SEO

Per què és necessària l’optimització web?

L’optimització web (SEO) és necessària perquè el nostre lloc web sigui visible en els motors de cerca. En emprendre un projecte online, la nostra meta específica és aconseguir que la major quantitat possible d’usuaris ingressin a les nostres pàgines, per a això, hem de guanyar-nos certa visibilitat dins el món online, amb l’optimització web busquem aparèixer entre els primers resultats dels cercadors , com Google, la qual cosa impulsarà el nostre trànsit orgànic (quantitat de visitants que arriben a través dels motors de cerca).

Accions bàsiques en l’optimització webPer aconseguir l’optimització web has de considerar aspectes bàsics i tècnics de la mateixa, com:

1. Velocitat de càrrega: Google avalua la velocitat de càrrega de les diverses pàgines que indexa, aquells que es carreguen més ràpid són millors classificats, ja que milloren l’experiència de l’usuari.

2. Contingut de qualitat: cal crear contingut original, útil i atraient. Google es fixarà si els teus publicacions són comentades i compartits, això li suggereix que el teu lloc web és una autoritat en el tema, i millorarà la classificació i categorització en els resultats orgànics

.3. Experiència de l’usuari: en realitat, tots els punts es basen en aquest, és important que complim les exigències i resolguem les inquietuds de l’usuari, en cas contrari, Google determinarà que la teva pàgina no mereix estar entre els primers llocs.

4. Creació d’URL “amigables”: els URL s’han de crear de manera clara, que siguin descriptives pel que fa al contingut compartit a la pàgina web. Això li facilitarà a Google determinar la temàtica de les publicacions.

5. Títols: la importància del títol recau en que és el primer en el que es fixarà Google, per a determinar si el teu contingut és el que està buscant, o no, l’usuari. Els consells al moment de crear el títol són: títols clars i directes, únics, que no siguin majors de 70 caràcters, inclou la paraula més descriptiva al començament del títol.

6. Descripcions: és molt important les descripcions de les pàgines webs, ja que li permeten determinar l’usuari si pot trobar la solució a la seva consulta dins del contingut. Google es fixarà en això.

7. Etiquetes de capçalera: Google avaluarà, també, les etiquetes de capçalera, això es refereix als títols i subtítols utilitzats dins del contingut, per la seva organització, en HTML es poden reconèixer per les etiquetes H1, H2, H3, H4, H5 o H6.Per a l’èxit d’un lloc web, cal optimitzar cada pàgina que vols posicionar.

Judith sauch seo barcelona

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.