Linkedin marketing

Crea un perfil adequat per al teu negoci

En primer lloc, has de decidir si crearàs un perfil personal o empresarial. Això dependrà de la teva estratègia, però res no impedeix que tinguis totes dues: un perfil personal on comparteixis informació sobre la teva carrera personal i una pàgina empresarial dirigida a promocionar i expandir el teu negoci.

 

El perfil és la part més important de la teva estratègia de màrqueting a LinkedIn. Per això, tria imatges de perfil i la imatge de portada amb una bona resolució, atractiva i que t’identifiquin com a professional oa la teva empresa.

 

Aprofita la descripció del teu perfil per explicar què estàs fent, per qui i per què ets diferent dels altres. Tens només 120 caràcters, per la qual cosa tracta de ser pràctic i objectiu. Recorda que aquesta és una de les primeres coses del teu perfil que veuran els usuaris.

 

2. Utilitza paraules clau al teu perfil

 

Igual que en altres xarxes socials, LinkedIn permet als usuaris fer cerques. Per això, és important que afegeixis al teu perfil, paraules clau que corresponguin al que les persones solen buscar en aquesta xarxa social. És important tenir una paraula clau clara, que correspongui a la categoria que t’agradaria que el mercat et marqués.
L’ideal és que utilitzis una paraula clau més popular i una altra de més específica. Com més específica sigui la paraula clau, més qualificades seran les visites rebudes i també més alta serà la probabilitat que algú entri en contacte amb tu.
Aleshores, per exemple, si el teu negoci es dedica a oferir serveis de recerca de mercats, és molt important que afegeixis la paraula clau popular “recerca de mercats” a la descripció i en altres camps del teu perfil com per exemple, al Lloc Actual i Llocs anteriors. Això farà que el perfil tingui més probabilitat d’aparèixer per a aquelles persones que busquen la paraula clau “investigació de mercats”. Com més vegades estigui present la paraula clau, més gran serà l’impacte. No obstant això, també podeu fer servir paraules clau relacionades, per exemple: “anàlisi de la competència”, per arribar als usuaris que han buscat per aquest tipus de servei específic.
3. Fes ús de l’eina Esdeveniments

Una altra eina que té molta potència en el màrqueting per a LinkedIn són els Esdeveniments. Aquesta eina et permet crear esdeveniments i que les persones responguin si participaran o no, si van o no a acompanyar-lo en línia. Els seguidors de les persones que van respondre sobre els teus esdeveniments seran informats sobre l’esdeveniment també, cosa que fa que l’abast de les teves activitats sigui ampli.

Els esdeveniments també són una manera de mostrar als usuaris que segueixen les activitats en què tu participes. Per exemple, si ofereixes serveis de recerca de mercats, pots informar els teus seguidors a través de l’eina Esdeveniments sobre els cursos i capacitacions en què participes i que fan que els teus serveis es destaquin dels altres.

agencia de marketing digital madrid

 

 

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.