¿Com et posicionen els cercadors?

Com et posicionen els cercadors?el contingut

La clau per estar en els primers llocs és ‘el contingut! Però no qualsevol contingut, ha de ser contingut 100% original i de la teva autoria. Google penalitza el contingut duplicat (és a dir copiat d’un altre lloc), així que el primer que has de saber és que el contingut ha de ser 100% produït per tu.

Un altre punt important és l’extensió del teu post: anteriorment amb només escriure una entrada amb 300 paraules i les keywords adequades, Google et posicionava, però ara no. Perquè Google et col·loqui en les primeres pàgines, el teu contingut ha de ser més extens, Neil Patel, un dels experts més famosos de màrqueting en línia, assegura que l’extensió ha de ser de més de 2000 paraules.

Les paraules claus o KeywordsLes Keywords o paraules clau són com el mapa i les claus que li dónes a Google per obrir la porta de la teva portal. Amb elles, Google et troba i sap de què estàs parlant en determinat article i així pot posicionar en els primers llocs de la cerca.

Les paraules clau o keywords sempre han estat importants, malgrat tots els canvis que han tingut els diferents algoritmes, aquestes sempre seran presents. Per què? Perquè són per les que Google (o qualsevol altre cercador) reconeix de què parlen els nostres articles o quins són els nostres serveis.

En poques paraules, són els termes amb els quals els usuaris fan una recerca. Hi ha dos tipus de keywords, les generals que són les que fan servir els usuaris que no saben exactament el que busquen els usuarios.

Les “aranyes” de Google van per tots els llocs web analitzant el contingut i posa als llocs que parlin sobre aquest tema en els primers resultats de cerca, primant als que jutja que tenen millor contingut.

Periodicitat en les publicacions:Si bé és cert que el contingut és el rei del posicionament en els cercadors, un altre punt molt important és el temps que deixes passar entre publicació i publicació.

Neil Patel assegura que “Quan publiques contingut nou en el teu lloc web, Google li dóna al teu lloc web, un puntuació. En el temps, aquest puntuació s’esvaeix i llavors el teu lloc requerirà més contingut nou “.

Especificacions tècniques:Hi ha altres especificacions més tècniques com les que et compartim a continuació, que també has de prendre en compte:
Sí, les URL són súper importants, i més important és que en elles incloguis les paraules clau. A més has de prendre en compte que no pots crear-les amb frases llargues, com més curtes millor, i no han de contenir articles com “el” “el” “la”, etc. Cada paraula ha d’estar separada per un guió (-).

Nom en les imatges:Encara que moltes persones no ho tenen en compte, és important que quan carreguis les imatges a la teva entrada de bloc, li col·loquis el nom i que aquest nom sigui una paraula clau. D’aquesta manera, Google podràs classificar correctament i gràcies a això et podran trobar amb més facilitat.

Rapidesa amb què càrrega teva pàgina:Google també té en compte el temps de càrrega de la teva pàgina web i la usabilitat del teu website, és a dir, que sigui un portal web que sigui fàcil de navegar.

 

Compatibilitat Mobile:És important que la teva pàgina s’adapti al format dels smartphones, tablets, etc., això perquè Google assegura que més de 50% de la recerca es fa des d’aquests dispositius mòbils.

Judith sauch consultor seo

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.