L’estratègia SEO del teu lloc web

 

Si tens una pàgina o lloc web, i vols obtenir el èxit a  internet, és important comptar amb diversos factors i una estratègia SEO és necessària per a l’establiment en el món cibernètic.

Quan parlem d’estratègia SEO tal i com confirma el consultor seo judith sauch, ens referim a l’optimització dels resultats dels motors de cerca, és a dir, la nostra estratègia va orientada a que la pàgina web aparegui en el primer lloc en els resultats que llança Google quan algun usuari ingressa paraules claus relacionades a nostre contingut publicat.

Una bona estratègia SEO repercuteix, de manera directa, en el trànsit orgànica de la pàgina (nombre de visites que rep) mentre millor sigui la nostra posició, més persones faran clic sobre la pàgina i més usuaris van a visualitzar les nostres publicacions.

Punts clau per a l’estratègia SEO

Tota campanya de contingut ha de comptar amb punts SEO molt importants, entre els quals podem esmentar:

1. Títols de pàgina: Encara que sigui una cosa summament bàsic, són moltes les persones que salten el pas d’optimitzar els títols de les pàgines. En aquest punt hem de ressaltar que el títol és mostrat en els resultats de cerca de Google, de manera que és important comptar amb un de atraient. Es pot prendre un temps en realitzar una recerca de paraules clau, i amb les mateixes optimitzar el títol d’una pàgina.

2. Meta-descripcions: Encara que no sigui tan resaltante com el títol, cal agafar-se un temps per redactar una meta descripció precisa, atractiva i clara, que suggereixi el contingut de la pàgina. Aquesta acció pot millorar la taxa de clics.

3. Imatges i texte: Es pot utilitzar infografies, la qual és un exemple bastant clar d’una imatge que fa servir text. L’important és que la quantitat de text sigui petit, ja que és el punt de la infografia.

4. Enllaços interns: Trobem dos tipus d’enllaços interns dels quals ens podem valdre per optimitzar el contingut. Enllaços a pàgines clau i enllaços de pàgines clau.

5. Etiquetes canòniques: és important verificar que no hi hagi errors a la URL, aquest problema es pot resoldre per si sol si es troba utilitzant un sistema òptim de gestió de continguts.

6. Esquema de conjunt de dades: si la seva pàgina presenta un contingut que posseeix un conjunt de dades de qualsevol tipus, pot considerar utilitzar un marcat d’esquema adequat, d’aquesta manera els motors de cerca poden entendre el context de la pàgina web.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.