Usuari mòbil: protagonista del màrqueting digital

Des de la data d’arribada dels telèfons intel·ligents, s’ha implementat canvis en la vida en línia, els usuaris passaven cada dia més temps en línia i les navegacions per la web, des d’aquests dispositius, han augmentat considerablement. Per la qual cosa es converteix en un mitjà d’acció per al màrqueting. Les campanyes de màrqueting digital no poden estar destinades, únicament, a les persones que utilitzin aparells d’escriptori, que hauran de ser especials per a l’ús mòbil.

Cada dia que passa és major la quantitat d’aplicacions compatibles amb dispositius mòbils, augmentant les funcions, presentant jocs, diferents opcions en redissenys socials, etc. Els diferents estudis plantejats són resultats concrets:

 

1. Més del 80% dels navegadors a Internet amb telèfons mòbils, amb una venda més del 85% del percentatge de consultes originades en aquests dispositius.

2. L’usuari promet una dedicació aproximada de dues hores a l’ús del telèfon mòbil, pel que són les aplicacions que rebin una atenció major.

3. El 70% de les empreses té involucrat en el màrqueting mòbil, dins de l’estratègia general de màrqueting Online tal i com confirma la agencia marketing digital de judith sauch.

4. El 60% dels usuaris no brinden una bona qualificació ni es recomanaran pàgines web que no s’adaptin a dispositius mòbils, que presentin un disseny deficient o l’experiència mar negativa.

D’aquesta manera, en elaborar i portar a terme una estratègia de màrqueting digital, no es pot deixar de banda cap a l’ús d’ús mòbil, cosa que els resultats siguin poc satisfactoris.

Actualment, l’ús mòbil està a l’abast de més, dins de la web que fa servir l’ús d’escriptori. Tota empresa que tingui vida a les plataformes digitals ha d’estar dirigida al seu contingut a un objectiu públic, i gairebé la totalitat dels consumidors (sense importar l’àrea del mercat) compte amb un telèfon intel·ligent i interactuar, per mitjà d’est, dins d’internet.
Estratègies de màrqueting online per a l’ús mòbil

Entre les diferents estratègies de màrqueting que es poden realitzar per assegurar la satisfacció de l’ús mòbil, tenim:

1. Disseny responsiu: es tracta d’adaptar la pàgina web als dispositius mòbils. Són moltes les webs que compten amb una versió d’escriptori, que disminueix la qualitat de visualització quan s’accedeix a ella per mitjà d’un telèfon. Per això, molts usuaris abandonen les pàgines sense tenir més oportunitat al contingut. També es debat resaltar que Google penalitzi les pàgines que no contenen un disseny responsable, i que també pugui perdre un nombre important de clients potencials.

2. Campanyes de màrqueting mòbil: en aquest sentit, les empreses poden afegir-se a plataformes populars, que permeten la segmentació dels usuaris d’acord amb els seus gustos i interessos. Entre les coses més reconegudes, Google AdWords, Facebook Ads, Twitter Ads, entre altres. Tot enfocant-se en el coneixement que posseeix l’empresa sobre el potencial client.

3. Els valors QR: són generats genèricament amb la finalitat d’oferir els usuaris que es facin per a la promoció o el disseny, amb la finalitat d’augmentar la popularitat i beneficiar els objectius empresarials.4. Mòbil de màrqueting per correu electrònic: més del 45% dels correccions electròniques que s’obtenen des d’aparells mòbils, per la qual cosa s’arriba a una estratègia intel·ligent per al retorn de la inversió.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.