Punts SEO per al màrqueting

Punts SEO per al màrqueting

En l’estratègia de Màrqueting, el Màrqueting de continguts en un factor fonamental, aquest fa possible arribar als clients i, a més, convertir aquest procediment en alguna cosa valuosa per al públic, fent sentir al client més connectat amb l’empresa.

Al moment de plantejar una estratègia clara i concisa, els professionals de Màrqueting d’analitzar diversos aspectes, donant com obvi la gran importància d’un contingut que generi interès, que posseeixi una alta qualitat i que no representi únicament un mecanisme publicitari.

A més d’això, s’ha de tenir present el paper que juga el SEO, per a la generació de trànsit orgànic a la pàgina, és a dir, amb una bona estratègia de posicionament s’arriba a les masses, al públic i als potencials clients.

Per això, si comptem amb contingut interessant, però ningú el llegeix, no anem a rebre cap tipus de benefici. Perquè el publicat arribi al públic, hi ha uns punts SEO que hauríem de prendre en compte.

Tres punts SEO

Ens els diversos punts SEO que podem trobar en gran varietat d’articles, blocs i pàgines web, vull recalcar els següents:

1- Les paraules clau encara són crucials: De manera general podem dir que les paraules clau van tenir el seu moment i després van perdre popularitat.

Al principi van gaudir de glòria i excés, però el seu potencial es considera ja abusat, deixant de ser el truc sota la màniga per a la realització de continguts destinats a aparèixer com destacat en els resultats.

Tot i això, hem de tenir present que les paraules clau encara són importants, i és realment necessari usar keywords. Encara amb això, no podem acabar d’entendre com funcionen i com s’utilitzen les keywords al moment de fer màrqueting de contingut, però és important fer-les servir i no repetir sempre les mateixes

2- El contingut s’ha de trobar de manera segmentada: En el màrqueting digital s’està emprant molt l’estratègia de segmentar el contingut, adatándolo d’aquesta manera a l’usuari que l’està llegint. L’eina clau per a realitzar aquesta tasca és la geolocalització, utilitzat, a més, per connectar amb el públic.

3- La longitud del text és una cosa important: Fa un temps, es creia que a internet el necessari era escriure, únicament, un parell de paràgrafs. Una cosa que hem d’oblidar, actualment, es llegeixen continguts cada dia més llargs (500-750 paraules).

Aquests tres punts SEO són ​​importants per a la pràctica professional a internet, però, et recomano buscar més punts SEO.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.