SEO i xarxes socials

Pràctiques a les xarxes socials que impulsen el SEO

1. Conquista més seguidors

Amb el sol fet que Bing, un dels principals motors de cerca en el món, utilitzeu el nombre de seguidors com a criteri d’anàlisi, val la pena invertir en això.

A més, en vista que Google rastreja els perfils socials de la teva empresa, tenir molts seguidors augmentarà la credibilitat de la marca davant els nous visitants.

Només no caiguis en el parany de comprar seguidors o buscar estratègies similars, doncs, els mecanismes de cerca també aconsegueixen qualificar aquests seguidors a l’hora de posicionar.

L’ideal és invertir en la construcció d’una audiència real, cosa que pot prendre temps, però que resulta millor per a la marca.

2. Optimitza les publicacions per a les cerques

Un dels factors més importants perquè el teu contingut sigui trobat, és l’optimització de cada publicació per a les recerques, tant en els mecanismes tradicionals com a les xarxes socials.Tot comença amb el contingut del teu bloc, que ha de ser degudament preparat per a ser trobat pels robots de cerca.Això inclou l’ús de la paraula clau, la meta vista general, títols, URL i altres elements de SEO On Page.

A l’hora de publicar a les xarxes socials, l’ús dels hashtags és essencial, però no et limitis només a això: cada xarxa té recursos propis que poden ampliar l’abast de les publicacions.

 

3. Publica contingut de qualitat

Podríem destacar milions de tècniques, i podries seguir totes les regles, però si el contingut produït no té la qualitat i la profunditat, no faràs res.
Ja estem tots cansats d’escoltar el que contingut és el rei, i el motiu és ben clar: encara que posicioni bé per un temps, el contingut ras va perdent espai per donar cabuda a altres peces més rellevants.

Per això, esforça’t a la investigació preliminar, en la definició i en l’elaboració dels temes, títols i tot el que tingui a veure amb el contingut.

Amb això, el teu contingut tindrà un base sòlida, permetent que arribi al cim i continuï aquí.

4. No oblidis les imatges

Tot i que l’atenció sempre es centra en el contingut escrit, ja és coneixement comú que les imatges tenen un paper important en el bon desenvolupament de SEO d’un lloc.
Per això, a més d’usar imatges de qualitat per enriquir el teu contingut, procura també optimitzar-les. De quines formes?
El nom de l’arxiu és la primera informació que els motors de cerca miren. Per tant, fa servir noms clars en lloc de “img0123456.jpg”.L’Alt Text també és un recurs essencial, així com el contingut al voltant de cada imatge, entre d’altres factors.

 

5. Treballa per aconseguir links externs

Una de les millors formes d’enganxar al públic en les xarxes socials és divulgant el contingut del teu bloc.

La gran avantatge, en aquest cas, és que no només siguin links del teu perfil el que apuntin al teu lloc. Si el contingut és realment bo, més persones i llocs van a compartir els links.
D’aquesta manera, els mecanismes de recerca han de percebre que aquell material té una bona acceptació per part dels lectors, i que pot ressaltar-en els resultats de la cerca.
Com més evident sigui el contingut, més fàcil serà aconseguir links externs per a ell.

 

6. Facilita l’intercanvi social de continguts

L’intercanvi social de continguts et servirà per al mateix propòsit que destaquem anteriorment: augmentar la credibilitat davant els ulls dels lectors i, conseqüentment, dels llocs de cerca.
Però, com fer que aquest contingut sigui compartit amb més freqüència? ¡Crear un títol atraient és un òptim començament!
Anant una mica més lluny, procura repetir la publicació del mateix contingut, recordant sempre respectar la freqüència precisa per a cada xarxa social.
Finalment, inclou el contingut en discussions existents sobre el tema en qüestió, com a forma d’afegir valor.

 

7. Mantingues la regularitat

Ser inconstant en les xarxes socials és un dels més grans pecats que una marca pot cometre. Això fa que el públic acabi per desinteressar en el que tens per dir.
Al seu torn, perdràs seguidors, no compartiran molt els teus continguts ni guanyaràs links externs. I tot això es veurà reflectit en el SEO.
No és que sigui millor començar amb poques publicacions, sinó que és millor fer-los amb regularitat.

 

8. Inverteix en contingut generat pels usuaris

Un altre esforç social molt interessant, que certament portarà bons resultats, és el dels continguts generats pels usuaris tal i com aconsella la experta en seo barcelona judith sauch.

 

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.