Tenencies seo 2018

Què passaria aquest 2018 amb el posicionament de la web?

Si tens una agència de màrqueting digital, hauries d’haver començat a treballar en les estratègies que t` ajudaran no només a donar-te la benvinguda a aquestes tendències SEO amb la mà oberta, sinó també aprofitar al màxim les avantatges de les mateixes per als teus clients.

És per això que necessita comprendre el passat i el present i per tant una recerca adequada i un disseny sistemàtic de les estratègies és tot el que necessita tenir.

Per ajudar-vos amb tot això, hem inclòs aquí les principals tendències de SEO que poden demostrar ser el canvi de joc en aquest 2018.

Les 7 millors tendències SEO per a aquest 20181.

Augment de la recerca per veu: La gent està buscant coses als telèfons mòbils més que a les computadores, el que fa bastant evident que la quantitat de cerca per veu per a aquest any segurament augmentarà.

2. creació d’enllaços de qualitat: deu una estratègia de crear enllaços de qualitat. No enllaç nou servirà per a la seva finalitat si no es centra en el seu negoci node. Per cridar l’atenció de l’audiència específic, ha de filtrar el lloc que sigui rellevant per a la seva indústria.

3. Contingut personalitzat i centrat en el client: el primer que hem d’entendre és la preferència del consumidor. Si estudia la tendència SEO correctament, comprendrà com imperatiu és arribar als clients amb l’enfocament personalitzat.

4. Experiència de l’usuari: una millor experiència d’usuari augmenta el compromís de les persones amb aquest lloc web, el que, al seu torn, ajuda als motors de cerca a descobrir les pàgines útils per a les persones que reben prioritat en el SERP.

5. La funció de resposta ràpida: Google no entra a la pàgina web específica basada en la recerca, sinó que extreu la informació que proporciona respostes ràpides a la cerca. La resposta ràpida es mostra en el formulari de text juntament amb el enllaç al lloc web.

6. Intel·ligència Artificial i Aprenentatge Automàtic: Quan l’aprenentatge automàtic facilita la forma en què es realitzen les cerques, la recerca per veu i els assistents digitals ofereixen espai per desenvolupar l’Art Intel·ligent.

7. Preferent als visuals: S’ha trobat que més del 60% de la població mundial prefereix vídeos, GIF i imatges, el que és una senyal vermella als continguts informatius. Podeu utilitzar la infografia, els GIF i les imatges interessants que intentarien arribar al seu públic objectiu per visitar la seva pàgina.Per tant, si encara no ha estructurat les seves estratègies comercials, posa en pràctica aquestes tendències i obté excel·lents resultats.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.