Tipus de SEO

Si coneixem que el SEO o posicionament web, són totes aquelles estratègies, tècniques o accions que duem a terme per tal optimitzar el nostre lloc o pàgina web per als motors de recerca, i d’aquesta manera ocupar algun dels primers resultats, hem de ressaltar els tipus de SEO.

Els tipus de SEO cal tenir-los presents a l’hora d’abordar la nostra estratègia de posicionament, ja que en referència als mateixos cal realitzar accions específiques no només per ocupar un dels primers llocs en la recerca, sinó també per quedar-s’hi per un lapse de temps prolongat i significatiu.

Tipus de SEO

Quan parlem de tipus de SEO ens referim a aquestes dues vessants del SEO:

1. SEO On Page o SEO On Site: Aquí es troba tots els aspectes de la nostra web de forma global, qualsevol factor la modificació depengui de nosaltres mateixos, ja sigui canvis de l’estructura, o de programació, enllaços interns, continguts publicats, velocitat , usabilitat i, inclusivament, coses relacionades amb el hosting, la geolocalització, per exemple.
Entre els aspectes més importants del SEO On Page, podem ressaltar la presentació d’un codi net i sense errors, una estructura web correctament formada, que els enllaços interns tinguin una estructura adequada, crear i mantenir l’arxiu sitemap.xml, crear l’arxiu robot.x .txt, optimitzar les imatges publicades en relació a la qualitat i el pes, no utilitzar un contingut duplicat ni etiquetes canonical, comptar amb redureccionamiento https i www, utilitzar de manera correcta enllaços no follow / dofollow, tenir cura de la usabilitat i el rendiment.

 

2. SEO Off Page o SEO Off Site: Aquí englobem tota activitat que realitzem de manera externa al nostre lloc web, per la qual cosa, aquest tipus de SEO no podem controlar de manera directa. Si volem tenir un exemple del SEO Off Page, no hi ha un més clar que el backlinks, encara que hem de dir que avui en dia hi ha un gran mercat que creix cada vegada més, ens referim a la creació d’enllaços a directoris, fòrums, cercadors i blocs.

Un lloc web que tingui un bon posicionament SEO reflecteix una estructura gairebé perfecta, es presenta com una web professional que ha estat acurada i és ideal perquè arribi a l’usuari, responent dubtes, oferint serveis i  totes les persones utilitzem els cercadors web, bé per trobar persones, productes o serveis I les tècniques SEO et acostaran al teu públic, et farà visible en el gran món online, tal i com aconsella la especialista en seo barcelona judith sauch.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.