Importància de l’estratègia SEO

En ple segle XXI, l’internet s’ha establert com a element fonamental de la vida i activitats quotidianes. La revolució tecnològica ha modificat la manera en la qual ens relacionem com a individus i les empreses, marques i companyies també han establerts modificacions en les seves estratègies per arribar a el públic objectiu, i relacionar-se amb els clients potencials. Però, encara que amb un bon ús de la web, podem ampliar considerablement la nostra audiència, hem de tenir present que la competència pot “sepultar”, per augmentar la visibilitat i popularitat web, podem valer-nos de diferents estratègies, entre les que destaca l’estratègia SEO.

Dins el màrqueting digital, ja és ben conegut el paper indispensable que ocupa l’estratègia SEO per aconseguir l’èxit de qualsevol projecte online, sigui gran o petit. Per entendre la importància de l’SEO a la web, hem de reconèixer el treball efectuat pels motors de cerca, en principal, Google.

Fa uns anys, amb l’arribada de les xarxes socials, es va pensar que els cercadors no serien el millor impulsor per donar a conèixer un lloc web als usuaris. No obstant això, això no es va convertir, mai, en una realitat. Són milions les persones que consulten a Google diàriament, s’ha comprovat que els usuaris tendeixen a navegar per aquesta plataforma abans de prendre una decisió de compra bé sigui per informar-se sobre un producte i / o servei, les marques que l’ofereixen i la qualitat dels mateixos.

Com crear una estratègia SEO segons un expert en posicionamiento web barcelona com Judith ?

Així bé, una estratègia SEO ben planificada, millorarà el nostre trànsit, ja que es conformen per accions destinades a optimitzar la web perquè Google l’posicions entre els primers llocs en els seus resultats de cerca.

L’estratègia SEO, o l’optimització per a motors de cerca, o l’estratègia de posicionament web  és, bàsicament, millorar el nostre lloc web en funció a les variables que considera Google per a la classificació de les pàgines indexades. En la seva majoria, aquestes variables es troben subjectes a l’experiència de l’usuari (principal preocupació de Google) i a la simplificació de la tasca de l’cercador en desxifrar el contingut web.

Per a la implementació d’una estratègia de posicionament completa, s’han d’emprar diverses eines que ens permetin l’anàlisi de la nostra web, així com facilitar la presa de decisions, per exemple, l’elecció de paraules clau.

Abans d’establir una estratègia SEO reeixida, hem de considerar els objectius personals. En cas de tractar-se d’una companyia gran, l’estratègia s’ha d’adaptar a uns objectius de major ambició, en comparació als requeriments de posicionament d’un lloc web pertanyent a una companyia petita.

Igualment, les característiques del lloc web de determinar les accions a implementar dins de l’estratègia de posicionament el contingut publicat, si és amb finalitat informativa, o es tracta de presentar un producte, una pàgina destinada a conversions, entre d’altres. Per això, no existeix un model únic per a l’estratègia, però, les accions SEO són ​​bàsiques, i s’adapten a les perspectives, donant un exemple d’això: l’optimització de contingut, velocitat de càrrega, paraules clau, xarxa d’enllaços.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.