¿Hummingbird a que es dedica?

El motiu principal pel qual apareix aquest nou algoritme no és altre que permetre al motor de cerca comprendre millor les consultes complexes dels usuaris com indica un expert seo barcelona.

Semántica

Si, efectivament es tracta de la tan anunciada recerca semàntica de la qual tant de temps portem parlant. En definitiva es tracta de facilitar a l’usuari realitzar consultes al cercador tan complexes com les que li faria a una altra persona.

Context y longtail

Quan li preguntem a algú per “Hi ha algun bon restaurant que faci bons macarrons gratinats i que tingui vistes al mar prop de casa meva?” Ho fem així … tal qual. Per a una consulta d’aquest tipus se’ls quedava antiquat l’antic motor de cerca que encara es centrava en la concordança de paraules clau i no en la seva contextualització (tenint en compte la relació dels diferents elements de la consulta)

 

En definitiva, el motor de cerca de Google estarà preparat ara per donar uns resultats més efectius a les consultes long tail que tant de temps portem treballant en SEO.

Recerques a Veu

L’efecte més immediat d’aquest canvi es podrà notar en les recerques per veu, per ser aquestes les que es realitzen d’una manera més natural i ara tornaran resultats més rellevants.

Des d’aquest punt de vista l’actualització era necessària per permetre a Google adaptar a l’augment de cerques que es realitzen d’aquest tipus, sobretot des de dispositius mòbils. En aquests dispositius és cada vegada més popular aquest tipus de recerques a causa de la facilitat d’preguntar-li al telèfon la tablet en comptes d’escriure una consulta al teclat de la pantalla.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.