SEO per petites empresas

El que tots volem quan vam crear el nostre lloc web és tenir un trànsit instantani i de gran volum. Moltes vegades creiem que només amb l’ús de les paraules apropiades nostre lloc web sortirà en els primers resultats de cerca, però resulta que el realment important és destacar perquè pugui ser trobat. Els motors de cerca us proporcionen al client el millor valor que coincideixi amb els seus requisits.

Et volem donar 10 consells que podrien ajudar-te a retenir i atreure més visites al teu lloc web.

1. Ús de paraules clau correctes:

Es clar amb la quantitat i ús de paraules a les que vols associar-te. L’ús excessiu de paraules clau no augmentarà el SEO, de fet, tindrà un impacte negatiu en la classificació i les taxes de rebot. Si et costa pensar en quines podrien ser les paraules correctes, usa el planificador de paraules clau de Google, és una eina que et suggerirà les paraules clau relacionades, així com en on són els termes de volum i la competència.

2. Optimització de l’etiqueta títol
Això és el primer que veuran els teus visitants, i representa un dels factors més importants a tenir en compte a l’hora de l’optimització de la pàgina web. El “títol perfecte” d’un lloc web està compost d’un màxim de 55 caràcters (sense espais), en cas contrari podria ser tallat. Ha de contenir la paraula clau amb la qual un URL concret es vol posicionar al principi i no estendre més d’una o dues frases.

3. Ús de contingut original
El SEO no només es relaciona amb les paraules. Aprofita un altre tipus de continguts com ho són les imatges, els vídeos o els podcasts, ja que són excel·lents per al posicionament SEO i s’inclouran en la recerca d’imatges i vídeos de Google si estan etiquetats correctament. Perquè es trobin, has d’assegurar que el nom del fitxer reflecteixi la imatge i inclogui un títol.

4. Links
El trànsit es genera pels enllaços entrants i sortints. Com més connexions d’alta qualitat es poden fer a altres llocs, més altes són les classificacions. És important que la teva reputació es vegi en els llocs correctes, així com tenir enllaços sortints a altres llocs incrustats en el lloc web.

5. Mapa del lloc
En crear un mapa del lloc, facilitaràs als motors de cerca navegar i indexar el seu lloc. Pots crear el teu sitemap amb Google Site Map i s’actualitzarà automàticament cada vegada que facis un canvi en el lloc.

6. Difusió en Xarxes Socials
Els perfils socials i la capacitat de compartir el contingut són els difusors de trànsit més potents, ja que estàs ampliant la teva audiència apropant-te a ells a través de diferents canals i tenint l’oportunitat de que els visitants comparteixin el teu contingut a la xarxa.

7. Navegació fàcil
Organitza i dissenya el teu lloc web de la forma més àgil i còmoda per a l’usuari. Molts llocs web perden els seus visitants perquè no poden determinar què és el que fa l’empresa. Has de ser clar amb les seccions de missatges del teu lloc web, així estalviaràs temps i molèstia als teus visitants.

8. Vincula pàgines relacionades
Si hi ha una connexió, assegura’t de donar-los als teus visitants l’opció de fer clic a altres pàgines del teu lloc. És clau només utilitzis contingut que estigui realment vinculat a altres pàgines; en cas contrari, mai tornaran a fer clic.

9. Visuals
En tenir un lloc visualment atractiu, obtindràs una bona primera impressió fins i tot abans que els teus visitants llegeixin el que has de dir.

10. Permet converses
Permet que els visitants interactuïn amb el teu lloc web i entre ells. Ofereix l’oportunitat de compartir comentaris i usar l’intercanvi social per establir la connexió; com més persones parlin, més temps romandrà connectats al teu lloc i al teu negoci. Tot es tracta de compartir!

Judith Sauch consultor seo

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.