Com funciona el Planificador de Paraules Clau de Google Adwords?

 

Com convertir-te en el primer resultat de Google? No busquis més, aquesta pregunta és extremadament popular, i molts creuen saber la resposta.

Però qui és el millor per aconsellar si no és el mateix Google.Així és, el motor de cerca més famós del món t’ofereix l’oportunitat de donar-te a conèixer a la seva comunitat que comprèn més del 90% de l’internet, amb l’ajuda de Google Adwords i del seu derivat, el Planificador de Paraules Claus.

Només cal entrar a la pàgina i tafanejar una mica, però abans que ho facis et convidem a que segueixis llegint l’article a continuació on et portem tot el que has de saber d’aquesta eina, i com pots treure-li el major profit per posicionar el teu website en els primers resultats ràpidament.

Què porta de nou aquesta el planificador de paraules clau?

El Planificador de Paraules Claus de Google Adwords és la fusió del que solia ser l’eina anterior, algunes de les seves característiques són pagues, però la més important, és que el Planificador de Paraules Claus, segueix sent gratuït.Aquest planificador t’ajuda a conèixer el trànsit que pots tenir si selecciones un conjunt de paraules clau, el qual augmentarà segons sigui la popularitat de la keyword.

No obstant això, aquells amb una categoria mitjana o baixa són la teva millor oportunitat per obtenir una audiència considerable sense haver de competir contra les grans marques.

El Planificador de Paraules Claus de Google Adwords també t’ofereix idees per les teves paraules claus segons el seu estudi en la semàntica, i en el que necessites. Per tant, si escrius un article d’accessoris per a la carriola d’un nadó, el planificador et mostrarà paraules similars que t’ajudaran a tenir varietat en el contingut de la teva publicitat, sense perdre l’atractiu que atreu al teu públic objectiu.

Tipus de dades que obtindràs a través Google Adwords

El Planificador de Paraules Clau de Google Adwords et proporciona dades com la quantitat de trànsit que rebràs per una paraula, o frase, clau.

I a més de la competència que tens amb aquesta,també obtindràs idees per paraules claus com a estratègia general, i les que pots utilitzar per a campanyes d’AdWords. Però no et preocupis, que aquestes es troben organitzades en dues pestanyes diferents perquè no et confonguis.Al seu torn, Google Adwords amb el seu planificador et permet seleccionar les paraules claus que vols i fer un planificador, similar a una pàgina d’Excel.

A través d’ell pots contractar el servei de Google Adwords per elaborar el teu campanya en funció als teus keywords escollides.Passos a seguir per obtenir paraules claus amb Google AdwordsPer accedir al planificador de paraules claus no cal buscar en tot internet, però si cal tenir un ull acurat ja que aquesta està amagada en uns dels sub-menú d’aquesta útil eina.

A continuació, et diem com accedir-hi:

Entrar a Google Adwords

Cercar a la barra de navegació l’opció de “Eines i Anàlisi”

Seleccionar al sub-menú “Planificador de Paraules Claus”

Un cop al planificador de paraules clau et trobaràs un menú que diu “Buscar idees per paraules clau o grups d’anuncis”. Allà cal que omplis tots els camps que et demanen, perquè puguis obtenir un grup de keywords que vagin d’acord amb el que desitges posicionar, o promocionar.En enviar les dades tindràs la pantalla amb dues pestanyes, una diu “Idees per al grup d’anuncis”, i l’altra, “Idees per paraules claus”. A partir d’aquest punt és el teu torn decidir en qual vols entrar; la relacionada per a un grup d’anuncis és per establir la teva estratègia de Google Adwords. Mentre que les paraules claus independents, són d’utilitat per a optimitzar els teus continguts en el teu web.

Com utilitzar les keywords que t’ofereix Google AdWords?

En el cas que tinguis diverses opcions l’rang va des alt fins baix, o molt baix, és important que aclarim que mentre més alt sigui la classificació de la paraula, aquesta tindrà més competència.Per tant, si ets una nova marca no et recomanem que escullis aquestes paraules, sinó que en canvi busquis aquelles que siguin d’un rang mitjà o baix. I si és possible, també que siguin paraules claus compostes, és a dir, frases claus com “maquillatge de noces en oferta”.

Clarament, no cal obviar que aquestes han d’anar d’acord amb el contingut que oferiràs al teu públic. Perquè mai oblidis que el primer és la qualitat de la informació, i després és que hauràs de fer la teva estratègia d’optimització per arribar als primers llocs.En el cas que vulguis fer una campanya amb Google Adwords pots escollir una sèrie de paraules claus amb les quals treballaràs, el sistema automàticament et donarà la cotització de la teva publicitat en el seu motor de cerca, i et brindarà accés exclusiu a totes les estadístiques que necessites per conèixer l’efectivitat de la publicitat tal i com afirma la experta seo barcelona judith sauch.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.