¿Qué es el SEO white?

SEO White Hat, també anomenat SEO ètic, és tot el contrari a SEO Black Hat.

Generalment SEO White Hat es refereix a les pràctiques que milloren els seus resultats en un motor de cerca en les seves pròpies de pàgines de resultats (Serch Engine Results Page), mentre conserva la integritat del seu lloc web d’acord amb els termes de servei del motor de cerca.

Revisant els termes de Google, pots verificar fàcilment que el SEO White Hat consisteix  tal i com indica la experta seo barcelona Judith sauch:

Serveis i contingut d’alta qualitat

Utilitza descripció, títol i paraules claus enriquides dins del contingut.

Facilitat de navegació del seu lloc web.

Per què són importants les tècniques de SEO White Hat en el teu lloc web i blocNo incloure bones pràctiques de SEO White Hat per al seu lloc pot generar penalitzacions de Google i altres motors de cerca.

Sent el número 1 dels cercadors, Google és visitat per milions de persones cada dia, i cadascuna d’aquestes visites presenta una oportunitat perquè el teu lloc sigui trobat per un nou usuari. Google és una font poderosa de trànsit cap al seu lloc web, això és innegable, i ser penalitzat pot produir una dràstica caiguda en el trànsit del seu lloc i al mateix temps del seu propi negoci.

Penseu tot el treball implicat en el seu lloc web i pensi per un moment que aquest podria ser penalitzat per un dels més importants motors de cerca més usat del món. Una vegada vostè sigui penalitzat, no hi ha cap garantia que vostè torni a ser indexat per Google, una penalització de per vida portaria enormes conseqüències per al seu negoci.

¿Per què arriscar? Revisa una descripció completa de tècniques aprovades per Google en Guia per Webmaster.

Per què s’ha d’implementar una estratègia SEO White Hat en el teu lloc web i bloc?

Definitivament sí! Implementar una estratègia de pràctiques SEO White Hat és la millor manera de crear lloc web i especialment negocis basats en ètica, sostenibilitat i èxit en el mitjà i llarg termini. Això vol dir que no pots fer servir automatització en les seves campanyes d’optimització? Definitivament No.

No acudeixis a mecanismes automatitzats per millorar el rànquing de les seves pàgines.
Ofereixi Contingut i Serveis de Qualitat

L’eina de paraules clau de Google Adwords proveeix idees de contingut i productes rellevants. Aquesta eina treballa associada al creixement de la llista de paraules claus sobre les que pot generar contingut i també li suggereix diferent resultats d’acord a les recerques realitzades per altres persones.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.