Les extensions de Google

La raó per a la popularitat de Chrome són els serveis que proporcionen, ja que aquests són altamente personalizables amb milers d’extensions SEO disponibles al mercat.

Encara que trobar els que realment poden sumar-se a la seva conveniència d’una tasca diària és difícil, en aquest sentit aquest article et ajudarà enormement.És per això que us recomanem utilitzar qualsevol de les extensions SEO de Chrome, ja que d’aquesta manera podreu aconseguir assolir els seus esforços de SEO en un temps estipulat i obtenir millors resultats. A més, podeu personalitzar el vostre navegador per a una millor funcionalitat de Chrome.

A continuació ens mostrarem que les extensions són capaces d’ajudar-lo en les principals àrees de SEO segons un consultor seo com judith sauch

Coneixeu quines són les 9 millors extensions SEO per a la vostra navegació

1. MozBar: és una de les extensions SEO de Chrome més antigues i populars. És acceptat com una eina tot en un que ajuda a tenir una visió general ràpida d’un lloc amb perspectiva de SEO.

2. Assistent d’etiquetes: l’ajuda amb la verificació de les etiquetes de Google instal·lades són correctes o no.

3. LinkMiner: és una excel·lent extensió que ajuda a identificar enllaços rotos. Una vegada que es dóna compte dels enllaços i llocs, s’exposen tots els dades de la connexió.

4. Majestic Backlink Analyzer: proporciona recuins instantanis dels enllaços que estan connectats a la pàgina existent que està explorant, sense tenir que anar a una altra enllaç d’anàlisi.

5. SimilarWeb: Proporcionar una vista més àmplia; ofereix estadístiques de les fonts de trànsit i el compromís dels llocs amb un sol clic.

6. Veure els meus enllaços: Descobreix tots els enllaços disponibles en una pàgina web per a la seva anàlisi immediat. Destaca els llocs web on es poden trobar backlinks trencats , el que facilita la identificació dels enllaços.

7. Temps de càrrega de la pàgina: cada vegada que es carrega una pàgina web, aquesta extensió mesura i ressalta el temps en segons i ho mostra a la barra d’eines.

8. Obrir estadístiques de SEO: mostra el rànquing web i les estadístiques de SEO, a més de proporcionar accés a Whois, ubicació de Geo IP, enllaços de retrocessió, pàgines indexades i molts altres detalls.

9. Anàlisi de pàgina (per Google): permet veure les dades de Google Analytics mentre navega per un lloc web. També li permet saber com els clients interactuen amb la seva pàgina web juntament amb donar-li informació sobre què fan clic i què no.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.