Importància del posicionament SEO

Importància del posicionament SEO

Per a l’èxit d’un projecte online, cal contemplar el posicionament SEO, factor elemental dins de qualsevol estratègia de Màrqueting Digital.

Al moment d’editar i crear algun contingut nou, els administradors web es plantegen conquerir certs objectius marcats anteriorment, per assolir aquests objectius s’ha de comptar amb un mínim de visibilitat en el nínxol en el qual es troba el mercat seleccionat.

Les visites o el tràfic generat pels motors de cerca, representen un gran aliat per a l’augment de la visibilitat web.Per entendre el posicionament SEO cal que tinguem en clar com funcionen els motors de cerca, per exemple, Google.

Els diferents cercadors li brinden, al públic (els usuaris), un servei totalment gratuït, l’ús massiu el converteixen en l’escenari perfecte per efectuar una explotació publicitària. El seu èxit depèn d’oferir, als usuaris, un vehicle eficient, capaç de fer-los arribar a contingut de qualitat, amb la capacitat de resoldre dubtes i satisfer les seves necessitats.Per a les empreses, marques o companyies és molt important comptar amb un bon posicionament SEO, és a dir, que el web ocupi un dels primers llocs dins dels resultats orgànics a Google, ja que això repercuteix en el nombre de reconversions.

Els diversos criteris amb els quals s’aconsegueix atribuir una posició avantatjosa dins dels resultats de cerca, són reforçats. Especialment en temàtiques on la informació mal portada o deficient aconsegueix la producció d’un greu perjudici.

Posicionament SEO: YMYL i EAT

Un aspecte molt important dins del posicionament SEO és l’avaluació del contingut web, en aquest sentit hem de saber el que és YMYL i EAT.1. YMYL: ve de les paraules Your Money, Your Life. I té la utilitat d’una etiqueta que classifica llocs webs que es trobin orientades a informació econòmica, informació de salut, transaccions comercials, pàgines receptores de dades personals, pàgines que ofereixin assessorament o suport pel que fa a decisions que repercuteixin en la vida social, familiar , etc.2.

EAT: ve de les paraules Expertise, Authoritativeness i Trustworthiness (Experiència, Autoriadad i Confiança), l’EAT es basa en comprovar si la pàgina o lloc web compleix amb certs criteris que assegurin la seva qualitat en contingut.Dins el màrqueting digital les estratègies van enfocades, d’una o d’una altra manera, a millorar la qualitat del contingut publicat, la qual cosa influeix en el posicionament web. És important prendre en consideració l’experiència de l’usuari, perquè el mateix pugui determinar que l’ofert és realment valuós como indica la experta seo barcelona judith.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.