Les tendències en màrqueting online més imponents

Les tendències en màrqueting online més imponents

Si ens posem a analitzar les tendències en màrqueting online, podem treure com a conclusió que és un sector que sempre està innovant constantment, de manera que es produeixen grans canvis en aquest camp, però en aquests canvis sol haver tendències que aconsegueixen imposar-se més que d’altres.

És per això, que a continuació et mostrarem les 3 tendències que han aconseguit marcar la diferència en el màrqueting en línia.

Descobreix quines són les 3 tendències en màrqueting online que marquen la diferència

1. Els anuncis realitzats a través de Twitter i altres xarxes socials.

Si bé és cert, la publicitat cada vegada més es va incrementant gràcies a les xarxes socials, superant a les publicitats de la televisió i d’altres mitjans de comunicació. Avui en dia, es pot considerar Twitter com una plataforma prometedora per al desenvolupament de la publicitat, ja que ha tingut un acompliment prou significatiu per millorar la mateixa. Entre les eines publicitàries que ofereix Twitter, es troba Generar Leads, una eina que no requereix d’una lading page ni de bon tros l’ús de formularis.

Cal destacar que per promocionar els anuncis cal invertir-hi.

2. Xats socials per dur a terme un negoci

Durant aquest any, Facebook Messenger sens dubte s’ha convertit un servei productiu dins de les tendències en marketing online, ja que per al client que opta per les relacions personalitzades i eficaces, ja que aquesta aplicació li permet al consumidor establir una comunicació amb amics , familiars, clients o coneguts a través de la missatgeria instantània. Així mateix, es pot utilitzar com un e-mail màrqueting, això es deu al fet que podràs enviar missatges per als teus clients sobre una determinada promoció o publicitat per tal d’animar-los a que comprin.

 

3. Els botons per a realitzar compres a les xarxes socials.

En aquests últims moments hem tingut l’oportunitat de veure novament a les xarxes socials els botons amb l’opció de compra, com ara a Twitter i Pinterest. Molts consideren aquesta opció com una possibilitat per comprar de manera fàcil i directa sense tants inconvenients, però a altres els resulta negatiu, ja que s’està posant en joc la imatge de la marca, i per tant, podria resultar com una pèrdua. D’altra banda, cal destacar que hi ha la realitat que les persones que realitzaran les seves comandes després d’haver donat click a l’opció de “comprar”, en un determinat anunci, és encara més baixa en els telèfons mòbils que en els escriptoris.

Cal destacar que aquesta estratègia de crear els botons de compres a les xarxes socials va fer que es convertís en tendències en màrqueting online.

font:experta en seo barcelona judith sauch.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.