els permeti precisar la seva posició en primer lloc en els resultats de cerca; i com no voler-ho, ja que d’acord amb un estudi que es va fer, es va poder determinar que més del 90% de les usuaris que naveguen ingressa a la primera pàgina del primer resultat.

Per tant d’aquí radica la creixent necessitat de els propietaris de llocs web d’aparèixer com a mínim a la primera pàgina de resultats.

Un contingut optimitzat permet el posicionament en els llocs més desitjats, per això és important la constant actualització del mateix per no només millorar en el lloc que s’aspira sinó a més millorar i desenvolupar l’experiència dels usuaris i tenir la certesa que el contingut està satisfent les necessitats i dubtes de les persones.

No obstant això, pel que fa a la millora del contingut, has de saber que hi ha diferents estratègies de SEO per aconseguir els objectius que es proposen.  Però abans cal que estiguis al corrent d’aquests factors principals o primordials.

Els primers factors van orientats o relacionat als aspectes interns, com ara el contingut, l’estructura del lloc etc. Mentre que els factors secundaris sense van orientats als aspectes externs com els enllaços, esments, shares entre d’altres. Per aconseguir estar en els primers llocs és necessari el cuido constant al contingut.

Importància del contingut optimitzat.


En el contingut optimitzat aquest no només fa referència als llargs o curts textos, sinó també a les infografies, vídeos, imatges i altres aspecte que col·laboren o contribueixen a la generació del nombre de visites i millora d’experiències dels usuaris.

Amb això volem dir que, el millor contingut és aquell que pot respondre abans les necessitats dels visitants.A més no podem negar que el contingut és l’instrument perfecte i absolutament necessari per donar-se a conèixer i amb això atreure potencials clients que després pots fidelitzar amb la prestació dels teus serveis.

Per poder fer aquest tipus de coses, és necessària la unicitat del que implementes al lloc web, és a dir, que la informació sigui única i que no es trobi en una altra pàgina o bloc.No obstant això les paraules claus també potencializarán les probabilitats de visibilitat, però no només cal res més centrar-se en aquelles que només van destinades a la venda, sinó a més també d’aquelles en subministrar informació als usuaris.

Judith sauch experta en seo barcelona.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.